Moet je je vaat er dus onder zetten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:31 schreef YipYip het volgende:
Godverdegodver...m'n vaatwasser is lek
Dan moet je 'm plakkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:31 schreef YipYip het volgende:
Gewoon met de hand en de vaatwasser laten makenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:31 schreef YipYip het volgende:
quote:
tnx TBquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
alsjeblieft een knuffel van mij
Iedereen met een bril en een knotje lijkt op mijquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:38 schreef Myraela het volgende:
Engel, ik heb de hele week iemand bij de bushalte zien staan die echt gigantisch op jou lijkt.Ik twijfelde echt eventjes.
mits lekker kacheltjequote:Op dinsdag 28 december 2010 17:39 schreef Foxgod het volgende:
Knuffelen, naakt natuurlijk, lekker warm.
Swaffelenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:42 schreef Godtje het volgende:
Knuffelen![]()
Happy slapping anders rotten ze maar op.!
Ik wil jou best een beetje spanken hoor...quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:42 schreef Godtje het volgende:
Knuffelen![]()
Happy slapping anders rotten ze maar op.!
Feesten in Amsterdam.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hello Q
En wat zijn jouw O/N-plannen?
U riep?quote:
Heb ik eindelijk vakantiequote:Op dinsdag 28 december 2010 17:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die wil jij niet in je gezichtje hebben hoor.
Kan je 4 weken niet over straat.
Dan weet je al dat ik het niet ben..... ik draag nooit oorwarmers......quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:43 schreef Myraela het volgende:
Ze had geen knotje, maar leek qua gezicht echt heel erg op je. Ze had wel kekke oorwarmers.
Rightquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:42 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Dan kacheltje uit, en naakt knuffelen.
datquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Cue! pup! hoi! ik ben moe en ik stink heul hard![]()
gewerkt en geboend en zwart geworden van roetquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan?
Maar goed dat het internet tussen ons zit
Een harde werker heeft recht op zijn rustquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gewerkt en geboend en zwart geworden van roetdus lekker aan het werk en aan het schrobben geweest.. prima dagje, maar nu ligt snuit met de voetjes omhoog uit te hijgen
nee joh, Snuits krijgen dat niet, daarvan wordt geacht dat ze ongeacht het weer gewoon doorwerken. Net zoals de rest van nederland gewoon zou moeten doen, stelletje mietjes met de sneeuw/ijs etc.quote:
Ha, doe mij ook es goed verzorgen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:49 schreef Cue_ het volgende:
Een harde werker heeft recht op zijn rust
*biedt biertje aan
Hoe moet ik dat aantonen dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:50 schreef Cue_ het volgende:
Jij hebt nog niet laten zien dat je het verdiend
Maar je doet toch ook werken in de tuinquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee joh, Snuits krijgen dat niet, daarvan wordt geacht dat ze ongeacht het weer gewoon doorwerken. Net zoals de rest van nederland gewoon zou moeten doen, stelletje mietjes met de sneeuw/ijs etc.
Dat L-E... is 1 van de vragen des levens die voor altijd onbeantwoord zou blijven. Kwam de smurfen tegen op het moment dat ik naar een andere UI aan t zoeken was.. dus....... geen logica, maar die moest t worden.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is hij eerste keuze bij Smurfin
Door voor de verandering een keer te gaan werkenquote:
Nog zo'n vraag waarop nooit een antwoord komt. Er zijn er al zoveel..quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat L-E... is 1 van de vragen des levens die voor altijd onbeantwoord zou blijven. Kwam de smurfen tegen op het moment dat ik naar een andere UI aan t zoeken was.. dus....... geen logica, maar die moest t worden.
Daar ben ik veel te moe door vanwege het werken.quote:
tuin? ik werk vooral met mijn vingers op de tiepmasjienquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar je doet toch ook werken in de tuinMijn bro is een mietje
Die heeft al vanaf sinterklaas vorstverlet, maar wel mooi houtjes zagen in 't bos.
Ga jij maar lekker rusten in bed danquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:52 schreef AirwiN het volgende:
Daar ben ik veel te moe door vanwege het werken.
maar ik stelde net ook een vraag zonder antwoord..quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Nog zo'n vraag waarop nooit een antwoord komt. Er zijn er al zoveel..
Omdat hij een pik heeft van formaat smurf en gezien de baardgroei scheert 'ie ook z'n zak niet. Hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:52 schreef L-E het volgende:
Mijn broertje is ook hovenier en mag op 3 januari weer aan het werkquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar je doet toch ook werken in de tuinMijn bro is een mietje
Die heeft al vanaf sinterklaas vorstverlet, maar wel mooi houtjes zagen in 't bos.
Oh, het drama!quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:52 schreef L-E het volgende:
[..]
ook een knuffel voor jou danquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:53 schreef Samzz het volgende:
Het winterse weer zit me aan alle kanten tegen
En de verzorging?quote:
Ik had wel een scherper/leuker iets van je verwacht, deze valt tegenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat hij een pik heeft van formaat smurf en gezien de baardgroei scheert 'ie ook z'n zak niet. Hoe moeilijk kan het zijn.
Ik weet het al ... volgens mij komt het door die ene foto die ik ooit heb gezienquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tuin? ik werk vooral met mijn vingers op de tiepmasjien
Hij is moe!quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik had wel een scherper/leuker iets van je verwacht, deze valt tegen
Daar heb je al iemand voorquote:
Dank!quote:
Dat is tussen Q. en mij, en alle anderen aan wie wij onze PM's doorsturen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
maar ik stelde net ook een vraag zonder antwoord..
waarom had je het net over me?
Moe dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
neuh, dat is het niet, hij wordt oud en zit al te lang onder de plak.
ah, heel Fok! weet het, behalve ik..quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is tussen Q. en mij, en alle anderen aan wie wij onze PM's doorsturen.
Aangezien L-E toch niet haar tieten wil laten zien omdat ik getrouwd ben, heb ik nooit zoveel zin om moeite voor haar te doen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik had wel een scherper/leuker iets van je verwacht, deze valt tegen
En Danny.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik behoor niet tot de innercirclequote:Op dinsdag 28 december 2010 17:55 schreef L-E het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii weet jij waar Q en L-E het over hadden? het was iets met Snuit, maar maar maar, die PMS van L-E, ik vind het maar lastig.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii weet jij waar Q en L-E het over hadden? het was iets met Snuit, maar maar maar, die PMS van L-E, ik vind het maar lastig.
Wait, whut?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii weet jij waar Q en L-E het over hadden? het was iets met Snuit, maar maar maar, die PMS van L-E, ik vind het maar lastig.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jijquote:
Misschien was ze wel heel vrolijk geworden van je knuffelquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:00 schreef xFriendx het volgende:
Het licht in de trein viel uit en dat was wel een mooi knuffelmomentje geweest, mits een lieverd naast mij had gezeten. Nu zat er een oude nogal sjaggie dame, dus liet ik het maar voor wat het was
Jouw leven is een aaneenschakeling van verdrietige momenten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:59 schreef Samzz het volgende:
Morgen m'n pareltjes ophalen
En ik zit in het verkeerde treinstelMoet ik op Deventer overstappen, klotezooi
Dat is ook niet veel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, dan weet je dus precies evenveel als iktop! Niets meer aan doen!
Hi Friendje, de volgende keer ga ik naast jou zittenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:00 schreef xFriendx het volgende:
Het licht in de trein viel uit en dat was wel een mooi knuffelmomentje geweest, mits een lieverd naast mij had gezeten. Nu zat er een oude nogal sjaggie dame, dus liet ik het maar voor wat het was
Jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Jouw leven is een aaneenschakeling van verdrietige momenten.![]()
Daarom ben ik ook zo blij dat ik precies weet hoe ik wikipedia op de aightfone moet gebruiken, dan kan ik af en toe nog een beetje minder dom uit de hoek komenquote:
Daar heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien was ze wel heel vrolijk geworden van je knuffel
Hoezo?quote:
Yeahquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Friendje, de volgende keer ga ik naast jou zitten
Je kan haar ook knuffelen, misschien wordt ze dan minder chaggiequote:Op dinsdag 28 december 2010 18:00 schreef xFriendx het volgende:
Zwelgje is dan ook wel een extreme held!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Met deze TT moet ik aan Zwelgje denken
Dat zei Samzz ook al, dus je bent nummer 2 en wellicht had ik dat dus idd moeten doen. Een soort verlate kerstgedachte overbrengen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan haar ook knuffelen, misschien wordt ze dan minder chaggie
Spuit 11 ben ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat zei Samzz ook al, dus je bent nummer 2 en wellicht had ik dat dus idd moeten doen. Een soort verlate kerstgedachte overbrengen.
of ze mept je met haar handtas op je hoofd!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan haar ook knuffelen, misschien wordt ze dan minder chaggie
Heb je weer een goed verhaalquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
of ze mept je met haar handtas op je hoofd!
Puur zodat ze blij zou worden dan heh, want ik werd niet echt blij van haar, too old en totaal mn type niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Spuit 11 ben ik
Maar idd! had je zeker moeten doen
sorry, ik zal me in het vervolg inhoudenquote:
Je hoeft er niet gelijk mee naar bedquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Puur zodat ze blij zou worden dan heh, want ik werd niet echt blij van haar, too old en totaal mn type niet.
Natuurlijk wel!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoeft er niet gelijk mee naar bed
weer? had ik dat al eens dan?quote:
owquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:39 schreef Foxgod het volgende:
Knuffelen, naakt natuurlijk, lekker warm.
jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
En die moeten wij nu missen ipv deze onzin.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
En die moeten wij nu missen ipv deze onzin.
Hoe klein de borsten ook zijn, Q red zich ermeequote:Op dinsdag 28 december 2010 18:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
altijd goed voor de minder bedeelde medemens.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe klein de borsten ook zijn, Q red zich ermee
Ik heb een goede fantasie.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe klein de borsten ook zijn, Q red zich ermee
A kissable friend!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vergeet die x niet he.. dat zegt genoeg
en jij bent?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:10 schreef iwannabehigh het volgende:
Dit is een forum, een topic.. Geen chatbox
think againquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:10 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik knuffel anders vaak genoeg mensen die daar even behoefte aan hebben omdat ze een dipje hebbenquote:
Well....?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vergeet die x niet he.. dat zegt genoeg
Zeur niet... dit is SINGLESquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:10 schreef iwannabehigh het volgende:
Misschien had de mevrouw naast je ook een dipje!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik knuffel anders vaak genoeg mensen die daar even behoefte aan hebben omdat ze een dipje hebben
Oh, geen idee. Ff fobo checken!quote:
Wij gebruiken fok! Geweldig middelquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:12 schreef iwannabehigh het volgende:
Voeg elkaar toe op msn en begin een groepsgesprek .. damn
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik knuffel anders vaak genoeg mensen die daar even behoefte aan hebben omdat ze een dipje hebben
Nou, waar blijf je dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Shit, we zijn ontmaskerd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:12 schreef iwannabehigh het volgende:
Hahahahahah.. volgens mij zijn jullie in real life echt van die nerds..
niet alleen irl hoor, ook gewoon hier.. zie je me niet met mn nerdenbrilletje opquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:12 schreef iwannabehigh het volgende:
Wie het zegt.....quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:12 schreef iwannabehigh het volgende:
Dat modelletje 1992?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
niet alleen irl hoor, ook gewoon hier.. zie je me niet met mn nerdenbrilletje op
Zie.. op internet leef je je uit maar in real life zijn jullie van die nerds.. Niks mis mee, go on!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Shit, we zijn ontmaskerd.. Zullen we nu maar collectief zelfmoord gaan plegen guys?
Jij bent wel een nerd hoor!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Shit.. ik hoor hier ook al niet thuis dan
Hoi. Ik ben een lekker wijf. Daten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Zie.. op internet leef je je uit maar in real life zijn jullie van die nerds.. Niks mis mee, go on!
Niet voordat ik mijn maagdelijkheid heb verloren ik wil niet weer als maagd stervenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Shit, we zijn ontmaskerd.. Zullen we nu maar collectief zelfmoord gaan plegen guys?
Ja mammaquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ben een stalker, jullie zijn nerds. Nogmaals; ga elkaar toevoegen op msn. X
EEN KUSJE EEN KUSJE EEN KUSJE! WHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja, wij moeten ook eens knuffelen. Maar ik nam bijv nog wel de moeite om nog nadat je al foetsie was nog iets te zeggen over je outfit zonder direct te slijmenquote:
ja graagquote:
Weer?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet voordat ik mijn maagdelijkheid heb verloren ik wil niet weer als maagd sterven
Ik heb al heel lang geen gedichtje meer gehad van jequote:Op dinsdag 28 december 2010 18:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, wij moeten ook eens knuffelen. Maar ik nam bijv nog wel de moeite om nog nadat je al foetsie was nog iets te zeggen over je outfit zonder direct te slijmen![]()
Ik ben er ook erg van om zomaar iemand even een sms te sturen met een gedichtje, een aanmoediging, of zomaar iets om alleen even te laten weten dat iemand niet vergeten is
Je krijgt er 'n op je linkertepel kado bijquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
EEN KUSJE EEN KUSJE EEN KUSJE! WHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik hem op mn rechter tepel hebben?
Ze willen me niet op MSN.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Internet hooligans.. damn. In real zouden jullie dit NEVER zeggen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je krijgt er 'n op je linkertepel kado bij
je bent de x na Dom vergeten..quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
gelooft in reincarnatie.. Dom
Iedereen werd al bedolven onder gedichtjes met Sinterklaas en Kerst, daarna weer. Het moet ook wel een beetje spontaan blijven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang geen gedichtje meer gehad van je
a...quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, wij moeten ook eens knuffelen. Maar ik nam bijv nog wel de moeite om nog nadat je al foetsie was nog iets te zeggen over je outfit zonder direct te slijmen![]()
Ik ben er ook erg van om zomaar iemand even een sms te sturen met een gedichtje, een aanmoediging, of zomaar iets om alleen even te laten weten dat iemand niet vergeten is
Jij kent ons echt niet hequote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Internet hooligans.. damn. In real zouden jullie dit NEVER zeggen.
Ja nooit gehoord van reïncarnatie.quote:
Topperquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen gedichtjes gekregen hoor!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Iedereen werd al bedolven onder gedichtjes met Sinterklaas en Kerst, daarna weer. Het moet ook wel een beetje spontaan blijven.
Nee, dan had ik al in der tepels gehangen.. Been there, done thatquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, idd, Snuit stopt IRL meteen zn piemel in je hol. En een grote dat ie heeft....quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja ik ken wel types zoals jullie. Heb er 2 van in mijn klas zitten. 2 echte nerds maar ook bezig op forums etc.quote:
En 1 daarvan ben jijquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja ik ken wel types zoals jullie. Heb er 2 van in mijn klas zitten. 2 echte nerds maar ook bezig op forums etc.
Wij zijn dan ook allemaal 14 uiteraard.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja ik ken wel types zoals jullie. Heb er 2 van in mijn klas zitten. 2 echte nerds maar ook bezig op forums etc.
volgens mij heeft ie niet door dat wij elkaar ook allemaal irl kennen en het hier eigenlijk altijd 1 grote orgie isquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, idd, Snuit stopt IRL meteen zn piemel in je hol. En een grote dat ie heeft....
Samzz, ik wil je nummer!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Topper
Was dit een verkapte 'wat is je nummer' post?
Je kent mij niet... dus kom maar naar de meet... I dare youquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
20.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook allemaal 14 uiteraard.
Cute, ain't it?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Topper
Of wel en hij wil gewoon meedoen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
volgens mij heeft ie niet door dat wij elkaar ook allemaal irl kennen en het hier eigenlijk altijd 1 grote orgie isde arme newbie..
En lekker dat het altijd isquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
volgens mij heeft ie niet door dat wij elkaar ook allemaal irl kennen en het hier eigenlijk altijd 1 grote orgie isde arme newbie..
*gaat plannen voor dit weekend herzien*quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, idd, Snuit stopt IRL meteen zn piemel in je hol. En een grote dat ie heeft....
En toch blijf je stekenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, ik kan me hier niet zo in mengen zoals je ziet.
Rek- en strekoefeningen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:18 schreef L-E het volgende:
[..]
*gaat plannen voor dit weekend herzien*
Ook al zo'n typetje pot verwijt de ketelquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
ja wat is het nu.. 3 of 4 of 3/4equote:Op dinsdag 28 december 2010 18:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nou ja, 3/4 minuten zijn er nu voorbij..
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook allemaal 14 uiteraard.
leuk man, vooroordelenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:19 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind het fascinerend om te zien hoe internet gangsters met elkaar praten alsof ze vrienden zijn terwijl ze elkaar nog nooit in real hebben gezien. Go on, het is CABARET voor mij!
Maar, ik heb een onstuimige liefdesrelatie gehad met een internetgangster..DOES THAT COUNT FOR NOTHING?!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:19 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind het fascinerend om te zien hoe internet gangsters met elkaar praten alsof ze vrienden zijn terwijl ze elkaar nog nooit in real hebben gezien. Go on, het is CABARET voor mij!
Kleine wereld he. Je zal het kennen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:19 schreef iwannabehigh het volgende:
Misschien...heel misschien zitten hier genoeg mensen die elkaar ook irl al kennen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:19 schreef iwannabehigh het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:19 schreef iwannabehigh het volgende:
Dat was allemaal nep, lieve L-E!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar, ik heb een onstuimige liefdesrelatie gehad met een internetgangster..DOES THAT COUNT FOR NOTHING?!!
nee, jij bent hier de uitzondering die onze regel bevestigt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar, ik heb een onstuimige liefdesrelatie gehad met een internetgangster..DOES THAT COUNT FOR NOTHING?!!
Ik heb jouw nummer ook nog steeds niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ondertussen heeft nog niemand je nummer mogen ontvangen..
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb jouw nummer ook nog steeds niet..
Wat heeft sex er nou weer mee te makenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, jij bent hier de uitzondering die onze regel bevestigt.
ik ben een nerd die nog nooit seks heeft gehad, die niemand hier ooit gezien heeft en die nooit naar buiten durft te komen.. jij daarentegen![]()
![]()
daaaaaaamn
Je adres is ook primaquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Topper
Niemand heeft dan ook direct m'n nummer gevraagdquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ondertussen heeft nog niemand je nummer mogen ontvangen..
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:22 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wat heeft sex er nou weer mee te maken
quote:
Dat is leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:22 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
L-E wel..quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand heeft dan ook direct m'n nummer gevraagd
Ik, mutsel!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand heeft dan ook direct m'n nummer gevraagd
Seks? Wie niet?quote:
Hahahahahahahahaahaquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:24 schreef Cue_ het volgende:
Eens kijken of die leuke jongen vanavond nog komt
Nee, ik zit hier.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:24 schreef Cue_ het volgende:
Eens kijken of die leuke jongen vanavond nog komt
U leeft toch niet in de waan dat liefde u op deze wereld heeft gezet mag ik hopen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:22 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
quote:
I'm a virginquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
U leeft toch niet in de waan dat liefde u op deze wereld heeft gezet mag ik hopen...
bloemkolen waren het! ik kom uit het bloemkolen veld!! Al willen mijn opvoeders mij doen geloven dat de ooievaar kwam, ik geloof het niet!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
U leeft toch niet in de waan dat liefde u op deze wereld heeft gezet mag ik hopen...
en dat noemt ons internet helden? dude, toen ik 7 was had ik al het eerste chickie gehosselt op de TMF chatquote:
U snapt zelfs niet hoe een mensje tot stand komt...Damn,uit welke bloemkool komt je dan...quote:
Wat is het nu?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
bloemkolen waren het! ik kom uit het bloemkolen veld!! Al willen mijn opvoeders mij doen geloven dat de ooievaar kwam, ik geloof het niet!
Leuke bloemkool danquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
bloemkolen waren het! ik kom uit het bloemkolen veld!! Al willen mijn opvoeders mij doen geloven dat de ooievaar kwam, ik geloof het niet!
Toen ik 7 was bestonde de TMF-chat nog niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dat noemt ons internet helden? dude, toen ik 7 was had ik al het eerste chickie gehosselt op de TMF chat
Altijd!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij into me????
Done.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:27 schreef L-E het volgende:
Liefjes, wij gaan even eten. Daarna ga ik douchen. Daarna wil ik iedereens nummer in mijn inbox hebben.
Die van mij heb je gelukkig alquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:27 schreef L-E het volgende:
Liefjes, wij gaan even eten. Daarna ga ik douchen. Daarna wil ik iedereens nummer in mijn inbox hebben.
nogmaals?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:27 schreef L-E het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:27 schreef L-E het volgende:
ohnee, toen ik 7 was... toen bestonden 14k4 modems nog niet eensquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Toen ik 7 was bestonde de TMF-chat nog niet.! Anders had ik dat vast ook gedaan.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:27 schreef L-E het volgende:
Ik ben 12. Wat is dit?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee ben serieus maagd en 20, is niet zo raar vind ik maar ja
Wat voor nummer?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:27 schreef L-E het volgende:
Ze is een database aan het aanleggen van kansloze mensen.. Die database brengt dan weer veel geld op als ze die verkoopt aan escort bureaus die ons daarna dan weer kunnen benaderen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:30 schreef Lotusss het volgende:
Haaai!
Waarom wil L-E al onze nummers hebben?
Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:30 schreef Lotusss het volgende:
Haaai!
Waarom wil L-E al onze nummers hebben?
Je moet ze eerst even bakken in een koekepan schatje, dan wordt dat stofje geneutraliseerd!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:30 schreef Yuki het volgende:
Gloeiende goffer, ik heb weer pijnboompitten gegeten hoor
Zeepsmaak
BSN vraag ik dagelijks meerdere malen om. Iedereen geeft het gewoonquote:
Voor gebruik gewoon met water afspoelen...niet inzepenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:30 schreef Yuki het volgende:
Gloeiende goffer, ik heb weer pijnboompitten gegeten hoor
Zeepsmaak
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je moet ze eerst even bakken in een koekepan schatje, dan wordt dat stofje geneutraliseerd!
En dat blijkbaar ook nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Voor gebruik gewoon met water afspoelen...niet inzepen
Ja maar ja maar ik ben niet meer kansloos. Ik heb een vriendje!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze is een database aan het aanleggen van kansloze mensen.. Die database brengt dan weer veel geld op als ze die verkoopt aan escort bureaus die ons daarna dan weer kunnen benaderen.
En daarna jat je hun identiteit!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
BSN vraag ik dagelijks meerdere malen om. Iedereen geeft het gewoon
Dat klinkt al stukken beter!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan gaan we naar een kasteel, dan kan ik als koene ridder je hart veroveren
Muhahahahaquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:32 schreef Q. het volgende:
[..]
En daarna jat je hun identiteit!Ik wist wel dat je evil was.
nothing lasts foreverquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ik ben niet meer kansloos. Ik heb een vriendje!
Oh ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmm, dan mag ik niet aan je zitten
Lotnummer. We hebben allemaal geld gepot en lootjes getrokken. Degene met het winnende lot mag met LE een dag op stap op kosten van ons overige singles. Zo helpen we toch nog 2 mensenquote:
ALLES KAN KAPOT OLÉ OLÉquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |