quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga nooit slapen met make-up op!
Das wel okay dan.. Ik heb helaas andere ervaringenquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Da's heel slecht voor je huid ja. Altijd eerst smeren.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zie er niet voor niks nog zo goed uit.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nou, ik ben het weleens vergeten af te halen hoor
Gaat over drugs he, goodytwoshoesquote:
Grauwe huid *riltquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar krijg je een oude kop van
Ik kan het hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:27 schreef dawg het volgende:
@tt: dat klopt
thema kijken nu. adios gente
dat heb ik toch alquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat denk je maarquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:27 schreef dawg het volgende:
@tt: dat klopt
thema kijken nu. adios gente
so effing what, krijg al kippevel van de melodie en stemgeluid en daar gaat het om bij mijquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gaat over drugs he, goodytwoshoes
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
so effing what, krijg al kippevel van de melodie en stemgeluid en daar gaat het om bij mij
Nerd!quote:
Dan doe je een masker op?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga nooit slapen met make-up op!
quote:
Sylvesterquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gaan we dan knuffelen? Of doel je meer op oud en nieuw?
Valt wel mee hierquote:
ik verleer het nooitquote:
vrouwenpostquote:
Dat zeg ik, nerd!quote:
oeh ja.. daar heb ik nog heul veel van liggen. misschien toch maar eens een keer opdoenquote:
jij?quote:
Andersom is beterquote:
Yuki!quote:
Beesd...ik zou googlemaps nodig hebben om uberhaupt te weten waar het ligtquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sylvester
Tenzij jij in Beesd bent die avond, gaan wij niet knuffelen
Thema avond depressie.quote:
ohquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee![]()
Een meisje dat ik ken van m'n diensten
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yuki!![]()
Het is bijzonder moeilijk om aan iemand, die nog nooit ook maar 1 pokertoernooi heeft gewoon maar wel 60.000 euro in drie maanden heeft verloren, uit te leggen dat er kwalificatierondes zijn voor een zeker pokertoernooi, en dat wij niet gegarandeerd het hotel en vliegticket betalen.
Nee nog nietquote:
Geen maand ouder dan 43 iig!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Doe ff normaal jijJij ziet er niet oud uit
Anders ga je er even serieus op in.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Doe ff normaal jijJij ziet er niet oud uit
Naahquote:
Ben jij een man?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Beesd...ik zou googlemaps nodig hebben om uberhaupt te weten waar het ligt
Maltaneesquote:
Waarom wordt zo iemand niet tegen zichzelf beschermd?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yuki!![]()
Het is bijzonder moeilijk om aan iemand, die nog nooit ook maar 1 pokertoernooi heeft gewoon maar wel 60.000 euro in drie maanden heeft verloren, uit te leggen dat er kwalificatierondes zijn voor een zeker pokertoernooi, en dat wij niet gegarandeerd het hotel en vliegticket betalen.
geldquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom wordt zo iemand niet tegen zichzelf beschermd?
Om het erger te maken wil ze wel een keer iets drinken met me..quote:
Wie zegt dat er in het topic serieus gereageerd wordquote:
quote:
Heb je borsthaar en ben je stoer?quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Om het erger te maken wil ze wel een keer iets drinken met me..
Jij hebt volgens mij anders ook geen jonge smoelquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Present!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Wijf dus. Echte mannen vinden zelf de weg.
sja. je kan het ook zelf inzien natuurlijkquote:
Tis om te huilen, niet om te lachenquote:
Auw. Heel erg auwquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij anders ook geen jonge smoel
Gewoon doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat dus, en er zijn behoorlijk strenge regels. Wij mogen iemand niet zomaar weigeren omdat hij veel verliest hoor.quote:
Ik doe alles zonder tomtom, ben ik nu ook een echte man?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echte mannen weten alles te vinden zonder TomTom. Mijn illusie, wat doe je
Ja, ik word dagelijks gebeld door Tom om te vragen hoe hij het snelst kan rijden..quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, jij! Maar dan noem je ook iemand.
Zolang ik je hart maar weet te vinden zonder TomTom zal het allemaal wel meevallenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echte mannen weten alles te vinden zonder TomTom. Mijn illusie, wat doe je
Ja, wie weet heeft ze het lichaam van een 14-jarigequote:
sja, just being honest.. truth hurtsquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis om te huilen, niet om te lachen
[..]
Auw. Heel erg auw
Hij blijkbaar nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja. je kan het ook zelf inzien natuurlijk
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, ik word dagelijks gebeld door Tom om te vragen hoe hij het snelst kan rijden..
Je hebt wel ballenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe alles zonder tomtom, ben ik nu ook een echte man?
Nee, jij bent een moordwijfquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe alles zonder tomtom, ben ik nu ook een echte man?
vast wel een keer als ie enorm veel schuld heeftquote:
Gewoon niet doen, sorry, maar ik ken vrouwen van 44 die er beter uit zien dan dat..quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zolang ik je hart maar weet te vinden zonder TomTom zal het allemaal wel meevallen
Niet door Martijn?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, ik word dagelijks gebeld door Tom om te vragen hoe hij het snelst kan rijden..
Als je Beesd al niet weet te vinden, betwijfel ik of dat met mijn hart wel luktquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zolang ik je hart maar weet te vinden zonder TomTom zal het allemaal wel meevallen
Nou.. Nee..quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, wie weet heeft ze het lichaam van een 14-jarige
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:38 schreef Barbusse het volgende:
Hebben we het nu over andermans verotte koppen, zodat we een excuus hebben voor kusjekroel reacties?
Dat hoef ik niet. Ik heb liever het lichaam van een 42 jarigequote:Op dinsdag 28 december 2010 20:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, wie weet heeft ze het lichaam van een 14-jarige
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vast wel een keer als ie enorm veel schuld heeft
sja, maar die vragen je niet voor een drankje, en een drankje is geen huwelijksaanzoek natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, sorry, maar ik ken vrouwen van 44 die er beter uit zien dan dat..
Ik heb vanavond wel de behoefte om te horen dat ik zo mooi benquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:38 schreef Barbusse het volgende:
Hebben we het nu over andermans verotte koppen, zodat we een excuus hebben voor kusjekroel reacties?
Daar heb ik heul geen excuus voor nodigquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:38 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:38 schreef Barbusse het volgende:
Hoe weet je dat?quote:
Nee ok.. Maar het is meer hoe het gevraagd werd ook.. Zo'n toon van "En daarna...quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, maar die vragen je niet voor een drankje, en een drankje is geen huwelijksaanzoek natuurlijk
Ik zou bijna om een foto vragenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, sorry, maar ik ken vrouwen van 44 die er beter uit zien dan dat..
Da's nie lief van Snuitquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik mag m niet toevoegen. Anders verlies ik Snuit.
Lastig, lastig. Ik heb wel gehoord dat ie heel mysterieus kan kijken. Dat is natuurlijk ook wat waard.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
tut tut. mannen hebben hints nooit doorquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee ok.. Maar het is meer hoe het gevraagd werd ook.. Zo'n toon van "En daarna..."
Omdat.. Euh.. LDG Nog 2 keer in haar kleren past.. Om het even beschaafd te houdenquote:
Genoeg andere leuke mannen!quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tut tut. mannen hebben hints nooit door
Deze keer te goed juist.. En ik geloos heul niet dat ze me dan meegeeft aan dochterlief van 21 ofzo..quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tut tut. mannen hebben hints nooit door
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat heeft dat met leeftijd te maken?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat.. Euh.. LDG Nog 2 keer in haar kleren past.. Om het even beschaafd te houden
Mafkees jijquote:
Wat deed ik nou net?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:42 schreef Barbusse het volgende:
Ah, mensen willen gewoon horen dat ze er vurrukkulluk uitzien. Nou, dat doen jullie hoor![]()
Snel, zeg eens iets aardigs over mij, I needs it!![]()
Dat zou ik ook niet doen nee..quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Deze keer te goed juist.. En ik geloos heul niet dat ze me dan meegeeft aan dochterlief van 21 ofzo..
What is up with jou vandaag?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:42 schreef Barbusse het volgende:
Ah, mensen willen gewoon horen dat ze er vurrukkulluk uitzien. Nou, dat doen jullie hoor![]()
Heldquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:42 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat.. Euh.. LDG Nog 2 keer in haar kleren past.. Om het even beschaafd te houden
Misschien werkt het voor hem.quote:
Ja, maar dat jij mij niet zo vragen voor een drankje of wat dat weten we nu ook welquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet doen nee..
Je voor een drankje vragen ook niet
Misschien dus wel
Uhm... ja.. eeehhhhmm.. ehm.. uhhhhmm... euhmm..quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:42 schreef Barbusse het volgende:
"iets aardigs over mij"quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:42 schreef Barbusse het volgende:
Nah, teveel grappen al gemaakt over jou en die stripper.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:42 schreef Barbusse het volgende:
Ik zeg alleen dat als ze niet zo denkt als mij, je misschien toch een kans hebt bij haar dochterquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar dat jij mij niet zo vragen voor een drankje of wat dat weten we nu ook wel
Ik heb in 1 dag mijn jaarsalaris binnen gehaald zo ongeveerquote:
Wait, whut?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb in 1 dag mijn jaarsalaris binnen gehaald zo ongeveer
Have funquote:
Mijn thearapie is het iig nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Volgens de richtlijn is het iig niet
Na 12 maanden eindelijk uitbetaald?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja maar weinig beschaafds aan die postquote:
Ik heb slechtere dagen meegemaaktquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jofu wil niet daten met een troll ofzoquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Na 12 maanden eindelijk uitbetaald?
Niet dat ze het ook echt gaan betalen natuurlijk, de fuckersquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Na 12 maanden eindelijk uitbetaald?
Eikelsquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet dat ze het ook echt gaan betalen natuurlijk, de fuckers
Dat is dan weer jammerquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Honden!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Now what would be the fun in that?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ik heb geen rijbewijsquote:
Altijd zo.quote:
quote:
quote:
Eens zien of ik het op een andere manier kan bemachtigen dusquote:
Verstandigquote:
Ik ken nog wel een Joegoslaafquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eens zien of ik het op een andere manier kan bemachtigen dus
ik rij wel op karretjes door het ziekenhuisquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verstandig![]()
GvsE achter het stuur bloed aan de muur
Nope. Er zijn andere manieren qua kansspellen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Altijd zo.![]()
De enige manier om snel rijk te worden is of om te pokeren of illegaal
quote:
Wat, zo'n geflipte veteraan? Geweld is voor primaten.quote:
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik rij wel op karretjes door het ziekenhuis![]()
laatst klapte ik met karretje en al bijna om
Hard door de bochten scheuren
Klopt maar veel andere mogelijkheden zijn er naast kansspelen nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. Er zijn andere manieren qua kansspellen.
-lquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. Er zijn andere manieren qua kansspellen.
Nee.. ik denk niet dat dat m gaat wordenquote:
Niks geflipts aanquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat, zo'n geflipte veteraan? Geweld is voor primaten.
Inderdaad, hele aardige en vriendelijke mannenquote:
Ik heb pas 1 deur er uit geredenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus
[..]
Klopt maar veel andere mogelijkheden zijn er naast kansspelen niet
Dat valt best meequote:Op dinsdag 28 december 2010 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 deur er uit gereden![]()
En dat in de 2 jaar dat ik het certificaat heb
quote:
En als je kijkt hoe ze in het ziekenhuis rijden, dan doe ik het erg netjesquote:
Je bent een taalnazi of je bent het niet hequote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat, zo'n geflipte veteraan? Geweld is voor primaten.
Sloeriequote:
the one and onlyquote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En als je kijkt hoe ze in het ziekenhuis rijden, dan doe ik het erg netjes
quote:
Ja, en lelijk ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Die gast uit HIMYM die Suit Up gast. Barney ofzo. Die zingt nu in Glee
Loverboyquote:
*geeft slabbertje aan*quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Die gast uit HIMYM die Suit Up gast. Barney ofzo. Die zingt nu in Glee
oh.. *gaat op zoek naar een emmer*quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh.. *gaat op zoek naar een emmer*
Ik weet hoe jij werktquote:
Euh.. kun je morgen uitslapen of moet je vroeg op?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:04 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik zo doen, slim zijn en m'n film afkijken en dan slapen. Of nachtdier spelen en gewoon doorgaan tot ik neerval?
maar natuurlijkquote:
Nachtdier!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:04 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik zo doen, slim zijn en m'n film afkijken en dan slapen. Of nachtdier spelen en gewoon doorgaan tot ik neerval?
Uitslapenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:05 schreef krengetje het volgende:
[..]
Euh.. kun je morgen uitslapen of moet je vroeg op?
Safety Dancequote:
over hem:quote:
Ik had stiekem al besloten toen ik het neer typtequote:
High school van disney voor volwassen en tienersquote:
Kan dat plaatje nog groter?quote:
Holy shit, hoe gay wil je het hebben?quote:
Hij is mooi hoorquote:
Sja, ik hou nu eenmaal van gayquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holy shit, hoe gay wil je het hebben?
Daar val ik dus totaal niet op..quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij is mooi hoor![]()
Ik zou m in mijn kelder vastleggen
Ik ken je inmiddels een beetje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:06 schreef Samzz het volgende:
Ik had stiekem al besloten toen ik het neer typte
Angle met rainbow sokken en handtasjes gayquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holy shit, hoe gay wil je het hebben?
Ja, dan moet je erop klikkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan dat plaatje nog groter?
Wat is dat met zijn haar, btw?
Nee... hem liet ik lopen.. hij is zo.. euh.. euh.. vrouwelijk?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij is mooi hoor![]()
Ja en daar vooral latenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij is mooi hoor![]()
Dat zou zo onderhand wel moeten inderdaadquote:
Fine by mequote:
Zonder eten en drinken!quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:08 schreef Samzz het volgende:
Dat zou zo onderhand wel moeten inderdaad
Engelquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:09 schreef -Engel- het volgende:
Idee... ik help GvE wel om de Glee-man in haar kelder te krijgen
Graaf jij eerst de kelder?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:09 schreef -Engel- het volgende:
Ik snap niet dat flippiee daar zo op geiltquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:10 schreef xFriendx het volgende:
Is het een beetje een gevalletje Ronaldo?
Ja.. maar Ronaldoquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap niet dat flippiee daar zo op geilt
Een gat is meer dan genoeg. Kerel erin en weer dichtgooienquote:
Mag ik dan een van de Glee-vrouwen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:09 schreef -Engel- het volgende:
Nog erger, hoe ongeloofwaardig het ook klinkt...quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:10 schreef xFriendx het volgende:
heul nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een gat is meer dan genoeg. Kerel erin en weer dichtgooien
Ronaldo is een baas, dit is gewoon een mongool.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:10 schreef xFriendx het volgende:
quote:
Ja maar echt help-ik-sop-mn-broek-uit-geilen op ronaldoquote:
Jij mag rachelquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik dan een van de Glee-vrouwen?
Ideaal toch, een man met wie je make-up tips kan uitwisselen. Mogelijk heeft hij er zelfs meer verstand van dan zij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap niet dat flippiee daar zo op geilt
Ik zal jou nog eens bellen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:11 schreef Samzz het volgende:
Ik lig lekker warm in bed en m'n telefoon gaat, maar hij ligt aan de andere kant van de kamer. Ik heb geen zin om op te staan
* voicemail inspreektquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:11 schreef Samzz het volgende:
Ik lig lekker warm in bed en m'n telefoon gaat, maar hij ligt aan de andere kant van de kamer. Ik heb geen zin om op te staan
Ja goedquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Krengelssssssssssssssssss![]()
Hoe is het met de poezels????????????
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij is mooi hoor![]()
Doe dat dan ook als ik m'n telefoon bij me hebquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ideaal toch, een man met wie je make-up tips kan uitwisselen. Mogelijk heeft hij er zelfs meer verstand van dan zij.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik dan een van de Glee-vrouwen?
Dan bel ik gewoon de volgende slet uit m'n bellijstje.quote:
Lijkt me een goed ideequote:Op dinsdag 28 december 2010 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan bel ik gewoon de volgende slet uit m'n bellijstje.
ja, maar Ronaldoquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar echt help-ik-sop-mn-broek-uit-geilen op ronaldo
Ronaldo kan ook heel hard rennen. Achter ballen aan. Dan ga je je toch afvragen...quote:
Die kans is wel aanwezig ja. God wat is die gast verwijfd. Zit echt te wachten tot ie uit de kast komt. Ik denk binnen 1 jaar nadat ie is gestopt met voetballenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ideaal toch, een man met wie je make-up tips kan uitwisselen. Mogelijk heeft hij er zelfs meer verstand van dan zij.
he bahquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar Ronaldo![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar Ronaldo![]()
[ afbeelding ]
Gat kraven? Nekschot en weg laten rotten in een droge sloot buiten Mogadishu, dat kannie krijgenquote:
ik bedoel, hij hoeft niet eens meer uit de kast te komenquote:
+1quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:11 schreef Samzz het volgende:
Oja... we hebben hier geen echte mannenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Helaas, helaas zitten er meer ratten, vleermuizen en spinnewebben dan mannen..
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gat kraven? Nekschot en weg laten rotten in een droge sloot buiten Mogadishu, dat kannie krijgen
Damn..wat hebben jullie tegen kerels?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een gat is meer dan genoeg. Kerel erin en weer dichtgooien
Was jij niet tegen geweld?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gat kraven? Nekschot en weg laten rotten in een droge sloot buiten Mogadishu, dat kannie krijgen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Schatjes ik ga slapen, ben doodop![]()
Fijne avond nog
Trustequote:Op dinsdag 28 december 2010 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Fijne avond nog
Wat een held, he.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:TOOXRxth1zgW_M:http://gummidadi.blog.is/(...)g.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]_!
Lol alleen die ene kerel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Damn..wat hebben jullie tegen kerels?![]()
Aai over je bol, Yippie van me.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Damn..wat hebben jullie tegen kerels?![]()
[img]http://imstars.aufeminin.com/stars/fan/cristiano-ronaldo/cristiano-ronaldo-20070420-243490.jpgquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:TOOXRxth1zgW_M:http://gummidadi.blog.is/(...)g.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]_!
quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Fijne avond nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |