Ja jij gebruikt ze 5 minuten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:11 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een iPod en heb ook zo'n 50 apps maar daarvan gebruik ik ook niks. Je gebruikt de meeste alleen voor 5 minuten en dan vergeet je wa het ook al weer was. Voor echte games waarje wel 20 uur bezig bent moet je een Xbox,PS3 of PC hebben echte eindbazen.
Noem minstens 10 die voor jou veel betekenen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:11 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Veel.
Ik gebruik de Apps echt voor heel veel dingen.
Werk, Fotografie, Boodschappen,etc etc.
Is gewoon veel handiger in 1 machine dan overal blaadjes en bla bla bla.
Ja er het zijn gewoon apps waarmee je niks tot weinig kan. Alleen leuk voor het wachten bij iets.quote:
Momento.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:12 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Noem minstens 10 die voor jou veel betekenen.
Dit dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:14 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Momento.
Evernote.
Dropbox.
Read It Later.
Spotify.
Camera +
Nebulous Notes.
Wunderlist.
Birdhouse.
What's App.
En zo kan ik wel door gaan, gebruik nog veel meer, zelf dagelijks.
Maar ik zie het al, jij hebt een iPod met alleen WiFi, geloof me als je een iPhone hebt met 3G bereik dan gebruik je de Apps veel meer/anders.
OMFGquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:16 schreef Flammie het volgende:
De meeste mensen kunnen echter geen iPhone betalen en zijn dus bij voorbaat al niet serieus te nemen. En uit pure afgunst gaan ze apple haten
Dit plaatje is pure kunst.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hiermee vergeleken zijn ze gewoon lelijk. Zie die achterkant dan.
Ga met de tijd mee, stumperd. Met je V.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Leer godverdomme je moerstaal, drijflijk
V.
Thuis gebruik ik internet ook alleen om roosters te checken ik heb trouwens een 4G iPod. Voor de rest gebruik ik een PC voor dit soort dingen. Een iPhone blijft toch een telefoon waar je eigenlijk alleen moet bellen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:14 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Momento.
Evernote.
Dropbox.
Read It Later.
Spotify.
Camera +
Nebulous Notes.
Wunderlist.
Birdhouse.
What's App.
En zo kan ik wel door gaan, gebruik nog veel meer, zelfs dagelijks.
Maar ik zie het al, jij hebt een iPod met alleen WiFi, geloof me als je een iPhone hebt met 3G bereik dan gebruik je de Apps veel meer/anders.
Edit: Ook nog tof:
Soundcloud.
Paypal.
CamScanner.
Quickie.
Buienradar.
Xmarks.
Ik gebruik mijn iPhone thuis als ik ga poepen. Als vervanging voor de Donald Duck zeg maarquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:23 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Thuis gebruik ik internet ook alleen om roosters te checken ik heb trouwens een 4G iPod. Voor de rest gebruik ik een PC voor dit soort dingen. Een iPhone blijft toch een telefoon waar je eigenlijk alleen moet bellen.
Jij bent ouderwets en staat de vooruitgang in de weg. Over een paar jaar zijn er geen laptops meer en heeft iedereen iPhonesquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:23 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Thuis gebruik ik internet ook alleen om roosters te checken ik heb trouwens een 4G iPod. Voor de rest gebruik ik een PC voor dit soort dingen. Een iPhone blijft toch een telefoon waar je eigenlijk alleen moet bellen.
En een auto moet je alleen mee rijden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:23 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk en in bed.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:25 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn iPhone thuis als ik ga poepen. Als vervanging voor de Donald Duck zeg maar.
Daarom moet alles maar in 1 omdat iemand het misschien nodig heeft. Doe maar bij een auto ook een telefoon in de achterbak,stereo,TV,koelkast,laptop,lamp,moter,oven en een fiets erbij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:26 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
En een auto moet je alleen mee rijden.![]()
Sloop de verwarming en de DVD spelers en de radio maar eruit want die heb ik thuis al
Door mensen zoals jou blijft een hoop stilstaan. Gelukkig denken we niet allemaal zo.
Mja als het op dit soort gadgets aankomt vallen ook veel volwassen terug op gedrag dat je normaal vooral ziet in groep 7 en 8 van de basisschool.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Prima als je een smartphone hebt voor zakelijk gebruik, maar daarbuiten er ook maar enige vorm van status aan ontlenen is serieus voor mensen zonder identiteit! Die mensen zouden niet meer mee mogen doen in deze maatschappij.
Trollquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:27 schreef Flammie het volgende:
Laptops verliezen sowieso veel terrein tegenwoordig. Over een paar jaar zijn er geen laptops meer maar alleen nog maar iPhones.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:31 schreef Copycat het volgende:
Kitsch bedoel je. Wat een kermisding.
In ieder geval rommel waar ik zelf beslis wat ik erop wil hebben, en och niet bij 1 keer vallen kapot, inmiddels 5 keer hard gevallen, waaronder 1 keer onder hardlopen, slechts wat kleine butsjes, voor de rest niets.quote:
Voor de gemiddelde gebruiker die 3 maal daags zijn mail kijkt en 4 telefoontjes pleegt volstrekt nutteloze toestanden dus.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:14 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Momento.
Evernote.
Dropbox.
Read It Later.
Spotify.
Camera +
Nebulous Notes.
Wunderlist.
Birdhouse.
What's App.
En zo kan ik wel door gaan, gebruik nog veel meer, zelfs dagelijks.
Edit: Ook nog tof:
Soundcloud.
Paypal.
CamScanner.
Quickie.
Buienradar.
Xmarks.
Ik denk niet dat je nu de gemiddelde smart phone-gebruiker typeert.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:17 schreef Stokstaart het volgende:
Voor de gemiddelde gebruiker die 3 maal daags zijn mail kijkt en 4 telefoontjes pleegt volstrekt nutteloze toestanden dus.
Oja, net zoals al die mensen met een BB in mijn whatsapp lijstquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:38 schreef Klemma het volgende:
Blackberry is de enige juiste telefoon. Lekker ping fixen in de club.
Hey jij ook hierquote:
Het hangt dus van de persoon af.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde gebruiker die 3 maal daags zijn mail kijkt en 4 telefoontjes pleegt volstrekt nutteloze toestanden dus.
EENS!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:50 schreef Knuck-les het volgende:
HTC Desire HD
Groter scherm dan de Iphone, sneller dan de Iphone, meer mogelijkheden om naar eigen wensen aan te passen, net zo uitgebreide appstore, Google (), betere camera, betere browser...
do I need to say more?
duh, topicrelevante reclame.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:55 schreef DutchSpike het volgende:
omg, ik zie net een iPhone 4 reclame naast dit topic.
[ afbeelding ]
Oh dat is wel waarquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:48 schreef Markster het volgende:
[..]
Hey jij ook hier
Het ziet er toch serieus niet uit? Vind het serieus afbreuk doen op het verder strakke uiterlijk.
iPhone 4:quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:50 schreef Knuck-les het volgende:
HTC Desire HD
Groter scherm dan de Iphone, sneller dan de Iphone, meer mogelijkheden om naar eigen wensen aan te passen, net zo uitgebreide appstore, Google (), betere camera, betere browser...
do I need to say more?
Maar wel overal lopen te trollen dat HTC bagger is?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:31 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
iPhone 4:
- mooier scherm
- sneller in de praktijk
- App Store met meer kwaliteit en kwantiteit
- gebruiksvriendelijker
Foto's van de Desire HD heb ik niet gezien, dus daar kan ik niks over zeggen.
Allemaal niet waar ook gewoonquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:31 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
iPhone 4:
- mooier scherm
- sneller in de praktijk
- gebruiksvriendelijker
HTC ís ook bagger, daarvoor hoef ik de foto's van die camera niet te zien. De rest maakt het al bagger.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Maar wel overal lopen te trollen dat HTC bagger is?
Dus behoudt jezelf voor een miskoop met htc en probeer beide even uit naast elkaar het verschil is direct overduidelijk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:31 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
iPhone 4:
- mooier scherm
- sneller in de praktijk
- gebruiksvriendelijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |