abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90608169
@Mr. Myst Neem het mee als een fijn verleden, dat probeer ik ook. Er is geloof ik niks mis mee om te weten/denken dat je een fijne tijd met elkaar hebt gehad maar dat het gewoon niet werkte.
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_90608330
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:41 schreef backgammon het volgende:
@Mr. Myst Neem het mee als een fijn verleden, dat probeer ik ook. Er is geloof ik niks mis mee om te weten/denken dat je een fijne tijd met elkaar hebt gehad maar dat het gewoon niet werkte.
Klopt, dat probeer ik ook. Ik heb alleen nog veel te veel moeite met het accepteren van het feit dat het 'gewoon niet werkte'. Voor mijn gevoel werkte het wel (en niet alleen vanuit mijn situatie bekeken, ik probeer het ook van haar kant te bekijken, hoe lastig ook), en denk ik, net als een aantal anderen hier: 'Het is wel over, maar nog niet voorbij'.
pi_90608462
ik weet niet of je mijn verhaal verderop hebt gelezen maar ik begrijp goed wat je mee maakt, ik doe het namelijk dunnetjes over met de zelfde vrouw :)
pi_90609217
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:47 schreef backgammon het volgende:
ik weet niet of je mijn verhaal verderop hebt gelezen maar ik begrijp goed wat je mee maakt, ik doe het namelijk dunnetjes over met de zelfde vrouw :)
Ik heb je verhaal gelezen inderdaad. :) Maar (correct me if I'm wrong), je gaat nu toch (ondanks je gevoelens) op een vriendschappelijke basis met haar om? Lijkt mij heel lastig, ik zou het willen, maar ik ga er geestelijk helemaal kapot aan.
Helemaal geen contact bevalt me op dit moment ook niet, maar ik denk wel dat het voor mij het beste is. Contact op een vriendschappelijk basis is niet mogelijk, ik zou daar weer hoop van krijgen, voel teveel voor haar... Misschien kan het over een tijdje. Als ze echt weer contact wil, laat ze wel van zich horen. Mijn gevoelens richting haar zijn duidelijk.

Maar wat mis ik haar enorm in mijn leven. Ze maakte mijn leven echt compleet. Daar zit nu een leegte, die moet ik zien op te vullen. Hoe? Dat weet ik nog niet. Eerst de boel maar eens een klein beetje zien te verwerken...

Ik ga maar even tv kijken, en dan nog proberen te slapen...
pi_90610549
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 00:02 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Ik heb je verhaal gelezen inderdaad. :) Maar (correct me if I'm wrong), je gaat nu toch (ondanks je gevoelens) op een vriendschappelijke basis met haar om? Lijkt mij heel lastig, ik zou het willen, maar ik ga er geestelijk helemaal kapot aan.
Helemaal geen contact bevalt me op dit moment ook niet, maar ik denk wel dat het voor mij het beste is. Contact op een vriendschappelijk basis is niet mogelijk, ik zou daar weer hoop van krijgen, voel teveel voor haar... Misschien kan het over een tijdje. Als ze echt weer contact wil, laat ze wel van zich horen. Mijn gevoelens richting haar zijn duidelijk.

Maar wat mis ik haar enorm in mijn leven. Ze maakte mijn leven echt compleet. Daar zit nu een leegte, die moet ik zien op te vullen. Hoe? Dat weet ik nog niet. Eerst de boel maar eens een klein beetje zien te verwerken...

Ik ga maar even tv kijken, en dan nog proberen te slapen...
Ik heb d'r vandaag verteld dat ik liever alleen ben de aankomende tijd.
het lijkt me makkelijker om los te laten wanneer ze uit de buurt is, out of sight out of mind :)
pi_90613114
Verjaardag gehad van iemand en had sjans van een meisje. Ben er voor speciale redenen niet op in gegaan :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90613248
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Verjaardag gehad van iemand en had sjans van een meisje. Ben er voor speciale redenen niet op in gegaan :)
De speciale redenen zijn "nog gevoelens voor je ex"?
pi_90613337
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:43 schreef Lallend het volgende:

[..]

De speciale redenen zijn "nog gevoelens voor je ex"?
Hmm mwah... deels.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90613376
Care to share? ;)
pi_90613414
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:48 schreef Lallend het volgende:
Care to share? ;)
Later misschien ;)
Maar ergens voelde het wel goed om aandacht te krijgen van het vrouwelijke geslacht. Goed voor je ego :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90613478
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:50 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Later misschien ;)
Maar ergens voelde het wel goed om aandacht te krijgen van het vrouwelijke geslacht. Goed voor je ego :)
En kijk! Dat is zeker een goede instelling en prima dat je iets laat schieten. Hoeft er zeker ook niet altijd werk van te maken maar dit zijn de eerste balletjes die weer rollen, niks mis mee! :D
(denk dat iedereen stiekem trots is op je :+ )

Edit: ik moet nodig slapen! truste
pi_90615941
Goodmorning!

Nou een nachtje niet gedroomd! Heerlijk (naja ook amper geslapen :P)

De gedachte spookt eigenlijk al een dag in mijn hoofd om mijn ex te bellen als ik de uitslag van mijn test heb.. En ik heb geen idee waarom ik dat zou willen.. Wie kan mij even van die gedachten af helpen :P!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90616105
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 06:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Goodmorning!

De gedachte spookt eigenlijk al een dag in mijn hoofd om mijn ex te bellen als ik de uitslag van mijn test heb.. En ik heb geen idee waarom ik dat zou willen.. Wie kan mij even van die gedachten af helpen :P!
Heeft hij eerder interesse getoond in het resultaat van die test ?
pi_90616159
Ik heb er weer een tekorte (omwille van slecht inslapen / véél te vroeg wakker worden - 04u40 !!) nacht opzitten - het slaaptekort eist zijn tol op mijn humeur. Voel me niet echt lekker in mijn vel. De vele vragen spelen terug door mijn hoofd... alleen de drang om ex te contacteren is er niet. Dat blijft een goed teken.
pi_90616564
uitslag van de test? ga er van uit dat het een soa test is.. ? Tja, ik zelf heb wel de exen op de hoogte gesteld (was gelukkig goede uitslag), maar dat is een persoonlijke keuze. Zou het wel onpersoonlijk doen, via een mail of sms, en met een zakelijke toon. Zelf altijd correct blijven, ongeacht hoe je ooit behandeld bent. Dat is in elk geval mijn motto, maar daar zal een ieder persoonlijk anders tegenaan kijken..
pi_90616723
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 06:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Goodmorning!

Als hij iets heeft en hij weet er niks van af dan ben je min of meer verplicht... een vriend van me heeft het ook toen van zijn ex te horen gekregen en heeft zijn sex leven wat veiliger gemaakt.
Je doet het niet alleen voor hem, maar ook voor de volgende partner waar die mee naar bed gaat.

quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 07:45 schreef Octagon het volgende:
Ik heb er weer een tekorte (omwille van slecht inslapen / véél te vroeg wakker worden - 04u40 !!) nacht opzitten - het slaaptekort eist zijn tol op mijn humeur. Voel me niet echt lekker in mijn vel. De vele vragen spelen terug door mijn hoofd... alleen de drang om ex te contacteren is er niet. Dat blijft een goed teken.
Ik slaap ook kort, maar wel genoeg, ik voel me s'ochtend best fit en uitgerust. Een slecht humeur heb ik eigenlijk nooit :)
Die drang om een bericht te sturen heb ik ook heel sterk ik heb er wel een manier op gevonden om het mezelf wat moeilijker te maken.
Ik woon alleen en heb ik de gang een kast staan, daar leg ik m'n telefoon in. Ik kan hem dan wel horen als ik gebelt word of een bericht van iemand krijg maar hij ligt niet meer in het zicht, dat helpt een stuk :)
pi_90616836
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 08:47 schreef backgammon het volgende:

[..]

Als hij iets heeft en hij weet er niks van af dan ben je min of meer verplicht... een vriend van me heeft het ook toen van zijn ex te horen gekregen en heeft zijn sex leven wat veiliger gemaakt.
Je doet het niet alleen voor hem, maar ook voor de volgende partner waar die mee naar bed gaat.
Als ik het verhaal van J0ycie88 een beetje gevolgd heb, heeft hij al een volgende partner en die heeft zich ook laten testen. Dus weet hij toch al ongeveer wat de uitslag is.

quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 08:47 schreef backgammon het volgende:
[..]

Ik slaap ook kort, maar wel genoeg, ik voel me s'ochtend best fit en uitgerust. Een slecht humeur heb ik eigenlijk nooit :)
Die drang om een bericht te sturen heb ik ook heel sterk ik heb er wel een manier op gevonden om het mezelf wat moeilijker te maken.
Ik woon alleen en heb ik de gang een kast staan, daar leg ik m'n telefoon in. Ik kan hem dan wel horen als ik gebelt word of een bericht van iemand krijg maar hij ligt niet meer in het zicht, dat helpt een stuk :)
Ik ben al zover dat ik mijn GSM in mijn buurt mag hebben liggen én dat mijn mailbox mag openstaan... ik voel niet de behoefte om haar iets te sturen. Dit is wschl het gevolg van de gebeurtenissen van vorige week : woensdag stuur ik haar dat we best het contact verbreken, ze stuurt me daarop nog 2 lieve emails... die ik natuurlijk beantwoord 8)7 . Een paar mails later zegt zij dat het beter is het contact te verbreken :X :N Dat was voor mij ongeveer he breekpunt.

En ik vind dat ik lang genoeg mijn best gedaan heb om met haar te praten... het verhaal van Wanderingwhy over muren die opgetrokken worden tot hoogtes van de Chinese Muur is mij meer als bekend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Octagon op 30-12-2010 09:11:18 ]
pi_90617068
Ik bouw zelf geen muren om mezelf bv te beschermen tegen haar, dat wil ik ook niet.
Ik verwerk het liever anders dan op een manier waar ik haar negeer.
Als ze wilt praten kan dat gewoon, ik zal haar niet negeren maar ik laat haar alle 1e stappen zetten mocht ze contact willen etc.
Ze weet hoe ik er over denk en dat ik voor een vriendschap wel open sta maar dan moet ik eerst het liefdesverdriet verwerken
pi_90617174
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 09:14 schreef backgammon het volgende:
Ik bouw zelf geen muren om mezelf bv te beschermen tegen haar, dat wil ik ook niet.
Als ze wilt praten kan dat gewoon, ik zal haar niet negeren maar ik laat haar alle 1e stappen zetten mocht ze contact willen etc.
Ze weet hoe ik er over denk en dat ik voor een vriendschap wel open sta maar dan moet ik eerst het liefdesverdriet verwerken
ja, ik kan deze wijze van verwerken beamen! Zij mag me smsen, ik sms wel uit fatsoen terug, maar zelf neem ik die eerste stap niet.. Heb ook dr nummer gewist, maar ja, door deze methode heb ik wel perongeluk haar nummer uit mn hoofd geleerd, haha. Maar eerst verwerken, en zodra ik de gedachte aankan dat ze eventueel iemand anders kan hebben, dan wel weer contact. Maar ja... Blijft verdomd weinig over als het flirten, de sex en leuke dingetjes plannen er niet meer inzitten.. Ben slecht met deze leegte opvullen, dus vriendschap na de relatie zit er niet echt vaak in bij mij
pi_90617335
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 09:14 schreef backgammon het volgende:
Ikzelf bouw ook geen muren om me heen (vind ik van mezelf) - alleen als je 2 maand geprobeerd hebt te communiceren, waarbij je steeds op een geslotener persoon stoot én dan nog eens te horen krijgt dat ze al 2 weken een andere vriend heeft (maar het eerst niet van plan was om tegen jou te vertellen). Waarbij dan nog eens een paar hele lieve dingen tegen en over me gezegd worden - zaken die genoeg zouden moeten zijn om een relatie mee op te bouwen (in mijn ogen althans) - ... wel dan is het voor mij beter haar niet meer te horen (zeker als zij alleen maar via email wilt communiceren omdat ze bang is anders "te plooien" als ze me ziet :{ ).

Ik gun haar haar geluk, maar ik hoef niet zonodig te weten dat ze het fijn heeft met haar nieuwe vriend.
pi_90617582
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 09:21 schreef Toefjes het volgende:

[..]

ja, ik kan deze wijze van verwerken beamen! Zij mag me smsen, ik sms wel uit fatsoen terug, maar zelf neem ik die eerste stap niet.. Heb ook dr nummer gewist, maar ja, door deze methode heb ik wel perongeluk haar nummer uit mn hoofd geleerd, haha. Maar eerst verwerken, en zodra ik de gedachte aankan dat ze eventueel iemand anders kan hebben, dan wel weer contact. Maar ja... Blijft verdomd weinig over als het flirten, de sex en leuke dingetjes plannen er niet meer inzitten.. Ben slecht met deze leegte opvullen, dus vriendschap na de relatie zit er niet echt vaak in bij mij
QFT !
Heb nog geen enkele vriendin overgehouden aan een relatie... als ik er aan denk : ik ben nog slechts met 1 ex in dezelfde ruimte geweest nadat de relatie gedaan was. Dat ging wel (misschien omdat het mijn schuld was dat het over was) - was ook een relatie van 9 jaar geweest - maar praten met haar behoorde niet tot mijn prioriteiten.
pi_90617935
Daarom zeg ik ook dat ik eerst alles moet verwerken en mij er overheen zetten.
Je hebt toch een speciale band met elkaar gehad dus waarom zou je dat niet als een vriendschap kunnen voortzetten?

quote:
Blijft verdomd weinig over als het flirten, de sex en leuke dingetjes plannen er niet meer inzitten.. Ben slecht met deze leegte opvullen, dus vriendschap na de relatie zit er niet echt vaak in bij mij
Wij praten en kennen elkaar goed, mentaal was er ook een goeie connectie maar dat is van mijn kant uit op een beetje stuk gegaan, druk met mezelf en vergat haar.

In mijn geval was het niet zozeer dat we niet meer van elkaar hielden of elkaar niet konden uitstaan, we hebben beide gewoon veel punten waar we aan moeten werken en kunnen dat niet in een relatie.
Eerst goed voor jezelf zorgen en daarna kun je pas voor een ander zorgen, daar komt het bij ons op neer.

Bij het uit elkaar gaan kwam gewoon een hoop emotie en verdriet naar boven, als dat eenmaal achter de rug is kunnen we altijd zien of we vrienden blijven, ik weet natuurlijk niet of dat wel gaat lukken, kan goed zijn dat er weer gevoelens naar boven komen of misschien niet.
pi_90618141
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 09:57 schreef backgammon het volgende:
Daarom zeg ik ook dat ik eerst alles moet verwerken en mij er overheen zetten.
Je hebt toch een speciale band met elkaar gehad dus waarom zou je dat niet als een vriendschap kunnen voortzetten?
Hier is dat wat speciaal : heb 37 jaar zonder haar in mijn leven geleefd - we hebben een intense periode van 5 maand gehad en nu denk ik : waarom zou ik de volgende 37 jaar niet zonder haar in mijn leven kunnen ? ;)
pi_90618218
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 10:07 schreef Octagon het volgende:

[..]

Hier is dat wat speciaal : heb 37 jaar zonder haar in mijn leven geleefd - we hebben een intense periode van 5 maand gehad en nu denk ik : waarom zou ik de volgende 37 jaar niet zonder haar in mijn leven kunnen ? ;)
Amen! Precies mijn punt waar ik aan vasthou :-)
pi_90618353
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 10:10 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Amen! Precies mijn punt waar ik aan vasthou :-)
Ik zeg dat nu wel stoer, maar als ze morgen contact met me opneemt... de rest kunnen jullie wel vermoeden, denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')