Prophet song...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:00 schreef Yankee het volgende:
'39 is natuurlijk het mooiste nummer van Queen
quote:
Wat zijn jullie het eens zeg.. wat hebben jullie allemaal besproken tijdens de popquiz?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:01 schreef cafca het volgende:
Oh, wat Queen betreft: Prophets Song
En Spread your wings
Ik ken zo 123 geen nummer van Queen dat ik te pruimen vind.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:00 schreef Yankee het volgende:
'39 is natuurlijk het mooiste nummer van Queen
dat is ook het enige nummer van queen dat ik wel okay vindquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik ken zo 123 geen nummer van Queen dat ik te pruimen vind.
Now I'm here (als het zo heet) misschien.
Dat ziet er -op zich- lekker uit! Maar dan liever zonder het pctmol & pijn-gedeelte....quote:
quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik ken zo 123 geen nummer van Queen dat ik te pruimen vind.
Now I'm here (als het zo heet) misschien.
Nee peaceman heeft gewoon een goede smaak.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie het eens zeg.. wat hebben jullie allemaal besproken tijdens de popquiz?
Alweer eens.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee peaceman heeft gewoon een goede smaak.
Overigens werkt die gelijke smaak in een popquiz vaak meer in je nadeel
Ik vind You don't fool Me ook leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Ride the wild wind vind ik ook erg mooi. (herinnering aan een hele goede vriend van mijn vader, topgozer was dat)
En ik heb een zwak voor You don't fool me. (voor Queen-fans is dat echt not done).
Ik heb niet gestemd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef Yankee het volgende:
Never be Clever.....daar heb ik gewoon op gestemd
Ik weet hoef D. zich voelt.. heb het zelf ook al op vandaag. Morgen hopelijk weer helemaal beter.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat ziet er -op zich- lekker uit! Maar dan liever zonder het pctmol & pijn-gedeelte....
Beterschap!
Daarom is hij ook met mij getrouwd natuurlijk, dus dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee peaceman heeft gewoon een goede smaak.
Overigens werkt die gelijke smaak in een popquiz vaak meer in je nadeel
Het is ook best te drinkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat ziet er -op zich- lekker uit! Maar dan liever zonder het pctmol & pijn-gedeelte....
Beterschap!
Ook beterschap dan!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik weet hoef D. zich voelt.. heb het zelf ook al op vandaag. Morgen hopelijk weer helemaal beter.
hehe laat me nou even in de waan dat mijn stem een bijdrage heeft gehadquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik heb niet gestemd.
Stefan Stasse stelt toch de lijst samen.
Peaceman en MM hebben daar gisteren een leuk gesprekje over gevoerd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef Yankee het volgende:
[..]
hehe laat me nou even in de waan dat mijn stem een bijdrage heeft gehad
Ow zo bedoelde ik dat niet hoor.. Ik wilde er meer mee aangeven dat ik weet hoe het smaakt. Niettemin dank je wel.quote:
Als die erin zat had ik er op gestemd. Puur instinctief...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind You don't fool Me ook leuk
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef Eska het volgende:
Ik hoor liever....naja, de rest bedenkt u zelf wel?
En de vrije keuzes dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als die erin zat had ik er op gestemd. Puur instinctief...
Wow, dat zou ik er ook wel voor over hebben.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef D. het volgende:
Ik heb Bowie 1 keer van heel dichtbij gezien, maar moest daarvoor wel in een plas water van 20cm diep staan
Niet verdronken blijkbaar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef D. het volgende:
Ik heb Bowie 1 keer van heel dichtbij gezien, maar moest daarvoor wel in een plas water van 20cm diep staan
Neuj, dat dan weer nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als die erin zat had ik er op gestemd. Puur instinctief...
in deze reeks? dan lees ik het morgen misschien wel even terugquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Peaceman en MM hebben daar gisteren een leuk gesprekje over gevoerd.
Mét mijn goede schoenenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wow, dat zou ik er ook wel voor over hebben.
Oh ja nee, ik bedoelde het ook niet echt als 'ik zal ook maar een aardige beterschapswens aan die arme jongen sturen, anders is het ook zo sneu, want het lijkt wel alsof hij om wat compassie vraagt' hoor!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow zo bedoelde ik dat niet hoor.. Ik wilde er meer mee aangeven dat ik weet hoe het smaakt. Niettemin dank je wel.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef Eska het volgende:
Ik hoor liever....naja, de rest bedenkt u zelf wel?
Dan had hij de handstand moeten doen, om dat te bewerkstelligen.quote:
Ik heb 'm 3 keer gezien. Ook alle keren nattigheid.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef D. het volgende:
Ik stem mijn muziekkeuze soms af op gebeurtenissen.quote:
Ah, ook zo'n nummer dat de jaren '80 ineens heel dichtbij brengt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
'This Is Not America' had ik gisterochtend gemist, had ik op gestemd...
Cafca, hou je eens in!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:11 schreef djenneke het volgende:
Er staat iemand met een dikke pens in de studio heel erg uit de maat te bewegen
Dat zou ik er ook wel voor over hebben.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Mét mijn goede schoenen
nouja, tot dat moment mijn goede schoenen
Eens!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
'You Don't Fool Me' had ik maanden geleden gedraaid toen Real Madrid alle prijzen misliep. Ik lach altijd met voorzitters die succes proberen te kopen...
Daar heb ik 'm ook gezienquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef peaceman het volgende:
Wij gingen Bowie zien op Rock Werchter.. krijgt ie een hartaanval... Had ie nou niet even een weekje daarmee kunnen wachten?
lalalalalala ik hoor niets...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:11 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik heb 'm 3 keer gezien. Ook alle keren nattigheid.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:11 schreef Eska het volgende:
[..]
Hoezo ook?quote:
You Got The Silver van de Stones is ook leuk in dat kader.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik stem mijn muziekkeuze soms af op gebeurtenissen.
'You Don't Fool Me' had ik maanden geleden gedraaid toen Real Madrid alle prijzen misliep. Ik lach altijd met voorzitters die succes proberen te kopen...
details... niet willen weten enzo..quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:11 schreef Eska het volgende:
[..]
Klinkt ergens best fout.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:11 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik denk dat dat er niet meer in zitquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zou ik er ook wel voor over hebben.Hij staat nog hoog op ons lijstje om te willen zien.
Zeg dat nu niet svp... daar word ik zoquote:
Gaat ook al over misleiding, prachtig...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
You Got The Silver van de Stones is ook leuk in dat kader.
Het gaat alleen maar erger klinken..quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef Eska het volgende:
[..]
Precies wat je denkt. Valt wel mee dus. Helemaal zoals het moest zijn.
Slaap wel! En morgen gezond weer op.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef D. het volgende:
Anyway, ik kruip onder de dekens.
Tot morgen
Byebye, man. Byebye!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef D. het volgende:
Tot morgen
Beterschap!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef D. het volgende:
Tot morgen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef D. het volgende:
Tot morgen
Slaap lekker equote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef D. het volgende:
Tot morgen
Zou 't?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het gaat alleen maar erger klinken..
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:17 schreef djenneke het volgende:
Ik ga ook mijn bedje opzoeken. Kijken of hij er nog staat.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |