Touwtje springen kan ik wel goedquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:33 schreef Myraela het volgende:
Ik kan ook goed hoelahoepen. Vroeger tenminste.Net als touwtje springen met inspringen en 2 touwen. Nu zou ik falen.
touwtjespringen moesten wij voor gym doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:33 schreef Myraela het volgende:
Ik kan ook goed hoelahoepen. Vroeger tenminste.Net als touwtje springen met inspringen en 2 touwen. Nu zou ik falen.
Oh.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Graag
Maar dan ben ik met al die dingen afhankelijk van jou want ik heb het niet![]()
Ah, dan mag het jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:34 schreef Myraela het volgende:
Tuurlijk FOK! ik wel bij vrienden, ofja, hij is aan het douchen, dan mag het.
Vooral op all stars zonder echte profielquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:34 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen voetbalschoenen. Lekker glijden, jewaits.
Ik heb het nog niet bekeken, maar het heeft wel stukjesquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dan heb je zeker groen slijm, dat is vies![]()
Ik heb nietsquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh.
Dan ehm.
Heb je een slee?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet bekeken, maar het heeft wel stukjes
Mag ik nu je regenpak en ballonnen niet meer hebben?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh.
Dan ehm.
Heb je een slee?
Ja, dat zijn de allerleukste mensenquote:[b] Op dinsdag 28 december 2010 17:33 schreef Stuart het volgende:[/
Ja, die was gewoon zo grappig![]()
Ik hou van mensen die me aan het lachen maken
Ja, dan is het groenig geel, dat is namelijk de smerigstequote:Op dinsdag 28 december 2010 17:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet bekeken, maar het heeft wel stukjes
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan is het groenig geel, dat is namelijk de smerigste
Jij mag allesquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mag ik nu je regenpak en ballonnen niet meer hebben?![]()
![]()
![]()
![]()
Ehm, jawel maar ik wil die van jouquote:
quote:
No shitquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:37 schreef Myraela het volgende:
Laat ik nou net "toevallig" (toevallig.![]()
Ik heb ze altijd aan) op allstars lopen.
Ik heb het trouwens geprobeerd qua kou en nat. En het is toch best wel koud.Ik moest een half uur lang in zo'n 20cm sneeuw staan en mijn voeten waren doorweekt en ijsklontjes.
Nou ja, dat was wel een erg goede testquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:37 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het trouwens geprobeerd qua kou en nat. En het is toch best wel koud.Ik moest een half uur lang in zo'n 20cm sneeuw staan en mijn voeten waren doorweekt en ijsklontjes.
Dat mag ookquote:
Dat mag ookquote:
all stars zien er wel veatt uit, maar ik zou ze nooit dragenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:37 schreef Myraela het volgende:
Belofte maakt schuld thoughquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat mag ook
[..]
Dat mag ook
Nja, nou ja, ik had het je laatst ook al wel een beetje verteld he, maar volgens jou deden jouw Allstars dat nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:39 schreef Myraela het volgende:
Jawel, dat was weer een succesvol onderzoek van Mirne. Zo leer je nog eens wat.
Dus iets minder koppig zijn kan schelenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nja, nou ja, ik had het je laatst ook al wel een beetje verteld he, maar volgens jou deden jouw Allstars dat niet
Ach, ja, maar dat nam ik vroeger ook nooit van iemand aanquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus iets minder koppig zijn kan schelen![]()
Voor zover ik weet is Myr al wel 18+, dus als je dat onder vroeger verstaat dan zei ik nietsquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, ja, maar dat nam ik vroeger ook nooit van iemand aan
Ik heb navy wellies van Hunterquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:41 schreef Myraela het volgende:
Normaal had ik nooit natte voetjes als ik even in de regen moest lopen ofzo.
Ik heb 6 euro uggs van de Action, foei lelijk maar heerlijk warmquote:
Dat is zeker waar, dat laatste bedoel ik danquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben sowieso wel koppig hoor, dat ontken ik niet. Maar dat kan geen kwaad, zelf je eigen dingen ontdekken en fouten maken.![]()
wat was het?quote:
Ik ben ook best koppigquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben sowieso wel koppig hoor, dat ontken ik niet. Maar dat kan geen kwaad, zelf je eigen dingen ontdekken en fouten maken.![]()
Leuk voor bij je blauwe regenpakquote:
Ja, als ik die zou hebben wel jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Leuk voor bij je blauwe regenpak
18 toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is Myr al wel 18+, dus als je dat onder vroeger verstaat dan zei ik niets
Hier ben ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:43 schreef Stuart het volgende:
Ik moet alweer bijna terug naar Londen
Nog geen ST gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |