Oh, ik had het nog over een celebrity stalker, een verbroken relatie is idd een ander soort van stalken, ik denk dat het daarbij ook gaat om iemand die zich niet kan realiseren dat het bestaat dat zijn/haar grote liefde zomaar wegloopt, zich niet kan inleven in de gevoelens van iemand anders. (De categorie psychopaten die de ander als bezit ziet nog even buiten beschouwing.)quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat kan maar het kan ook wel degelijk wel een liefdesrelatie geweest zijn, die fout gaat, hoe vaak hoor je ook niet dat een relatie uitgaat en dat de ander dan totaal flipt. En zelfs tot kwalijke dingen overgaat als het doodschieten van de geliefde omdat als hij er niet heeft niemand haar heeft.
Ik denk dat er zoveel verschillende vormen van van zijn.
Geen probleem man.quote:
Dan moet je sowieso eerst met haar ouders praten denk ik, ze is Turks toch? Ik denk dat ze problemen krijgt als je dat niet doet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja ik ga ook bij haar langs heb ik besloten. Ik zie wel wat er dan gebeurd. Laat het gewoon op me af komen. Ik moet haar gewoon spreken, ze is echt echt echt te mooi om waar te zijn.. en te laten gaan. Voor mij blijft ze het perfecte meisje.
Sommigen hebben idd een plaat voor het hoofd, helemaal boos en verbaasd dat je niet wat wil gaan drinken oid.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:59 schreef formerjellybean het volgende:
ja dat denk ik eerlijk gezegd , men gaat er te makkelijk van uit dat als je iemand leuk vind die ander ook jou ook leuk vind terwijl dat niet altijd zo is.
Dan ben je ineens de hoer omdat ze afwijstquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Sommigen hebben idd een plaat voor het hoofd, helemaal boos en verbaasd dat je niet wat wil gaan drinken oid.
Mannelijke logica...?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan ben je ineens de hoer omdat ze afwijstMannelijk ego af en toe
Dan heet het imo geen stalken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef picardmike het volgende:
Ach ik stalk alleen om vrouwen te plagen soms is het wel leuk, als ik verliefd ben durf ik het niet eens. Duurt sowieso lang bij mij.
Met turken moet je al helemaal opletten. Die zijn eerder geneigd je helemaal kapot te steken ipv de politie te bellen (althans de turken die ik ken).quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:01 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Het meisje is Turks? Pas je wel op dat je haar niet in de problemen werkt als je bij haar langsgaat?
Trouwens, met alle respect, je bent bijzonder gestoord bezig. Eng. Karakters verschillen, maar ik zou allang de politie hebben gebeld. Hier is ab-so-luut niks leuks aan. Zoek hulp en accepteer dat loslaten inderdaad moeilijk is. Ga de confrontatie met jezelf aan tot je geneest. Want dat is mogelijk. We kunnen niet alles krijgen wat we willen, en dat is het leven.
.....
Nja, ik zal ook niet zo vriendelijk reageren tegenover een jongen die mijn dochter stalkt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Met turken moet je al helemaal opletten. Die zijn eerder geneigd je helemaal kapot te steken ipv de politie te bellen (althans de turken die ik ken).
Hoe is het afgelopen met dat meisje trouwens?quote:
No offense, maar wat jij vertelt lijkt me niet op echte stalkers. Tenminste niet serieuze stalking. Die mensen die je belde waren gewoon jongens die je leuk vonden en wilde praten? Heb je tegen hen gezegd dat ze je niet meer moest bellen? En tja, dat iemand jou PMtjes stuurt... had je meteen aangegeven dat je geen PM wilde? Zodra je zegt "hey ik wil geen PM meer van je krijgen" en hij gaat door, dan is het stalking. Dat een autist jouw hints niet begreep is geen stalking.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:50 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel erg hoor ik heb wel ervaring met wat stalkers, maar na gewoon negeren en idd andere nummer nemen/andere mailadres etc is het een stuk rustiger. Soms alleen last van een digitale stalker.. Leukste is dat ik diegene nooit heb gezien of ontmoet, alleen een keer wat mailtjes gestuurd. Dat was ongeveer 2,5 jaar geleden en nu nog krijg ik soms mailtjes (in mijn oude email) van die gast. Nooit op beantwoord, maar hij blijft doorgaan, echt wanhopig lijkt het wel. En ja hier op het forum had ik ook bijna last van een klein stalkertje... Op iedere post wat ik stuurde op het forum reageerde hij weer op, en steeds PMtjes sturen enzo. Werd er wel gek van vooral als je totaal niet geinteresseerd bent verder.
Monkey,quote:Op woensdag 29 december 2010 00:34 schreef Monco10 het volgende:
Keep_Stalking,
Stalken is wanneer je een plank voor je kop hebt.
Zeker. Je doel gehaald?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:41 schreef Spartacus911 het volgende:
Ik heb ooit een meid gestalkt, niet vanuit liefdevolle bedoelingen maar meer om haar kapot te maken... is het dan ook stalking?
Engerd.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:44 schreef Spartacus911 het volgende:
ik had het alweer ge-edit... maar mijn doel was dus treiteren en ik ben er goed ingeslaagd, niemand heeft ooit meer iets van haar vernomen
edit: karaktermoord dus, niet fysiek
Ik kan het weghalen als je wil. Weet niet of het nog zin heeft?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:44 schreef Spartacus911 het volgende:
ik had het alweer ge-edit... maar mijn doel was dus treiteren en ik ben er goed ingeslaagd, niemand heeft ooit meer iets van haar vernomen
edit: karaktermoord dus, niet fysiek
Prima.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met dat meisje trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |