Hee minus de optie die je zelf hebt ingesteld resteren er nog maar 998 mogelijkheden!quote:
Klopt, maar die ene staat hij al op, dus die hoef je niet meer te checken.quote:
Hoe kan dat als je hem niet loskrijgtquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zouden ze erin trappen als ik hem terugbreng als ik terugkom?
er valt weinig te zien op mijn accountquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voornamelijk beelden van mij, een aantal eigen opnamen (daar waar geen logo boven staat) en hier en daar een klein fragmentje van YouTube. Heus niet alleen van jouw account dus.
Hij zit nog niet aan mijn koffer malloot.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe kan dat als je hem niet loskrijgt?
Kan jij voor 3fmfan zo'n icoontje instellen? Dat als ik 3fmfan in mijn bladwijzerbalk zet ik hem kan herkennen aan het icoontje?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voornamelijk beelden van mij, een aantal eigen opnamen (daar waar geen logo boven staat) en hier en daar een klein fragmentje van YouTube. Heus niet alleen van jouw account dus.
Hihiquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij zit nog niet aan mijn koffer malloot.
SPOILER: 19 - 20uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAKKUUHHH![]()
Ik vind er geen reet aan.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:59 schreef Pino112 het volgende:
Vette lijstSPOILER: 19 - 20uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAKKUUHHH![]()
DAMN wat een lekker uurSPOILER: 19 - 20uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAKKUUHHH
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Moet ik nog eens doen idd, zal even gaan kijken...quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan jij voor 3fmfan zo'n icoontje instellen? Dat als ik 3fmfan in mijn bladwijzerbalk zet ik hem kan herkennen aan het icoontje?
Lekker lijstje weerSPOILER: 19 - 20uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAKKUUHHH
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
#HELLO.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:03 schreef soulflower het volgende:
Goedemiddag! Ik denk dat ik nu eens ga proberen mee te posten, lees al een hele lange tijd mee.
Kijken of ik het bij kan houden haha. Dus HELLO!
Helloquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:03 schreef soulflower het volgende:
Goedemiddag! Ik denk dat ik nu eens ga proberen mee te posten, lees al een hele lange tijd mee.
Goeieavond Goeiemiddaaaagquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:03 schreef soulflower het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |