Ja mang, straattaal spraken we 25 jaar geleden al jeweetz.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:46 schreef Barbusse het volgende:
Gebruiken wij oude mensen woorden als shizzle?
Lekkerquote:
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Het enige nummer wat ik nog steeds uit mn hoofd op gitaar kan spelen, incl soloquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:47 schreef YipYip het volgende:
[..]
Van het intro krijg ik al kippenvel![]()
Mij nu ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een ander FOK! gemiddelde.
Blits makenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja mang, straattaal spraken we 25 jaar geleden al jeweetz.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee
Ik plaag je maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het enige nummer wat ik nog steeds uit mn hoofd op gitaar kan spelen, incl solo
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik plaag je maarIk ben 22 Samzzie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik plaag je maarIk ben niet boosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Gelukkigquote:
37quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig
Maar, nu weet ik het nog steeds niet... 35?
Nog steeds een goddellijk lichaam hoor, zie je niks van.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Was je op je 19e al zwanger? Naarr..
Een prachtig jaartalquote:
Makkelijk roepen zonder foto'squote:Op dinsdag 28 december 2010 22:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Nog steeds een goddellijk lichaam hoor, zie je niks van.
Tja,,dat kan...geloof er niets van!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Nog steeds een goddellijk lichaam hoor, zie je niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |