Je krijgt er 'n op je linkertepel kado bijquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
EEN KUSJE EEN KUSJE EEN KUSJE! WHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik hem op mn rechter tepel hebben?
Ze willen me niet op MSN.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ben een stalker, jullie zijn nerds. Nogmaals; ga elkaar toevoegen op msn. X
Internet hooligans.. damn. In real zouden jullie dit NEVER zeggen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je krijgt er 'n op je linkertepel kado bij
je bent de x na Dom vergeten..quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
gelooft in reincarnatie.. Dom
Iedereen werd al bedolven onder gedichtjes met Sinterklaas en Kerst, daarna weer. Het moet ook wel een beetje spontaan blijven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang geen gedichtje meer gehad van je
a...quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, wij moeten ook eens knuffelen. Maar ik nam bijv nog wel de moeite om nog nadat je al foetsie was nog iets te zeggen over je outfit zonder direct te slijmen![]()
Ik ben er ook erg van om zomaar iemand even een sms te sturen met een gedichtje, een aanmoediging, of zomaar iets om alleen even te laten weten dat iemand niet vergeten is
Jij kent ons echt niet hequote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Internet hooligans.. damn. In real zouden jullie dit NEVER zeggen.
Ja nooit gehoord van reïncarnatie.quote:
Topperquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, wij moeten ook eens knuffelen. Maar ik nam bijv nog wel de moeite om nog nadat je al foetsie was nog iets te zeggen over je outfit zonder direct te slijmen![]()
Ik ben er ook erg van om zomaar iemand even een sms te sturen met een gedichtje, een aanmoediging, of zomaar iets om alleen even te laten weten dat iemand niet vergeten is
Ik heb helemaal geen gedichtjes gekregen hoor!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Iedereen werd al bedolven onder gedichtjes met Sinterklaas en Kerst, daarna weer. Het moet ook wel een beetje spontaan blijven.
Nee, dan had ik al in der tepels gehangen.. Been there, done thatquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, idd, Snuit stopt IRL meteen zn piemel in je hol. En een grote dat ie heeft....quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja ik ken wel types zoals jullie. Heb er 2 van in mijn klas zitten. 2 echte nerds maar ook bezig op forums etc.quote:
En 1 daarvan ben jijquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja ik ken wel types zoals jullie. Heb er 2 van in mijn klas zitten. 2 echte nerds maar ook bezig op forums etc.
Wij zijn dan ook allemaal 14 uiteraard.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja ik ken wel types zoals jullie. Heb er 2 van in mijn klas zitten. 2 echte nerds maar ook bezig op forums etc.
volgens mij heeft ie niet door dat wij elkaar ook allemaal irl kennen en het hier eigenlijk altijd 1 grote orgie isquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, idd, Snuit stopt IRL meteen zn piemel in je hol. En een grote dat ie heeft....
Samzz, ik wil je nummer!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Topper
Was dit een verkapte 'wat is je nummer' post?
Je kent mij niet... dus kom maar naar de meet... I dare youquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
20.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook allemaal 14 uiteraard.
Cute, ain't it?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Topper
Was dit een verkapte 'wat is je nummer' post?
Of wel en hij wil gewoon meedoen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
volgens mij heeft ie niet door dat wij elkaar ook allemaal irl kennen en het hier eigenlijk altijd 1 grote orgie isde arme newbie..
En lekker dat het altijd isquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
volgens mij heeft ie niet door dat wij elkaar ook allemaal irl kennen en het hier eigenlijk altijd 1 grote orgie isde arme newbie..
*gaat plannen voor dit weekend herzien*quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, idd, Snuit stopt IRL meteen zn piemel in je hol. En een grote dat ie heeft....
En toch blijf je stekenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, ik kan me hier niet zo in mengen zoals je ziet.
Rek- en strekoefeningen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:18 schreef L-E het volgende:
[..]
*gaat plannen voor dit weekend herzien*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |