Ik wacht nu ook even af..quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:01 schreef moussy het volgende:
Ik ga niet meer kijken in de sale van H&M een nieuwe bestelling plaatsen bij H&M is voor mij al héél wat, ben benieuwd of dit weer een soap gaat worden
Ik normaal ook niet, meestal ben ik rond 8 uur als ik vroeg wil zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:18 schreef Meimeltje het volgende:
Om 5 uur, whaaahhhDat heb ik er dan toch niet voor over
Friends night? Wat houdt dat in?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:21 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, meestal ben ik rond 8 uur als ik vroeg wil zijn.
Maar het is friends night, moet ik even van profiteren
Nachtje doorhalen met deken, ijs, laptop & friends dvdtjesquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:22 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Friends night? Wat houdt dat in?
Hier ook! Kon praktisch gelijk al niets meer toevoegen. Hij staat nu op mijn pagina als bestelling onderweg, maar is bij tnt alleen nog maar als zending voorgemeld..quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:25 schreef lily het volgende:
Ik had de 22ste iets besteld. Wilde 2 minuten later wat erbij doen ging dat niet meer. Bestelling al voorgemeld.
En nu nog steeds dus...
Dat is snel!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:54 schreef moussy het volgende:
Whut?! Ik heb de T&T al van mn bestelling van vanmiddag
echt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:54 schreef moussy het volgende:
Whut?! Ik heb de T&T al van mn bestelling van vanmiddag
Toch maar eens kijken hoewel ik en geen Dpam fan ben en niet van vestjes houdquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zeeman, babyafdeling! Allemaal Dpamachtige vestje en zulks!
Maar tóchquote:Op woensdag 29 december 2010 07:56 schreef lily het volgende:
[..]
Toch maar eens kijken hoewel ik en geen Dpam fan ben en niet van vestjes houd
oh ja, en geen baby meer heb![]()
Ow leuk, die paarse is schaap nu ophalen bij Orea, die had ik in mijn laatste bestelling zittenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:02 schreef becky27 het volgende:
Even in het kort, ben vandaag bij een enigste echte DPAM winkel geweest, viel best nog wel tegen wat ze hadden, hele andere stofjes en 'snits' dan ik had verwacht. Morgen op zoek naar andere winkels, Petit Bateau hebben we al gehad, duuuuuuuuuuuur
Toch nu twee DPAM dingetjes gescoord:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag datzelfde broekje met een Beatlesshirt. Heb de hele outfit besteld.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:17 schreef Poppejans het volgende:
aaah Huup wat een leuk drietal waren jullie zegen allemaal lookalikes van elkaar
Dit broekje lijkt me eigenlijk wel erg leuk voor Wolf, stoer! In de catalogus staat ie erg leuk op een plaatje met een Rolling Stones shirt erboven en grijze gympjes eronder.
[ afbeelding ]
Maar zoals Huup al zei, eerst effe zien wat er op mn Oudejaarslot valt. Wie weet kan ik nog lekker wat shoppen dan.
Je moet toch wat met die 27 miljoen he
jaquote:Op woensdag 29 december 2010 12:11 schreef Jeetjejom het volgende:
Maar ben ik de enige die het t-shirt van Koekiemonster en Gover zo leuk vindt?
+1quote:
En slecht combineren is vaak ook weer een kunst op zich!quote:Nee joh, smaken verschillen.. slecht bestaat niet, wel slecht gecombineerd
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:07 schreef moussy het volgende:
Onze pakketpost mevrouw stopt er mee, nu moet ik weer briefjes op gaan hangen, zodat mn spullen niet bij mn buurmensch gebracht worden, anders worden ze stuk geknipt
Tis een beetje ver fietsen naar mn werkquote:Op woensdag 29 december 2010 14:24 schreef Meimeltje het volgende:
Het huis naast ons staat nog leeg, dus mocht je leuke buren willen hebben die geen pakketjes van buren verknippen
Dr brein is door de alcohol aangetast. Ze deed het omdat ze bij mij niet naar de Brijder mocht bellenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:31 schreef Sorbootje het volgende:
allemachtig.
Waarom doet iemand zoiets? Spoort ze 'gewoon' niet of is ze boos op je? (of allebei?)
Nee is niet moeilijk, ik maak straks wel ff printscreen voor je.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
Moussy sterkte met je evil buuf!
Ik ben blij dat onze buren voorzichtig zijn met pakjes, niet dat we die vaak krijgen trouwens.
Bij mij worden heel veel pakjes bezorgd voor de buren.
Ik was bij de h&m om ff te kijken wat ze hebben maar het was zo enorm druk dat ik maar snel ben weg gegaan.
Online bestellen zal vast niet moeilijk zijn, code is ook makkelijk in te vullen toch?!
Ondanks dat er nu nog genoeg passende kleding is, heb ik zin in wat nieuws voor de kinderen te kopen!
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:32 schreef miss_sly het volgende:
Zijn jullie echt al voorjaar- en zomerspul aan het inslaan?
Ik voel me nu echt heel raar, maar ik ben daar echt nog niet mee bezig. Bovendien heb ik geen idee welke maat ik dan moet hebben. In het tempo waarin ze nu groeit, volgens mij 80 of 86, maar als ze een spurtje zou gaan maken (ja, dat kan mijn kaboutertje vast ook wel) misschien wel groter.
Nou lekker dan....quote:Op woensdag 29 december 2010 14:29 schreef moussy het volgende:
[..]
Tis een beetje ver fietsen naar mn werk
Zal ik nog 1x de soap vertellen, de korte versie dan. Ik bestel bij een webshop, TOEVALLIG was dat H&M, bestelling kwam niet, volgens mijn H&M afgeleverd, volgens TNT bon lag het bij de buren. Volgens buur niet, na en hoop gedoe heeft de politie het pakketje opgehaald, bleek alles verknipt. H&M zei, opnieuw bestellen, dit terugsturen. Krijg ik 2 rekeningenna nog véél meer gezeik heb ik 1 rek. dus niet hoeven te betalen. Maar toen waren we ongeveer 8 maanden verder
Vanaf maatje 92/98 (attentie ticootje xD) tot de grootste kindermaat die er is.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:05 schreef Jeetjejom het volgende:
Oeh, dan moet ik ook maar eens naar het Kruidvat... Waren het ook peutermaatjes?
doe es een foto van wat je gekocht hebt?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Vanaf maatje 92/98 (attentie ticootje xD) tot de grootste kindermaat die er is.
Ze hadden ook babykleding maar heb ik verder niet naar gekeken.. vanaf 56/62 t/m 86/92.
Nog verhuisdozen uitpakken??quote:Op woensdag 29 december 2010 16:48 schreef Incantrix het volgende:
Jah, ik moest ook maar weer eens op zoek naar wat nieuw spul: de eerste 86'jes beginnen wat krap te worden.. Nu moet ik alleen nog even bedenken of ik dan korte of lange mouwen doe (broekjes heb ik al wel en die blijven qua maat sowieso wat achter). Ik had lange mouwenrompers gekocht zodat ik Stef ook makkelijker t-shirts aan kon trekken, maar de helft is kwijt na de verhuizing
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
doe es een foto van wat je gekocht hebt?ik ben benieuwd nmlk!
en idd, wat Meimel zegt, Hema heeft ook uitverkoop
paar leuke shirtjes gekocht voor neefje van B.
Ja Dyon heeft een nieuw keukentje gekocht van zijn verjaardagsgeldquote:Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef Incantrix het volgende:
Meimel, staat hem leuk! En hey, een nieuw keukentje?![]()
En uhm, ja, nog een páár
Maar ik snap het niet, want ik heb die dozen al drie miljoen keer opengetrokken, maar daar zit het gewoon niet in
Nouja, sinds ik ze toch pas vind als ze te klein zijn óf als ik nieuwe heb gekocht kan ik net zo goed meteen naar de hema. Zodra ik beter ben, dan.
Wat voor soort kleding hebben ze daar? Bepaalde merken?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:32 schreef k_i_m het volgende:
Voor éénieder in de buurt van Hilversum wil ik bij deze even de Balloon Kinderkleding winkel tippen.
Wat hip!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:22 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja Dyon heeft een nieuw keukentje gekocht van zijn verjaardagsgeldStef nog steeds blij met zn keukentje?
Herkenbaar...het niet terug kunnen vinden in dozen. Hoevaak we hier wel niet de dozen open gehaald hebben en opnieuw opgestapeld (na de zolderverbouwing kan alles eindelijk uitgepakt worden).
Dat soort dingen koop ik op appel&parkpop lekker veel keusquote:Op woensdag 29 december 2010 20:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wat leuke bandshirtjes hebben voor Stef, Van Jimi en weezer enzoMisschien zo maar eens de laptop aanslingeren.
Dit was van die Gouden Boekjes van de AH maanden geleden. Setje van 3 boxershortjesquote:Op woensdag 29 december 2010 21:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Geweldig. Waar komt het vandaan? kan ik ook vast inslaan.
![]()
Mijn dochter draagt trouwens kleding maat 98/104 maar kan nog makkelijk haar eerste onderbroekjes maat 86 aan.
Thnxquote:Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef Incantrix het volgende:
SC, als ik niks kan vinden zal dat het wel worden denk ik
DyonOh, echt, dat setje is té cool!
Jawel maar niets boeiends.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:06 schreef Meimeltje het volgende:
Hema online heeft zeker niet die uitverkoop....
Jij en stom??, doe eens niet zo stom zegquote:Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef Incantrix het volgende:
Waarmee ik geenszins wilde insinueren dat er geen verschil te zien isTjonge nou zeg, nu voel ik me helemáál stom
Als ze dan maar voor de zomer niet weer een spurtje krijgtquote:Op woensdag 29 december 2010 22:11 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb alvast wat zomerspul ingeslagen bij hennes. Maar vooral vestjes voor Linde want die heeft ineens allemaal te korte broekspijpen en mouwen. Gevalletje groeispurtje volgens mij...
http://www.balloonkinderkleding.nl/quote:Op woensdag 29 december 2010 20:50 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Wat voor soort kleding hebben ze daar? Bepaalde merken?
Wel in de buurt van Hsum, maar eigenlijk niet van plan om meer te shoppen komende periode
Is het een nieuwe winkel? Het zegt me namelijk nietsquote:Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
http://www.balloonkinderkleding.nl/
Staan ook de merken op die ze hebben.
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:33 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Jij en stom??, doe eens niet zo stom zeg![]()
![]()
Ze hebben wel wat van elkaar, maar zelf vind ik ze dus ook wel heel anders.
Ik weet niet hoe het zit in de rest van Nederland maar hier bij ons in de straat ga je al bijna op je gezicht als je een voet buiten zet.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:58 schreef becky27 het volgende:
Ow, is het zo erg dan in NL? Zal toch wel meevallen, voor Hema uitverkoop graaf je je toch nog met je handen uit??
Ik heb tot nu toe maar 1x vast gezeten in de sneeuwquote:Op donderdag 30 december 2010 10:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het zit in de rest van Nederland maar hier bij ons in de straat ga je al bijna op je gezicht als je een voet buiten zet.
MIjn Clio met zomerbanden komt niet eens van de oprit
Dat zal vast!!quote:Op donderdag 30 december 2010 10:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Meimel, eigenlijk vind ik de gelijkenis bij mijn kinderen nog treffender dan bij jouw zoons.![]()
.
Bovenkleding heb ik graag wat ruim. Te wijd bij de hals moet ik niet hebben, maar een mouwtje omslaan en wat langer van lengte vind ik niet erg, de buikruimte valt dan net wat mooier.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nog vrij ruim, maar jij denkt dat het over een week of twee wel past? Wolf groeit hard.
Oh ja ik vind dan gewoon dat het moet passen omdat ik zn garderobe weer wat wil omwisselen qua bovenkledingquote:Op donderdag 30 december 2010 20:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hemashirts vallen klein inderdaad. Ik bedoelde meer dat ik het zo grappig vond dat wat nu niet past misschen over twee weken wel past.![]()
En datquote:Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh ja ik vind dan gewoon dat het moet passen omdat ik zn garderobe weer wat wil omwisselen qua bovenkleding
Dan heb je gewoon 2x zoveelquote:Op donderdag 30 december 2010 20:20 schreef Twinkly het volgende:
Niels zit ook al in bovenkleding maat 86, 80 van de Hema begon wat kort te worden en het aankleden gaat zo lastig als het strakker zit.
[..]
Hoe moet dat nou als ze minder hard gaan groeien!!
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:22 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon 2x zoveel(sprak ik uit ervaring
)
Paar weken geleden op cb 9 kilo en 76 cm. Niels is denk ik ietsjes groter toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:21 schreef Twinkly het volgende:
Ik denk dat Dyon dat net zo groot is als Niels Meimeltje.
Gisteren heb ik maat 4+ luiers gekocht![]()
Oh, Niels is zwaarder (>10 kg) maar even lang geloof ik. We moeten eind volgende maand pas weer naar het CB.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:23 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Paar weken geleden op cb 9 kilo en 76 cm. Niels is denk ik ietsjes groter toch?
Hier luiers maat 4 en op kdv maat 3
Dan klopt het toch wel aardig dat ze dezelfde maat hebben. Ik zoek wel altijd broekjes die een beetje smal vallen. Heb al de babyriempjes van Kyllian verzameld voor Dyon, geloof dat Dyon zn broer achterna gaat en straks (als hij loopt) altijd een riem om moet.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:24 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh, Niels is zwaarder (>10 kg) maar even lang geloof ik. We moeten eind volgende maand pas weer naar het CB.
Shirts met een leuke print erop. Zo had hij een bruin shirt met giraf wat hij helemaal stuk heeft gedragen en nog draagt. Daar kwam Huup ooit mee aanzetten, maar ik weet natuurlijk niet meer van welke site die kwam.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:32 schreef Meimeltje het volgende:
Hihi, zijn wasbare luiers dikker dan wegwerpluiers?
Groof, wat voor shirt zoek je voor R?
ik ook nietquote:Op donderdag 30 december 2010 20:33 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Shirts met een leuke print erop. Zo had hij een bruin shirt met giraf wat hij helemaal stuk heeft gedragen en nog draagt. Daar kwam Huup ooit mee aanzetten, maar ik weet natuurlijk niet meer van welke site die kwam.
Veel dikker!!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:32 schreef Meimeltje het volgende:
Hihi, zijn wasbare luiers dikker dan wegwerpluiers?
Groof, wat voor shirt zoek je voor R?
Het gaat wel niet over kleding, maar waarom 4+ luiers? Past 4 niet meer? Ik heb bij Kyllian nooit die + luiers gehad. Van 4 zijn we overgegaan op 5 en met 5 eindigde hij ook bij ruim 2,5 jaar.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:29 schreef Poppejans het volgende:
Van luiers zit hij hier sinds een maand of 2 in 4+
Ik ben dan wel Poppejans niet, maar Lotte heeft hier de 4+ voor 's nachts, nadat ze met de gewone 4 steeds doorlekte. Kan me voorstellen dat dat ook overdag kan gebeuren, maar 5 nog te groot is...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Het gaat wel niet over kleding, maar waarom 4+ luiers? Past 4 niet meer? Ik heb bij Kyllian nooit die + luiers gehad. Van 4 zijn we overgegaan op 5 en met 5 eindigde hij ook bij ruim 2,5 jaar.
Of zijn die + luiers alleen maar wat breder ofzo? Dan is het hier ook niet nodig.
Ok, dus het is een soort tussenmaat?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:39 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel Poppejans niet, maar Lotte heeft hier de 4+ voor 's nachts, nadat ze met de gewone 4 steeds doorlekte. Kan me voorstellen dat dat ook overdag kan gebeuren, maar 5 nog te groot is...
dit dus.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:39 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel Poppejans niet, maar Lotte heeft hier de 4+ voor 's nachts, nadat ze met de gewone 4 steeds doorlekte. Kan me voorstellen dat dat ook overdag kan gebeuren, maar 5 nog te groot is...
Jullie hebben de lekkages van mijn zoon gezien. Daar kan geen luier tegenopquote:Op donderdag 30 december 2010 22:57 schreef Poppejans het volgende:
maat 4 lekte hier soms door, vooral 's nachts hielden die luiers het net niet.
Wolf heeft een buikje en daardoor sluiten momenteel de 4+ luiers net mooier aan (dichtplakken van de strips geeft meer ruimte) en hij heeft er nog geen lekkage mee gehad.
En hij plast ook gewoon veel volgens mij.
De + luiers hebben ook grotere plakstrips en bredere zijkanten
neequote:Op vrijdag 31 december 2010 09:14 schreef mefke79 het volgende:
asy ook niet in 80? Ik zag em gisteren nog bij de grotere maten staan en mexx valt niet supergroot
Aangezien de spijkertuinbroekjes, die leuke van name-it, nergens meer te koop zijn, ga ik ook voor die. Supercute vind ik hem Claudia. Welke maat heb jij genomen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
Het tuinbroekje is geweldig leuk. Het is echt voor hem gemaakt. Het truitje is gelukkig minder wit maar iets grijzer dan ik had verwacht. Ik vind het zo fijn voelen, het Zaraspul. Ik heb me voorgenomen om er vaker dingen te kopen.
Ik zie op de Zara-site dat alle maten zijn uitverkocht, op 3-6 maanden na. Voor de kleine babymoeders: het broekje is nu wel afgeprijsd van 19,95 voor 12,95 euro.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Aangezien de spijkertuinbroekjes, die leuke van name-it, nergens meer te koop zijn, ga ik ook voor die. Supercute vind ik hem Claudia. Welke maat heb jij genomen?
Oh was het noppies, dat leuke ding? Ik durf maat 80 eigenlijk niet meer aan geloof ik. Jammer. Lief dat je aan ons dacht.quote:
Niels verzuipt nog best wel in zijn maat 80 broekje, dus ik denk dat het groot valtquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Oh was het noppies, dat leuke ding? Ik durf maat 80 eigenlijk niet meer aan geloof ik. Jammer. Lief dat je aan ons dacht.![]()
Oh echt ja? Dan wil ik hem héél gauw. JOREEEEE!!!! Ben je er nog? Wat wil je ervoor hebben?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:50 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Niels verzuipt nog best wel in zijn maat 80 broekje, dus ik denk dat het groot valt
Ik neem de gok gewoon, zo leuk vind ik hem. En anders schuif ik hem wel weer door. Genoeg babies in de directe omgeving ;-). PM je even wat je ervoor wilt hebben en je rekeningnummer enzo, dan maak ik het direct naar je over.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:04 schreef Jore het volgende:
Ja, ik geloof ook dat het broekje behoorlijk groot valt. Ik wil eventueel wel wat metingen verrichten? Hij is echt te leuk om in de kast te blijven liggen namelijk.
Juist van het eerste jaar kan R zeker de helft van S haar kleding aan. Ik ben haar juist later veel meisjesachtiger gaan kleden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:05 schreef Claudia_x het volgende:
Groofsken, houd je als je nu spullen voor S. koopt er rekening mee dat R. ze later misschien nog kan dragen? Dat je bijvoorbeeld wat neutralere slofjes koopt? Ik merk dat ik die omschakeling bij Ivan (nog) helemaal niet heb gemaakt.
De helft van wat je ervoor betaald hebt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:05 schreef Jore het volgende:
O dat kan ik nooit, een prijs bedenken. Help! Vlindur, wat doet zo'n broekje tweedehands?
Is goed, leuk!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:09 schreef Jore het volgende:
Ik pm je later vandaag nog, ok? Er ligt nu een baby op mij te slapen dus dit typen is al een behoorlijke uitdaging.
Ontopic: Ivans setje staat hem geweldig!
5,- ofzo? 7,50?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:05 schreef Jore het volgende:
O dat kan ik nooit, een prijs bedenken. Help! Vlindur, wat doet zo'n broekje tweedehands?
Haha, zie je, je weet het best wel. Dat komt dan toch prima overeen met mijn voorstel om de helft te betalen? Ik vind 10 euro een prima bedrag. Pm je even je gegevens?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:22 schreef Jore het volgende:
Hoho, dit was een duur broekje en hij is nauwelijks gedragen (ik heb ook een maat 74, die gaat in de bewaardoos). De nieuwprijs was, in de sale, 21,66. Dus ik dacht aan ¤10,- , of ben ik dan een afzetter/geldwolf?
Hoe groot denk je dat inleggers zijn?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:03 schreef SacreCoeur het volgende:
Kraamverband lijkt me zo groot, of niet?![]()
Heb echt geen idee hoor, nog nooit last gehad van doorlek luiers.
Lijkt me wel vervelend.
lol eigenlijk weet ik dat ook niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:05 schreef moussy het volgende:
[..]
Hoe groot denk je dat inleggers zijn?
De broeken zitten allemaal sowieso te wijd. Maar hij is toch echt wel bijna 71 cm groot en toch zijn de broeken te lang en de shirts ziten ook nog prima. Maar ik durf het niet te gokken om dat giletje te kopen voor hem in 68. Zul je zien dat die klein valt...quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:26 schreef Poppejans het volgende:
Asyniur ik vind babyMexx echt klein vallen, maar Harry is een klein fijn mannetje dus vast prima geschikt voor hem
Speciaal voor jou danquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:13 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
lol eigenlijk weet ik dat ook niet.
Dit klinkt heel dom
Ja ik had er wel van gehoord, ben niet helemaal wereldvreemdquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan
ik heb toevallig mn nieuwe luiertjes net binnengekregen
voila, inlegger
[ afbeelding ]
kraamverband is kleinermaar dat is wel dikker.
FTA leuk spul!
snap ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:41 schreef Joell het volgende:
[..]
Ja ik had er wel van gehoord, ben niet helemaal wereldvreemd
Maar nooit gebruikt, gezien, gegoogled.
Groot joh! haha xD
Ik vind de kleur ook fantastischquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:03 schreef Twinkly het volgende:
Ohh, het staat hem echt super Groofsken, echt een R outfit!Mooie kleur groen is het zeg.
Mijn bestelling was er ook heel snel!quote:
Leuke slofs!quote:Op zondag 2 januari 2011 14:48 schreef SacreCoeur het volgende:
http://www.amazingkids.nl/outlet/contents/nl/d613.html
Zijn ze ook hoor.. maar nu dus voor 12 euro.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:42 schreef moussy het volgende:
[..]
Leuke slofs!
Ik maakte ze vroegr (toen je poep met de lange oe schreef) zelf, omdat ze gewoon echt méga duur waren, vond ik
Isa heeft precies dezelfde schoen gehad in een andere kleur.quote:Op maandag 3 januari 2011 08:58 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau heeft vrijdag haar eerste echte schoenen gekregen. Ik vind ze helemaal geweldig (en ze loopt erop alsof ze nooit anders heeft gedaan. Voor het eerst ook buiten, ze bleef maar rondjes rennen en gillen van blijdschap!)
[ afbeelding ]
Uhm... in tegenstelling tot de meeste andere tuinbroeken zit dit broekje heel erg mooi. Geen 'hobbezak' model, en dat vind ik nogal snel bij tuinbroeken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:26 schreef Poppejans het volgende:
Die Noppies tuinbroek was leuk maar voor mij op het oog niet leuker dan elke andere spijkertuinbroek, het was gewoon een simpel model toch? Daar staan er veel van op marktplaats
Ik zal binnenkort eens een foto plaatsen van Niels' andere tuinbroek, dan zie je het verschil wel Poppejansquote:Op maandag 3 januari 2011 09:41 schreef McLaura het volgende:
[..]
Uhm... in tegenstelling tot de meeste andere tuinbroeken zit dit broekje heel erg mooi. Geen 'hobbezak' model, en dat vind ik nogal snel bij tuinbroeken.
Rond april denk ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:06 schreef octopussy het volgende:
Sorbootje, Isabeau is echt een rokjesmeisje vind ik![]()
Weet iemand wanneer de meeste winkels de zomercollectie binnenkrijgen? Ik moet in mei mijn kind van korte broekjes, hemdjes en zomerjurkjes kunnen voorzien
Noppies, Eager Beaver etc hebben het allemaal al online staanquote:Op maandag 3 januari 2011 21:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo Sorboo; ik vind dat DPAM-veste Isabeau wel heel leuk staan hoor!!
en Senna heeft dat mooie fleecejurkje! ook mooi! en ik zou dr een wit of roze lange mouwen romper onder doen...
en behalve H&M heb ik nog geen nieuwe collecties gezien geloof ik.,.
Wij zeggen altijd dat dat de broer van Thijs is... op deze foto zie je het niet echt, maar Thomas Sangster lijkt op Thijsquote:
Nietes!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:26 schreef McLaura het volgende:
[..]
Wij zeggen altijd dat dat de broer van Thijs is... op deze foto zie je het niet echt, maar Thomas Sangster lijkt op Thijs
Ik ook, maar het heeft geen zin. Ik vind een aantal dingen van H&M mooi, maar 86/92 zit nu mooi en 98/104 is 3 kilometer te groot.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:44 schreef Sorbootje het volgende:
Ja en jij en ik lijken ook sprekend op elkaar
Ik heb zin om kleertjes te kopen.
Mja, sorryquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:50 schreef Sorbootje het volgende:
Doe eens niet zo verstandig!
Ik heb een paar nieuwe hangertjes gekregen, dus een paar jurkjes passen nog wel in de kast. (met moeite weliswaar, maar toch)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door becky27 op 04-01-2011 09:21:30 ]
Pfoe dan heb ik dat qua maat in elk geval goed gegoktquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Net als de singlets met zo'n kantje, net een vuilniszak met een kleurtje![]()
Verder vind ik de pasvorm wel goed zitten, ligt wel aan de maat.
86/92 is vooral een verhouding van niets, dat zit goed als ze ruim 92 hebben.
Niet 86
De bivaksmuts is maat 90. En inderdaad best groot, maar eigenlijk wel oke. Ik zal straks eens een foto plaatsen, waaraan je kunt zien dat het iets te groot is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:01 schreef Twinkly het volgende:
Oeke, welke maat bivakmuts heb jij nou gekocht voor Kobus? Ik las op het andere forum dat ze groot vallen?
En welke maat is zijn winterjasje eigenlijk? Want Niels heeft dezelfde in maat 18 maanden en die is hem al te klein![]()
muh!
ah neequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:34 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ging vanmorgen heul vroeg bestellen bij h&m. Is bijna alles uitverkocht en de kortingscode werkte niet. Dus geannuleerd
Ga van het weekend wel in de stad kijken.
huh wat sufquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:36 schreef Asyniur het volgende:
Mijn zusje is nog even bij de babymexx winkel in Sittard geweest maar daar hadden ze het giletje niet![]()
mijn zusje: wat een muts in die winkel zeg! ik vroeg om dat giletje in maat 74 of 80 en zij: zulke maten hebben wij niet wij hebben alleen 76 en 82...Maar het giletje hadden ze ook niet in die (nietbestaande) maten
Ja! Donkergrijs, weet ik zo uit mijn hoofd, volgens mij waren dat de enige twee kleuren, die was wel ok heel mooi. Ze hadden wel meer leuke dingen, veel tuniekjes en leggings. Ook shirtjes van hetelfde idee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:12 schreef Sorbootje het volgende:
Was dat vestje er ook in een andere kleur? Want ik vind het vestje heel leuk, maar de kleur afgrijselijk. (bij mijn kind dan he)
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:13 schreef moussy het volgende:
Ik moet zo lachen, bij sommig DPAM spul dacht ik serieus wat een hysterisch zeeman en wibra spul het was, ik zat dus niet helemaal verkeerd met mijn hersenspinsels![]()
Nee nouja gewoon, ik dacht ik breng het aardigquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:24 schreef Sorbootje het volgende:
Haha hoe weet je dat nou? Heb je een kleurenecho gehad?
Nah dat is het nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:43 schreef Sorbootje het volgende:
Je vond het gewoon een stomme kleur.
Mag hoor.
Het meiske wist helemaal niet waar ze het over had want mexx kent ook alleen de reguliere maten en niks afwijkends. De Franse merken wijken wel vaker af. Of de wollen rompers die uit Scandinavische landen komen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
huh wat suf74 en 80 zijn gangbare Nederlandse confectiematen voor kinderkleding, 76 en 92 zijn eerder afwijkend
![]()
juistquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:02 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Het meiske wist helemaal niet waar ze het over had want mexx kent ook alleen de reguliere maten en niks afwijkends. De Franse merken wijken wel vaker af. Of de wollen rompers die uit Scandinavische landen komen.
Ooh en ik vind ook lang niet alles leuk wat voorbij komt. Maar wat ik wel leuk vind, is als ouders (en kinders) het leuk vinden. Dáár gaat het toch om
Anders was het maar een saaie boel.
En grijs staat Harry ook heel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |