Jammer dat je batterij om 16:42 leeg is als je hem om 7:30 uit de lader haaltquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:50 schreef Knuck-les het volgende:
HTC Desire HD
Groter scherm dan de Iphone, sneller dan de Iphone, meer mogelijkheden om naar eigen wensen aan te passen, net zo uitgebreide appstore, Google (), betere camera, betere browser...
do I need to say more?
Oh, dat is wel beduidend beter inderdaad.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jammer dat je batterij om 16:42 leeg is als je hem om 7:30 uit de lader haalt. De iPhone 4 gaat veel langer mee.
Tevens is de camera van de iPhone 4 echt véél beter dan de Desire HD. Het is geen nuance-verschil meer. Bron. Zelfs als je "Scale to 8MP" aanklikt (de iPhone wordt dus geinterpoleerd van 5MP naar 8MP) is de iPhone nog beter. Kan je nagaan...
De N8 heeft inderdaad een hele goede camera, maar ik vind hem niet echt significant beter dan de iPhone 4-camera. Voor een camera die 12MP heeft t.o.v. de 5MP van de iPhone 4 vind ik dat hij weinig brengt.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:35 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Oh, dat is wel beduidend beter inderdaad.
Zelfs de N8 ziet er minder mooi uit. Die schijnt toch de 'beste' camera te hebben?
Onzin. Als je een goede smartphone wilt zijn er maar twee mogelijkheden: de Galaxy S of de iPhone 4. De rest komt niet in de buurt.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:41 schreef lolikip het volgende:
ik negeer mensen met iphone![]()
samsung galaxy s is 7375687859x zo beter
ja ok ze zijn allebei ong eve goed maar vindt galaxy wel betterquote:Op woensdag 29 december 2010 01:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Onzin. Als je een goede smartphone wilt zijn er maar twee mogelijkheden: de Galaxy S of de iPhone 4. De rest komt niet in de buurt.
Het is een kwestie van Android of iOS. Persoonlijk vind ik iOS beter vind. Als je Android beter vindt moet je alles van HTC links laten liggen (Sense is belachelijk slechte software) en een Galaxy S nemenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:43 schreef lolikip het volgende:
[..]
ja ok ze zijn allebei ong eve goed maar vindt galaxy wel better
het kutte is hij heeft geen flits
Welke Android? De Desire HD, Galaxy S, Legend, of een andere? Oh allemaal bij elkaar? Ah oke.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:43 schreef BlackLining het volgende:
Ach. Lang duurt het niet meer. Android heeft iOS inmiddels al ingehaald qua marktaandeel en Symbian zal naar alle waarschijnlijkheid in 2011 er ook aan gaan.
Precies ja, allemaal bij elkaarquote:Op woensdag 29 december 2010 01:53 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Welke Android? De Desire HD, Galaxy S, Legend, of een andere? Oh allemaal bij elkaar? Ah oke.
iPad is geen smartphone. Oude iPhones worden niet meer verkocht.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Precies ja, allemaal bij elkaar
Ik heb ook nergens anders beweert.
Loos argument van fanboys altijd zeg
Wat maakt overigens het aandeel van iOS? de iPhone? iPhone 3G? iPhone 3GS? iPhone4? iPad? Mooi.
iPad draait wel iOS. En oude iPhones worden ook nog gebruikt.quote:Op woensdag 29 december 2010 02:00 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
iPad is geen smartphone. Oude iPhones worden niet meer verkocht.
iPad is geen smartphone. Het marktaandeel waar jij het over hebt, betreft sales. Van smartphones.quote:Op woensdag 29 december 2010 02:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
iPad draait wel iOS. En oude iPhones worden ook nog gebruikt.
Nee hoor. Dat maak jij ervan. Overigens zijn er ook Android en Windows tablets (die laatste al voordat er sprake was van een iPad trouwens), dus de vergelijking kan qua tablets ook gemaakt worden.quote:Op woensdag 29 december 2010 02:04 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
iPad is geen smartphone. Het marktaandeel waar jij het over hebt, betreft sales. Van smartphones.
Nou oke, geef maar een bron dan wijsneus.quote:Op woensdag 29 december 2010 02:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat maak jij ervan. Overigens zijn er ook Android en Windows tablets (die laatste al voordat er sprake was van een iPad trouwens), dus de vergelijking kan qua tablets ook gemaakt worden.
quote:Op woensdag 29 december 2010 02:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/IPhone
Ik wel. Continue internetverbinding, groot scherm, multitasking (op iOS nauwelijks natuurlijk, maargoed).quote:Op woensdag 29 december 2010 02:36 schreef Eenskijken het volgende:
ik snap niet dat zo'n ding nog steeds geen fatsoenlijke batterijduur heeft...
http://www.androidworld.n(...)aait-op-gingerbread/quote:Op woensdag 29 december 2010 02:52 schreef Rijstkoker het volgende:
http://webwereld.nl/nieuw(...)doptie-android-.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |