Ja toen had je nog geen in-ear hoor, khoorde laatst nog dat mijn moeder samen met mij op de bank in slaap viel moest wel een hel periode voor haar zijn geweestquote:
Kan het me wel voorstellen. 2 jaar lang een ziek kind, kost een hoop energie lijkt me.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja toen had je nog geen in-ear hoor, khoorde laatst nog dat mijn moeder samen met mij op de bank in slaap viel moest wel een hel periode voor haar zijn geweest
Lees gewoon te snel, waardoor ik over dingen heen lees/ze vervormquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lees gewoon te snel, waardoor ik over dingen heen lees/ze vervorm![]()
Ben er ooit aan het einde van een boek achter gekomen dat de hoofdpersoon een totaal andere naam had dan ik al die tijd had gelezen
heel veel ik ben best een rot kind geweestquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan het me wel voorstellen. 2 jaar lang een ziek kind, kost een hoop energie lijkt me.
Wuutquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ben er ooit aan het einde van een boek achter gekomen dat de hoofdpersoon een totaal andere naam had dan ik al die tijd had gelezen
Nu nog steeds hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
heel veel ik ben best een rot kind geweest
Jawel, beter oplettenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wuut
En daar is niks aan te doen?
Dat kan, het heeft een naam ook maar dat ben ik ff kwijt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is het ook telkens ziekenhuis buisjes en controle en meer meerquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
Maar serieus, twee jaar lang, dat moet een hel zijn
jij bent ook een rot kind hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dacht dat je het wel kon gebruiken
Is er zelfs een naam voor?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat kan, het heeft een naam ook maar dat ben ik ff kwijt.
Vast nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, het is geen ziekte dus ofzo?
Ik kon het niet gebruiken hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jij bent ook een rot kind hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |