Dat was allemaal nep, lieve L-E!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar, ik heb een onstuimige liefdesrelatie gehad met een internetgangster..DOES THAT COUNT FOR NOTHING?!!
nee, jij bent hier de uitzondering die onze regel bevestigt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar, ik heb een onstuimige liefdesrelatie gehad met een internetgangster..DOES THAT COUNT FOR NOTHING?!!
Ik heb jouw nummer ook nog steeds niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ondertussen heeft nog niemand je nummer mogen ontvangen..
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb jouw nummer ook nog steeds niet..
Wat heeft sex er nou weer mee te makenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, jij bent hier de uitzondering die onze regel bevestigt.
ik ben een nerd die nog nooit seks heeft gehad, die niemand hier ooit gezien heeft en die nooit naar buiten durft te komen.. jij daarentegen![]()
![]()
daaaaaaamn
Je adres is ook primaquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Topper
Was dit een verkapte 'wat is je nummer' post?
Niemand heeft dan ook direct m'n nummer gevraagdquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ondertussen heeft nog niemand je nummer mogen ontvangen..
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:22 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wat heeft sex er nou weer mee te maken
quote:
Dat is leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:22 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
L-E wel..quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand heeft dan ook direct m'n nummer gevraagd
Ik, mutsel!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand heeft dan ook direct m'n nummer gevraagd
Seks? Wie niet?quote:
Hahahahahahahahaahaquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:24 schreef Cue_ het volgende:
Eens kijken of die leuke jongen vanavond nog komt
Nee, ik zit hier.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:24 schreef Cue_ het volgende:
Eens kijken of die leuke jongen vanavond nog komt
U leeft toch niet in de waan dat liefde u op deze wereld heeft gezet mag ik hopen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:22 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |