Prophet song...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:00 schreef Yankee het volgende:
'39 is natuurlijk het mooiste nummer van Queen
quote:
Wat zijn jullie het eens zeg.. wat hebben jullie allemaal besproken tijdens de popquiz?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:01 schreef cafca het volgende:
Oh, wat Queen betreft: Prophets Song
En Spread your wings
Ik ken zo 123 geen nummer van Queen dat ik te pruimen vind.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:00 schreef Yankee het volgende:
'39 is natuurlijk het mooiste nummer van Queen
dat is ook het enige nummer van queen dat ik wel okay vindquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik ken zo 123 geen nummer van Queen dat ik te pruimen vind.
Now I'm here (als het zo heet) misschien.
Dat ziet er -op zich- lekker uit! Maar dan liever zonder het pctmol & pijn-gedeelte....quote:
quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik ken zo 123 geen nummer van Queen dat ik te pruimen vind.
Now I'm here (als het zo heet) misschien.
Nee peaceman heeft gewoon een goede smaak.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie het eens zeg.. wat hebben jullie allemaal besproken tijdens de popquiz?
Alweer eens.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee peaceman heeft gewoon een goede smaak.
Overigens werkt die gelijke smaak in een popquiz vaak meer in je nadeel
Ik vind You don't fool Me ook leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Ride the wild wind vind ik ook erg mooi. (herinnering aan een hele goede vriend van mijn vader, topgozer was dat)
En ik heb een zwak voor You don't fool me. (voor Queen-fans is dat echt not done).
Ik heb niet gestemd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef Yankee het volgende:
Never be Clever.....daar heb ik gewoon op gestemd
Ik weet hoef D. zich voelt.. heb het zelf ook al op vandaag. Morgen hopelijk weer helemaal beter.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat ziet er -op zich- lekker uit! Maar dan liever zonder het pctmol & pijn-gedeelte....
Beterschap!
Daarom is hij ook met mij getrouwd natuurlijk, dus dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee peaceman heeft gewoon een goede smaak.
Overigens werkt die gelijke smaak in een popquiz vaak meer in je nadeel
Het is ook best te drinkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat ziet er -op zich- lekker uit! Maar dan liever zonder het pctmol & pijn-gedeelte....
Beterschap!
Ook beterschap dan!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik weet hoef D. zich voelt.. heb het zelf ook al op vandaag. Morgen hopelijk weer helemaal beter.
hehe laat me nou even in de waan dat mijn stem een bijdrage heeft gehadquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik heb niet gestemd.
Stefan Stasse stelt toch de lijst samen.
Peaceman en MM hebben daar gisteren een leuk gesprekje over gevoerd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef Yankee het volgende:
[..]
hehe laat me nou even in de waan dat mijn stem een bijdrage heeft gehad
Ow zo bedoelde ik dat niet hoor.. Ik wilde er meer mee aangeven dat ik weet hoe het smaakt. Niettemin dank je wel.quote:
Als die erin zat had ik er op gestemd. Puur instinctief...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind You don't fool Me ook leuk
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef Eska het volgende:
Ik hoor liever....naja, de rest bedenkt u zelf wel?
En de vrije keuzes dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als die erin zat had ik er op gestemd. Puur instinctief...
Wow, dat zou ik er ook wel voor over hebben.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef D. het volgende:
Ik heb Bowie 1 keer van heel dichtbij gezien, maar moest daarvoor wel in een plas water van 20cm diep staan
Niet verdronken blijkbaar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef D. het volgende:
Ik heb Bowie 1 keer van heel dichtbij gezien, maar moest daarvoor wel in een plas water van 20cm diep staan
Neuj, dat dan weer nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als die erin zat had ik er op gestemd. Puur instinctief...
in deze reeks? dan lees ik het morgen misschien wel even terugquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Peaceman en MM hebben daar gisteren een leuk gesprekje over gevoerd.
Mét mijn goede schoenenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wow, dat zou ik er ook wel voor over hebben.
Oh ja nee, ik bedoelde het ook niet echt als 'ik zal ook maar een aardige beterschapswens aan die arme jongen sturen, anders is het ook zo sneu, want het lijkt wel alsof hij om wat compassie vraagt' hoor!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow zo bedoelde ik dat niet hoor.. Ik wilde er meer mee aangeven dat ik weet hoe het smaakt. Niettemin dank je wel.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef Eska het volgende:
Ik hoor liever....naja, de rest bedenkt u zelf wel?
Dan had hij de handstand moeten doen, om dat te bewerkstelligen.quote:
Ik heb 'm 3 keer gezien. Ook alle keren nattigheid.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef D. het volgende:
Ik stem mijn muziekkeuze soms af op gebeurtenissen.quote:
Ah, ook zo'n nummer dat de jaren '80 ineens heel dichtbij brengt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
'This Is Not America' had ik gisterochtend gemist, had ik op gestemd...
Cafca, hou je eens in!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:11 schreef djenneke het volgende:
Er staat iemand met een dikke pens in de studio heel erg uit de maat te bewegen
Dat zou ik er ook wel voor over hebben.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Mét mijn goede schoenen
nouja, tot dat moment mijn goede schoenen
Eens!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
'You Don't Fool Me' had ik maanden geleden gedraaid toen Real Madrid alle prijzen misliep. Ik lach altijd met voorzitters die succes proberen te kopen...
Daar heb ik 'm ook gezienquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef peaceman het volgende:
Wij gingen Bowie zien op Rock Werchter.. krijgt ie een hartaanval... Had ie nou niet even een weekje daarmee kunnen wachten?
lalalalalala ik hoor niets...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:11 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik heb 'm 3 keer gezien. Ook alle keren nattigheid.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:11 schreef Eska het volgende:
[..]
Hoezo ook?quote:
You Got The Silver van de Stones is ook leuk in dat kader.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik stem mijn muziekkeuze soms af op gebeurtenissen.
'You Don't Fool Me' had ik maanden geleden gedraaid toen Real Madrid alle prijzen misliep. Ik lach altijd met voorzitters die succes proberen te kopen...
details... niet willen weten enzo..quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:11 schreef Eska het volgende:
[..]
Klinkt ergens best fout.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:11 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik denk dat dat er niet meer in zitquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zou ik er ook wel voor over hebben.Hij staat nog hoog op ons lijstje om te willen zien.
Zeg dat nu niet svp... daar word ik zoquote:
Gaat ook al over misleiding, prachtig...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
You Got The Silver van de Stones is ook leuk in dat kader.
Het gaat alleen maar erger klinken..quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef Eska het volgende:
[..]
Precies wat je denkt. Valt wel mee dus. Helemaal zoals het moest zijn.
Slaap wel! En morgen gezond weer op.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef D. het volgende:
Anyway, ik kruip onder de dekens.
Tot morgen
Byebye, man. Byebye!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef D. het volgende:
Tot morgen
Beterschap!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef D. het volgende:
Tot morgen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef D. het volgende:
Tot morgen
Slaap lekker equote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef D. het volgende:
Tot morgen
Zou 't?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het gaat alleen maar erger klinken..
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:17 schreef djenneke het volgende:
Ik ga ook mijn bedje opzoeken. Kijken of hij er nog staat.![]()
![]()
![]()
Truste! (en evt. succes met zoekenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:17 schreef djenneke het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:19 schreef peaceman het volgende:
Eska stond in een plasje bij Bowie, terwijl het weken niet geregend had...
Ja, ik zou me lam schrikken als dat vorige week was geweest.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, ik zou me lam schrikken als dat vorige week was geweest.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ruzie? Hoezo?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook. Meer dan eens. Heb nog eens ruzie met hem gehad
Ah, u was er ook?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:19 schreef peaceman het volgende:
Eska stond in een plasje bij Bowie, terwijl het weken niet geregend had...
Hij stond in de weg in het trappenhuis?quote:
Hey! Ik hanteer 'vroeger' anders hè.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je hanteert het vooral vaak.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:21 schreef Eska het volgende:
[..]
Hey! Ik hanteer 'vroeger' anders hè.
Hij moest geld hebben voor een optreden, maar dat zou aan zijn manager overgemaakt worden (om herkenbare redenen)quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Hij moest geld hebben voor een optreden, maar dat zou aan zijn manager overgemaakt worden (om herkenbare redenen)
Oi, klinkt dubieus....quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Hij moest geld hebben voor een optreden, maar dat zou aan zijn manager overgemaakt worden (om herkenbare redenen)
Tot morgenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:17 schreef djenneke het volgende:
![]()
![]()
Byequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:24 schreef cafca het volgende:
Ik ga nog ff gezellig doen hier en dan ga ik ook
Veel plezier en slaap lekker voor straks!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:24 schreef cafca het volgende:
er zijn ook nog mensen die moeten werken... ik ook, dus ga ook niet zo laat. Voor de verandering.quote:
Had hij de verkeerde joints gerookt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook. Meer dan eens. Heb nog eens ruzie met hem gehad
Vliegtuigongeluk, evenals John Denver, Ritchie Valens en half Lynyrd Skynyrd.quote:
Ook belangrijk!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:24 schreef cafca het volgende:
Attent! Dat van Hammond.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vliegtuigongeluk, evenals John Denver, Ritchie Valens en half Lynyrd Skynyrd.
Niet de schuld van Albert Hammond overigens...
Helaas ook zo waar.quote:
Vooral ook door de enorme boosheid waarmee het vertolkt wordt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:30 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Een van de beste protestsongs die ik ken.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ook bedtijd voor mij!!![]()
![]()
Nog veel plezier en tot morgen
Truste!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ook bedtijd voor mij!!![]()
![]()
Nog veel plezier en tot morgen
Nursery Cryme, Foxtrot, Selling England By The Pound, The Lamb Lies Down On Broadwayquote:
Met Peter Gabriel er nog bij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nursery Cryme, Foxtrot, Selling England By The Pound, The Lamb Lies Down On Broadway
En Collins die doet wat hij het beste kan.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nursery Cryme, Foxtrot, Selling England By The Pound, The Lamb Lies Down On Broadway
We hadden al vastgesteld dat het leven pas bij de vijftig begint, niet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:37 schreef Eska het volgende:
Mooi, dit....
(en nee, zó oud ben ik niet)
En ik ben nog met mijn ruimschootse aanloop bezig, hè.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
We hadden al vastgesteld dat het leven pas bij de vijftig begint, niet?
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:38 schreef Eska het volgende:
[..]
En ik ben nog met mijn ruimschootse aanloop bezig, hè.
Nee, er komen nog twee nummers voor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:39 schreef peaceman het volgende:
En dan nu een verschrikkelijk nummer.![]()
In dit geval is alles beter dan dit nummer van SR. Ik haat dit nummer.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:40 schreef Eska het volgende:
En weer hè. Weer moet ik zeggen dat ik ook van hen liever het oudere werk hoor. Sorry!
Van mij mag alles van Simply Red zo de kliko inquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:40 schreef Eska het volgende:
En weer hè. Weer moet ik zeggen dat ik ook van hen liever het oudere werk hoor. Sorry!
Hen? Bedoel je Simply Red? Kun je net zo goed over hem spreken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:40 schreef Eska het volgende:
Het album 'Picture Book' vond vind ik leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hen? Bedoel je Simply Red? Kun je net zo goed over hem spreken.
Jah!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:43 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Jaaaa, die hebben alleen maar eerder werk
Dit? Serieus?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:46 schreef Eska het volgende:
Oh, en dit is dus mijn guilty pleasure....![]()
![]()
![]()
Ik heb toevallig twee cd's van Rob liggen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:47 schreef Wilskracht het volgende:
Banger hart wel aardig van Rob de Nijs
Hij heeft nog 50 mooie nummers gemaakt waar zijn die?
Ja echt. Ik weet ook niet waarom.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dit? Serieus?
Van alle "mindere" en "slechte" nummers uit de Top2000??
Nouja, veel luister plezier. Bij mij staat het geluid even uit....
'Zondag' is een betere guilty pleasure. Ook dat is een omschrijving van hét genot...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:46 schreef Eska het volgende:
Oh, en dit is dus mijn guilty pleasure....![]()
![]()
![]()
Oh echt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:50 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Fish was tot 1989 zanger van een bandje waarvan ik juist het latere werk het meest waardeer
Ach, soms vind je iets gewoon "leuk", zonder aantoonbare reden.quote:
Dit nummer niet, of van Fish niet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:52 schreef Wilskracht het volgende:
Dit is mooi Fish nooit van gehoord
Ja, gek is dat. Soms zijn er heel duidelijke associaties/redenen/herinneringen. Soms wat vagere. En soms gewoon helemaal geen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ach, soms vind je iets gewoon "leuk", zonder aantoonbare reden.
Prima toch...
van heel Fish niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dit nummer niet, of van Fish niet?
Je weet serieus niet wie Fish is of ben je niet bekend met zijn oeuvre?quote:
Je kent vast Kayleigh van Marillion wel? Fish schreef en zong dat als zanger van Marillion tot 1989.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:52 schreef Wilskracht het volgende:
Dit is mooi Fish nooit van gehoord
En hij heet in werkelijkheid Dereck William Dick.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:55 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Je kent vast Kayleigh van Marillion wel? Fish schreef en zong dat als zanger van Marillion tot 1989.
Ja, dat had ik nog toegevoegd...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En hij heet in werkelijkheid Dereck William Dick.
Hij liet zich dan ook liever Fish noemen.
Nog steeds....quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:56 schreef Eska het volgende:
Marrillion....zij konden een heel album als één nummer laten klinken
Kayleigh ken ik wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:55 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Je kent vast Kayleigh van Marillion wel? Fish schreef en zong dat als zanger van Marillion tot 1989.
Hij heet eigenlijk dereck Dick![]()
Als het maar niet iets van 10cc is.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:04 schreef lubje25 het volgende:
883 Rita Hovink Laat me alleen 1977
Het clublied van Feyenoord
De Grote Onbekende dit uur.quote:889 Chris de Burgh The head and the heart 1984
quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:05 schreef Eska het volgende:
[..]
Z'n hele alles gooit hij in de strijd....
Inderdaad....quote:Op woensdag 29 december 2010 00:05 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Het is toch wel een pareltje hoor
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als het maar niet iets van 10cc is.
Ik kende van hem eigenlijk alleen The Lady In Red. Maar wie weet, als ik hem hoor...quote:
Fish: Vigil in a Wilderness of Mirrorsquote:Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef Wilskracht het volgende:
Raymond van het Groenewoud daar heb ik wel mp3 van.
Kent iemand een goed album van Fish?
Ik durf ook niet te zeggen dat je het mooi zult vinden hoor. Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat je het niet kent.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik kende van hem eigenlijk alleen The Lady In Red. Maar wie weet, als ik hem hoor...
Slaap lekker!quote:
Met gemak een dubbelaarquote:Op woensdag 29 december 2010 00:09 schreef Wilskracht het volgende:
van New York liedjes kan je een aparte cd maken zoveel liedjes zijn daarvan.
Da's waar, ja.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:09 schreef Wilskracht het volgende:
van New York liedjes kan je een aparte cd maken zoveel liedjes zijn daarvan.
Dank je.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:11 schreef Eska het volgende:
[..]
Truste!En ook jij morgen gezond weer op!
Dankjewelquote:Op woensdag 29 december 2010 00:09 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Fish: Vigil in a Wilderness of Mirrors
Je kunt ook Misplaced Childhood van Marillion proberen
Het is echt nummer 19.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:15 schreef Eska het volgende:
Verhip....het topicnummer klopt niet!![]()
(of heb ik iets gemist?)
Er stond eerst #1, dat klopt op zich wel.quote:
Ah oké, ik heb geen harde F5 gedaan sinsdien. Dat verklaart. Dank.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Er stond eerst #1, dat klopt op zich wel.
Dat gaan we nu dan beleven.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:09 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik durf ook niet te zeggen dat je het mooi zult vinden hoor. Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat je het niet kent.
Dat overwoog ik ook. Maar gelukkig wist Ferdo het juiste antwoord.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:17 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Misschien is je dinges stuk?
Succes!quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:19 schreef Wilskracht het volgende:
Toch maar gaan slapen om 6.30 gaat de wekker.
Maar niet voordat ik mijn harddisk recorder ga inschakelen om vannacht op te nemen
Kan ik zaterdag en zondag nog wat luisteren.
Trusten
Truste!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:19 schreef Wilskracht het volgende:
Maar niet voordat ik mijn harddisk recorder ga inschakelen om vannacht op te nemen
Trusten
Ik vind het ook wel een mooi nummer.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:20 schreef Eska het volgende:
[..]
Succes!
(ik vind het stiekem wel enigszins mooi-ig, maar ook weer niet Top200-ig)
Kiek an.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een mooi nummer.
Trustenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:19 schreef Wilskracht het volgende:
Trusten
Welterustenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:32 schreef Ferdo het volgende:
Ik ga zo ook plat.
Veel plezier nog aan de rest!
Bofferd!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:31 schreef Jane het volgende:
Pik ik toch weer ff lekker The Cats mee.
Wel een van de leukste nummers, dit.
Slaap wel!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:32 schreef Ferdo het volgende:
Ik ga zo ook plat.
Veel plezier nog aan de rest!
Het geheel is een poging tot Queen, dus misschien ook dat welquote:Op woensdag 29 december 2010 00:36 schreef FritsFlits het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt die kerel als een vrouw van Valensia??
Ook truste!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:37 schreef lubje25 het volgende:
Ik ga ook maffen, veel plezier nog en tot morgen![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:37 schreef lubje25 het volgende:
Ik ga ook maffen, veel plezier nog en tot morgen![]()
Nog niet eens. Het klinkt als niks.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:36 schreef FritsFlits het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt die kerel als een vrouw van Valensia??
Mja....dapper. Hooguit. Of zo.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:40 schreef Fallen het volgende:
Ik heb me nooit echt verdiept in Valensia, maar als ik zo de Wiki lees dan is het flop na flop, terwijl ik het wel indrukwekkend vind dat hij alles zelf heeft gedaan.
Ik zei ook niet dat ik het leuk/goed vond klinken...quote:
Ik zag 't.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik het leuk/goed vond klinken...
Slaap wel!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:45 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Mooi moment om jullie alleen te laten.
Doei
Ik ben er nog...quote:Op woensdag 29 december 2010 00:48 schreef Eska het volgende:
Laat iedereen me nu alleen?? Ik ben Rita niet....
De basis/aanleg is erquote:Op woensdag 29 december 2010 00:51 schreef Eska het volgende:
Dit had mijn 7-jarige een tijdje op zijn mp3-speler. Op zijn eigen verzoek. Hij was er erg van onder de indruk. Maar vorige week wilde hij het er toch weer vanaf hebben. Hij werd er toch wel wat onrustig van.
Ze krijgen hier een zéér breed assortiment aangeboden. Uiteindelijk filtert zich dat vanzelf uit. En opnieuw. En opnieuw.quote:
Truste dan!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:57 schreef Fallen het volgende:
Ja, ik ben ook weg.
Veel plezier nog allemaal, voor mij is het echt mandjestijd.![]()
Haha, ik las mannetjestijd.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:57 schreef Fallen het volgende:
Ja, ik ben ook weg.
Niet alleen dat, Marc moet echt door het volgende uur racen.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:57 schreef Eska het volgende:
Dat is wel héél kut afgebroken....voor de Commodores notabene....
Trustenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:57 schreef Fallen het volgende:
Ja, ik ben ook weg.
Mijn bereik bevindt zich tussen 500-1500.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:59 schreef blauwvingersoep het volgende:
Ik vind de serie 2000-1500 van de lijst niet om aan te horen eigenlijk. Toch vaak ouwelullenmuziek, waar mensen op hebben gestemd die in de jaren 70 of 80 hier als tiener helemaal op los zijn gegaan, en nu nog steeds mooie herinneringen aan hebben. Vanaf plaats 1500 merk je dat het snel beter wordt. Nu zijn de allerbesten aan de beurt, totdat de echter meebrullers van de massa beginnen. Haha, maar wel mooi hoor, ik luister er graag naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |