SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had spinazie met een ei en een gehaktbal.Wel lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja normaal wel.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had spinazie met een ei en een gehaktbal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet lekker? Of gewoon teveel op?
Nah heb nog steeds buikpijn of hoofdpijn. Ja ja die wisselen elkaar al de hele dag afquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet lekker? Of gewoon teveel op?
Dat kan ik nooit leren in 1,5 dagquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
cc!
Uhu... zo klonk het wel
Neem nog ff snel dit door
Eitje... gewoon afkorten. En je hoeft niet alles te doen hequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat kan ik nooit leren in 1,5 dag
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eitje... gewoon afkorten. En je hoeft niet alles te doen he
Waarom wist ik dat je die hier ging posten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Is ut perd al gewasse en de waai al gemaaid ?
omdat ik voorspelbaar benquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je die hier ging posten?
Ik moest soms echt goed luisteren om te horen wat je zeiquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:08 schreef Lutte het volgende:
Lieve kan wel ABN! En ik ook! We hebben alleen allebei een zachte g, en ik ga wel Brabants praten als ik moe ben/er niet aan denk Nederlands te praten.
ooh gelukkig maarquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:08 schreef Lutte het volgende:
Lieve kan wel ABN! En ik ook! We hebben alleen allebei een zachte g, en ik ga wel Brabants praten als ik moe ben/er niet aan denk Nederlands te praten.
Die moest ik ook gewoon opzoeken, al had ik het wel kunnen gokken omdat CC.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Is ut perd al gewasse en de waai al gemaaid ?
Ben ik echt zo voorspelbaar?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die moest ik ook gewoon opzoeken, al had ik het wel kunnen gokken omdat CC.
Maar dat is meer West-Brabants.
Dat ligt aan mijn telefoon, ik verstond jou ook heel slecht.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moest soms echt goed luisteren om te horen wat je zei
Ja. En wij zeggen dat heul wel anders.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ben ik echt zo voorspelbaar?
Ik weet het niet, ik heb de ballen verstand van dat Brabantse dialectquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja. En wij zeggen dat heul wel anders.
Dan motte wa an oew euren doen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moest soms echt goed luisteren om te horen wat je zei
Ohwquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat ligt aan mijn telefoon, ik verstond jou ook heel slecht.
Vertel...quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja. En wij zeggen dat heul wel anders.
voor het eerst moest ik niet om zoiets stoms lachenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:17 schreef iBenny het volgende:
Waarom moest ik lachen?
Mijn mislukte coke-deal [Ik heb een paint gemaakt]
Geen idee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:17 schreef iBenny het volgende:
Waarom moest ik lachen?
Mijn mislukte coke-deal [Ik heb een paint gemaakt]
Ik kan het serieus nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hedde gij nog <insert wat dan ook>?
mwa soms, maar ik ben er niet echt opgegroeid, we gingen voor ik 1 was verhuizen naar Amstelveenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan jij wel praten met een plat Amsterdams accent?
Jij praat wel echt zo zo netjes en met zo'n harde g.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan jij wel praten met een plat Amsterdams accent?
waarom krijg ik nu dat stomme liedje in mn hoofdquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij praat wel echt zo zo netjes en met zo'n harde g.
Ik praat heul niet met een Amsterdams accent... ik kan het overigens welquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij praat wel echt zo zo netjes en met zo'n harde g.
iewlquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik praat heul niet met een Amsterdams accent... ik kan het overigens wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |