abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90551515
Vorige deel: [OUD] Kinderkleertjes deel 42 Kerstoutfits!
Aight!

Hier weer verder *O*

De kerstoutfits zijn geweest en de nieuwe voorjaarscatalogus van de H&M ligt in de bus :Y)
Roept u maar!

op verzoek van oeks open ik ff een nieuwe ;)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90553031
Geweldig die foto's Huup, schattig meisje was je!! :D

Ik heb mn H&M bestelling alweer aangepast :P Niet meer de roze ruitjesblouse en roze poloshirt, maar wat anders waar toch roze in zit :D

Naja dit dus onder voorbehoud. Kan zijn dat ik het wel weer verander ;)
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 21:01:03 #3
7074 moussy
kuttekop
pi_90553833
Ik ga niet meer kijken in de sale van H&M een nieuwe bestelling plaatsen bij H&M is voor mij al héél wat, ben benieuwd of dit weer een soap gaat worden :')
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:02:15 #4
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_90553887
Even in het kort, ben vandaag bij een enigste echte DPAM winkel geweest, viel best nog wel tegen wat ze hadden, hele andere stofjes en 'snits' dan ik had verwacht. Morgen op zoek naar andere winkels, Petit Bateau hebben we al gehad, duuuuuuuuuuuur
Toch nu twee DPAM dingetjes gescoord:

dinsdag 28 december 2010 @ 21:13:52 #5
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_90554463
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:01 schreef moussy het volgende:
Ik ga niet meer kijken in de sale van H&M een nieuwe bestelling plaatsen bij H&M is voor mij al héél wat, ben benieuwd of dit weer een soap gaat worden :')
Ik wacht nu ook even af.. :P
behalve morgen ochtend, om 5 uur ben ik de eerste voor een paar 0,95 cent tops voor mezelf xD!
pi_90554673
Om 5 uur, whaaahhh :D Dat heb ik er dan toch niet voor over :P
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:21:12 #7
298315 SacreCoeur
pi_90554775
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:18 schreef Meimeltje het volgende:
Om 5 uur, whaaahhh :D Dat heb ik er dan toch niet voor over :P
Ik normaal ook niet, meestal ben ik rond 8 uur als ik vroeg wil zijn.
Maar het is friends night, moet ik even van profiteren :D
pi_90554846
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:21 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik normaal ook niet, meestal ben ik rond 8 uur als ik vroeg wil zijn.
Maar het is friends night, moet ik even van profiteren :D
Friends night? Wat houdt dat in? :)
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:24:44 #9
298315 SacreCoeur
pi_90554931
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:22 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Friends night? Wat houdt dat in? :)
Nachtje doorhalen met deken, ijs, laptop & friends dvdtjes :D
't Is nog vakantie dus het kan, hehehe.
pi_90554950
Ik had de 22ste iets besteld. Wilde 2 minuten later wat erbij doen ging dat niet meer. Bestelling al voorgemeld.
En nu nog steeds dus...
pi_90556444
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:25 schreef lily het volgende:
Ik had de 22ste iets besteld. Wilde 2 minuten later wat erbij doen ging dat niet meer. Bestelling al voorgemeld.
En nu nog steeds dus...
Hier ook! Kon praktisch gelijk al niets meer toevoegen. Hij staat nu op mijn pagina als bestelling onderweg, maar is bij tnt alleen nog maar als zending voorgemeld..
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 21:54:10 #12
7074 moussy
kuttekop
pi_90556527
Whut?! Ik heb de T&T al van mn bestelling van vanmiddag :o
pi_90556889
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:54 schreef moussy het volgende:
Dat is snel! :D
Ik ben maar eens gaan kijken waarom het van mij dan nog niet in behandeling was. Ik had 2 artikelen erbij die pas over 2 weken leverbaar waren en had bij bezorgen 'alles in 1 pakket'. Nu dus de bestelling op volgende week gezet :) en dan die 2 dingen als nalevering.
  dinsdag 28 december 2010 @ 23:32:35 #14
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_90562244
Zeeman, babyafdeling! Allemaal Dpamachtige vestje en zulks! O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_90570404
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:54 schreef moussy het volgende:
echt?

Ik heb dus de 22ste besteld en deze stond dus 2 minuten later in de shop als zijnde onderweg. Op de tnt site: 22-12 zending is voorgemeld.
Ik net kijken staat er: 28-12 zending is voorgemeld.

Ja, zo ken ik er nog wel een paar }:|
pi_90570413
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 23:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zeeman, babyafdeling! Allemaal Dpamachtige vestje en zulks! O+
Toch maar eens kijken hoewel ik en geen Dpam fan ben en niet van vestjes houd :P
oh ja, en geen baby meer heb ;(
pi_90570686
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 07:56 schreef lily het volgende:

[..]

Toch maar eens kijken hoewel ik en geen Dpam fan ben en niet van vestjes houd :P
oh ja, en geen baby meer heb ;(
Maar tóch :P
pi_90570735

Deze vanmorgen geprobeerd bij Isabeau, maar ik was niet bijster enthousiast ;( De mouwtjes poffen veel meer dan op de foto te zien is. Misschien is hij in een andere combinatie nog wel leuk, maar met het h&m broekje dat ik gisteren kocht is het geen gezicht... En ik vond hem nog wel zó lief :'(
pi_90570935
Heb je een foto? Wat voor broekje had je erbij gedaan? Misschien is een strak broekje (leggingachtig) er juist heel leuk bij, juist vanwege het pofferige?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90570983
Nee ik heb geen foto. Hadden een beetje haast. Ik denk idd dat óf een strak broekje leuk is óf dat hij over een jurkje nog wel leuk kan zijn. Een beetje Ot en Sienig.
pi_90570992
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 08:31 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Maar tóch :P
je weet maar nooit O-)
pi_90571816
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:02 schreef becky27 het volgende:
Even in het kort, ben vandaag bij een enigste echte DPAM winkel geweest, viel best nog wel tegen wat ze hadden, hele andere stofjes en 'snits' dan ik had verwacht. Morgen op zoek naar andere winkels, Petit Bateau hebben we al gehad, duuuuuuuuuuuur
Toch nu twee DPAM dingetjes gescoord:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ow leuk, die paarse is schaap nu ophalen bij Orea, die had ik in mijn laatste bestelling zitten *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90574009
Die Track&Trace code van een H&M bestelling doet het bij mij nooit!
Pakje staat wel al sinds de 27e op ''bestelling is onderweg'' dus ben benieuwd
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90574198
aaah Huup wat een leuk drietal waren jullie zeg O+ en allemaal lookalikes van elkaar

Dit broekje lijkt me eigenlijk wel erg leuk voor Wolf, stoer! In de catalogus staat ie erg leuk op een plaatje met een Rolling Stones shirt erboven en grijze gympjes eronder.

Maar zoals Huup al zei, eerst effe zien wat er op mn Oudejaarslot valt. Wie weet kan ik nog lekker wat shoppen dan.
Je moet toch wat met die 27 miljoen he
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90574402
Poppejans, ik heb de Zarakleertjes net binnengekregen. Ze zien er echt heel mooi uit! De maat is 18-24 maanden maar ik vermoed dat ze Ivan niet heel groot zullen zitten. Hij slaapt nu, straks even kijken.

De service van Zara is trouwens prima, maar oh wat komt de correspondentie knullig over. Volgens mij is de tekst gewoon door een vertaalmachine gehaald. Het zou de keten sieren als ze er een vertaler voor in de arm zouden nemen.
pi_90574454
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 11:17 schreef Poppejans het volgende:
aaah Huup wat een leuk drietal waren jullie zeg O+ en allemaal lookalikes van elkaar

Dit broekje lijkt me eigenlijk wel erg leuk voor Wolf, stoer! In de catalogus staat ie erg leuk op een plaatje met een Rolling Stones shirt erboven en grijze gympjes eronder.
[ afbeelding ]

Maar zoals Huup al zei, eerst effe zien wat er op mn Oudejaarslot valt. Wie weet kan ik nog lekker wat shoppen dan.
Je moet toch wat met die 27 miljoen he
Ik zag datzelfde broekje met een Beatlesshirt. Heb de hele outfit besteld. :P
pi_90574578
Ben erg benieuwd Claudia!

Ik las het net in het gesloten topic terug Groofsken haha wat toevallig.
Volgens mij staat dat echt leuk met een band shirt :Y maar ik vroeg me af of die pijpen zo vastzitten of dat ze ook naar beneden kunnen. Zo omhoog staat iig erg leuk denk ik
pi_90574632
Ik zie R (met z'n lange haren) al in dat broekie en dat shirt op Schiphol rondbanjeren van de zomer 8-) .
pi_90574756
Zijn jullie echt al voorjaar- en zomerspul aan het inslaan? :o
Ik voel me nu echt heel raar, maar ik ben daar echt nog niet mee bezig. Bovendien heb ik geen idee welke maat ik dan moet hebben. In het tempo waarin ze nu groeit, volgens mij 80 of 86, maar als ze een spurtje zou gaan maken (ja, dat kan mijn kaboutertje vast ook wel :P ) misschien wel groter.
pi_90574894
Zo raar is het niet om nu al in te slaan, want de nieuwe collecties komen natuurlijk zolangzamerhand in de winkels en nu is er nog volop keuze. Maar ik vind het in verband met de maten ook te lastig en wacht daarom af.

Mijn ervaring met de vorige zomerperiode is bovendien dat Ivan vooral héél weinig aan had. :Y) Ik ga daarom niet meer zoveel shirtjes met korte mouwen kopen. Hij zal vermoedelijk meestal gewoon een romper aan hebben, eventueel met broekje eronder.
pi_90574939
Ik koop het eigenlijk niet ees voor de zomer :D . Het is gewoon de volgende maat. Hij heeft nog haast niks in maat 86. En ik doe dat shirt gewoon over een romper.
pi_90575113
Ik heb ook niet specifiek dingen voor de lente/zomer besteld. Kunnen allemaal ook in de winter.
Ik ga er wel vanuit dat hij van de zomer broeken maat 86 nodig heeft en bovenkleding 86/92. Hij scheelt maar 1,5 maand met Kyllian en loopt dus met de seizoenen aardig gelijk qua maten. Dyon heeft dus iig al wat zomerkleding van zn broer.
  woensdag 29 december 2010 @ 12:11:39 #33
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90576135
Ik zit nog een beetje in dubio Miss_sly. Natuurlijk kan veel zomerspul gewoon in de winter gedragen worden met een romper eronder ofzo.... Maar dan kan ze het strax in de zomer weer niet aan.
Ze hangt nu ergens tussen maat 74 en 80, dus ik denk dat het in de zomer net 86 wordt (ze groeit niet meer zo heen snel heb ik het idee).
Maar ben ik de enige die het t-shirt van Koekiemonster en Gover zo leuk vindt?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2010 @ 12:17:01 #34
7074 moussy
kuttekop
pi_90576310
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:11 schreef Jeetjejom het volgende:

Maar ben ik de enige die het t-shirt van Koekiemonster en Gover zo leuk vindt?
ja :P
  woensdag 29 december 2010 @ 12:21:00 #35
298315 SacreCoeur
pi_90576456
quote:
12s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:17 schreef moussy het volgende:

[..]

ja :P
+1 :P
Ik vind ze echt niet leuk.

Heb nog wel wat gescored, zat ook nog veel van vorige zomer bij joh.
  woensdag 29 december 2010 @ 12:23:00 #36
238474 Jeetjejom
pi_90576531
Oke, dan weet ik dat ook weer :P (heb soms toch gewoon een slechte smaak!)
Jouw warmte is genoeg
  woensdag 29 december 2010 @ 12:24:08 #37
298315 SacreCoeur
pi_90576568
Nee joh, smaken verschillen.. slecht bestaat niet, wel slecht gecombineerd :P
pi_90577415
Ik hou er erg van om van tevoren in te slaan, al voordat hij geboren werd had ik staaapels in alle maten.En ook nog eens geheel goed gegokt qua maten die hij nodig had in welk seizoen.
Hij zit nu in mt 80 en ik heb dus alle bovenkleding eigenlijk al in zn geheel in mt 86 klaarliggen.
Ik gok dat hij daar in januari wel in past en van de zomer nog in 86/92 zal zitten. Maar ik heb nog geen enkele broek in mt 86 gekocht hoor, dus ik val best mee toch?!
  woensdag 29 december 2010 @ 12:58:01 #39
238474 Jeetjejom
pi_90577907
quote:
Nee joh, smaken verschillen.. slecht bestaat niet, wel slecht gecombineerd :P
En slecht combineren is vaak ook weer een kunst op zich!
Jouw warmte is genoeg
pi_90579313
BAH! nou ligt er alweer een briefje door de bus van TNT van de pakketdienst, dat ik niet thuis zou zijn geweest terwijl ik de hele dag al thuis ben en onmogelijk de bel niet kan hebben gehoord.
Vorige week toen ik mn SecretSanta pakket kreeg was dit dus exact ook al zo :(
Luie chauffeur die geen 2 trapjes/lift wil nemen ofzo
Heb nou een klacht ingediend met pakketcode erbij.
pi_90579571
Wat raar Poppejans....
Was dat de H@M dan al?
De H&M bezorgen ze hier tegenwoordig niet meer bij de buren, maar die mag ik dus als we 2x niet thuis waren op gaan halen bij het postkantoor. Bij de buren was toch makkelijker geweest ;)
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2010 @ 14:07:30 #42
7074 moussy
kuttekop
pi_90581172
Onze pakketpost mevrouw stopt er mee, nu moet ik weer briefjes op gaan hangen, zodat mn spullen niet bij mn buurmensch gebracht worden, anders worden ze stuk geknipt ;(
pi_90581326
Moussy sterkte met je evil buuf!

Ik ben blij dat onze buren voorzichtig zijn met pakjes, niet dat we die vaak krijgen trouwens.
Bij mij worden heel veel pakjes bezorgd voor de buren.

Ik was bij de h&m om ff te kijken wat ze hebben maar het was zo enorm druk dat ik maar snel ben weg gegaan.
Online bestellen zal vast niet moeilijk zijn, code is ook makkelijk in te vullen toch?!
Ondanks dat er nu nog genoeg passende kleding is, heb ik zin in wat nieuws voor de kinderen te kopen!

[ Bericht 4% gewijzigd door _Ingrid_ op 29-12-2010 14:25:11 ]
pi_90581649
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:07 schreef moussy het volgende:
Onze pakketpost mevrouw stopt er mee, nu moet ik weer briefjes op gaan hangen, zodat mn spullen niet bij mn buurmensch gebracht worden, anders worden ze stuk geknipt ;(
:o Wat een fijne buren zeg!!
pi_90581831
Nou idd Moussy, fijne buurvrouw
pi_90581972
Het huis naast ons staat nog leeg, dus mocht je leuke buren willen hebben die geen pakketjes van buren verknippen 8-)
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2010 @ 14:29:47 #47
7074 moussy
kuttekop
pi_90582236
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:24 schreef Meimeltje het volgende:
Het huis naast ons staat nog leeg, dus mocht je leuke buren willen hebben die geen pakketjes van buren verknippen 8-)
Tis een beetje ver fietsen naar mn werk ;(

Zal ik nog 1x de soap vertellen, de korte versie dan. Ik bestel bij een webshop, TOEVALLIG was dat H&M, bestelling kwam niet, volgens mijn H&M afgeleverd, volgens TNT bon lag het bij de buren. Volgens buur niet, na en hoop gedoe heeft de politie het pakketje opgehaald, bleek alles verknipt. H&M zei, opnieuw bestellen, dit terugsturen. Krijg ik 2 rekeningen }:| na nog véél meer gezeik heb ik 1 rek. dus niet hoeven te betalen. Maar toen waren we ongeveer 8 maanden verder :')
pi_90582329
allemachtig.

Waarom doet iemand zoiets? Spoort ze 'gewoon' niet of is ze boos op je? (of allebei?)
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2010 @ 14:35:33 #49
7074 moussy
kuttekop
pi_90582494
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:31 schreef Sorbootje het volgende:
allemachtig.

Waarom doet iemand zoiets? Spoort ze 'gewoon' niet of is ze boos op je? (of allebei?)
Dr brein is door de alcohol aangetast. Ze deed het omdat ze bij mij niet naar de Brijder mocht bellen :')
pi_90583103
Tsssss mocht ze bij jou niet bellen? Dan snap ik het wel!

wat een mafketel, ben je mooi klaar mee
pi_90583354
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
Moussy sterkte met je evil buuf!

Ik ben blij dat onze buren voorzichtig zijn met pakjes, niet dat we die vaak krijgen trouwens.
Bij mij worden heel veel pakjes bezorgd voor de buren.

Ik was bij de h&m om ff te kijken wat ze hebben maar het was zo enorm druk dat ik maar snel ben weg gegaan.
Online bestellen zal vast niet moeilijk zijn, code is ook makkelijk in te vullen toch?!
Ondanks dat er nu nog genoeg passende kleding is, heb ik zin in wat nieuws voor de kinderen te kopen!
Nee is niet moeilijk, ik maak straks wel ff printscreen voor je.

Mous je buuf toch :X :')

Poppejans ik heb dat hier ook al tig keer gehad, dat je zeg maar buikpijn hebt omdat je niet naar de wc wilde gaan zelfs en je naast de voordeur bent blijven zitten en dat er dan een briefje in de bus ligt :')
ik bel dan naar de klantenservice en meestal zeggen ze dan dat ze niets voor me kunnen doen omdat zij niet weten hoe en wat blabla maar dat ze het zullen noteren. 9 van de 10 keer staat de bezorger een uur later prompt alsnog voor de deur :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90583620
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 11:32 schreef miss_sly het volgende:
Zijn jullie echt al voorjaar- en zomerspul aan het inslaan? :o
Ik voel me nu echt heel raar, maar ik ben daar echt nog niet mee bezig. Bovendien heb ik geen idee welke maat ik dan moet hebben. In het tempo waarin ze nu groeit, volgens mij 80 of 86, maar als ze een spurtje zou gaan maken (ja, dat kan mijn kaboutertje vast ook wel :P ) misschien wel groter.

:+

Haha nee hoor ik heb (nog) niets besteld. t is meer even enthousiast kijken wat ze allemaal hebben. Er zijn 2 of 3 dingen die ik wel erg leuk vindt en die ik wel wil hebben voor Amélie voor de zomer, zoals bijvoorbeeld dat blauwe hemdje en een korte broek. Die zou ik misschien wel binnenkort bestellen al. Ik heb net iets te vaak misgegrepen omdat ik dacht van ja daaaag ik ga niet nu al bestellen :P

Maar afgezien van dat hemd en die broek meh. Ik inventariseer tzt wel in welke maat ze zit. De kast ligt bomvol met 80 en 86 nog.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2010 @ 14:59:16 #53
7074 moussy
kuttekop
pi_90583655
Sindsdien is het een haat-liefdeverhouding tussen H&M en mij, want het gaat nóóit goed...
pi_90584563
Hoi ik was net bij Kruidvat en heb me toch leuke zomerkleding gekocht!
2 jurkjes voor 2 euro per stuk, ze hadden ook harembroeken, halve sokjes, shirts en leggings.
Alles voor 2,-, 2,50 & 3 euro..

Ga morgen nog even terug met Isa of ze nog meer leuk vind.
Ik was alleen & jurkjes vind ze sowieso tof.
pi_90585677
Woeiii de chauffeur is onderweg :+ (met het 13 stuks voor 40 pleuro's pakket :P)

't kind komt ook zwaar tekort namelijk!
  woensdag 29 december 2010 @ 16:05:34 #56
238474 Jeetjejom
pi_90586656
Oeh, dan moet ik ook maar eens naar het Kruidvat... Waren het ook peutermaatjes?
Jouw warmte is genoeg
pi_90586805
Hema heeft ook flinke uitverkoop qua kleding :) Heb o.a. een shirt voor 1 euro en 2,-, blouse 5,-, trui 5,-.
pi_90586924
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:29 schreef moussy het volgende:

[..]

Tis een beetje ver fietsen naar mn werk ;(

Zal ik nog 1x de soap vertellen, de korte versie dan. Ik bestel bij een webshop, TOEVALLIG was dat H&M, bestelling kwam niet, volgens mijn H&M afgeleverd, volgens TNT bon lag het bij de buren. Volgens buur niet, na en hoop gedoe heeft de politie het pakketje opgehaald, bleek alles verknipt. H&M zei, opnieuw bestellen, dit terugsturen. Krijg ik 2 rekeningen }:| na nog véél meer gezeik heb ik 1 rek. dus niet hoeven te betalen. Maar toen waren we ongeveer 8 maanden verder :')
Nou lekker dan....
Maar hier wordt de H&M dus nooit meer bij buren bezorgd, moet er tegenwoordig voor tekenen.
  woensdag 29 december 2010 @ 16:32:03 #59
298315 SacreCoeur
pi_90588019
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:05 schreef Jeetjejom het volgende:
Oeh, dan moet ik ook maar eens naar het Kruidvat... Waren het ook peutermaatjes?
Vanaf maatje 92/98 (attentie ticootje xD) tot de grootste kindermaat die er is.
Ze hadden ook babykleding maar heb ik verder niet naar gekeken.. vanaf 56/62 t/m 86/92.
pi_90588344
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:32 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Vanaf maatje 92/98 (attentie ticootje xD) tot de grootste kindermaat die er is.
Ze hadden ook babykleding maar heb ik verder niet naar gekeken.. vanaf 56/62 t/m 86/92.
doe es een foto van wat je gekocht hebt? :9 ik ben benieuwd nmlk!

en idd, wat Meimel zegt, Hema heeft ook uitverkoop :Y
paar leuke shirtjes gekocht voor neefje van B.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 29 december 2010 @ 16:48:34 #61
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90588920
Jah, ik moest ook maar weer eens op zoek naar wat nieuw spul: de eerste 86'jes beginnen wat krap te worden.. Nu moet ik alleen nog even bedenken of ik dan korte of lange mouwen doe (broekjes heb ik al wel en die blijven qua maat sowieso wat achter). Ik had lange mouwenrompers gekocht zodat ik Stef ook makkelijker t-shirts aan kon trekken, maar de helft is kwijt na de verhuizing :')
3!
pi_90589035
Deze trui en blouse heb ik bijv van de Hema vandaan, 5,- per stuk :) Nog wel te groot, dus nog ff de kast in.

Dit vestje hing er ook tussen, maar die had Dyon helaas al ;)
pi_90589327
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:48 schreef Incantrix het volgende:
Jah, ik moest ook maar weer eens op zoek naar wat nieuw spul: de eerste 86'jes beginnen wat krap te worden.. Nu moet ik alleen nog even bedenken of ik dan korte of lange mouwen doe (broekjes heb ik al wel en die blijven qua maat sowieso wat achter). Ik had lange mouwenrompers gekocht zodat ik Stef ook makkelijker t-shirts aan kon trekken, maar de helft is kwijt na de verhuizing :')
Nog verhuisdozen uitpakken?? ;) Hier staan ook nog steeds verhuisdozen op zolder....en dat na 1,5 jaar :P
  woensdag 29 december 2010 @ 16:58:58 #64
298315 SacreCoeur
pi_90589453
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:38 schreef huuphuup het volgende:

[..]

doe es een foto van wat je gekocht hebt? :9 ik ben benieuwd nmlk!

en idd, wat Meimel zegt, Hema heeft ook uitverkoop :Y
paar leuke shirtjes gekocht voor neefje van B.

Super lekkere stofjes ook, heel dun en luchtig.
pi_90589512
oh die rode isleuk zeg O+
of is t roze?

Ziet eruit als fijne zomerjurkjes ja <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 29 december 2010 @ 17:04:16 #66
298315 SacreCoeur
pi_90589713
Heel donkerroze tegen rood aan.
Je had ook een fel roze & paars.
  woensdag 29 december 2010 @ 17:06:51 #67
95408 Incantrix
pi_90589833
Meimel, staat hem leuk! En hey, een nieuw keukentje? ;) :D En uhm, ja, nog een páár :') Maar ik snap het niet, want ik heb die dozen al drie miljoen keer opengetrokken, maar daar zit het gewoon niet in :') Nouja, sinds ik ze toch pas vind als ze te klein zijn óf als ik nieuwe heb gekocht kan ik net zo goed meteen naar de hema. Zodra ik beter ben, dan.

Bij de h&m kan ik het trouwens niet vinden hoor, zeker niet in de uitverkoop. Bij dpam durf ik niet meer te kijken omdat ik de maten niet meer kan volgen.. Verder weet ik het niet :P
3!
pi_90590580
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef Incantrix het volgende:
Meimel, staat hem leuk! En hey, een nieuw keukentje? ;) :D En uhm, ja, nog een páár :') Maar ik snap het niet, want ik heb die dozen al drie miljoen keer opengetrokken, maar daar zit het gewoon niet in :') Nouja, sinds ik ze toch pas vind als ze te klein zijn óf als ik nieuwe heb gekocht kan ik net zo goed meteen naar de hema. Zodra ik beter ben, dan.
Ja Dyon heeft een nieuw keukentje gekocht van zijn verjaardagsgeld :D Stef nog steeds blij met zn keukentje? :)
Herkenbaar...het niet terug kunnen vinden in dozen. Hoevaak we hier wel niet de dozen open gehaald hebben en opnieuw opgestapeld (na de zolderverbouwing kan alles eindelijk uitgepakt worden).
pi_90598009
Leuk setje Meimeltje! Ik hou van paarstinten O+

Leuke jurkjes SC :Y Echt vna die lekkere zomerjurkjes die gewoon lekker zitten en ook nog leuk zijn!

Het DPAM jurkje is leuk O+ andere stof dan ik had gedacht, maar echt een heel leuk jurkje. De maillot die ik had besteld voelt fijn aan en is een hele mooie kleur en het mutsje is zooo cute O+ ik zal kijken of ik morgen een foto kan maken, het is echt een schattig mutsje. Alledrie de dingen in paarstinten, trouwens :D
pi_90598165
Ik hou ook van paars (op dit moment :P).

Heb vandaag toch maar weer eens aan Kyllian gevraagd wat zn lievelingskleur is. Heel verassend was het deze keer niet alleen roze, maar ook paars en blauw :D Ben blij dat er uitbreiding is!
pi_90598205
ik zou vandaag flink shoppen met moeder en zus; weken naar uitgekeken, en mocht van mezelf helemaal losgaan...
maar helaas lig ik zo ziek als een kat op de bank... :r

dus toen moest ik mezelf even troosten:
dus ik ben even bij de H&M online wezen shoppen, in de nieuwe collectie.
Ik moest dat korte tuinspijkerbroekje hebben, en de barbapapa-shirtjes...leuk!! O+
*en toen stiekem nog wat positiespul :@ *
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 29 december 2010 @ 20:32:54 #72
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_90598499
Wij kwamen vanmiddag langs een van onze favoriete kinderkledingzaken, waar ze tot mijn grote vreugde nu 50% korting hebben *O*. Dus aardig ingeslagen net :9.

Voor éénieder in de buurt van Hilversum wil ik bij deze even de Balloon Kinderkleding winkel tippen :).
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_90599325
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:32 schreef k_i_m het volgende:
Voor éénieder in de buurt van Hilversum wil ik bij deze even de Balloon Kinderkleding winkel tippen :).
Wat voor soort kleding hebben ze daar? Bepaalde merken?
Wel in de buurt van Hsum, maar eigenlijk niet van plan om meer te shoppen komende periode :P
  woensdag 29 december 2010 @ 20:56:54 #74
95408 Incantrix
pi_90599617
quote:
Op woensdag 29 december 2010 17:22 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ja Dyon heeft een nieuw keukentje gekocht van zijn verjaardagsgeld :D Stef nog steeds blij met zn keukentje? :)
Herkenbaar...het niet terug kunnen vinden in dozen. Hoevaak we hier wel niet de dozen open gehaald hebben en opnieuw opgestapeld (na de zolderverbouwing kan alles eindelijk uitgepakt worden).
Wat hip! O+ En ja joh, Het eerste dat Stef deed toen hij weer hersteld genoeg was om te spelen was naar zijn keukentje wandelen en in de pannetjes roeren :D Och mensen, die dozen zijn echt erg he? Soms heb ik gewoon zin om ze ongeopend weg te kieperen, maarja..

Hmm, de nieuwe h&m-collectie is dus wel leuk? Ik wil eigenlijk wat leuke bandshirtjes hebben voor Stef, Van Jimi en weezer enzo :) Misschien zo maar eens de laptop aanslingeren. Iemand onlangs nog bij Name It gekeken? Is daar nog leuks?
3!
  woensdag 29 december 2010 @ 20:59:03 #75
298315 SacreCoeur
pi_90599710
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:56 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk wat leuke bandshirtjes hebben voor Stef, Van Jimi en weezer enzo :) Misschien zo maar eens de laptop aanslingeren.

Dat soort dingen koop ik op appel&parkpop lekker veel keus :P
pi_90600425
Dyon heeft gewoon HET Ikea keukentje wat ik ooit nog hoop te kopen. Gaaaaaf hoor O+ O+ O+
en ik ben ook om en vind paars ook leuk voor jongetjes O+

Oh dat is nog eens heerlijk kopen dan Kim!

Moussy met dr verknipte buurvrouw :X dat was toen je die bestelling had met die nep uggs waar weinig van over was.. echt een ziek mens
Gaaf koopje trouwens die schoenen voor maar 5 euro

Wow die grote Stef alweer bijna uit mt 86 :o :D

Kijk nou, zn eerste ondergoed setje :D.Krijg hem helaas amper onbewogen op foto's (ja het is natuurlijk nog lang niet nodig, maar ik vond het zo schetig) Haal foto zo weer weg
pi_90600551
Geweldig O+ . Waar komt het vandaan? kan ik ook vast inslaan. :P

Mijn dochter draagt trouwens kleding maat 98/104 maar kan nog makkelijk haar eerste onderbroekjes maat 86 aan.
pi_90600674
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Geweldig O+ . Waar komt het vandaan? kan ik ook vast inslaan. :P

Mijn dochter draagt trouwens kleding maat 98/104 maar kan nog makkelijk haar eerste onderbroekjes maat 86 aan.
Dit was van die Gouden Boekjes van de AH maanden geleden. Setje van 3 boxershortjes O+ met krokodil erop en de hemdjes zaten per 2 verpakt.
mt 86/92 is dit en past perfect.Broekje zonder luier zou wel wat aan de ruime kant zitten dan hoor.
pi_90600745
Wolf :D Staat geweldig!!

Groof: die onderbroeken vallen ook vaak wijd he. Kyllian past zelfs nog de 86/92 boxers, maar aangezien de setjes anders niet kloppen heeft hij wel en grotere maat aan :P
pi_90600807
Ja, en van die kontjes blijft ook zo wienig over zonder luiers. :')

Oh jammer Poppejans. Nou ja, er komen vast weer nieuwe leuke kansen :P .
pi_90601659
Door de foto van Wolf moest ik ineens denken aan de eerste stapjes van Kyllian. Ik kan het me nog niet voorstellen dat ik over 2-3 maandjes met Dyon al wandelend buiten loop :D

pi_90601710
Hmmzz het is het kinderkleertjestopic he :D Naja het jasje en die schoentjes liggen klaar voor Dyon :P
  woensdag 29 december 2010 @ 21:37:33 #83
95408 Incantrix
pi_90601775
SC, als ik niks kan vinden zal dat het wel worden denk ik :)

Dyon O+ Oh, echt, dat setje is té cool!
3!
pi_90601820
Dat is Kyllian Inca :D
Oeh dat setje is inderdaad echt enorm leuk.Dat jasje :9~ O+
pi_90601828
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef Incantrix het volgende:
SC, als ik niks kan vinden zal dat het wel worden denk ik :)

Dyon O+ Oh, echt, dat setje is té cool!
Thnx ;)
Het is alleen wel Kyllian :P
  woensdag 29 december 2010 @ 21:40:44 #86
95408 Incantrix
pi_90601937
Mijn hersenen zijn nog mushy van ziek zijn enzo, sorry ;) De laatste naam die ik zag staan was Dyon, dus die bleef hangen :@
3!
  woensdag 29 december 2010 @ 21:41:48 #87
95408 Incantrix
pi_90601996
En trouwens, is je eigen schuld, Meimeltje! :( Moet je van v2.0 maar niet zó exacte kopie maken :D

(Ik verbaas me er altijd over hoeveel jouw jongens op elkaar lijken O+ )
3!
  woensdag 29 december 2010 @ 21:50:26 #88
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_90602429
meimeltje, helemaal mijn smaak!
Ze lijken trouwens zeker op elkaar, maar zie wel het verschil hoor.

Vinnut stom, shoppingwalhalla Reims doet nog niet of nauwelijks aan sale, tssssk. En bijna alle kinderkledingwinkels zijn duuuuuuuuuur, dan ga ik liever voor ons budget h&mmen, voor de aankomende maanden. ;)
  woensdag 29 december 2010 @ 21:51:10 #89
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90602454
Hema uitverkoop? En ik zit ingesneeuwd :'(
  woensdag 29 december 2010 @ 21:58:41 #90
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_90602860
Ow, is het zo erg dan in NL? Zal toch wel meevallen, voor Hema uitverkoop graaf je je toch nog met je handen uit?? ;)
pi_90603027
Ik kom wel een paar keer per week bij de Hema, meestal als ik 10 minuten over heb tussen 2 cliëntenafspraken in en het geen zin heeft om dan eerst naar kantoor te gaan. Per toeval hadden ze vorige week dus net die uitverkoopdingen opgehangen :P
pi_90603213
Hema online heeft zeker niet die uitverkoop....
  woensdag 29 december 2010 @ 22:07:34 #93
298315 SacreCoeur
pi_90603279
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:06 schreef Meimeltje het volgende:
Hema online heeft zeker niet die uitverkoop....
Jawel maar niets boeiends.
pi_90603440
Ik heb alvast wat zomerspul ingeslagen bij hennes. Maar vooral vestjes voor Linde want die heeft ineens allemaal te korte broekspijpen en mouwen. Gevalletje groeispurtje volgens mij...
  woensdag 29 december 2010 @ 22:29:17 #95
95408 Incantrix
pi_90604375
Waarmee ik geenszins wilde insinueren dat er geen verschil te zien is :') Tjonge nou zeg, nu voel ik me helemáál stom }:|

Anyway, ik ben uiteindelijk goed geslaagd hoor. Tenminste, nog even de reacties afwachten, maar ebay en MP FTW! *O* Waaronder echt een súperleuk shirtje met het lijf van Buzz Lightyear erop (het hoofd is dan het hoofd dat uit de halsopening steekt) :D
3!
pi_90604587
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef Incantrix het volgende:
Waarmee ik geenszins wilde insinueren dat er geen verschil te zien is :') Tjonge nou zeg, nu voel ik me helemáál stom }:|
Jij en stom??, doe eens niet zo stom zeg :P ;)
:*

Ze hebben wel wat van elkaar, maar zelf vind ik ze dus ook wel heel anders.
pi_90604619
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:11 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb alvast wat zomerspul ingeslagen bij hennes. Maar vooral vestjes voor Linde want die heeft ineens allemaal te korte broekspijpen en mouwen. Gevalletje groeispurtje volgens mij...
Als ze dan maar voor de zomer niet weer een spurtje krijgt :P
  woensdag 29 december 2010 @ 22:40:38 #98
14746 k_i_m
pi_90605009
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:50 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Wat voor soort kleding hebben ze daar? Bepaalde merken?
Wel in de buurt van Hsum, maar eigenlijk niet van plan om meer te shoppen komende periode :P
http://www.balloonkinderkleding.nl/

Staan ook de merken op die ze hebben :).
In my life
Why do I smile
pi_90605131
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef k_i_m het volgende:

[..]

http://www.balloonkinderkleding.nl/

Staan ook de merken op die ze hebben :).
Is het een nieuwe winkel? Het zegt me namelijk niets :) Vind het nog steeds jammer dat de Name it winkel daar weg is.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:46:07 #100
95408 Incantrix
pi_90605299
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:33 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Jij en stom??, doe eens niet zo stom zeg :P ;)
:*

Ze hebben wel wat van elkaar, maar zelf vind ik ze dus ook wel heel anders.
:* :*

Ik vind de gelijkenis echt enorm aanwezig, maar je ziet wel duidelijk verschil ook. Grappig is dat :) Je ziet het zelf ook vaak niet volgens mij, ik lijk echt zoveel op mijn moeder dat toen ik eens stond te praten met iemand op straat en mijn moeder op de achtergrond passeerde zonder naar ons te kijken, te groeten of wat ook, mijn gesprekspartner metéén riep "oh, maar dát is zeker je moeder!".. Terwijl ik het gewoon écht niet zie. Ja, een gelijkenis, wel. Maar meer :?

He, verdeurie, ik wil een plaatje posten van dat buzz lightyear-shirtje maar het lukt niet. Bwuh. Zo dan maar.. Jullie vinden het vast heel stom, maar ik moest er erg om lachen :)
3!
  woensdag 29 december 2010 @ 22:47:12 #101
14746 k_i_m
pi_90605347
Nee, die zit er al vrij lang. Hij zit niet in de Kerkstraat (winkelstraat) dus je moet een andere kant op dan je waarschijnlijk gewend bent. De Name-it vind ik ook jammer, alhoewel het daar ook steeds minder werd qua kleren.
In my life
Why do I smile
  donderdag 30 december 2010 @ 10:20:39 #102
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90618471
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:58 schreef becky27 het volgende:
Ow, is het zo erg dan in NL? Zal toch wel meevallen, voor Hema uitverkoop graaf je je toch nog met je handen uit?? ;)
Ik weet niet hoe het zit in de rest van Nederland maar hier bij ons in de straat ga je al bijna op je gezicht als je een voet buiten zet.
MIjn Clio met zomerbanden komt niet eens van de oprit :D
pi_90618688
Meimel, eigenlijk vind ik de gelijkenis bij mijn kinderen nog treffender dan bij jouw zoons. :o :P.
pi_90627714
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 10:20 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het zit in de rest van Nederland maar hier bij ons in de straat ga je al bijna op je gezicht als je een voet buiten zet.
MIjn Clio met zomerbanden komt niet eens van de oprit :D
Ik heb tot nu toe maar 1x vast gezeten in de sneeuw :P Tja moet toch werken en de uitgang bij de parkeerplaats op school (bso) van de ouste lag dus vol sneeuw. Daar sta je dan, maar gelukkig waren en juffen en meesters :P

Net nog 2 rompertjes bij de Hema meegenomen voor 1 euro per stuk.
pi_90627757
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 10:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Meimel, eigenlijk vind ik de gelijkenis bij mijn kinderen nog treffender dan bij jouw zoons. :o :P.
Dat zal vast!! :P ;)
  donderdag 30 december 2010 @ 17:50:45 #106
298315 SacreCoeur
pi_90638316
Rode broeken staan 'r eigenlijk best tof

pi_90642649
SC, wat leuk om je dochter een keer te zien! Mooie meid! En die rode broek staat idd goed! :)
  donderdag 30 december 2010 @ 19:36:51 #108
298315 SacreCoeur
pi_90642831
Ik kwam deze ook nog tegen xD!!!
Jurkje staat trouwens in de verkoop :Y)

pi_90642968
Wat een mooi meisje heb je SC O+
en die laatste foto :D modelletje in de dop O+ dat laatste jurkje vind ik superleuk <3 jammer genoeg waarschijnlijk way te groot voor hier voor de zomer -O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90643037
Och dat handje ook, hahaha O+ heerlijk meiske SC!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_90643157
Ik heb de bestelling van H&M binnen *O* . Ik heb alles maat 86 van de babyafdeling gekocht en door jullie verhalen was ik een beetje bang dat het klein zou vallen, maar meneer verzuipt er in *O* . Die broekjes van dat pak Twinkly zijn echt heerlijk O+ .
  donderdag 30 december 2010 @ 19:46:35 #112
298315 SacreCoeur
pi_90643255
Ja ze vallen best ruim ook die jurkjes.
Hoop dat ze er dit jaar weer zijn!

Ja dat handje hé, doet ze automatisch xD
We hebben ook ooit geprobeerd een 'goodmoodkid'achtige foto te maken, zag er ook heel apart uit :P
pi_90643536
oh wat leuk, SC dat vlinderjurkje en haarband
leuk meisje heb je
pi_90644264
Ook hier de H&M bestelling binnnen *O* alles erg leuk!
De zwart/rood geblokte blouse maat 92 valt zo klein, die past hij nu al goed :o O+
en DE gebreide trui krijgt hij morgen meteen aan, fantastisch ding en staat ietsje te groot helemaal niet verkeerd.
Oeh en de Barbabob pyjama gaat morgenavond ook aan O+
Alles in 86 of 86/92 besteld en valt nog vrij ruim, gok dat hij het over een week of 2 wel goed zal passen van boven.
pi_90644314
Nog vrij ruim, maar jij denkt dat het over een week of twee wel past? Wolf groeit hard :7 .
pi_90644355
Weet iemand een site waar ik leuke jongenslongsleeves kan bestellen. Ik zie zo niks bij Zara/ H&M of Hema. -O- .
pi_90644559
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nog vrij ruim, maar jij denkt dat het over een week of twee wel past? Wolf groeit hard :7 .
Bovenkleding heb ik graag wat ruim. Te wijd bij de hals moet ik niet hebben, maar een mouwtje omslaan en wat langer van lengte vind ik niet erg, de buikruimte valt dan net wat mooier.
Bijv die basic longsleeves van Hema mt 80 vallen nu best strak
pi_90644617
Hemashirts vallen klein inderdaad. Ik bedoelde meer dat ik het zo grappig vond dat wat nu niet past misschen over twee weken wel past. ;)
pi_90644688
Ik ga denk ik ook altijd wat sneller naar een grotere maat over. Meestal als het nog net kan dan ga ik over naar een maat groter.

Hier nog een paar shirts in maat 80, maar meeste nu 86. Broeken nu over van maat 74 naar 80.
pi_90644694
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hemashirts vallen klein inderdaad. Ik bedoelde meer dat ik het zo grappig vond dat wat nu niet past misschen over twee weken wel past. ;)
Oh ja ik vind dan gewoon dat het moet passen omdat ik zn garderobe weer wat wil omwisselen qua bovenkleding :P

edit: ja ik ook Meimeltje
pi_90644772
Niels zit ook al in bovenkleding maat 86, 80 van de Hema begon wat kort te worden en het aankleden gaat zo lastig als het strakker zit.
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Oh ja ik vind dan gewoon dat het moet passen omdat ik zn garderobe weer wat wil omwisselen qua bovenkleding :P
En dat :P

Hoe moet dat nou als ze minder hard gaan groeien :o !! :P
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_90644843
Ik denk dat Dyon dat net zo groot is als Niels Meimeltje.
Gisteren heb ik maat 4+ luiers gekocht :o :')
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_90644865
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:20 schreef Twinkly het volgende:
Niels zit ook al in bovenkleding maat 86, 80 van de Hema begon wat kort te worden en het aankleden gaat zo lastig als het strakker zit.

[..]

Hoe moet dat nou als ze minder hard gaan groeien :o !! :P
Dan heb je gewoon 2x zoveel :P (sprak ik uit ervaring O-) )
pi_90644918
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:22 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Dan heb je gewoon 2x zoveel :P (sprak ik uit ervaring O-) )
:D Tja, dat moet dan maar he :P
pi_90644919
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:21 schreef Twinkly het volgende:
Ik denk dat Dyon dat net zo groot is als Niels Meimeltje.
Gisteren heb ik maat 4+ luiers gekocht :o :')
Paar weken geleden op cb 9 kilo en 76 cm. Niels is denk ik ietsjes groter toch?
Hier luiers maat 4 en op kdv maat 3 :P
pi_90644963
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:23 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Paar weken geleden op cb 9 kilo en 76 cm. Niels is denk ik ietsjes groter toch?
Hier luiers maat 4 en op kdv maat 3 :P
Oh, Niels is zwaarder (>10 kg) maar even lang geloof ik. We moeten eind volgende maand pas weer naar het CB.
pi_90645050
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:24 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Oh, Niels is zwaarder (>10 kg) maar even lang geloof ik. We moeten eind volgende maand pas weer naar het CB.
Dan klopt het toch wel aardig dat ze dezelfde maat hebben. Ik zoek wel altijd broekjes die een beetje smal vallen. Heb al de babyriempjes van Kyllian verzameld voor Dyon, geloof dat Dyon zn broer achterna gaat en straks (als hij loopt) altijd een riem om moet.
pi_90645063
Mijn zoon draagt echt al eeuwen luiers maat 4 :7 .

Verder broekjes maat 74/80 en soms een oversized 86. En bovenkleding maat 80/86. Ligt heel erg aan het merk hoe het zit.

Maar ik ben ook wel slordig in die dingen hoor. Ik kan gerust ineens ontdekken dat de mouwtjes eigenlijk gewoon (flink!) te kort zijn. :') .

Hij draagt nu trouwens wel zo heel af en toe een romper maat 86/92 :P .
pi_90645234
Oh, laat morgen eens een foto van R in die broekjes zien Groofsken? O+

Niels draagt sinds een paar weken ook maat 86/92 rompers, maar die past hij eigenlijk vooral omdat hij overdag wasbare luiers aanheeft. Dat is trouwens ook de oplossing voor afzakkende broeken Meimeltje, vaak is de taille te wijd maar houdt de dikke kont de broek omhoog :D
pi_90645314
Hihi, zijn wasbare luiers dikker dan wegwerpluiers?

Groof, wat voor shirt zoek je voor R?
pi_90645318
Ik heb al wat gevonden. Longsleeves van Name-it. Eigenlijk te duur (ongeveer 10 euro per stuk), maar ik vind dat twee toffe shirts de boel zo kunnen opleuken tussen al dat effen en al die streepjes.
pi_90645362
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:32 schreef Meimeltje het volgende:

Shirts met een leuke print erop. Zo had hij een bruin shirt met giraf wat hij helemaal stuk heeft gedragen en nog draagt. Daar kwam Huup ooit mee aanzetten, maar ik weet natuurlijk niet meer van welke site die kwam.
pi_90645488
Shirt met giraf doet me denken aan een shirt die Kyllian gehad heeft maar dan met een koe, deze:
pi_90645724
Ik heb even gesnuffeld. Zag wel wat leusk daar, maar moet sowieso even wachten op de kinderbijslag nog. Dat shirt met die koe vind ik leuk ja. Weet je nog waar dat vandaan kwam?
pi_90645779
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:33 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Shirts met een leuke print erop. Zo had hij een bruin shirt met giraf wat hij helemaal stuk heeft gedragen en nog draagt. Daar kwam Huup ooit mee aanzetten, maar ik weet natuurlijk niet meer van welke site die kwam.
ik ook niet :o

lipfish misschien? die hebben wel toffe dierenshirts O+

-edit-

hiero bijv.

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90646084
Ik ben even gauw in het labeltje gaan spieken. Het is van Chucky Shirt.

Ik vind die twee shirts heel grappig Meimel en Huup, maar de kleuren vind ik te 'knal' voor mijn zoon.
pi_90646258
Oh my God, ik ben in shock. Dat shirt was bijna 20 euro!!!! o|O Maar ik weet nog dat ik met mijn hormonen dat shirt moest hebben omdat mijn zoon R heet en ook een boekje heeft over een giraf die R heet enzo O-) .
pi_90646375
http://www.chuckyshirt.nl/winkel.php

Ik denk dat ik nu de bruine met tractor moet hebben en die lichtgele met helicopter. O+ :X
pi_90646597
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:32 schreef Meimeltje het volgende:

Veel dikker!!

Leuke shirtjes! Ik weet nog dat je dat shirt kocht Groofsken :D
pi_90646711
Hij heeft dat shirt ook al maanden aan. Het staat hem zo goed!
pi_90646918
Groof, leuke shirtjes :D Nergens kortingscodes te vinden? :P
pi_90647157
Groofsken, ik heb gisteren in Maastricht twee name-it longsleeves gescoord voor 10 euro (samen dus). Tis opruiming en er zit ook een winkel in de Heuvelgalerie.

Ik ben me gisteren sowieso te buiten gegaan aan kleding voor Driekus: 2 streepjesblousjes, 1 ruitje van de Hennes + blauwe joggingbroek. Bij Heppie (een leuk klein winkeltje in M'tricht, echt aanrader) een nog te groot vest van Kik Kid en een trui van (ik geloof) Little Label, beiden voor de helft. En toen nog die shirts van Name-it een grijze en blauwe en een zwarte trui daar. Als toetje een ruitjesblouse van de Hema en toen kwamen we bij mijn ouders en hadden zij een blouse + broekje van Noppies voor hem gekocht. Ik geloof dat ik morgen even de kast ga uitmesten.

Ik koop voor Driekus (10,4 kilo en iets van 83 cm) nu 86 in de shirts en de broekjes in 80 of 86. In de broeken zijn dan riemen nodig of knoopelastiek, zelfs met luier heeft het kind geen kont. Het is echt puur voor de lengte.

O en wij hebben ook twee van die lipfish shirts, ik moest en zou ze toen hebben. Ach ja, zo af en toe moet dat kunnen. Ik winkel voor de rest vooral bij Hema en H&M en vergeet de outlet niet.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90647293
Dan zal ik daar toch maar eens gaan kijken binnenkort.
:P
pi_90652131
Ik vind ook dat een wat duurder keldingstuk soms moet kunnen hoor, enne de kinderbijslag komt er weer aan!

Klinkt goed en veeel Mefke.Iklg morgen je plan met kleding eens even omwisselen

Van luiers zit hij hier sinds een maand of 2 in 4+
pi_90652396
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:29 schreef Poppejans het volgende:

Van luiers zit hij hier sinds een maand of 2 in 4+
Het gaat wel niet over kleding, maar waarom 4+ luiers? Past 4 niet meer? Ik heb bij Kyllian nooit die + luiers gehad. Van 4 zijn we overgegaan op 5 en met 5 eindigde hij ook bij ruim 2,5 jaar.
Of zijn die + luiers alleen maar wat breder ofzo? Dan is het hier ook niet nodig.
pi_90652769
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Het gaat wel niet over kleding, maar waarom 4+ luiers? Past 4 niet meer? Ik heb bij Kyllian nooit die + luiers gehad. Van 4 zijn we overgegaan op 5 en met 5 eindigde hij ook bij ruim 2,5 jaar.
Of zijn die + luiers alleen maar wat breder ofzo? Dan is het hier ook niet nodig.
Ik ben dan wel Poppejans niet, maar Lotte heeft hier de 4+ voor 's nachts, nadat ze met de gewone 4 steeds doorlekte. Kan me voorstellen dat dat ook overdag kan gebeuren, maar 5 nog te groot is...
Lotte!
Noah!
pi_90652914
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:39 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ik ben dan wel Poppejans niet, maar Lotte heeft hier de 4+ voor 's nachts, nadat ze met de gewone 4 steeds doorlekte. Kan me voorstellen dat dat ook overdag kan gebeuren, maar 5 nog te groot is...
Ok, dus het is een soort tussenmaat?
Naja voorlopig zit hier de 4 wel prima volgens mij :P
pi_90652954
Vijf is hier te groot (te smal middel, geen kontje) en vier neemt niet genoeg op, vooral in de nacht. En dus is het 4+ want twee maten luiers werkt niet. Op het kdv krijgt ie gewoon 4 om.
pi_90653069
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:39 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

dit dus.

Wij hebben ook 4+ luiers omdat Amélie een enorm grote plasser is. Ze zijn ietsjes groot maar ze nemen een pak meer op dan de 4 luiers en ze lekt er niet mee door terwijl dat met 4 wel gebeurde.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90653907
maat 4 lekte hier soms door, vooral 's nachts hielden die luiers het net niet.
Wolf heeft een buikje en daardoor sluiten momenteel de 4+ luiers net mooier aan (dichtplakken van de strips geeft meer ruimte) en hij heeft er nog geen lekkage mee gehad.
En hij plast ook gewoon veel volgens mij.
De + luiers hebben ook grotere plakstrips en bredere zijkanten
  donderdag 30 december 2010 @ 23:07:48 #152
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90654556
Ik ben verliefd O+
Op deze
Maar die hebben ze niet (meer) in maat 74. Eeuwig zonde... :(
pi_90665359
asy ook niet in 80? Ik zag em gisteren nog bij de grotere maten staan en mexx valt niet supergroot
pi_90665404
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:57 schreef Poppejans het volgende:
maat 4 lekte hier soms door, vooral 's nachts hielden die luiers het net niet.
Wolf heeft een buikje en daardoor sluiten momenteel de 4+ luiers net mooier aan (dichtplakken van de strips geeft meer ruimte) en hij heeft er nog geen lekkage mee gehad.
En hij plast ook gewoon veel volgens mij.
De + luiers hebben ook grotere plakstrips en bredere zijkanten
Jullie hebben de lekkages van mijn zoon gezien. Daar kan geen luier tegenop :X . Hij is nu in zijn nieuwe groene streeppakkie van de H&M naar het kdv. Met wat omslaan hier en daar past het eigenlijk gewoon heel goed al. Juist omdat hij nog alles zittend doet vind ik het zo koddig staan. O+

Deze dus, maar dan de groene versie:
  vrijdag 31 december 2010 @ 09:26:10 #155
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90665536
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 09:14 schreef mefke79 het volgende:
asy ook niet in 80? Ik zag em gisteren nog bij de grotere maten staan en mexx valt niet supergroot
nee ;(

en is dat zo dat mexx klein valt? want harry verzuipt hier in de 68 maten van mexx terwijl hij toch echt ruim 70 cm is. Of is dat vanaf een bepaalde maat?
pi_90666455
driekus is niet heel breed maar de 80 zijn te klein nu terwijl die van h&m prima passen. Mexx heeft ook een grote winkel in m'tricht even bellen? Of bij de babydump?
pi_90666523
Ivan heeft de laatste tijd veel lekkages 's nachts. We hebben 4+ al geprobeerd en zelfs 5, maar hij blijft doorlekken (al heb ik het idee dat het met maat 5 wel wat minder is).

Ivan had niet zoveel zin om te poseren, maar dit zijn dan 2 van de 3 Zarakledingstukken:

De tuinbroek zit prima, alleen de pijpen zijn voor Ivan erg lang. Het truitje is echt nog wat te groot, maar het kan ook wel zo.
  Moderator vrijdag 31 december 2010 @ 10:15:11 #158
5428 crew  miss_sly
pi_90666617
Ivan O+ Staat hem wel heel leuk.

En over doorlekken kan ik niet meepraten. Behalve een enkele bv-poepluier in het beging, hebben we daar nooit problemen mee gehad.
pi_90666672
wow, Ivan, superleuk zeg :Y

hier nog nooit een luierlekkage gehad (bij Leah dan, de anderen weet ik niet meer). Ik gebruik de maat 4 van pampers (bij Leah ;) )
pi_90666730
Het tuinbroekje is geweldig leuk. Het is echt voor hem gemaakt. Het truitje is gelukkig minder wit maar iets grijzer dan ik had verwacht. Ik vind het zo fijn voelen, het Zaraspul. Ik heb me voorgenomen om er vaker dingen te kopen. Het zijn echt van die kleertjes die de bewaardoos ingaan.
pi_90666756
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
Het tuinbroekje is geweldig leuk. Het is echt voor hem gemaakt. Het truitje is gelukkig minder wit maar iets grijzer dan ik had verwacht. Ik vind het zo fijn voelen, het Zaraspul. Ik heb me voorgenomen om er vaker dingen te kopen.
Aangezien de spijkertuinbroekjes, die leuke van name-it, nergens meer te koop zijn, ga ik ook voor die. Supercute vind ik hem Claudia. Welke maat heb jij genomen?
pi_90666774
Ivan wat staat die tuinbroek je leuk!! O+

Ik vind babymexx wel klein vallen, maar andere collecties van Mexx niet.
pi_90666775
Ja, het heeft een hele mooie pasvorm, dat tuinbroekje. Dat zie je al op de foto
pi_90666795
Ivan lijkt er ook heel slank in zo :7 .
pi_90666817
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 10:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Aangezien de spijkertuinbroekjes, die leuke van name-it, nergens meer te koop zijn, ga ik ook voor die. Supercute vind ik hem Claudia. Welke maat heb jij genomen?
Ik zie op de Zara-site dat alle maten zijn uitverkocht, op 3-6 maanden na. Voor de kleine babymoeders: het broekje is nu wel afgeprijsd van 19,95 voor 12,95 euro.

Ik had trouwens 18-24 maanden gekocht. Qua lengte en breedte van het bovenstuk heeft Ivan die maat echt nodig, maar de pijpen zijn dus wel heel lang bij hem.
pi_90666828
Oh godverkanonne }:|
pi_90666840
Misschien ga ik wel even langs de winkel. Ben ik nog steeds geïnteresseerd in de maat die je hebt genomen.

Oh, ik zie het al. Thanks
pi_90666846
Zie mijn edit!
pi_90666903
Een ander broekje hebben ze trouwens nog wel in alle maten (en afgeprijsd!), maar ik vind de kleur niet mooi en het model is voor Ivan net iets minder geschikt.

pi_90666924
Welke maat heeft R.? 80 of 86 al?
pi_90666928
Nee, die vind ik ook minder mooi. Ik ga volgende week toch nog even een middagje shoppen, dus dan zal ik eens kijken in de Zara. ^O^
pi_90666940
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 10:26 schreef Jore het volgende:
Welke maat heeft R.? 80 of 86 al?
Hij gaat nu over op 86. Heb je wat dan? O-)
pi_90666952
Die outfit staat Ivan super O+
pi_90667050
Zo'n Noppiestuinbroekje, in maat 80.
pi_90667092
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 10:31 schreef Jore het volgende:
Zo'n Noppiestuinbroekje, in maat 80.
Oh was het noppies, dat leuke ding? Ik durf maat 80 eigenlijk niet meer aan geloof ik. Jammer. Lief dat je aan ons dacht. :Y
pi_90667159
Oh en offtopic, maar Jore, hoe gaat het nu? Nu de kleine er is? Voel je je beter? Of maakt het nog weinig/geen verschil? :*
pi_90667161
Ik heb alemaal leuke dingen bij de H&M gezien voor het voorjaar, maar ik durf niet qua maat
Ze zit nu net in maat 92 qua broeken en truitjes zit ze al een paar maanden in 92, maar de truitjes van de h&m zijn nu de dubbele maten..dus 86/92 en 98/104

Toch maar op gokken dan? truitjes maat 98/104 en het broekje maat 92 nog...hmm
pi_90667200
De zomer duurt echt nog een tijd hoor. Ik zou zeker voor de volgende maat gaan. Mocht het nog net ietsje te groot zijn dan, dan kun jet nog even omslaan. Mijn dochter ging echt zo ongeveer van 86 naar 98/104. Ze heeft nauwelijks maat 92 gedragen.
  vrijdag 31 december 2010 @ 10:38:13 #179
298315 SacreCoeur
pi_90667284
Ik zou alles een maat omhoog gooien.. dus broeken 98 en shirtjes 98/104 (al vallen shirt wel echt groot)
Al heeft Isa wel 2 jaar in 92 gezeten.. en had ik dat wel goed gegokt.
Gewoon het meest logische kopen, kijken hoe het nu zit, en als het op maat zit terug hangen/sturen en anders houden.
Ik pas gewoon altijd alles eerst bij haar.
pi_90667412
ja dat is mischien wel het beste. Ze heeft laatste een groeidpurtje gehad dus vsnaf dat moment durf ik niet meer zo goed vooruit te kopen :)
2 jaar in 92 :D dat zou wel handig zijn :)
  vrijdag 31 december 2010 @ 10:43:58 #181
298315 SacreCoeur
pi_90667473
Nah het is voornamelijk saai :P
En past er op een gegeven moment niets meer in de kast.
Ze is nu eindelijk over naar 98/104 (soms nog steeds 92)
Dus dat wordt ook de maat voor de zomer, ze groeit niet zo snel.
pi_90667690
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 10:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Oh was het noppies, dat leuke ding? Ik durf maat 80 eigenlijk niet meer aan geloof ik. Jammer. Lief dat je aan ons dacht. :Y
Niels verzuipt nog best wel in zijn maat 80 broekje, dus ik denk dat het groot valt :)
pi_90667770
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 10:50 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Niels verzuipt nog best wel in zijn maat 80 broekje, dus ik denk dat het groot valt :)
Oh echt ja? Dan wil ik hem héél gauw. JOREEEEE!!!! Ben je er nog? Wat wil je ervoor hebben?

Mijn zoon is wel wat graadjes molliger dan de 'jounes', maar à la. Is dat trouwens inderdaad een broekje van noppies?
pi_90668165
Ja, ik geloof ook dat het broekje behoorlijk groot valt. Ik wil eventueel wel wat metingen verrichten? Hij is echt te leuk om in de kast te blijven liggen namelijk.
pi_90668219
Groofsken, houd je als je nu spullen voor S. koopt er rekening mee dat R. ze later misschien nog kan dragen? Dat je bijvoorbeeld wat neutralere slofjes koopt? Ik merk dat ik die omschakeling bij Ivan (nog) helemaal niet heb gemaakt.
pi_90668221
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:04 schreef Jore het volgende:
Ja, ik geloof ook dat het broekje behoorlijk groot valt. Ik wil eventueel wel wat metingen verrichten? Hij is echt te leuk om in de kast te blijven liggen namelijk.
Ik neem de gok gewoon, zo leuk vind ik hem. En anders schuif ik hem wel weer door. Genoeg babies in de directe omgeving ;-). PM je even wat je ervoor wilt hebben en je rekeningnummer enzo, dan maak ik het direct naar je over. :Y
pi_90668230
O dat kan ik nooit, een prijs bedenken. Help! Vlindur, wat doet zo'n broekje tweedehands?
pi_90668318
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:05 schreef Claudia_x het volgende:
Groofsken, houd je als je nu spullen voor S. koopt er rekening mee dat R. ze later misschien nog kan dragen? Dat je bijvoorbeeld wat neutralere slofjes koopt? Ik merk dat ik die omschakeling bij Ivan (nog) helemaal niet heb gemaakt.
Juist van het eerste jaar kan R zeker de helft van S haar kleding aan. Ik ben haar juist later veel meisjesachtiger gaan kleden.

Ik hou er op dit moment eigenlijk alleen rekening mee als het gaat over de kleur van een skibroek enzo. En als ik zo'n kermitdekikkertrui koop, vind ik het extra leuk als ik erbij bedenk dat R die straks ook nog aankan. Maar over het algemeen ligt er eigenlijk vrijwel niks in S haar kast op dit moment dat R ook aankan, op wat effen shirts na.

R draagt overigens gerust een rose maillot onder zijn kleertjes of een rose slaapzak. Wat dat soort dingen betreft interesseert het me ook gewoon niet zo.
pi_90668325
Ik pm je later vandaag nog, ok? Er ligt nu een baby op mij te slapen dus dit typen is al een behoorlijke uitdaging.

Ontopic: Ivans setje staat hem geweldig!
pi_90668341
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:05 schreef Jore het volgende:
O dat kan ik nooit, een prijs bedenken. Help! Vlindur, wat doet zo'n broekje tweedehands?
De helft van wat je ervoor betaald hebt? :P
pi_90668350
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:09 schreef Jore het volgende:
Ik pm je later vandaag nog, ok? Er ligt nu een baby op mij te slapen dus dit typen is al een behoorlijke uitdaging.

Ontopic: Ivans setje staat hem geweldig!
Is goed, leuk!
  vrijdag 31 december 2010 @ 11:16:16 #192
298315 SacreCoeur
pi_90668602
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:05 schreef Jore het volgende:
5,- ofzo? 7,50?
pi_90668856
Hoho, dit was een duur broekje en hij is nauwelijks gedragen (ik heb ook een maat 74, die gaat in de bewaardoos). De nieuwprijs was, in de sale, 21,66. Dus ik dacht aan ¤10,- , of ben ik dan een afzetter/geldwolf?
pi_90668993
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:22 schreef Jore het volgende:
Hoho, dit was een duur broekje en hij is nauwelijks gedragen (ik heb ook een maat 74, die gaat in de bewaardoos). De nieuwprijs was, in de sale, 21,66. Dus ik dacht aan ¤10,- , of ben ik dan een afzetter/geldwolf?
Haha, zie je, je weet het best wel. Dat komt dan toch prima overeen met mijn voorstel om de helft te betalen? Ik vind 10 euro een prima bedrag. Pm je even je gegevens?
pi_90669057
Ik heb net even de factuur opgezocht ;) .
  vrijdag 31 december 2010 @ 11:38:31 #196
298315 SacreCoeur
pi_90669504
Oh ja ik wist de nieuwprijs natuurlijk niet :P
  vrijdag 31 december 2010 @ 11:40:07 #197
298315 SacreCoeur
pi_90669568
Heb ergens ook nog een setje van noppies liggen in maatje 86 (valt eerder als 92)
En 't broekje is best unisex.. het truitje dan weer niet.

Iemand hebben? :P
  Moderator vrijdag 31 december 2010 @ 11:53:04 #198
5428 crew  miss_sly
pi_90670105
Van de laatste DPAM bestelling, hiet het mutsje en de maillot, maar die zie je amper :D Mutsje is wat groot, de oorwarmgedeeltes zitten onder haar oren, maar ik vind het zo'n schattig mutjes:

Wel weer bewogen, maar ik heb het opgegeven om te proberen mooie, onbewogen foto's te maken en plaatsen :P

[ Bericht 12% gewijzigd door onlogisch op 20-06-2023 13:27:46 ]
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2010 @ 11:59:50 #199
7074 moussy
kuttekop
pi_90670368
Héél erg offtopic, maar met doorlekken 's nachts, kan je ook ouderwets een inlegger in de luier extra doen. Je moet alleen ff op de lekrandjes letten, dat de inlegger daar in ligt. Kan je geen inleggers vinden, kraamverband :)
  vrijdag 31 december 2010 @ 12:03:19 #200
298315 SacreCoeur
pi_90670492
Kraamverband lijkt me zo groot, of niet? :D
Heb echt geen idee hoor, nog nooit last gehad van doorlek luiers.
Lijkt me wel vervelend.
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2010 @ 12:05:35 #201
7074 moussy
kuttekop
pi_90670583
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:03 schreef SacreCoeur het volgende:
Kraamverband lijkt me zo groot, of niet? :D
Heb echt geen idee hoor, nog nooit last gehad van doorlek luiers.
Lijkt me wel vervelend.
Hoe groot denk je dat inleggers zijn? :D
  vrijdag 31 december 2010 @ 12:13:14 #202
298315 SacreCoeur
pi_90670852
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:05 schreef moussy het volgende:

[..]

Hoe groot denk je dat inleggers zijn? :D
lol eigenlijk weet ik dat ook niet.
Dit klinkt heel dom :')
pi_90671183
ik heb net even twee 'op de groei' truien voor Finn gekocht bij de Zara

Vooral de laatste ben ik echt blij mee!
Ik heb nog staan twijfelen ook bij de h&m bij het truitje wat Ko ook heeft gekregen, maar ik denk dat mijn vriend dat niks vindt.
pi_90671353
Erg leuk die laatste FTA O+ bruin it is!

Asyniur ik vind babyMexx echt klein vallen, maar Harry is een klein fijn mannetje dus vast prima geschikt voor hem

Claudia wat staat hem dit verschrikkelijk leuk, zeker ook met dat truitje eronder O+ O+ O+ ik wil die tuinbroek nu ook! Wat balen dat hij uitverkocht is in de juiste maat

aaaah Senna dat mutsje is echt te poepig. Alleen al voor dat soort tutdingetjes zou ik best een meisje willen hebben

Groofsken, gaat R. ook al bijna van broekmaat naar een 86 dan? :o Wolf heeft nog veel ruimte in een 80 en ik gebruik dan ook veel knoopsgatelastiek als een broekje dat heeft.

Die Noppies tuinbroek was leuk maar voor mij op het oog niet leuker dan elke andere spijkertuinbroek, het was gewoon een simpel model toch? Daar staan er veel van op marktplaats
  vrijdag 31 december 2010 @ 12:36:55 #205
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90671735
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:26 schreef Poppejans het volgende:
Asyniur ik vind babyMexx echt klein vallen, maar Harry is een klein fijn mannetje dus vast prima geschikt voor hem

De broeken zitten allemaal sowieso te wijd. Maar hij is toch echt wel bijna 71 cm groot en toch zijn de broeken te lang en de shirts ziten ook nog prima. Maar ik durf het niet te gokken om dat giletje te kopen voor hem in 68. Zul je zien dat die klein valt...
Dus pech voor mij...

Claudia, staat heel erg leuk :Y
Oh en kijk Senna met haar muts O+
  vrijdag 31 december 2010 @ 12:45:15 #206
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90672039
wowww wat zijn jullie kindjes weer mooi aangekleed!!
Ik vind Ivan zijn outfit echt fantastisch!! als ik een jongetje bak wil ik die ook ;)

en Senna die muts heeft Evie in het roze! fijn mutsje he?
  Moderator vrijdag 31 december 2010 @ 12:50:40 #207
5428 crew  miss_sly
pi_90672241
Fijn mutjes en dat strikje maakt het af :Y

FTA, leuke truitjes! Ik vind vooral dat strepentruitje erg leuk :Y
pi_90674068
ik heb net maar weer eens de bak 'is nog te groot' doorgespit. Maar goed ook, drie broeken bleken ineens niet meer te groot en er zat nog wel meer spul in dat de la in kon. Zo lastig het waren allemaal spullen zonder maat of met amerikaanse maten, dat is veel lastiger.
pi_90674112
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:13 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

lol eigenlijk weet ik dat ook niet.
Dit klinkt heel dom :')
Speciaal voor jou dan :D
ik heb toevallig mn nieuwe luiertjes net binnengekregen :P

voila, inlegger

kraamverband is kleiner :+ maar dat is wel dikker.

FTA leuk spul! O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90674368
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:36 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Speciaal voor jou dan :D
ik heb toevallig mn nieuwe luiertjes net binnengekregen :P

voila, inlegger

[ afbeelding ]

kraamverband is kleiner :+ maar dat is wel dikker.

FTA leuk spul! O+
Ja ik had er wel van gehoord, ben niet helemaal wereldvreemd :P
Maar nooit gebruikt, gezien, gegoogled.

Groot joh! haha xD
pi_90674635
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:41 schreef Joell het volgende:

[..]

Ja ik had er wel van gehoord, ben niet helemaal wereldvreemd :P
Maar nooit gebruikt, gezien, gegoogled.

Groot joh! haha xD
snap ik :D t ging meer om het formaat :+

maar groot zijn ze ja :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90691141

[ Bericht 100% gewijzigd door groofskendezoveelste op 02-01-2011 14:56:13 ]
pi_90691181
Ohh, het staat hem echt super Groofsken, echt een R outfit! O+ Mooie kleur groen is het zeg.
pi_90691227
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 december 2010 21:03 schreef Twinkly het volgende:
Ohh, het staat hem echt super Groofsken, echt een R outfit! O+ Mooie kleur groen is het zeg.
Ik vind de kleur ook fantastisch ^O^. De blauwe is eigenlijk veel minder, maar heb hem natuurlijk al gewassen enzo, dus dat wordt denk ik een pyjama of noodpak voor ongelukjes op het kdv ofzo :') .
pi_90704708
leuke outfit zeg ^O^
wat een lekker ding is het O+
pi_90705102
Inderdaad echt een setje voor R. wat een scheeeet O+ die haartjes! O+
Staat minder pyjama achtig dan ik dacht, leuk die kleur groen staat hem echt goed
pi_90705290
Staat hm idd goed!! En die haren, geweldig O+
pi_90705576
H&M is op hol geslagen ofzo, ik had mijn bestelling in 2 dagen :o
  zaterdag 1 januari 2011 @ 22:25:41 #219
298315 SacreCoeur
pi_90725051
Showen? :D
pi_90725336
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef SacreCoeur het volgende:
Showen? :D
oh!
wat zij zegt O+ :9
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90740519
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:31 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh!
wat zij zegt O+ :9
Mijn bestelling was er ook heel snel!

Huup, ik heb het broekje even voor Lotte gehouden en als je de pijpjes afrolt, komen ze tot kniehoogte :)
Lotte!
Noah!
  zondag 2 januari 2011 @ 14:48:32 #222
298315 SacreCoeur
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2011 @ 21:42:10 #223
7074 moussy
kuttekop
pi_90766422
quote:
Leuke slofs!

Ik maakte ze vroegr (toen je poep met de lange oe schreef) zelf, omdat ze gewoon echt méga duur waren, vond ik :P
pi_90781691
Isabeau heeft vrijdag haar eerste echte schoenen gekregen. Ik vind ze helemaal geweldig (en ze loopt erop alsof ze nooit anders heeft gedaan. Voor het eerst ook buiten, ze bleef maar rondjes rennen en gillen van blijdschap!)

maandag 3 januari 2011 @ 09:01:55 #225
298315 SacreCoeur
pi_90781721
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:42 schreef moussy het volgende:

[..]

Leuke slofs!

Ik maakte ze vroegr (toen je poep met de lange oe schreef) zelf, omdat ze gewoon echt méga duur waren, vond ik :P
Zijn ze ook hoor.. maar nu dus voor 12 euro.
Dat vind ik wel meevallen, want de kwaliteit is wel heel erg goed.
Dacht misschien heeft iemand er wat aan :P

Ik zou niet weten hoe ik ze moet maken :D
  maandag 3 januari 2011 @ 09:02:56 #226
298315 SacreCoeur
pi_90781741
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 08:58 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau heeft vrijdag haar eerste echte schoenen gekregen. Ik vind ze helemaal geweldig (en ze loopt erop alsof ze nooit anders heeft gedaan. Voor het eerst ook buiten, ze bleef maar rondjes rennen en gillen van blijdschap!)

[ afbeelding ]
Isa heeft precies dezelfde schoen gehad in een andere kleur.
Ik vind dat gestikte? voor op de neus zo leuk bij kleintjes. O+
pi_90781806
Ja lief is dat hè? Ik zou het bij mezelf vreselijk vinden, maar bij zo'n kabouter staat het geweldig
pi_90782145
Lieve schoentjes Sorbootje O+ Heb je ook foto's van de eerste keer buiten lopen?

Ik vind deze leuk
pi_90782176
Die zijn ook leuk Twinkly! Van de eerste keer buiten lopen heb ik geen foto's, maar wel van Isabeau met de schoentjes. Ze zitten alleen thuis nog op mijn camera.
pi_90782322
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:26 schreef Poppejans het volgende:
Die Noppies tuinbroek was leuk maar voor mij op het oog niet leuker dan elke andere spijkertuinbroek, het was gewoon een simpel model toch? Daar staan er veel van op marktplaats
Uhm... in tegenstelling tot de meeste andere tuinbroeken zit dit broekje heel erg mooi. Geen 'hobbezak' model, en dat vind ik nogal snel bij tuinbroeken.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_90782429
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 09:41 schreef McLaura het volgende:

[..]

Uhm... in tegenstelling tot de meeste andere tuinbroeken zit dit broekje heel erg mooi. Geen 'hobbezak' model, en dat vind ik nogal snel bij tuinbroeken.
Ik zal binnenkort eens een foto plaatsen van Niels' andere tuinbroek, dan zie je het verschil wel Poppejans ;)

Dit zijn Niels' schoentjes, we hebben ze in bruikleen van vrienden van ons

Mijn neefje had zulke leuke Shoesme schoentjes O+
pi_90784785
Ik vind die schoentjes allemaal schattig! En de schoenen van Isabeau zou ik voor mezelf ook niks vinden maar zijn bij die kleintjes inderdaad ontzettend leuk.

Ik vond het extra leuk om de wandelfoto's met Niels te zien omdat wij gister ook voor het eerst met Ivan in schoenen op stap zijn geweest, Twinkly. Maar dat was meer voor de leuk, want de zolen zijn nog te stug. En Ivan kruipt nog net iets te veel om goed buiten te lopen. Maar hij stapte wel dapper weg op zijn schoenen en leek het allemaal wel best te vinden. Als ik ben bevallen gaan we maar zijn eerste echte paar schoenen kopen in de winkel.
pi_90806854
Dat gestikte bij die schoentjes vind ik ook zo leuk O+ vind die van Isabeau en Niels dus echt super.
Oh die van Shoesme zijn ook echt leuk zeg! Leuk die kleuren

Volgens mij wist ik helemaal nog niet dat Ivan los loopt :o :D wat knap en leuk
  Moderator maandag 3 januari 2011 @ 19:53:15 #234
5428 crew  miss_sly
pi_90807231
Leuk zijn ze Sorbootje O+

En die van jou ook twinkly :Y

Ik ben wel een beetje een schoenengek voor Senna, maar ik probeer me maar in te houden :D

Het paarse DPAM jurkje van de laatste bestelling, dezelfde die becky geloof ik ook heeft, in dit geval met de paarse maillot van DPAM:

[ Bericht 6% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:28:00 ]
pi_90807342

Nieuwe schoentjes én nieuwjaarsoutfit in één klap. :D 't Rokje is een rokje van H&M in maat 62. Ze past hem nu pas. Slaat echt nergens op. Ik denk dat hij nog steeds prima past als ze maat 92 heeft ofzo.

Outfit op nieuwjaarsdag, een jurkje van Pompom, gekregen van haar tante. Beetje suffe foto, maar ik heb even geen andere.

En tot slot het DPAM vestje. Met skinny jeans wél leuk (hoewel die er juist niet op staan, maar goed, het gaat even om het vestje)
pi_90807379
Oh wat een lief jurkje Miss! Ik twijfel of ik het shirtje er leuk onder vind, maa het jurkje vind ik erg schattig!
  Moderator maandag 3 januari 2011 @ 20:02:54 #237
5428 crew  miss_sly
pi_90807740
Ik twijfel ook over het shirtje, maar ik had zo gauw niets anders. Het is best een lastige kleur en dat paarsige zat iig ook in het shirtje :P

De schoentjes van Isabeau zijn echt zo leuk O+
Ik vind het tweede jurkje erg leuk! En het vestje staat haar wel goed :Y
Wat een vreemde maatvoering dan voor dat roze rokje.
pi_90807940
Ik zou d'r bruin onder doen Miss... denk ik..

En die maatvoering slaat echt nergens op. Ik heb het haar aangetrokken toen ze echt maat 62 had. Leek wel een vlo in een oceaan van aardbeienvla
pi_90811408
Sorbootje, Isabeau is echt een rokjesmeisje vind ik O+

Weet iemand wanneer de meeste winkels de zomercollectie binnenkrijgen? Ik moet in mei mijn kind van korte broekjes, hemdjes en zomerjurkjes kunnen voorzien 8-)
  maandag 3 januari 2011 @ 21:09:01 #240
298315 SacreCoeur
pi_90811542
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:06 schreef octopussy het volgende:
Sorbootje, Isabeau is echt een rokjesmeisje vind ik O+

Weet iemand wanneer de meeste winkels de zomercollectie binnenkrijgen? Ik moet in mei mijn kind van korte broekjes, hemdjes en zomerjurkjes kunnen voorzien 8-)
Rond april denk ik.
Maar in de lentecollecties zie ik ook dingen zitten wat echt voor 20+ graden is.
  maandag 3 januari 2011 @ 21:09:56 #241
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90811602
ooo Sorboo; ik vind dat DPAM-veste Isabeau wel heel leuk staan hoor!!

en Senna heeft dat mooie fleecejurkje! ook mooi! en ik zou dr een wit of roze lange mouwen romper onder doen...

en behalve H&M heb ik nog geen nieuwe collecties gezien geloof ik.,.
  maandag 3 januari 2011 @ 21:10:53 #242
298315 SacreCoeur
pi_90811646
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo Sorboo; ik vind dat DPAM-veste Isabeau wel heel leuk staan hoor!!

en Senna heeft dat mooie fleecejurkje! ook mooi! en ik zou dr een wit of roze lange mouwen romper onder doen...

en behalve H&M heb ik nog geen nieuwe collecties gezien geloof ik.,.
Noppies, Eager Beaver etc hebben het allemaal al online staan :P
De lentecollecties.
  maandag 3 januari 2011 @ 21:12:04 #243
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90811708
oeee Noppies vind ik wel altijd leuk :) en mijn dagje shoppen ging vorige week niet door...
gaat ff site checken
  maandag 3 januari 2011 @ 21:16:58 #244
298315 SacreCoeur
pi_90811964
Even wat leuke dingen op een rijtje:

Name it:

Noppies babygirl:

Vingino:

pi_90817254
Oh, die schoentjes van Isabeau zijn zo leuk! Ko heeft precies die, alleen dan de klittenband variant.

Senna, dat jurkje staat je leuk! O+
Ik zou denk ik kiezen voor een romper of shirtje met iets strakkere mouwen om eronder te dragen.

Isabeau, beautiful as ever! O+
Ik vind alle outfits haar goed staan!

Kobus in zijn gebreide pak. Ik vind het heerlijk staan!

En in de pyjama die hij van mijn broertje heeft gehad.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90824669
Dat gebreide pak staat inderdaad heel leuk! Stoere laarzen ook! :D

Ik vind die pyjama heel onkobiaans, als je begrijpt wat ik bedoel. Dat komt vooral door de kleur maar ook door de pasvorm. Maar oh wat is 'ie leuk! Goeie zet van je broertje!
pi_90825305
Oh dat gebreide pak is mooi Oeke! (daar ben je weer <3)
En ook ik vind de pyjama niet erg Kobistisch, maar wel briljant!

SC, die eerste twee dingen die je laat zien vind ik erg leuk! Misschien ga ik die wel aanschaffen als ik het voor mezelf weer goed kan praten. :')

Vinden jullie ook niet dat Isabeau op die laatste foto een beetje op dit jongetje lijkt?

Ik heb net weer love actually én Nanny McPhee gekeken <3

[ Bericht 35% gewijzigd door Sorbootje op 04-01-2011 08:36:12 ]
pi_90825362
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 08:18 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]

Wij zeggen altijd dat dat de broer van Thijs is... op deze foto zie je het niet echt, maar Thomas Sangster lijkt op Thijs :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_90825384
Kobus pak is geweldig _O_ En die pyjama is cute O+
pi_90825408
Ik vind de pyjama van Ko coooool!!
pi_90825460
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 08:26 schreef McLaura het volgende:

[..]

Wij zeggen altijd dat dat de broer van Thijs is... op deze foto zie je het niet echt, maar Thomas Sangster lijkt op Thijs :D
Nietes! :P
pi_90825518
Thijs en Isabeau lijken op elkaar en op Thomas Sangster, nou goed :D
pi_90825627
Ja en jij en ik lijken ook sprekend op elkaar :P

Ik heb zin om kleertjes te kopen.
pi_90825682
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 08:44 schreef Sorbootje het volgende:
Ja en jij en ik lijken ook sprekend op elkaar :P

Ik heb zin om kleertjes te kopen.
Ik ook, maar het heeft geen zin. Ik vind een aantal dingen van H&M mooi, maar 86/92 zit nu mooi en 98/104 is 3 kilometer te groot.

En sja, het feit dat de helft van zijn kledingcollectie (in de maat die hij nu heeft) op stapeltjes onderin de kast ligt, zegt ook wel even genoeg........
pi_90825724
Doe eens niet zo verstandig!

Ik heb een paar nieuwe hangertjes gekregen, dus een paar jurkjes passen nog wel in de kast. (met moeite weliswaar, maar toch)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 08:57:56 #256
298315 SacreCoeur
pi_90825839
Ik heb weer een goede reden om te kopen (nja ik maak wel een reden)
Van de kamer die nu nog over is maken we mijn inloopkast van, 'k heb het nodig :')
Dus dan heb ik weer 2 kasten over (dus isa kleding kopen!!) anders staat het zo leeg he.
xD! ik kan gelukkig haar maat voor de lente/zomer wel goed gokken.
pi_90825872
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 08:50 schreef Sorbootje het volgende:
Doe eens niet zo verstandig!

Ik heb een paar nieuwe hangertjes gekregen, dus een paar jurkjes passen nog wel in de kast. (met moeite weliswaar, maar toch)
Mja, sorry :D De KB kan dus mooi in de 'nieuweautospaarpot', dat is ook wat waard ;)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 09:00:35 #258
298315 SacreCoeur
pi_90825882
Dit jurkje is een afrader, ziet er niet uit.

pi_90825972
Ik vind veel kleding bij H&M tegenwoordig tegenvallen. Het is zo 'flodderig'. Net als dat pakje voor de Kerst enzo, met de pasvorm van een oud katoenen Zeemanshirt.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 09:11:46 #260
298315 SacreCoeur
pi_90826098
Net als de singlets met zo'n kantje, net een vuilniszak met een kleurtje :D
Verder vind ik de pasvorm wel goed zitten, ligt wel aan de maat.
86/92 is vooral een verhouding van niets, dat zit goed als ze ruim 92 hebben.
Niet 86 :P
  dinsdag 4 januari 2011 @ 09:12:49 #261
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_90826118
Ik mag vanaf nu ook niets meer kopen........ (en ben toch al niet zo'n H&M fan dus de nieuwe collectie heb ik nog niet bekeken). Dit is Noortje d'r DPAM buit van afgelopen week:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 18% gewijzigd door becky27 op 04-01-2011 09:21:30 ]
pi_90826163
Jullie kopen wijn bij DPAM? :D

Dat jurkje met dat poesje! Ik wist niet dat het er ook in die kleur was <3
En dat salopetje <3
  dinsdag 4 januari 2011 @ 09:22:18 #263
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_90826254
haha edit the post!
pi_90826869
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 09:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Net als de singlets met zo'n kantje, net een vuilniszak met een kleurtje :D
Verder vind ik de pasvorm wel goed zitten, ligt wel aan de maat.
86/92 is vooral een verhouding van niets, dat zit goed als ze ruim 92 hebben.
Niet 86 :P
Pfoe dan heb ik dat qua maat in elk geval goed gegokt :P
Maar in vindt de H&M de laatste tijd ook tegenvallen hoor. Vooral voor mezelf koop ik er nog maar zelden iets, terwijl ik er eerst niet weg te slaan was.
Hopelijk valt het vestje dat ik voor dana heb besteld wel goed..

En dat giletje wat ik voorbij zag komen O+
  dinsdag 4 januari 2011 @ 09:55:46 #265
298315 SacreCoeur
pi_90826951
Isa begint nu pas echt goed mee te lopen met de H&M maten.
Bijvoorbeeld de broeken die verstelbaar zijn, dat is bijna niet meer nodig.
Verder is H&M wel mijn smaak.
En vooral ook voor mezelf :P
pi_90827775
Ik vind Isabeau knapper dan dat jongetje! :D

Goede buit, Becky. >:O
En ik denk dat dat witte pakje Noortje heel goed zal staan. O+

Die pyjama is leuk he? Ik vind hem geweldig. :D
Het pak is nog een beetje groot, maat is namelijk van 1,6 tot 2 jaar, maar eigenlijk zit het wel leuk zo.
Laarzen zijn van Ko's nichtje geweest, ik vind ze ook zo stoer. :Y
pi_90830549
Becky die tuinbroek heb ik ook voor Leia O+ te schattig!

Overigens die maten vallen echt raar.. Die jumpsuitjes maat 12 maanden kan Leia prima aan! Krap aan zelfs al.. Maar die tuinbroek is ook 12 maanden en daar verzuipt ze in :o
pi_90830615
Becky, wat een leuke kleertjes! Die jumpsuit is echt te schattig!
29/10/'10 - 25/03/'13
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:53:49 #269
298315 SacreCoeur
pi_90838954

[ Bericht 100% gewijzigd door SacreCoeur op 04-01-2011 23:36:35 ]
pi_90841735
Oeke, welke maat bivakmuts heb jij nou gekocht voor Kobus? Ik las op het andere forum dat ze groot vallen?
En welke maat is zijn winterjasje eigenlijk? Want Niels heeft dezelfde in maat 18 maanden en die is hem al te klein :'( :( muh!
pi_90862317
ik zie zulke leuke dingen bij h&m voor de zomer :D
maar geen idee welke maat floris dan heeft, dus durf nog niets te kopen :')

Dit broekje vind ik zo schattig O+ Vond dat elastiek eerst stom (die van de winter zeg maar), maar Floris heeft m nu van zn neef en hij staat zo schattig O+

Deze vind ik ook leuk, ook met dit t-shirt erbij, zoals op t plaatje :D Al zou ik t ook niet snel kopen, omdat t bij mij toch niet zo leuk overkomt ;)

Dit kleur vind ik leuk voor de zomer :D

Deze trui vind ik een leuk alternatief voor de winterversie ;)

Ik hou van dit soort broeken

Dit vestje vind ik ook leuk. Floris heeft zo'n soort model van zn overgrootoma gekregen, zelf gebreid O+

Dit jasje vind ik ook leuk.

En eerst vond ik h&m nooit zo boeiend, maar na mijn bestelling van laatst ben ik om :') tis ook een kwestie van door de plaatjes heenkijken geloof ik :)
pi_90870272
Ik ging vanmorgen heul vroeg bestellen bij h&m. Is bijna alles uitverkocht en de kortingscode werkte niet. Dus geannuleerd
Ga van het weekend wel in de stad kijken.
pi_90871186
Ik vind dat vestje ook heel leuk, Sonnetje! Helaas kan ik voor Ivan geen babymaten meer kopen.
pi_90871376
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:01 schreef Twinkly het volgende:
Oeke, welke maat bivakmuts heb jij nou gekocht voor Kobus? Ik las op het andere forum dat ze groot vallen?
En welke maat is zijn winterjasje eigenlijk? Want Niels heeft dezelfde in maat 18 maanden en die is hem al te klein :'( :( muh!
De bivaksmuts is maat 90. En inderdaad best groot, maar eigenlijk wel oke. Ik zal straks eens een foto plaatsen, waaraan je kunt zien dat het iets te groot is.

En het jasje is maat 18 M. En het zit gewoon perfect. :o
pi_90871761
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:34 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ging vanmorgen heul vroeg bestellen bij h&m. Is bijna alles uitverkocht en de kortingscode werkte niet. Dus geannuleerd
Ga van het weekend wel in de stad kijken.
ah nee -O- dat is ook bagger.

Maar soms is het dan nog niet aangevuld en moet je een half uur later weer ff kijken. T is een hele studie, dat bestellen uit de sale :')
nouja goed in de stad kijken is op zich sowieso fijner. Kun je dingen even voelen en de kleur goed zien enzo. Als de kortingscodes toch niet werkten maakt het niet uit ook, spaart het je weer verzenden uit.

Son dat bruinbeige broekje vind ik leuk! Zo een is er ook voor meisjes O+ ik hou echt van zulke broekjes :D O+
En dat jasje vond ik ook erg leuk, op een of andere manier moest k aan Seb denken, geen idee waarom haha. Maar de meisjesversie ervan vind k stom.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90871932
Ja, ik was er om 6.15 en heb nog gecheckt totdat Kim naar school moest.
Stom! Maar goed, we moeten toch naar de stad een garage scoren voor Tyler, dan ook ff langs de h&m oa.
pi_90876526
huup, ik heb zelf ook vaak dat soort broeken :D
Ze hebben m ook in andere kleuren :)
Mja geen idee welke maat ik moet hebben, dus koop maar niets..
Ik vind die blauwe kleur van die jas zo leuk :)
pi_90896642
Jore, het tuinbroekje is binnen *O* . Morgen ga ik meteen proberen of hij past. Het wordt spannend denk ik. :D
pi_90897938
Ik heb net voor mijn dochter een badpakje en een zwembroekje besteld (het bovenstukje mik ik linea recta in de prullenbak), zo schattig O+ . Stel je er de Arubaanse stranden bij voor en et plaatje van onze zomer is af. :P

[img]javascript:NM_Layer.showUrl('/produkt/product_detail_superzoom.mb1?produkt_id=152662673&image_path=%2Fbilder%2Fa0001%2F250%2F8%2F87%2F&image_name=87701400n17f.jpg&welt=kinder',%20770,%20610,%20'no')[/img]

[img]javascript:NM_Layer.showUrl('/produkt/product_detail_superzoom.mb1?produkt_id=152662662&image_path=%2Fbilder%2Fa0001%2F250%2F8%2F87%2F&image_name=87603400n76f.jpg&welt=kinder',%20770,%20610,%20'no')[/img]
pi_90897949
Oh ja, dat gaat lekker zo. -O-
pi_90919857
Jammer Groofs! Ben juist benieuwd!

Isabeau heeft vandaag een Amélie-jurkje aan. Ik snap er he-le-maal niks van. Kijk:

Hier kon ze nog niet eens zelf zitten en had ze nog blauwe ogen. Zo lang geleden is het. En het jurkje zit nog perfect, is nu alleen wat korter (tot net onder de knie)

Ze is dus echt alleen maar in de lengte gegroeid, sprietje!
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:36:31 #282
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90920502
Mijn zusje is nog even bij de babymexx winkel in Sittard geweest maar daar hadden ze het giletje niet :{
mijn zusje: wat een muts in die winkel zeg! ik vroeg om dat giletje in maat 74 of 80 en zij: zulke maten hebben wij niet wij hebben alleen 76 en 82... :? Maar het giletje hadden ze ook niet in die (nietbestaande) maten
pi_90920560
ja, ik weet gewoon niet Sorbo, hoe ik dat moet oplossen. Ik maak wel een foto als het binnen is. ^O^
pi_90920580
En haha, grappig dat dat nog past dan hè. Zo goot mijn dochter een keer een pakje appelsap over haar kleren heen en toen heb ik haar een reservebroekje van R aan gedaan, maatje 62 (of 68) :7 . Was een heel leuk legginkje tot de knie :P .
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:42:25 #285
298315 SacreCoeur
pi_90920603
Net besteld bij elkaar 2,90

pi_90920669
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:36 schreef Asyniur het volgende:
Mijn zusje is nog even bij de babymexx winkel in Sittard geweest maar daar hadden ze het giletje niet :{
mijn zusje: wat een muts in die winkel zeg! ik vroeg om dat giletje in maat 74 of 80 en zij: zulke maten hebben wij niet wij hebben alleen 76 en 82... :? Maar het giletje hadden ze ook niet in die (nietbestaande) maten
huh wat suf :? 74 en 80 zijn gangbare Nederlandse confectiematen voor kinderkleding, 76 en 92 zijn eerder afwijkend :D

Ha SC nice, ik vind die shirts zo leuk O+ ze hadden ook een grijze ooit maar ik ben bang dat ze nog te groot zullen zijn voor mijn meisje tegen de zomer, ze lijken lang te vallen zo op t plaatje.

Isabeau O+ dat jurkje blijft leuk!
Dat ze het nog past joh! Sprietje indeed! :D

B. is helemaal fan van de grijze trui die ik kocht :D maar goed ook want hij was verhoudingsgewijs duur voor wat ik normaal koop (15,- ), maar hij wordt goed afgedragen haha.
Ik vind em zo leuk staan <3 lekkur warrum.

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90920718
Ja dat jurkje staat echt zo lief Huup! En hij blijft ook zo mooi van kleur! Ze heeft nog precies evenveel ruimte bij haar romp als toen!

Die trui staat geweldig bij Amélie. Ik hou ervan!
pi_90920745
Staat inderdaad heel mooi bij Amélie. O+
  donderdag 6 januari 2011 @ 11:09:06 #289
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90922962
Een van de eerst gekochte kleertjes voor ons meisje...
Tipperdetip, ik was toevallig bij de Zeeman, en daar hadden ze dit liggen.
Ook nog het schattige meisjessetje van de Hema gehaald en een meidenromper, een paarse.

Een soort joggingstof vestje, lekker als jasje volgend najaar in de maxi-cosi, de wagen en de doek.

pi_90923078
Was dat vestje er ook in een andere kleur? Want ik vind het vestje heel leuk, maar de kleur afgrijselijk. (bij mijn kind dan he)
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2011 @ 11:13:46 #291
7074 moussy
kuttekop
pi_90923135
Ik moet zo lachen, bij sommig DPAM spul dacht ik serieus wat een hysterisch zeeman en wibra spul het was, ik zat dus niet helemaal verkeerd met mijn hersenspinsels :D :@
  donderdag 6 januari 2011 @ 11:21:48 #292
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90923418
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:12 schreef Sorbootje het volgende:
Was dat vestje er ook in een andere kleur? Want ik vind het vestje heel leuk, maar de kleur afgrijselijk. (bij mijn kind dan he)
Ja! Donkergrijs, weet ik zo uit mijn hoofd, volgens mij waren dat de enige twee kleuren, die was wel ok heel mooi. Ze hadden wel meer leuke dingen, veel tuniekjes en leggings. Ook shirtjes van hetelfde idee.
Ik ben niet heel erg van roze bij meiden, maar dat donkere voor een heel klein ukje vond ik ook niet wat, dit is een beetje roze/rood achtig. Op de tweede foto zie je de kleur het beste.
pi_90923480
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:13 schreef moussy het volgende:
Ik moet zo lachen, bij sommig DPAM spul dacht ik serieus wat een hysterisch zeeman en wibra spul het was, ik zat dus niet helemaal verkeerd met mijn hersenspinsels :D :@
:D
is ook hoor :Y

TF had deze tip laatst ook al gegeven van die vestjes. Ik vind de kleurtjes het net niet voor mijn kinders.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90923531
Haha hoe weet je dat nou? Heb je een kleurenecho gehad?
pi_90924066
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:24 schreef Sorbootje het volgende:
Haha hoe weet je dat nou? Heb je een kleurenecho gehad?
Nee nouja gewoon, ik dacht ik breng het aardig :')
ik vond beide kleurtjes eerlijk gezegd gewoon net niet zo. Leuk jasje, maar niet voor mijn kinders. Zoiets dan? Ik vind wel meer leuk maar niet voor hier. Net als met kamertjes, namen enzovoorts :P Dat idee.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90924127
Je vond het gewoon een stomme kleur. :)

Mag hoor.
pi_90924439
quote:
17s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:43 schreef Sorbootje het volgende:
Je vond het gewoon een stomme kleur. :)

Mag hoor.
Nah dat is het niet :D

Het is een leuk jasje maar gewoon net mijn smaak niet. Wat niet betekent dat ik het lelijk vind maar gewoon dat ik het zelf niet gekocht had.

Geen dingen in mn mond leggen eh :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90924547
Dat doe ik juist zo graag.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:02:23 #299
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90927370
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:45 schreef huuphuup het volgende:

[..]

huh wat suf :? 74 en 80 zijn gangbare Nederlandse confectiematen voor kinderkleding, 76 en 92 zijn eerder afwijkend :D
Het meiske wist helemaal niet waar ze het over had want mexx kent ook alleen de reguliere maten en niks afwijkends. De Franse merken wijken wel vaker af. Of de wollen rompers die uit Scandinavische landen komen.

Ooh en ik vind ook lang niet alles leuk wat voorbij komt. Maar wat ik wel leuk vind, is als ouders (en kinders) het leuk vinden. Dáár gaat het toch om :D
Anders was het maar een saaie boel.

En grijs staat Harry ook heel leuk O+
pi_90928496
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:02 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Het meiske wist helemaal niet waar ze het over had want mexx kent ook alleen de reguliere maten en niks afwijkends. De Franse merken wijken wel vaker af. Of de wollen rompers die uit Scandinavische landen komen.

Ooh en ik vind ook lang niet alles leuk wat voorbij komt. Maar wat ik wel leuk vind, is als ouders (en kinders) het leuk vinden. Dáár gaat het toch om :D
Anders was het maar een saaie boel.

En grijs staat Harry ook heel leuk O+
juist :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 6 januari 2011 @ 15:41:13 #301
298315 SacreCoeur
pi_90934437
Dicht :D