Ik wacht nu ook even af..quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:01 schreef moussy het volgende:
Ik ga niet meer kijken in de sale van H&M een nieuwe bestelling plaatsen bij H&M is voor mij al héél wat, ben benieuwd of dit weer een soap gaat worden
Ik normaal ook niet, meestal ben ik rond 8 uur als ik vroeg wil zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:18 schreef Meimeltje het volgende:
Om 5 uur, whaaahhhDat heb ik er dan toch niet voor over
Friends night? Wat houdt dat in?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:21 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, meestal ben ik rond 8 uur als ik vroeg wil zijn.
Maar het is friends night, moet ik even van profiteren
Nachtje doorhalen met deken, ijs, laptop & friends dvdtjesquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:22 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Friends night? Wat houdt dat in?
Hier ook! Kon praktisch gelijk al niets meer toevoegen. Hij staat nu op mijn pagina als bestelling onderweg, maar is bij tnt alleen nog maar als zending voorgemeld..quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:25 schreef lily het volgende:
Ik had de 22ste iets besteld. Wilde 2 minuten later wat erbij doen ging dat niet meer. Bestelling al voorgemeld.
En nu nog steeds dus...
Dat is snel!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:54 schreef moussy het volgende:
Whut?! Ik heb de T&T al van mn bestelling van vanmiddag
echt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:54 schreef moussy het volgende:
Whut?! Ik heb de T&T al van mn bestelling van vanmiddag
Toch maar eens kijken hoewel ik en geen Dpam fan ben en niet van vestjes houdquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zeeman, babyafdeling! Allemaal Dpamachtige vestje en zulks!
Maar tóchquote:Op woensdag 29 december 2010 07:56 schreef lily het volgende:
[..]
Toch maar eens kijken hoewel ik en geen Dpam fan ben en niet van vestjes houd
oh ja, en geen baby meer heb![]()
Ow leuk, die paarse is schaap nu ophalen bij Orea, die had ik in mijn laatste bestelling zittenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:02 schreef becky27 het volgende:
Even in het kort, ben vandaag bij een enigste echte DPAM winkel geweest, viel best nog wel tegen wat ze hadden, hele andere stofjes en 'snits' dan ik had verwacht. Morgen op zoek naar andere winkels, Petit Bateau hebben we al gehad, duuuuuuuuuuuur
Toch nu twee DPAM dingetjes gescoord:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |