Truste! (en evt. succes met zoekenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:17 schreef djenneke het volgende:
Ik ga ook mijn bedje opzoeken. Kijken of hij er nog staat.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:19 schreef peaceman het volgende:
Eska stond in een plasje bij Bowie, terwijl het weken niet geregend had...
Ja, ik zou me lam schrikken als dat vorige week was geweest.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, ik zou me lam schrikken als dat vorige week was geweest.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ruzie? Hoezo?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook. Meer dan eens. Heb nog eens ruzie met hem gehad
Ah, u was er ook?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:19 schreef peaceman het volgende:
Eska stond in een plasje bij Bowie, terwijl het weken niet geregend had...
Hij stond in de weg in het trappenhuis?quote:
Hey! Ik hanteer 'vroeger' anders hè.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je hanteert het vooral vaak.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:21 schreef Eska het volgende:
[..]
Hey! Ik hanteer 'vroeger' anders hè.
Hij moest geld hebben voor een optreden, maar dat zou aan zijn manager overgemaakt worden (om herkenbare redenen)quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Hij moest geld hebben voor een optreden, maar dat zou aan zijn manager overgemaakt worden (om herkenbare redenen)
Oi, klinkt dubieus....quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Hij moest geld hebben voor een optreden, maar dat zou aan zijn manager overgemaakt worden (om herkenbare redenen)
Tot morgenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:17 schreef djenneke het volgende:
Ik ga ook mijn bedje opzoeken. Kijken of hij er nog staat.![]()
![]()
![]()
Byequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:24 schreef cafca het volgende:
Ik ga nog ff gezellig doen hier en dan ga ik ook
Veel plezier en slaap lekker voor straks!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:24 schreef cafca het volgende:
er zijn ook nog mensen die moeten werken... ik ook, dus ga ook niet zo laat. Voor de verandering.quote:
Had hij de verkeerde joints gerookt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook. Meer dan eens. Heb nog eens ruzie met hem gehad
Vliegtuigongeluk, evenals John Denver, Ritchie Valens en half Lynyrd Skynyrd.quote:
Ook belangrijk!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:24 schreef cafca het volgende:
Attent! Dat van Hammond.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vliegtuigongeluk, evenals John Denver, Ritchie Valens en half Lynyrd Skynyrd.
Niet de schuld van Albert Hammond overigens...
Helaas ook zo waar.quote:
Vooral ook door de enorme boosheid waarmee het vertolkt wordt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:30 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Een van de beste protestsongs die ik ken.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ook bedtijd voor mij!!![]()
![]()
Nog veel plezier en tot morgen
Truste!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ook bedtijd voor mij!!![]()
![]()
Nog veel plezier en tot morgen
Nursery Cryme, Foxtrot, Selling England By The Pound, The Lamb Lies Down On Broadwayquote:
Met Peter Gabriel er nog bij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nursery Cryme, Foxtrot, Selling England By The Pound, The Lamb Lies Down On Broadway
En Collins die doet wat hij het beste kan.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nursery Cryme, Foxtrot, Selling England By The Pound, The Lamb Lies Down On Broadway
We hadden al vastgesteld dat het leven pas bij de vijftig begint, niet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:37 schreef Eska het volgende:
Mooi, dit....
(en nee, zó oud ben ik niet)
En ik ben nog met mijn ruimschootse aanloop bezig, hè.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
We hadden al vastgesteld dat het leven pas bij de vijftig begint, niet?
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:38 schreef Eska het volgende:
[..]
En ik ben nog met mijn ruimschootse aanloop bezig, hè.
Nee, er komen nog twee nummers voor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:39 schreef peaceman het volgende:
En dan nu een verschrikkelijk nummer.![]()
In dit geval is alles beter dan dit nummer van SR. Ik haat dit nummer.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:40 schreef Eska het volgende:
En weer hè. Weer moet ik zeggen dat ik ook van hen liever het oudere werk hoor. Sorry!
Van mij mag alles van Simply Red zo de kliko inquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:40 schreef Eska het volgende:
En weer hè. Weer moet ik zeggen dat ik ook van hen liever het oudere werk hoor. Sorry!
Hen? Bedoel je Simply Red? Kun je net zo goed over hem spreken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:40 schreef Eska het volgende:
Het album 'Picture Book' vond vind ik leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hen? Bedoel je Simply Red? Kun je net zo goed over hem spreken.
Jah!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:43 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Jaaaa, die hebben alleen maar eerder werk
Dit? Serieus?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:46 schreef Eska het volgende:
Oh, en dit is dus mijn guilty pleasure....![]()
![]()
![]()
Ik heb toevallig twee cd's van Rob liggen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:47 schreef Wilskracht het volgende:
Banger hart wel aardig van Rob de Nijs
Hij heeft nog 50 mooie nummers gemaakt waar zijn die?
Ja echt. Ik weet ook niet waarom.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dit? Serieus?
Van alle "mindere" en "slechte" nummers uit de Top2000??
Nouja, veel luister plezier. Bij mij staat het geluid even uit....
'Zondag' is een betere guilty pleasure. Ook dat is een omschrijving van hét genot...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:46 schreef Eska het volgende:
Oh, en dit is dus mijn guilty pleasure....![]()
![]()
![]()
Oh echt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:50 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Fish was tot 1989 zanger van een bandje waarvan ik juist het latere werk het meest waardeer
Ach, soms vind je iets gewoon "leuk", zonder aantoonbare reden.quote:
Dit nummer niet, of van Fish niet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:52 schreef Wilskracht het volgende:
Dit is mooi Fish nooit van gehoord
Ja, gek is dat. Soms zijn er heel duidelijke associaties/redenen/herinneringen. Soms wat vagere. En soms gewoon helemaal geen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ach, soms vind je iets gewoon "leuk", zonder aantoonbare reden.
Prima toch...
van heel Fish niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dit nummer niet, of van Fish niet?
Je weet serieus niet wie Fish is of ben je niet bekend met zijn oeuvre?quote:
Je kent vast Kayleigh van Marillion wel? Fish schreef en zong dat als zanger van Marillion tot 1989.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:52 schreef Wilskracht het volgende:
Dit is mooi Fish nooit van gehoord
En hij heet in werkelijkheid Dereck William Dick.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:55 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Je kent vast Kayleigh van Marillion wel? Fish schreef en zong dat als zanger van Marillion tot 1989.
Ja, dat had ik nog toegevoegd...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En hij heet in werkelijkheid Dereck William Dick.
Hij liet zich dan ook liever Fish noemen.
Nog steeds....quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:56 schreef Eska het volgende:
Marrillion....zij konden een heel album als één nummer laten klinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |