Afgezien van (wellicht) zijn onkunde en mijn persoonlijke voorkeuren vind ik het in ieder geval onzin (en vooral kinderachtig) als mensen elitair gaan lopen doen met zo'n telefoon, of het nou een HTC, BB of Iphone is. Zo'n ding heeft de gemiddelde persoon gewoon niet nodig en geef dan ook gewoon toe dat je het gewoon doet voor de status of luxe.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:42 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat ligt misschien meer aan de hardware van je collega dan aan die van de HTC
Nee hoor, mijn desire heeft gewoon een aluminium body.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:39 schreef retorbrapi het volgende:
iPhone 4. De rest is plastic rommel.
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:44 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Afgezien van (wellicht) zijn onkunde en mijn persoonlijke voorkeuren vind ik het in ieder geval onzin (en vooral kinderachtig) als mensen elitair gaan lopen doen met zo'n telefoon, of het nou een HTC, BB of Iphone is. Zo'n ding heeft de gemiddelde persoon gewoon niet nodig en geef dan ook gewoon toe dat je het gewoon doet voor de status of luxe.
Zullen we onze telefoons even tegen elkaar gooien? Jij je iPhone en ik mijn HTC Legendquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:39 schreef retorbrapi het volgende:
Dat dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn desire heeft gewoon een aluminium body.
Maar rommel is het wel?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn desire heeft gewoon een aluminium body.
Goed zo, gooi het er maar uit!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:41 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Retorbrapi is gewoon een kankeruser,met zijn tering apple.
Plastic breekt niet glas wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:39 schreef retorbrapi het volgende:
Nou.. ik geloof best dat er top Apps op voor de andere merken zijn.quote:
Wie boeit apps nou.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:04 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Nou.. ik geloof best dat er top Apps op voor de andere merken zijn.
Maar net omdat de iPhone/Apple zo 'IN IS' gaan meer bedrijven daarvoor ontwikkelen, het is gewoon logica.
Voor de rest is de batterijduur van mijn iPhone echt dramatisch.
En nee ik gebruik hem niet als status ding, er zitten allemaal programma's op die ik elke dag gebruik om bepaalde dingen klaar te krijgen of te onthouden, etc ,etc.
Best veel eigenlijk. Apps zijn leuke stukjes software die je leven kunnen verrijken. Ik kan echt niet meer zonder Apps hoorquote:
enquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:28 schreef Splutje het volgende:
Hipsters kopen een iPhone, paupers een Blackberry en verstandige mensen een HTC
QFT!!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:28 schreef Triptamine2 het volgende:
Toren der coolness van smartphones:
Htc
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Apple
-
-
-
-
-
-
Rest
-
-
-
-
LG
Sommige mensen geven wel iets om kwaliteit in hun leven jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:08 schreef Proletariaat het volgende:
Mensen die zich druk maken om hun telefoon
Veel.quote:
Ik heb zelf ook een iPod en heb ook zo'n 50 apps maar daarvan gebruik ik ook niks. Je gebruikt de meeste alleen voor 5 minuten en dan vergeet je wa het ook al weer was. Voor echte games waarje wel 20 uur bezig bent moet je een Xbox,PS3 of PC hebben echte eindbazen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:07 schreef Flammie het volgende:
[..]
Best veel eigenlijk. Apps zijn leuke stukjes software die je leven kunnen verrijken. Ik kan echt niet meer zonder Apps hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |