HTC bovenaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:28 schreef Triptamine2 het volgende:
Toren der coolness van smartphones:
Htc
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Apple
-
-
-
-
-
-
Rest
-
-
-
-
LG
Die Iphone lijkt inderdaad meer een mode-accessoire.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:28 schreef Splutje het volgende:
Hipsters kopen een iPhone, paupers een Blackberry en verstandige mensen een HTC
fixedquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:28 schreef Triptamine2 het volgende:
Htc
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Apple
-
-
-
-
-
-
Rest
-
-
-
-
LG
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
BlackBerry
Lelijk? Gast, dit is kunst:quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
HTC bovenaan.Die dingen zijn zo gruwelijk lelijk man.
Waarom the fuck heb jij het nou weer over het Stockholm Syndroom, wat heeft dat er mee te maken!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:28 schreef IkBenEenStoner het volgende:
Al die Stockholm syndroompjes![]()
Nokia N8 ftw!!!
Kitsch bedoel je. Wat een kermisding.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:31 schreef Triptamine2 het volgende:
Lelijk? Gast, dit is kunst:
[ afbeelding ]
Proleet
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:31 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Lelijk? Gast, dit is kunst:
[ afbeelding ]
Proleet
Al die Apple-consumenten die dan meteen de nieuwste Ipod/pad/phone/pedobear moeten hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:31 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
[..]
Waarom the fuck heb jij het nou weer over het Stockholm Syndroom, wat heeft dat er mee te maken!
Fakking mooi vent, maar ik vind mijn HTC Legend nét zo mooi dan al niet mooierquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hiermee vergeleken zijn ze gewoon lelijk. Zie die achterkant dan.
Ja mooi man een design achterkant. Ik zit namelijk dagen achtereen naar de achterkant van mijn mobiel te kijkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hiermee vergeleken zijn ze gewoon lelijk. Zie die achterkant dan.
Jij koopt je kleren ook bij de Wibra?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:34 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ja mooi man een design achterkant. Ik zit namelijk dagen achtereen naar de achterkant van mijn mobiel te kijken
Die Applemensen misschienquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:34 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ja mooi man een design achterkant. Ik zit namelijk dagen achtereen naar de achterkant van mijn mobiel te kijken
iPhone 4 is echt een geweldig apparaatje... al blijft de Nokia 3210 toch wel mijn jeugdliefdequote:Op dinsdag 28 december 2010 18:28 schreef Triptamine2 het volgende:
Apple
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
HTC
-
-
-
Rest
-
LG
Het gaat juist om anderen he. Die moeten aan de achterkant kunnen zien dat het een Apple is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:34 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ja is het dat? Of zijn die toestellen op basis van specificaties en gebruikersgemak echt superieur aan al het andere spul ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:36 schreef Geranium_Opa het volgende:
Gewoon een candybar telefoon is toch prima ? Waarom zou je mee moeten doen aan deze popi jopi hype
Nee, die maakt mijn mama voor mequote:Op dinsdag 28 december 2010 18:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jij koopt je kleren ook bij de Wibra?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:28 schreef Triptamine2 het volgende:
En mensen met een Blackberry moeten gewoon geslagen worden
Iphone kan je toch ook mee pingen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:43 schreef StefanKollaart het volgende:
iPhone is in de jeugd op dit moment niet zoveel meer, ze lopen allemaal met zo'n crackberry, want daar kan je mee pingen -.-, verder kunnen ze geen redenen geven waarom ze zo'n ding gekocht hebben.
Overigens heb ik zelf een iPhone 4, heerlijk toestel!
En zodra ze dan met zo'n ding lopen zeggen dat je met de iPhone ook kan pingen. Altijd leuk om die teleurgestelde gezichtjes te zien "Ja maar ik zit er nu nog twee jaar aan vast"quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:43 schreef StefanKollaart het volgende:
iPhone is in de jeugd op dit moment niet zoveel meer, ze lopen allemaal met zo'n crackberry, want daar kan je mee pingen -.-, verder kunnen ze geen redenen geven waarom ze zo'n ding gekocht hebben.
Overigens heb ik zelf een iPhone 4, heerlijk toestel!
inderdaad en whatsappenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Iphone kan je toch ook mee pingen?
Je kan whatsapp gebruiken, maar de gemiddelde bb-gebruiker begrijpt dat niet helemaal geloof ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Iphone kan je toch ook mee pingen?
inderdaad, een smartphone is tegenwoordig net zo normaal als een koelkast of een televisie.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:36 schreef GL11 het volgende:
stoere alternatieveling, verzet je maar tegen de hersenlosse kuddedieren kutmassa !1eeinz!@2
al bb gebruikers die ik ken hebben whatsappquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:46 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Je kan whatsapp gebruiken, maar de gemiddelde bb-gebruiker begrijpt dat niet helemaal geloof ik
Jij hebt je smartphone nodig om je bier koud te krijgen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
inderdaad, een smartphone is tegenwoordig net zo normaal als een koelkast of een televisie.
Als je er zelf geen een wilt, is dat prima, maar ga niet janken dat je iedereen met zo'n ding ziet lopen
wat ik bedoel is dat een smartphone niks bijzonders is, net zo normaal als een koelkast, televisie, magnetron, wasmachine en laptop.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij hebt je smartphone nodig om je bier koud te krijgen?
niet meer mee mogen doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Prima als je een smartphone hebt voor zakelijk gebruik, maar daarbuiten er ook maar enige vorm van status aan ontlenen is serieus voor mensen zonder identiteit! Die mensen zouden niet meer mee mogen doen in deze maatschappij.
Lekker Angry Birds spelen op je BB Boldquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:54 schreef fathank het volgende:
Blackberry + BES.
Elke dag je telefoon moeten opladen
Waardeloos bereik hebben met je T-Mobile Iphone,
Zo'n gaar klein schermpje hebben dat je er niet eens fatsoenlijk mee kunt internettenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:54 schreef fathank het volgende:
Blackberry + BES.
Elke dag je telefoon moeten opladen.
Waardeloos bereik hebben met je T-Mobile Iphone,
De andere dingen hebben een belangrijke functie. Bijvoorbeeld het schoonmaken van mijn kleding of zorgen dat voedingswaren niet bederven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:54 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
wat ik bedoel is dat een smartphone niks bijzonders is, net zo normaal als een koelkast, televisie, magnetron, wasmachine en laptop.
Mobiel internetten is voor contactgestoorden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Zo'n gaar klein schermpje hebben dat je er niet eens fatsoenlijk mee kunt internetten
Heeft helemaal niks met status te maken, ik gebruik hem als tweede laptop. Waarvoor heb jij een computer? Compleet zinloos toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De andere dingen hebben een belangrijke functie. Bijvoorbeeld het schoonmaken van mijn kleding of zorgen dat voedingswaren niet bederven.
Bovendien loop ik niet de hele dag met mijn wasmachine te leuren.
Welke functie heeft jouw smartphone dan precies voor jou.Werkgerelateerd? Of ook echt een statusding?
Allrightquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Heeft helemaal niks met status te maken, ik gebruik hem als tweede laptop. Waarvoor heb jij een computer? Compleet zinloos toch?
Daar heb ik mijn laptop voor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Zo'n gaar klein schermpje hebben dat je er niet eens fatsoenlijk mee kunt internetten
Lolwutquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:57 schreef W1ckeDxt het volgende:
En ja, Android, etc heeft ook een 'AppStore' maar de groten bedrijven supporten nog steeds liever Apple met de iPhone.
Retorbrapi is gewoon een kankeruser,met zijn tering apple.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:39 schreef retorbrapi het volgende:
iPhone 4. De rest is plastic rommel.
Hoezo redelijk goed? Je bedoeld net zo goed, voor de helft van de prijs vermoed ik.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Het mooie van een iPhone is dat je er heerlijk mee kunt internetten (kan ook redelijk goed met een HTC).
Ik gebruik m'n laptop veel minder tegenwoordig omdat ik lekker kan fok!ken op m'n iPhone.
Dat ligt misschien meer aan de hardware van je collega dan aan die van de HTCquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:39 schreef finsdefis het volgende:
Echt poep die smartphones, ja je kan er vanalles mee doen maar wat heb je er uiteindelijk aanhet kost je alleen maar meer geld en moeite. Heb eerst ook een paar modellen gehad maar ben inmiddels gewoon weer terug naar een "normale" telefoon en papieren agenda. Mijn bestuursgenoot met een van de nieuwste modellen HTC is altijd nog een half uur aan het pulken met zijn agenda als wij afspraken aan het invoeren zijn. Fucking onzin allemaal.
Afgezien van (wellicht) zijn onkunde en mijn persoonlijke voorkeuren vind ik het in ieder geval onzin (en vooral kinderachtig) als mensen elitair gaan lopen doen met zo'n telefoon, of het nou een HTC, BB of Iphone is. Zo'n ding heeft de gemiddelde persoon gewoon niet nodig en geef dan ook gewoon toe dat je het gewoon doet voor de status of luxe.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:42 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat ligt misschien meer aan de hardware van je collega dan aan die van de HTC
Nee hoor, mijn desire heeft gewoon een aluminium body.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:39 schreef retorbrapi het volgende:
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:44 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Afgezien van (wellicht) zijn onkunde en mijn persoonlijke voorkeuren vind ik het in ieder geval onzin (en vooral kinderachtig) als mensen elitair gaan lopen doen met zo'n telefoon, of het nou een HTC, BB of Iphone is. Zo'n ding heeft de gemiddelde persoon gewoon niet nodig en geef dan ook gewoon toe dat je het gewoon doet voor de status of luxe.
Zullen we onze telefoons even tegen elkaar gooien? Jij je iPhone en ik mijn HTC Legendquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:39 schreef retorbrapi het volgende:
Dat dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn desire heeft gewoon een aluminium body.
Maar rommel is het wel?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn desire heeft gewoon een aluminium body.
Goed zo, gooi het er maar uit!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:41 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Retorbrapi is gewoon een kankeruser,met zijn tering apple.
Plastic breekt niet glas wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:39 schreef retorbrapi het volgende:
Nou.. ik geloof best dat er top Apps op voor de andere merken zijn.quote:
Wie boeit apps nou.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:04 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Nou.. ik geloof best dat er top Apps op voor de andere merken zijn.
Maar net omdat de iPhone/Apple zo 'IN IS' gaan meer bedrijven daarvoor ontwikkelen, het is gewoon logica.
Voor de rest is de batterijduur van mijn iPhone echt dramatisch.
En nee ik gebruik hem niet als status ding, er zitten allemaal programma's op die ik elke dag gebruik om bepaalde dingen klaar te krijgen of te onthouden, etc ,etc.
Best veel eigenlijk. Apps zijn leuke stukjes software die je leven kunnen verrijken. Ik kan echt niet meer zonder Apps hoorquote:
enquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:28 schreef Splutje het volgende:
Hipsters kopen een iPhone, paupers een Blackberry en verstandige mensen een HTC
QFT!!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:28 schreef Triptamine2 het volgende:
Htc
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Apple
-
-
-
-
-
-
Rest
-
-
-
-
LG
Sommige mensen geven wel iets om kwaliteit in hun leven jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:08 schreef Proletariaat het volgende:
Mensen die zich druk maken om hun telefoon
Veel.quote:
Ik heb zelf ook een iPod en heb ook zo'n 50 apps maar daarvan gebruik ik ook niks. Je gebruikt de meeste alleen voor 5 minuten en dan vergeet je wa het ook al weer was. Voor echte games waarje wel 20 uur bezig bent moet je een Xbox,PS3 of PC hebben echte eindbazen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:07 schreef Flammie het volgende:
[..]
Best veel eigenlijk. Apps zijn leuke stukjes software die je leven kunnen verrijken. Ik kan echt niet meer zonder Apps hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |