Ik weet hoe jij werktquote:
Euh.. kun je morgen uitslapen of moet je vroeg op?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:04 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik zo doen, slim zijn en m'n film afkijken en dan slapen. Of nachtdier spelen en gewoon doorgaan tot ik neerval?
maar natuurlijkquote:
Nachtdier!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:04 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik zo doen, slim zijn en m'n film afkijken en dan slapen. Of nachtdier spelen en gewoon doorgaan tot ik neerval?
Uitslapenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:05 schreef krengetje het volgende:
[..]
Euh.. kun je morgen uitslapen of moet je vroeg op?
Safety Dancequote:
over hem:quote:
Ik had stiekem al besloten toen ik het neer typtequote:
High school van disney voor volwassen en tienersquote:
Kan dat plaatje nog groter?quote:
Holy shit, hoe gay wil je het hebben?quote:
Hij is mooi hoorquote:
Sja, ik hou nu eenmaal van gayquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holy shit, hoe gay wil je het hebben?
Daar val ik dus totaal niet op..quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij is mooi hoor![]()
Ik zou m in mijn kelder vastleggen
Ik ken je inmiddels een beetje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:06 schreef Samzz het volgende:
Ik had stiekem al besloten toen ik het neer typte
Angle met rainbow sokken en handtasjes gayquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holy shit, hoe gay wil je het hebben?
Ja, dan moet je erop klikkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan dat plaatje nog groter?
Wat is dat met zijn haar, btw?
Nee... hem liet ik lopen.. hij is zo.. euh.. euh.. vrouwelijk?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij is mooi hoor![]()
Ja en daar vooral latenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij is mooi hoor![]()
Dat zou zo onderhand wel moeten inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |