abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90551515
Vorige deel: [OUD] Kinderkleertjes deel 42 Kerstoutfits!
Aight!

Hier weer verder *O*

De kerstoutfits zijn geweest en de nieuwe voorjaarscatalogus van de H&M ligt in de bus :Y)
Roept u maar!

op verzoek van oeks open ik ff een nieuwe ;)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90553031
Geweldig die foto's Huup, schattig meisje was je!! :D

Ik heb mn H&M bestelling alweer aangepast :P Niet meer de roze ruitjesblouse en roze poloshirt, maar wat anders waar toch roze in zit :D

Naja dit dus onder voorbehoud. Kan zijn dat ik het wel weer verander ;)
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 21:01:03 #3
7074 moussy
kuttekop
pi_90553833
Ik ga niet meer kijken in de sale van H&M een nieuwe bestelling plaatsen bij H&M is voor mij al héél wat, ben benieuwd of dit weer een soap gaat worden :')
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:02:15 #4
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_90553887
Even in het kort, ben vandaag bij een enigste echte DPAM winkel geweest, viel best nog wel tegen wat ze hadden, hele andere stofjes en 'snits' dan ik had verwacht. Morgen op zoek naar andere winkels, Petit Bateau hebben we al gehad, duuuuuuuuuuuur
Toch nu twee DPAM dingetjes gescoord:

dinsdag 28 december 2010 @ 21:13:52 #5
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_90554463
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:01 schreef moussy het volgende:
Ik ga niet meer kijken in de sale van H&M een nieuwe bestelling plaatsen bij H&M is voor mij al héél wat, ben benieuwd of dit weer een soap gaat worden :')
Ik wacht nu ook even af.. :P
behalve morgen ochtend, om 5 uur ben ik de eerste voor een paar 0,95 cent tops voor mezelf xD!
pi_90554673
Om 5 uur, whaaahhh :D Dat heb ik er dan toch niet voor over :P
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:21:12 #7
298315 SacreCoeur
pi_90554775
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:18 schreef Meimeltje het volgende:
Om 5 uur, whaaahhh :D Dat heb ik er dan toch niet voor over :P
Ik normaal ook niet, meestal ben ik rond 8 uur als ik vroeg wil zijn.
Maar het is friends night, moet ik even van profiteren :D
pi_90554846
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:21 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik normaal ook niet, meestal ben ik rond 8 uur als ik vroeg wil zijn.
Maar het is friends night, moet ik even van profiteren :D
Friends night? Wat houdt dat in? :)
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:24:44 #9
298315 SacreCoeur
pi_90554931
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:22 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Friends night? Wat houdt dat in? :)
Nachtje doorhalen met deken, ijs, laptop & friends dvdtjes :D
't Is nog vakantie dus het kan, hehehe.
pi_90554950
Ik had de 22ste iets besteld. Wilde 2 minuten later wat erbij doen ging dat niet meer. Bestelling al voorgemeld.
En nu nog steeds dus...
pi_90556444
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:25 schreef lily het volgende:
Ik had de 22ste iets besteld. Wilde 2 minuten later wat erbij doen ging dat niet meer. Bestelling al voorgemeld.
En nu nog steeds dus...
Hier ook! Kon praktisch gelijk al niets meer toevoegen. Hij staat nu op mijn pagina als bestelling onderweg, maar is bij tnt alleen nog maar als zending voorgemeld..
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 21:54:10 #12
7074 moussy
kuttekop
pi_90556527
Whut?! Ik heb de T&T al van mn bestelling van vanmiddag :o
pi_90556889
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:54 schreef moussy het volgende:
Dat is snel! :D
Ik ben maar eens gaan kijken waarom het van mij dan nog niet in behandeling was. Ik had 2 artikelen erbij die pas over 2 weken leverbaar waren en had bij bezorgen 'alles in 1 pakket'. Nu dus de bestelling op volgende week gezet :) en dan die 2 dingen als nalevering.
  dinsdag 28 december 2010 @ 23:32:35 #14
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_90562244
Zeeman, babyafdeling! Allemaal Dpamachtige vestje en zulks! O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_90570404
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:54 schreef moussy het volgende:
echt?

Ik heb dus de 22ste besteld en deze stond dus 2 minuten later in de shop als zijnde onderweg. Op de tnt site: 22-12 zending is voorgemeld.
Ik net kijken staat er: 28-12 zending is voorgemeld.

Ja, zo ken ik er nog wel een paar }:|
pi_90570413
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 23:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zeeman, babyafdeling! Allemaal Dpamachtige vestje en zulks! O+
Toch maar eens kijken hoewel ik en geen Dpam fan ben en niet van vestjes houd :P
oh ja, en geen baby meer heb ;(
pi_90570686
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 07:56 schreef lily het volgende:

[..]

Toch maar eens kijken hoewel ik en geen Dpam fan ben en niet van vestjes houd :P
oh ja, en geen baby meer heb ;(
Maar tóch :P
pi_90570735

Deze vanmorgen geprobeerd bij Isabeau, maar ik was niet bijster enthousiast ;( De mouwtjes poffen veel meer dan op de foto te zien is. Misschien is hij in een andere combinatie nog wel leuk, maar met het h&m broekje dat ik gisteren kocht is het geen gezicht... En ik vond hem nog wel zó lief :'(
pi_90570935
Heb je een foto? Wat voor broekje had je erbij gedaan? Misschien is een strak broekje (leggingachtig) er juist heel leuk bij, juist vanwege het pofferige?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90570983
Nee ik heb geen foto. Hadden een beetje haast. Ik denk idd dat óf een strak broekje leuk is óf dat hij over een jurkje nog wel leuk kan zijn. Een beetje Ot en Sienig.
pi_90570992
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 08:31 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Maar tóch :P
je weet maar nooit O-)
pi_90571816
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:02 schreef becky27 het volgende:
Even in het kort, ben vandaag bij een enigste echte DPAM winkel geweest, viel best nog wel tegen wat ze hadden, hele andere stofjes en 'snits' dan ik had verwacht. Morgen op zoek naar andere winkels, Petit Bateau hebben we al gehad, duuuuuuuuuuuur
Toch nu twee DPAM dingetjes gescoord:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ow leuk, die paarse is schaap nu ophalen bij Orea, die had ik in mijn laatste bestelling zitten *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90574009
Die Track&Trace code van een H&M bestelling doet het bij mij nooit!
Pakje staat wel al sinds de 27e op ''bestelling is onderweg'' dus ben benieuwd
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90574198
aaah Huup wat een leuk drietal waren jullie zeg O+ en allemaal lookalikes van elkaar

Dit broekje lijkt me eigenlijk wel erg leuk voor Wolf, stoer! In de catalogus staat ie erg leuk op een plaatje met een Rolling Stones shirt erboven en grijze gympjes eronder.

Maar zoals Huup al zei, eerst effe zien wat er op mn Oudejaarslot valt. Wie weet kan ik nog lekker wat shoppen dan.
Je moet toch wat met die 27 miljoen he
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90574402
Poppejans, ik heb de Zarakleertjes net binnengekregen. Ze zien er echt heel mooi uit! De maat is 18-24 maanden maar ik vermoed dat ze Ivan niet heel groot zullen zitten. Hij slaapt nu, straks even kijken.

De service van Zara is trouwens prima, maar oh wat komt de correspondentie knullig over. Volgens mij is de tekst gewoon door een vertaalmachine gehaald. Het zou de keten sieren als ze er een vertaler voor in de arm zouden nemen.
pi_90574454
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 11:17 schreef Poppejans het volgende:
aaah Huup wat een leuk drietal waren jullie zeg O+ en allemaal lookalikes van elkaar

Dit broekje lijkt me eigenlijk wel erg leuk voor Wolf, stoer! In de catalogus staat ie erg leuk op een plaatje met een Rolling Stones shirt erboven en grijze gympjes eronder.
[ afbeelding ]

Maar zoals Huup al zei, eerst effe zien wat er op mn Oudejaarslot valt. Wie weet kan ik nog lekker wat shoppen dan.
Je moet toch wat met die 27 miljoen he
Ik zag datzelfde broekje met een Beatlesshirt. Heb de hele outfit besteld. :P
pi_90574578
Ben erg benieuwd Claudia!

Ik las het net in het gesloten topic terug Groofsken haha wat toevallig.
Volgens mij staat dat echt leuk met een band shirt :Y maar ik vroeg me af of die pijpen zo vastzitten of dat ze ook naar beneden kunnen. Zo omhoog staat iig erg leuk denk ik
pi_90574632
Ik zie R (met z'n lange haren) al in dat broekie en dat shirt op Schiphol rondbanjeren van de zomer 8-) .
pi_90574756
Zijn jullie echt al voorjaar- en zomerspul aan het inslaan? :o
Ik voel me nu echt heel raar, maar ik ben daar echt nog niet mee bezig. Bovendien heb ik geen idee welke maat ik dan moet hebben. In het tempo waarin ze nu groeit, volgens mij 80 of 86, maar als ze een spurtje zou gaan maken (ja, dat kan mijn kaboutertje vast ook wel :P ) misschien wel groter.
pi_90574894
Zo raar is het niet om nu al in te slaan, want de nieuwe collecties komen natuurlijk zolangzamerhand in de winkels en nu is er nog volop keuze. Maar ik vind het in verband met de maten ook te lastig en wacht daarom af.

Mijn ervaring met de vorige zomerperiode is bovendien dat Ivan vooral héél weinig aan had. :Y) Ik ga daarom niet meer zoveel shirtjes met korte mouwen kopen. Hij zal vermoedelijk meestal gewoon een romper aan hebben, eventueel met broekje eronder.
pi_90574939
Ik koop het eigenlijk niet ees voor de zomer :D . Het is gewoon de volgende maat. Hij heeft nog haast niks in maat 86. En ik doe dat shirt gewoon over een romper.
pi_90575113
Ik heb ook niet specifiek dingen voor de lente/zomer besteld. Kunnen allemaal ook in de winter.
Ik ga er wel vanuit dat hij van de zomer broeken maat 86 nodig heeft en bovenkleding 86/92. Hij scheelt maar 1,5 maand met Kyllian en loopt dus met de seizoenen aardig gelijk qua maten. Dyon heeft dus iig al wat zomerkleding van zn broer.
  woensdag 29 december 2010 @ 12:11:39 #33
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90576135
Ik zit nog een beetje in dubio Miss_sly. Natuurlijk kan veel zomerspul gewoon in de winter gedragen worden met een romper eronder ofzo.... Maar dan kan ze het strax in de zomer weer niet aan.
Ze hangt nu ergens tussen maat 74 en 80, dus ik denk dat het in de zomer net 86 wordt (ze groeit niet meer zo heen snel heb ik het idee).
Maar ben ik de enige die het t-shirt van Koekiemonster en Gover zo leuk vindt?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2010 @ 12:17:01 #34
7074 moussy
kuttekop
pi_90576310
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:11 schreef Jeetjejom het volgende:

Maar ben ik de enige die het t-shirt van Koekiemonster en Gover zo leuk vindt?
ja :P
  woensdag 29 december 2010 @ 12:21:00 #35
298315 SacreCoeur
pi_90576456
quote:
12s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:17 schreef moussy het volgende:

[..]

ja :P
+1 :P
Ik vind ze echt niet leuk.

Heb nog wel wat gescored, zat ook nog veel van vorige zomer bij joh.
  woensdag 29 december 2010 @ 12:23:00 #36
238474 Jeetjejom
pi_90576531
Oke, dan weet ik dat ook weer :P (heb soms toch gewoon een slechte smaak!)
Jouw warmte is genoeg
  woensdag 29 december 2010 @ 12:24:08 #37
298315 SacreCoeur
pi_90576568
Nee joh, smaken verschillen.. slecht bestaat niet, wel slecht gecombineerd :P
pi_90577415
Ik hou er erg van om van tevoren in te slaan, al voordat hij geboren werd had ik staaapels in alle maten.En ook nog eens geheel goed gegokt qua maten die hij nodig had in welk seizoen.
Hij zit nu in mt 80 en ik heb dus alle bovenkleding eigenlijk al in zn geheel in mt 86 klaarliggen.
Ik gok dat hij daar in januari wel in past en van de zomer nog in 86/92 zal zitten. Maar ik heb nog geen enkele broek in mt 86 gekocht hoor, dus ik val best mee toch?!
  woensdag 29 december 2010 @ 12:58:01 #39
238474 Jeetjejom
pi_90577907
quote:
Nee joh, smaken verschillen.. slecht bestaat niet, wel slecht gecombineerd :P
En slecht combineren is vaak ook weer een kunst op zich!
Jouw warmte is genoeg
pi_90579313
BAH! nou ligt er alweer een briefje door de bus van TNT van de pakketdienst, dat ik niet thuis zou zijn geweest terwijl ik de hele dag al thuis ben en onmogelijk de bel niet kan hebben gehoord.
Vorige week toen ik mn SecretSanta pakket kreeg was dit dus exact ook al zo :(
Luie chauffeur die geen 2 trapjes/lift wil nemen ofzo
Heb nou een klacht ingediend met pakketcode erbij.
pi_90579571
Wat raar Poppejans....
Was dat de H@M dan al?
De H&M bezorgen ze hier tegenwoordig niet meer bij de buren, maar die mag ik dus als we 2x niet thuis waren op gaan halen bij het postkantoor. Bij de buren was toch makkelijker geweest ;)
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2010 @ 14:07:30 #42
7074 moussy
kuttekop
pi_90581172
Onze pakketpost mevrouw stopt er mee, nu moet ik weer briefjes op gaan hangen, zodat mn spullen niet bij mn buurmensch gebracht worden, anders worden ze stuk geknipt ;(
pi_90581326
Moussy sterkte met je evil buuf!

Ik ben blij dat onze buren voorzichtig zijn met pakjes, niet dat we die vaak krijgen trouwens.
Bij mij worden heel veel pakjes bezorgd voor de buren.

Ik was bij de h&m om ff te kijken wat ze hebben maar het was zo enorm druk dat ik maar snel ben weg gegaan.
Online bestellen zal vast niet moeilijk zijn, code is ook makkelijk in te vullen toch?!
Ondanks dat er nu nog genoeg passende kleding is, heb ik zin in wat nieuws voor de kinderen te kopen!

[ Bericht 4% gewijzigd door _Ingrid_ op 29-12-2010 14:25:11 ]
pi_90581649
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:07 schreef moussy het volgende:
Onze pakketpost mevrouw stopt er mee, nu moet ik weer briefjes op gaan hangen, zodat mn spullen niet bij mn buurmensch gebracht worden, anders worden ze stuk geknipt ;(
:o Wat een fijne buren zeg!!
pi_90581831
Nou idd Moussy, fijne buurvrouw
pi_90581972
Het huis naast ons staat nog leeg, dus mocht je leuke buren willen hebben die geen pakketjes van buren verknippen 8-)
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2010 @ 14:29:47 #47
7074 moussy
kuttekop
pi_90582236
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:24 schreef Meimeltje het volgende:
Het huis naast ons staat nog leeg, dus mocht je leuke buren willen hebben die geen pakketjes van buren verknippen 8-)
Tis een beetje ver fietsen naar mn werk ;(

Zal ik nog 1x de soap vertellen, de korte versie dan. Ik bestel bij een webshop, TOEVALLIG was dat H&M, bestelling kwam niet, volgens mijn H&M afgeleverd, volgens TNT bon lag het bij de buren. Volgens buur niet, na en hoop gedoe heeft de politie het pakketje opgehaald, bleek alles verknipt. H&M zei, opnieuw bestellen, dit terugsturen. Krijg ik 2 rekeningen }:| na nog véél meer gezeik heb ik 1 rek. dus niet hoeven te betalen. Maar toen waren we ongeveer 8 maanden verder :')
pi_90582329
allemachtig.

Waarom doet iemand zoiets? Spoort ze 'gewoon' niet of is ze boos op je? (of allebei?)
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2010 @ 14:35:33 #49
7074 moussy
kuttekop
pi_90582494
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:31 schreef Sorbootje het volgende:
allemachtig.

Waarom doet iemand zoiets? Spoort ze 'gewoon' niet of is ze boos op je? (of allebei?)
Dr brein is door de alcohol aangetast. Ze deed het omdat ze bij mij niet naar de Brijder mocht bellen :')
pi_90583103
Tsssss mocht ze bij jou niet bellen? Dan snap ik het wel!

wat een mafketel, ben je mooi klaar mee
pi_90583354
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
Moussy sterkte met je evil buuf!

Ik ben blij dat onze buren voorzichtig zijn met pakjes, niet dat we die vaak krijgen trouwens.
Bij mij worden heel veel pakjes bezorgd voor de buren.

Ik was bij de h&m om ff te kijken wat ze hebben maar het was zo enorm druk dat ik maar snel ben weg gegaan.
Online bestellen zal vast niet moeilijk zijn, code is ook makkelijk in te vullen toch?!
Ondanks dat er nu nog genoeg passende kleding is, heb ik zin in wat nieuws voor de kinderen te kopen!
Nee is niet moeilijk, ik maak straks wel ff printscreen voor je.

Mous je buuf toch :X :')

Poppejans ik heb dat hier ook al tig keer gehad, dat je zeg maar buikpijn hebt omdat je niet naar de wc wilde gaan zelfs en je naast de voordeur bent blijven zitten en dat er dan een briefje in de bus ligt :')
ik bel dan naar de klantenservice en meestal zeggen ze dan dat ze niets voor me kunnen doen omdat zij niet weten hoe en wat blabla maar dat ze het zullen noteren. 9 van de 10 keer staat de bezorger een uur later prompt alsnog voor de deur :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90583620
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 11:32 schreef miss_sly het volgende:
Zijn jullie echt al voorjaar- en zomerspul aan het inslaan? :o
Ik voel me nu echt heel raar, maar ik ben daar echt nog niet mee bezig. Bovendien heb ik geen idee welke maat ik dan moet hebben. In het tempo waarin ze nu groeit, volgens mij 80 of 86, maar als ze een spurtje zou gaan maken (ja, dat kan mijn kaboutertje vast ook wel :P ) misschien wel groter.

:+

Haha nee hoor ik heb (nog) niets besteld. t is meer even enthousiast kijken wat ze allemaal hebben. Er zijn 2 of 3 dingen die ik wel erg leuk vindt en die ik wel wil hebben voor Amélie voor de zomer, zoals bijvoorbeeld dat blauwe hemdje en een korte broek. Die zou ik misschien wel binnenkort bestellen al. Ik heb net iets te vaak misgegrepen omdat ik dacht van ja daaaag ik ga niet nu al bestellen :P

Maar afgezien van dat hemd en die broek meh. Ik inventariseer tzt wel in welke maat ze zit. De kast ligt bomvol met 80 en 86 nog.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2010 @ 14:59:16 #53
7074 moussy
kuttekop
pi_90583655
Sindsdien is het een haat-liefdeverhouding tussen H&M en mij, want het gaat nóóit goed...
pi_90584563
Hoi ik was net bij Kruidvat en heb me toch leuke zomerkleding gekocht!
2 jurkjes voor 2 euro per stuk, ze hadden ook harembroeken, halve sokjes, shirts en leggings.
Alles voor 2,-, 2,50 & 3 euro..

Ga morgen nog even terug met Isa of ze nog meer leuk vind.
Ik was alleen & jurkjes vind ze sowieso tof.
pi_90585677
Woeiii de chauffeur is onderweg :+ (met het 13 stuks voor 40 pleuro's pakket :P)

't kind komt ook zwaar tekort namelijk!
  woensdag 29 december 2010 @ 16:05:34 #56
238474 Jeetjejom
pi_90586656
Oeh, dan moet ik ook maar eens naar het Kruidvat... Waren het ook peutermaatjes?
Jouw warmte is genoeg
pi_90586805
Hema heeft ook flinke uitverkoop qua kleding :) Heb o.a. een shirt voor 1 euro en 2,-, blouse 5,-, trui 5,-.
pi_90586924
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:29 schreef moussy het volgende:

[..]

Tis een beetje ver fietsen naar mn werk ;(

Zal ik nog 1x de soap vertellen, de korte versie dan. Ik bestel bij een webshop, TOEVALLIG was dat H&M, bestelling kwam niet, volgens mijn H&M afgeleverd, volgens TNT bon lag het bij de buren. Volgens buur niet, na en hoop gedoe heeft de politie het pakketje opgehaald, bleek alles verknipt. H&M zei, opnieuw bestellen, dit terugsturen. Krijg ik 2 rekeningen }:| na nog véél meer gezeik heb ik 1 rek. dus niet hoeven te betalen. Maar toen waren we ongeveer 8 maanden verder :')
Nou lekker dan....
Maar hier wordt de H&M dus nooit meer bij buren bezorgd, moet er tegenwoordig voor tekenen.
  woensdag 29 december 2010 @ 16:32:03 #59
298315 SacreCoeur
pi_90588019
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:05 schreef Jeetjejom het volgende:
Oeh, dan moet ik ook maar eens naar het Kruidvat... Waren het ook peutermaatjes?
Vanaf maatje 92/98 (attentie ticootje xD) tot de grootste kindermaat die er is.
Ze hadden ook babykleding maar heb ik verder niet naar gekeken.. vanaf 56/62 t/m 86/92.
pi_90588344
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:32 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Vanaf maatje 92/98 (attentie ticootje xD) tot de grootste kindermaat die er is.
Ze hadden ook babykleding maar heb ik verder niet naar gekeken.. vanaf 56/62 t/m 86/92.
doe es een foto van wat je gekocht hebt? :9 ik ben benieuwd nmlk!

en idd, wat Meimel zegt, Hema heeft ook uitverkoop :Y
paar leuke shirtjes gekocht voor neefje van B.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 29 december 2010 @ 16:48:34 #61
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90588920
Jah, ik moest ook maar weer eens op zoek naar wat nieuw spul: de eerste 86'jes beginnen wat krap te worden.. Nu moet ik alleen nog even bedenken of ik dan korte of lange mouwen doe (broekjes heb ik al wel en die blijven qua maat sowieso wat achter). Ik had lange mouwenrompers gekocht zodat ik Stef ook makkelijker t-shirts aan kon trekken, maar de helft is kwijt na de verhuizing :')
3!
pi_90589035
Deze trui en blouse heb ik bijv van de Hema vandaan, 5,- per stuk :) Nog wel te groot, dus nog ff de kast in.

Dit vestje hing er ook tussen, maar die had Dyon helaas al ;)
pi_90589327
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:48 schreef Incantrix het volgende:
Jah, ik moest ook maar weer eens op zoek naar wat nieuw spul: de eerste 86'jes beginnen wat krap te worden.. Nu moet ik alleen nog even bedenken of ik dan korte of lange mouwen doe (broekjes heb ik al wel en die blijven qua maat sowieso wat achter). Ik had lange mouwenrompers gekocht zodat ik Stef ook makkelijker t-shirts aan kon trekken, maar de helft is kwijt na de verhuizing :')
Nog verhuisdozen uitpakken?? ;) Hier staan ook nog steeds verhuisdozen op zolder....en dat na 1,5 jaar :P
  woensdag 29 december 2010 @ 16:58:58 #64
298315 SacreCoeur
pi_90589453
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:38 schreef huuphuup het volgende:

[..]

doe es een foto van wat je gekocht hebt? :9 ik ben benieuwd nmlk!

en idd, wat Meimel zegt, Hema heeft ook uitverkoop :Y
paar leuke shirtjes gekocht voor neefje van B.

Super lekkere stofjes ook, heel dun en luchtig.
pi_90589512
oh die rode isleuk zeg O+
of is t roze?

Ziet eruit als fijne zomerjurkjes ja <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 29 december 2010 @ 17:04:16 #66
298315 SacreCoeur
pi_90589713
Heel donkerroze tegen rood aan.
Je had ook een fel roze & paars.
  woensdag 29 december 2010 @ 17:06:51 #67
95408 Incantrix
pi_90589833
Meimel, staat hem leuk! En hey, een nieuw keukentje? ;) :D En uhm, ja, nog een páár :') Maar ik snap het niet, want ik heb die dozen al drie miljoen keer opengetrokken, maar daar zit het gewoon niet in :') Nouja, sinds ik ze toch pas vind als ze te klein zijn óf als ik nieuwe heb gekocht kan ik net zo goed meteen naar de hema. Zodra ik beter ben, dan.

Bij de h&m kan ik het trouwens niet vinden hoor, zeker niet in de uitverkoop. Bij dpam durf ik niet meer te kijken omdat ik de maten niet meer kan volgen.. Verder weet ik het niet :P
3!
pi_90590580
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef Incantrix het volgende:
Meimel, staat hem leuk! En hey, een nieuw keukentje? ;) :D En uhm, ja, nog een páár :') Maar ik snap het niet, want ik heb die dozen al drie miljoen keer opengetrokken, maar daar zit het gewoon niet in :') Nouja, sinds ik ze toch pas vind als ze te klein zijn óf als ik nieuwe heb gekocht kan ik net zo goed meteen naar de hema. Zodra ik beter ben, dan.
Ja Dyon heeft een nieuw keukentje gekocht van zijn verjaardagsgeld :D Stef nog steeds blij met zn keukentje? :)
Herkenbaar...het niet terug kunnen vinden in dozen. Hoevaak we hier wel niet de dozen open gehaald hebben en opnieuw opgestapeld (na de zolderverbouwing kan alles eindelijk uitgepakt worden).
pi_90598009
Leuk setje Meimeltje! Ik hou van paarstinten O+

Leuke jurkjes SC :Y Echt vna die lekkere zomerjurkjes die gewoon lekker zitten en ook nog leuk zijn!

Het DPAM jurkje is leuk O+ andere stof dan ik had gedacht, maar echt een heel leuk jurkje. De maillot die ik had besteld voelt fijn aan en is een hele mooie kleur en het mutsje is zooo cute O+ ik zal kijken of ik morgen een foto kan maken, het is echt een schattig mutsje. Alledrie de dingen in paarstinten, trouwens :D
pi_90598165
Ik hou ook van paars (op dit moment :P).

Heb vandaag toch maar weer eens aan Kyllian gevraagd wat zn lievelingskleur is. Heel verassend was het deze keer niet alleen roze, maar ook paars en blauw :D Ben blij dat er uitbreiding is!
pi_90598205
ik zou vandaag flink shoppen met moeder en zus; weken naar uitgekeken, en mocht van mezelf helemaal losgaan...
maar helaas lig ik zo ziek als een kat op de bank... :r

dus toen moest ik mezelf even troosten:
dus ik ben even bij de H&M online wezen shoppen, in de nieuwe collectie.
Ik moest dat korte tuinspijkerbroekje hebben, en de barbapapa-shirtjes...leuk!! O+
*en toen stiekem nog wat positiespul :@ *
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 29 december 2010 @ 20:32:54 #72
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_90598499
Wij kwamen vanmiddag langs een van onze favoriete kinderkledingzaken, waar ze tot mijn grote vreugde nu 50% korting hebben *O*. Dus aardig ingeslagen net :9.

Voor éénieder in de buurt van Hilversum wil ik bij deze even de Balloon Kinderkleding winkel tippen :).
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_90599325
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:32 schreef k_i_m het volgende:
Voor éénieder in de buurt van Hilversum wil ik bij deze even de Balloon Kinderkleding winkel tippen :).
Wat voor soort kleding hebben ze daar? Bepaalde merken?
Wel in de buurt van Hsum, maar eigenlijk niet van plan om meer te shoppen komende periode :P
  woensdag 29 december 2010 @ 20:56:54 #74
95408 Incantrix
pi_90599617
quote:
Op woensdag 29 december 2010 17:22 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ja Dyon heeft een nieuw keukentje gekocht van zijn verjaardagsgeld :D Stef nog steeds blij met zn keukentje? :)
Herkenbaar...het niet terug kunnen vinden in dozen. Hoevaak we hier wel niet de dozen open gehaald hebben en opnieuw opgestapeld (na de zolderverbouwing kan alles eindelijk uitgepakt worden).
Wat hip! O+ En ja joh, Het eerste dat Stef deed toen hij weer hersteld genoeg was om te spelen was naar zijn keukentje wandelen en in de pannetjes roeren :D Och mensen, die dozen zijn echt erg he? Soms heb ik gewoon zin om ze ongeopend weg te kieperen, maarja..

Hmm, de nieuwe h&m-collectie is dus wel leuk? Ik wil eigenlijk wat leuke bandshirtjes hebben voor Stef, Van Jimi en weezer enzo :) Misschien zo maar eens de laptop aanslingeren. Iemand onlangs nog bij Name It gekeken? Is daar nog leuks?
3!
  woensdag 29 december 2010 @ 20:59:03 #75
298315 SacreCoeur
pi_90599710
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:56 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk wat leuke bandshirtjes hebben voor Stef, Van Jimi en weezer enzo :) Misschien zo maar eens de laptop aanslingeren.

Dat soort dingen koop ik op appel&parkpop lekker veel keus :P
pi_90600425
Dyon heeft gewoon HET Ikea keukentje wat ik ooit nog hoop te kopen. Gaaaaaf hoor O+ O+ O+
en ik ben ook om en vind paars ook leuk voor jongetjes O+

Oh dat is nog eens heerlijk kopen dan Kim!

Moussy met dr verknipte buurvrouw :X dat was toen je die bestelling had met die nep uggs waar weinig van over was.. echt een ziek mens
Gaaf koopje trouwens die schoenen voor maar 5 euro

Wow die grote Stef alweer bijna uit mt 86 :o :D

Kijk nou, zn eerste ondergoed setje :D.Krijg hem helaas amper onbewogen op foto's (ja het is natuurlijk nog lang niet nodig, maar ik vond het zo schetig) Haal foto zo weer weg
pi_90600551
Geweldig O+ . Waar komt het vandaan? kan ik ook vast inslaan. :P

Mijn dochter draagt trouwens kleding maat 98/104 maar kan nog makkelijk haar eerste onderbroekjes maat 86 aan.
pi_90600674
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Geweldig O+ . Waar komt het vandaan? kan ik ook vast inslaan. :P

Mijn dochter draagt trouwens kleding maat 98/104 maar kan nog makkelijk haar eerste onderbroekjes maat 86 aan.
Dit was van die Gouden Boekjes van de AH maanden geleden. Setje van 3 boxershortjes O+ met krokodil erop en de hemdjes zaten per 2 verpakt.
mt 86/92 is dit en past perfect.Broekje zonder luier zou wel wat aan de ruime kant zitten dan hoor.
pi_90600745
Wolf :D Staat geweldig!!

Groof: die onderbroeken vallen ook vaak wijd he. Kyllian past zelfs nog de 86/92 boxers, maar aangezien de setjes anders niet kloppen heeft hij wel en grotere maat aan :P
pi_90600807
Ja, en van die kontjes blijft ook zo wienig over zonder luiers. :')

Oh jammer Poppejans. Nou ja, er komen vast weer nieuwe leuke kansen :P .
pi_90601659
Door de foto van Wolf moest ik ineens denken aan de eerste stapjes van Kyllian. Ik kan het me nog niet voorstellen dat ik over 2-3 maandjes met Dyon al wandelend buiten loop :D

pi_90601710
Hmmzz het is het kinderkleertjestopic he :D Naja het jasje en die schoentjes liggen klaar voor Dyon :P
  woensdag 29 december 2010 @ 21:37:33 #83
95408 Incantrix
pi_90601775
SC, als ik niks kan vinden zal dat het wel worden denk ik :)

Dyon O+ Oh, echt, dat setje is té cool!
3!
pi_90601820
Dat is Kyllian Inca :D
Oeh dat setje is inderdaad echt enorm leuk.Dat jasje :9~ O+
pi_90601828
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef Incantrix het volgende:
SC, als ik niks kan vinden zal dat het wel worden denk ik :)

Dyon O+ Oh, echt, dat setje is té cool!
Thnx ;)
Het is alleen wel Kyllian :P
  woensdag 29 december 2010 @ 21:40:44 #86
95408 Incantrix
pi_90601937
Mijn hersenen zijn nog mushy van ziek zijn enzo, sorry ;) De laatste naam die ik zag staan was Dyon, dus die bleef hangen :@
3!
  woensdag 29 december 2010 @ 21:41:48 #87
95408 Incantrix
pi_90601996
En trouwens, is je eigen schuld, Meimeltje! :( Moet je van v2.0 maar niet zó exacte kopie maken :D

(Ik verbaas me er altijd over hoeveel jouw jongens op elkaar lijken O+ )
3!
  woensdag 29 december 2010 @ 21:50:26 #88
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_90602429
meimeltje, helemaal mijn smaak!
Ze lijken trouwens zeker op elkaar, maar zie wel het verschil hoor.

Vinnut stom, shoppingwalhalla Reims doet nog niet of nauwelijks aan sale, tssssk. En bijna alle kinderkledingwinkels zijn duuuuuuuuuur, dan ga ik liever voor ons budget h&mmen, voor de aankomende maanden. ;)
  woensdag 29 december 2010 @ 21:51:10 #89
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90602454
Hema uitverkoop? En ik zit ingesneeuwd :'(
  woensdag 29 december 2010 @ 21:58:41 #90
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_90602860
Ow, is het zo erg dan in NL? Zal toch wel meevallen, voor Hema uitverkoop graaf je je toch nog met je handen uit?? ;)
pi_90603027
Ik kom wel een paar keer per week bij de Hema, meestal als ik 10 minuten over heb tussen 2 cliëntenafspraken in en het geen zin heeft om dan eerst naar kantoor te gaan. Per toeval hadden ze vorige week dus net die uitverkoopdingen opgehangen :P
pi_90603213
Hema online heeft zeker niet die uitverkoop....
  woensdag 29 december 2010 @ 22:07:34 #93
298315 SacreCoeur
pi_90603279
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:06 schreef Meimeltje het volgende:
Hema online heeft zeker niet die uitverkoop....
Jawel maar niets boeiends.
pi_90603440
Ik heb alvast wat zomerspul ingeslagen bij hennes. Maar vooral vestjes voor Linde want die heeft ineens allemaal te korte broekspijpen en mouwen. Gevalletje groeispurtje volgens mij...
  woensdag 29 december 2010 @ 22:29:17 #95
95408 Incantrix
pi_90604375
Waarmee ik geenszins wilde insinueren dat er geen verschil te zien is :') Tjonge nou zeg, nu voel ik me helemáál stom }:|

Anyway, ik ben uiteindelijk goed geslaagd hoor. Tenminste, nog even de reacties afwachten, maar ebay en MP FTW! *O* Waaronder echt een súperleuk shirtje met het lijf van Buzz Lightyear erop (het hoofd is dan het hoofd dat uit de halsopening steekt) :D
3!
pi_90604587
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef Incantrix het volgende:
Waarmee ik geenszins wilde insinueren dat er geen verschil te zien is :') Tjonge nou zeg, nu voel ik me helemáál stom }:|
Jij en stom??, doe eens niet zo stom zeg :P ;)
:*

Ze hebben wel wat van elkaar, maar zelf vind ik ze dus ook wel heel anders.
pi_90604619
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:11 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb alvast wat zomerspul ingeslagen bij hennes. Maar vooral vestjes voor Linde want die heeft ineens allemaal te korte broekspijpen en mouwen. Gevalletje groeispurtje volgens mij...
Als ze dan maar voor de zomer niet weer een spurtje krijgt :P
  woensdag 29 december 2010 @ 22:40:38 #98
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_90605009
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:50 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Wat voor soort kleding hebben ze daar? Bepaalde merken?
Wel in de buurt van Hsum, maar eigenlijk niet van plan om meer te shoppen komende periode :P
http://www.balloonkinderkleding.nl/

Staan ook de merken op die ze hebben :).
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_90605131
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef k_i_m het volgende:

[..]

http://www.balloonkinderkleding.nl/

Staan ook de merken op die ze hebben :).
Is het een nieuwe winkel? Het zegt me namelijk niets :) Vind het nog steeds jammer dat de Name it winkel daar weg is.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:46:07 #100
95408 Incantrix
pi_90605299
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:33 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Jij en stom??, doe eens niet zo stom zeg :P ;)
:*

Ze hebben wel wat van elkaar, maar zelf vind ik ze dus ook wel heel anders.
:* :*

Ik vind de gelijkenis echt enorm aanwezig, maar je ziet wel duidelijk verschil ook. Grappig is dat :) Je ziet het zelf ook vaak niet volgens mij, ik lijk echt zoveel op mijn moeder dat toen ik eens stond te praten met iemand op straat en mijn moeder op de achtergrond passeerde zonder naar ons te kijken, te groeten of wat ook, mijn gesprekspartner metéén riep "oh, maar dát is zeker je moeder!".. Terwijl ik het gewoon écht niet zie. Ja, een gelijkenis, wel. Maar meer :?

He, verdeurie, ik wil een plaatje posten van dat buzz lightyear-shirtje maar het lukt niet. Bwuh. Zo dan maar.. Jullie vinden het vast heel stom, maar ik moest er erg om lachen :)
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')