Je Kirby is kaal.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
Balen van dat het kut begon maar yippie voor het rijden
Hoi snoetje, wat fijn dat je lekker hebt geredenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Idd cute
En hallo allemaal, deze dag begon een beetje kut, maar heb vanmiddag echt superlekker autogereden
hoor je bij velenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik nu weer ga roken dan ben ik volgens mij meteen weer verslaafd
ja, maar dan val ik in slaap...quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:57 schreef Koen66 het volgende:
hoor je bij velen
dan wordt een joint voor jou ook niks, dan maar spacecake
Hoi LLquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Idd cute
En hallo allemaal, deze dag begon een beetje kut, maar heb vanmiddag echt superlekker autogereden
Ja was erg fijn, donderdag komt iemand anders me ophalen zodat ik kan ervaren hoe het is om een 'vreemde' naast me te hebben (ter voortbereiding van het examen)quote:
Hoi trevquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
Balen van dat het kut begon maar yippie voor het rijden
Dank je wel meisjequote:Op dinsdag 28 december 2010 16:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi snoetje, wat fijn dat je lekker hebt gereden
Eigenlijk nooit gedacht dat ik tegen jou zou zeggen dat je Kirby kaal is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Staat in de sneeuw naar het vuurwerk te kijken
ah dan win ik, ik heb er meerquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:59 schreef Stuart het volgende:
Nu heb ik 2 mensen op FB die ik nog nooit IRL heb gezien![]()
Dank je wel lieverdquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland zet een broodje met kaas voor Beertje neer
[ afbeelding ]
gaat je instructeur niet mee op het examen? (niet dat die dan naast je zit, maar toch)quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ja was erg fijn, donderdag komt iemand anders me ophalen zodat ik kan ervaren hoe het is om een 'vreemde' naast me te hebben (ter voortbereiding van het examen)
Jaquote:Dank je wel meisjehoe is het nu met jou? Nog steeds zo beroerd?
Ik voeg meestal geen mensen toe die ik niet persoonlijk ken maar goed, sommige mensen verdienen een uitzonderingquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit gedacht dat ik tegen jou zou zeggen dat je Kirby kaal is.
Graag gedaanquote:
Nee die gaat niet mee...quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gaat je instructeur niet mee op het examen? (niet dat die dan naast je zit, maar toch)
[..]
Ja![]()
Ik proef nu bloed als ik hoest, maar nou ja.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik voeg meestal geen mensen toe die ik niet persoonlijk ken maar goed, sommige mensen verdienen een uitzondering
* Trevland vliegt naar Pien toe voor een gezellig avondjequote:Op dinsdag 28 december 2010 17:02 schreef Pien85 het volgende:
Zo, vriendje de deur uit. Pien heeft het rijk alleen vanavond
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:02 schreef Pien85 het volgende:
naughty naughtyquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:02 schreef Barretje80 het volgende:
toen ik 14 was nam ik mijn eerste stappen op het terrein van de mannen
oeh ik ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:02 schreef Barretje80 het volgende:
toen ik 14 was nam ik mijn eerste stappen op het terrein van de mannen
Wooeeehooeee partyquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:02 schreef Pien85 het volgende:
Weinigquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Lekker hoor
Ga je nog iets bijzonders doen?
Bis Later Koenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:03 schreef Koen66 het volgende:
zo, ik ga vertrekken, Almere-Zoetermeer weer
laterrrrrr
Later Koentjequote:Op dinsdag 28 december 2010 17:03 schreef Koen66 het volgende:
laterrrrrr
Wel thuis!quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:03 schreef Koen66 het volgende:
laterrrrrr
Ook lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Weinigeten maken, tv kijken en vroeg naar bed
En hard nodig ookquote:
verdacht , er vraagt een Facebook icoontje op mn Blackberry om aandachtquote:
wat gekquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:05 schreef Koen66 het volgende:
verdacht , er vraagt een Facebook icoontje op mn Blackberry om aandacht
Jaquote:
Jammer dat je niet dicht in de buurt woontquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En hard nodig ook
Nu heb ik alleen niemand die vanavond mijn rug wil insmeren met spul
juhquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jammer dat je niet dicht in de buurt woont
Ik neem wel een extra regenpak mee, tot zoquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:06 schreef Stuart het volgende:
Ik verveel me en buiten is het donker en koud en nat
Vakantiequote:Op dinsdag 28 december 2010 17:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
Heb de afgelopen 14 uur 5 administraties gedaan, iedereen vond dat ik wel met vakantie mocht
![]()
Ik ben nu ook echt fucking chagrijnig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:06 schreef Stuart het volgende:
Ik verveel me en buiten is het donker en koud en nat
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik neem wel een extra regenpak mee, tot zo
En terechtquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
Heb de afgelopen 14 uur 5 administraties gedaan, iedereen vond dat ik wel met vakantie mocht
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |