quote:Op woensdag 29 december 2010 02:48 schreef BlackLining het volgende:
multitasking (op iOS nauwelijks natuurlijk, maargoed).
Ja, je hebt er inderdaad nu wel genoeg gemaakt.quote:Op woensdag 29 december 2010 03:15 schreef retorbrapi het volgende:
[..]! De ene faalopmerking na de andere
Oke, dan had ik het verkeerd geïnterpreteerd. Mijn fout, excuus.quote:Op woensdag 29 december 2010 03:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, je hebt er inderdaad nu wel genoeg gemaakt.
Overigens, ik ontwikkel apps voor beide platforms. En nee, de iPhone heeft géén open multitasking. Nou moet je dat niet meteen als een aanval op jouw Apple Church zien natuurlijk, denk gewoon maar even aan je bloeddruk en realiseer je even dat het stukje van mij wat je daar citeert over het algemeen wordt gezien als een pluspunt voor de iPhone. Je hoeft dus niet meteen in het harnas te klimmen.
Je leest niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 02:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
iPad draait wel iOS. En oude iPhones worden ook nog gebruikt.
Damn.. Ik moet maar snel een Iphone + Ipad + Ipod aanschaffen dan.. Klinkt goed.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:41 schreef wise het volgende:
Bedenk even dat er een grote lul op je mond afvliegt, en dat er niks is dat je er tegen kan doen. Je denkt van "oh shit, nu moet ik dat ding gaan pijpen", en je wacht tot de lul je mond binnendringt om erop te gaan zuigen.
Maar plotseling, op het laatste moment, veranderd de lul van richting en raakt je oog. Je denk "zo dat is over", maar dan schiet de lul naar achter en raakt weer je oog, en nog een keer en nog een keer.
Netzolang tot dat je zwart ziet en je oogkas aan het penetreren is dat je je balans kwijt aan het raken bent.
Op dat moment slaat de lul je in je gezicht en val je van je stoel. Aangezien je niet kan bewegen en je op je kwetsbaarst op de grond ligt, vliegt de grote lul je anus binnen waar het 4 a 5 uur rustig blijft zitten. Dat is hoe het voelt om een product van apple te gebruiken.
Dat kromme onderstuk ook.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:55 schreef Apekoek het volgende:
Pfff die HTC legend lijkt net op een bier opener:
[ afbeelding ]
Dit een mooie telefoon noemen, ach ja wat kun je er ook aan doen wanneer je visueel gehandicapt bent.
Dat is erg subjectief. Ik vind een iphone in het algemeen absoluut niet fijn werken, zeker niet icm het 'hoofdscherm'.quote:
Hehe inderdaad. Kijk je mag wel een voorkeur hebben voor Android oid (ik zelf niet), maar als je hier loopt te verkondigen dat de HTC legend meer esthetisch is dan de iPhone...quote:
De multipla van de telefoonsquote:Op woensdag 29 december 2010 10:55 schreef Apekoek het volgende:
Pfff die HTC legend lijkt net op een bier opener:
[ afbeelding ]
Dit een mooie telefoon noemen, ach ja wat kun je er ook aan doen wanneer je visueel gehandicapt bent.
Oef. Daarmee worden huizen gebouwdquote:Op woensdag 29 december 2010 11:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb deze jongen:
[ afbeelding ]
Hij is qua oppervlakte kleiner dan een iPhonequote:Op woensdag 29 december 2010 11:18 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Oef. Daarmee worden huizen gebouwd
Ik heb ooit zo'n Nokia 3310 door de aankomsthal van Schiphol geslingerd omdat de batterij weer eens onredelijk snel leeg was.quote:
Dat dan weer wel!quote:Op woensdag 29 december 2010 11:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij is qua oppervlakte kleiner dan een iPhone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |