Ik wacht nu ook even af..quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:01 schreef moussy het volgende:
Ik ga niet meer kijken in de sale van H&M een nieuwe bestelling plaatsen bij H&M is voor mij al héél wat, ben benieuwd of dit weer een soap gaat worden
Ik normaal ook niet, meestal ben ik rond 8 uur als ik vroeg wil zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:18 schreef Meimeltje het volgende:
Om 5 uur, whaaahhhDat heb ik er dan toch niet voor over
Friends night? Wat houdt dat in?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:21 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, meestal ben ik rond 8 uur als ik vroeg wil zijn.
Maar het is friends night, moet ik even van profiteren
Nachtje doorhalen met deken, ijs, laptop & friends dvdtjesquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:22 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Friends night? Wat houdt dat in?
Hier ook! Kon praktisch gelijk al niets meer toevoegen. Hij staat nu op mijn pagina als bestelling onderweg, maar is bij tnt alleen nog maar als zending voorgemeld..quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:25 schreef lily het volgende:
Ik had de 22ste iets besteld. Wilde 2 minuten later wat erbij doen ging dat niet meer. Bestelling al voorgemeld.
En nu nog steeds dus...
Dat is snel!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:54 schreef moussy het volgende:
Whut?! Ik heb de T&T al van mn bestelling van vanmiddag
echt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:54 schreef moussy het volgende:
Whut?! Ik heb de T&T al van mn bestelling van vanmiddag
Toch maar eens kijken hoewel ik en geen Dpam fan ben en niet van vestjes houdquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zeeman, babyafdeling! Allemaal Dpamachtige vestje en zulks!
Maar tóchquote:Op woensdag 29 december 2010 07:56 schreef lily het volgende:
[..]
Toch maar eens kijken hoewel ik en geen Dpam fan ben en niet van vestjes houd
oh ja, en geen baby meer heb![]()
Ow leuk, die paarse is schaap nu ophalen bij Orea, die had ik in mijn laatste bestelling zittenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:02 schreef becky27 het volgende:
Even in het kort, ben vandaag bij een enigste echte DPAM winkel geweest, viel best nog wel tegen wat ze hadden, hele andere stofjes en 'snits' dan ik had verwacht. Morgen op zoek naar andere winkels, Petit Bateau hebben we al gehad, duuuuuuuuuuuur
Toch nu twee DPAM dingetjes gescoord:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag datzelfde broekje met een Beatlesshirt. Heb de hele outfit besteld.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:17 schreef Poppejans het volgende:
aaah Huup wat een leuk drietal waren jullie zegen allemaal lookalikes van elkaar
Dit broekje lijkt me eigenlijk wel erg leuk voor Wolf, stoer! In de catalogus staat ie erg leuk op een plaatje met een Rolling Stones shirt erboven en grijze gympjes eronder.
[ afbeelding ]
Maar zoals Huup al zei, eerst effe zien wat er op mn Oudejaarslot valt. Wie weet kan ik nog lekker wat shoppen dan.
Je moet toch wat met die 27 miljoen he
jaquote:Op woensdag 29 december 2010 12:11 schreef Jeetjejom het volgende:
Maar ben ik de enige die het t-shirt van Koekiemonster en Gover zo leuk vindt?
+1quote:
En slecht combineren is vaak ook weer een kunst op zich!quote:Nee joh, smaken verschillen.. slecht bestaat niet, wel slecht gecombineerd
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:07 schreef moussy het volgende:
Onze pakketpost mevrouw stopt er mee, nu moet ik weer briefjes op gaan hangen, zodat mn spullen niet bij mn buurmensch gebracht worden, anders worden ze stuk geknipt
Tis een beetje ver fietsen naar mn werkquote:Op woensdag 29 december 2010 14:24 schreef Meimeltje het volgende:
Het huis naast ons staat nog leeg, dus mocht je leuke buren willen hebben die geen pakketjes van buren verknippen
Dr brein is door de alcohol aangetast. Ze deed het omdat ze bij mij niet naar de Brijder mocht bellenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:31 schreef Sorbootje het volgende:
allemachtig.
Waarom doet iemand zoiets? Spoort ze 'gewoon' niet of is ze boos op je? (of allebei?)
Nee is niet moeilijk, ik maak straks wel ff printscreen voor je.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
Moussy sterkte met je evil buuf!
Ik ben blij dat onze buren voorzichtig zijn met pakjes, niet dat we die vaak krijgen trouwens.
Bij mij worden heel veel pakjes bezorgd voor de buren.
Ik was bij de h&m om ff te kijken wat ze hebben maar het was zo enorm druk dat ik maar snel ben weg gegaan.
Online bestellen zal vast niet moeilijk zijn, code is ook makkelijk in te vullen toch?!
Ondanks dat er nu nog genoeg passende kleding is, heb ik zin in wat nieuws voor de kinderen te kopen!
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:32 schreef miss_sly het volgende:
Zijn jullie echt al voorjaar- en zomerspul aan het inslaan?
Ik voel me nu echt heel raar, maar ik ben daar echt nog niet mee bezig. Bovendien heb ik geen idee welke maat ik dan moet hebben. In het tempo waarin ze nu groeit, volgens mij 80 of 86, maar als ze een spurtje zou gaan maken (ja, dat kan mijn kaboutertje vast ook wel) misschien wel groter.
Nou lekker dan....quote:Op woensdag 29 december 2010 14:29 schreef moussy het volgende:
[..]
Tis een beetje ver fietsen naar mn werk
Zal ik nog 1x de soap vertellen, de korte versie dan. Ik bestel bij een webshop, TOEVALLIG was dat H&M, bestelling kwam niet, volgens mijn H&M afgeleverd, volgens TNT bon lag het bij de buren. Volgens buur niet, na en hoop gedoe heeft de politie het pakketje opgehaald, bleek alles verknipt. H&M zei, opnieuw bestellen, dit terugsturen. Krijg ik 2 rekeningenna nog véél meer gezeik heb ik 1 rek. dus niet hoeven te betalen. Maar toen waren we ongeveer 8 maanden verder
Vanaf maatje 92/98 (attentie ticootje xD) tot de grootste kindermaat die er is.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:05 schreef Jeetjejom het volgende:
Oeh, dan moet ik ook maar eens naar het Kruidvat... Waren het ook peutermaatjes?
doe es een foto van wat je gekocht hebt?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Vanaf maatje 92/98 (attentie ticootje xD) tot de grootste kindermaat die er is.
Ze hadden ook babykleding maar heb ik verder niet naar gekeken.. vanaf 56/62 t/m 86/92.
Nog verhuisdozen uitpakken??quote:Op woensdag 29 december 2010 16:48 schreef Incantrix het volgende:
Jah, ik moest ook maar weer eens op zoek naar wat nieuw spul: de eerste 86'jes beginnen wat krap te worden.. Nu moet ik alleen nog even bedenken of ik dan korte of lange mouwen doe (broekjes heb ik al wel en die blijven qua maat sowieso wat achter). Ik had lange mouwenrompers gekocht zodat ik Stef ook makkelijker t-shirts aan kon trekken, maar de helft is kwijt na de verhuizing
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
doe es een foto van wat je gekocht hebt?ik ben benieuwd nmlk!
en idd, wat Meimel zegt, Hema heeft ook uitverkoop
paar leuke shirtjes gekocht voor neefje van B.
Ja Dyon heeft een nieuw keukentje gekocht van zijn verjaardagsgeldquote:Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef Incantrix het volgende:
Meimel, staat hem leuk! En hey, een nieuw keukentje?![]()
En uhm, ja, nog een páár
Maar ik snap het niet, want ik heb die dozen al drie miljoen keer opengetrokken, maar daar zit het gewoon niet in
Nouja, sinds ik ze toch pas vind als ze te klein zijn óf als ik nieuwe heb gekocht kan ik net zo goed meteen naar de hema. Zodra ik beter ben, dan.
Wat voor soort kleding hebben ze daar? Bepaalde merken?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:32 schreef k_i_m het volgende:
Voor éénieder in de buurt van Hilversum wil ik bij deze even de Balloon Kinderkleding winkel tippen.
Wat hip!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:22 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja Dyon heeft een nieuw keukentje gekocht van zijn verjaardagsgeldStef nog steeds blij met zn keukentje?
Herkenbaar...het niet terug kunnen vinden in dozen. Hoevaak we hier wel niet de dozen open gehaald hebben en opnieuw opgestapeld (na de zolderverbouwing kan alles eindelijk uitgepakt worden).
Dat soort dingen koop ik op appel&parkpop lekker veel keusquote:Op woensdag 29 december 2010 20:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wat leuke bandshirtjes hebben voor Stef, Van Jimi en weezer enzoMisschien zo maar eens de laptop aanslingeren.
Dit was van die Gouden Boekjes van de AH maanden geleden. Setje van 3 boxershortjesquote:Op woensdag 29 december 2010 21:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Geweldig. Waar komt het vandaan? kan ik ook vast inslaan.
![]()
Mijn dochter draagt trouwens kleding maat 98/104 maar kan nog makkelijk haar eerste onderbroekjes maat 86 aan.
Thnxquote:Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef Incantrix het volgende:
SC, als ik niks kan vinden zal dat het wel worden denk ik
DyonOh, echt, dat setje is té cool!
Jawel maar niets boeiends.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:06 schreef Meimeltje het volgende:
Hema online heeft zeker niet die uitverkoop....
Jij en stom??, doe eens niet zo stom zegquote:Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef Incantrix het volgende:
Waarmee ik geenszins wilde insinueren dat er geen verschil te zien isTjonge nou zeg, nu voel ik me helemáál stom
Als ze dan maar voor de zomer niet weer een spurtje krijgtquote:Op woensdag 29 december 2010 22:11 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb alvast wat zomerspul ingeslagen bij hennes. Maar vooral vestjes voor Linde want die heeft ineens allemaal te korte broekspijpen en mouwen. Gevalletje groeispurtje volgens mij...
http://www.balloonkinderkleding.nl/quote:Op woensdag 29 december 2010 20:50 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Wat voor soort kleding hebben ze daar? Bepaalde merken?
Wel in de buurt van Hsum, maar eigenlijk niet van plan om meer te shoppen komende periode
Is het een nieuwe winkel? Het zegt me namelijk nietsquote:Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
http://www.balloonkinderkleding.nl/
Staan ook de merken op die ze hebben.
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:33 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Jij en stom??, doe eens niet zo stom zeg![]()
![]()
Ze hebben wel wat van elkaar, maar zelf vind ik ze dus ook wel heel anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |