Heb ik goede verhalen over gehoordquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:18 schreef TheFamousMan het volgende:
Oeh, vanavond naar Harry Potter, hoor ik net
Ik ben gek op blauwquote:
joepiequote:Op dinsdag 28 december 2010 17:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb ik goede verhalen over gehoord
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb ook nog 34 ballonnen voor je...extra groot met parelmoerglans
Madame Mquote:
Ja, alleen nu ben ik wel besmettelijk met bloedhoest en snotquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:21 schreef Stuart het volgende:
Ik kom naar je toe
James moet mij gewoon naar Zwolle brengen
waar is 'hier' dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:23 schreef Myraela het volgende:
Nu staat er mijn standaard PI overal.[insert duimpje omlaag PI]
Joh, ik was vroeger altijd ziek met hoesten en snot en alles dus ik ben wel wat gewendquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, alleen nu ben ik wel besmettelijk met bloedhoest en snot![]()
waar?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:23 schreef Myraela het volgende:
Nu staat er mijn standaard PI overal.[insert duimpje omlaag PI]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:23 schreef Stuart het volgende:
Joh, ik was vroeger altijd ziek met hoesten en snot en alles dus ik ben wel wat gewend
Hihiquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:24 schreef Stuart het volgende:
Ik wil ballonnen en een blauw regenpak
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:25 schreef Myraela het volgende:
[quote Suikertaartje]
Bij een vriend.
Raar dan dat het daar niet werktquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:25 schreef Myraela het volgende:
[quote Suikertaartje]
Bij een vriend.
Ik leef met je meequote:Op dinsdag 28 december 2010 17:28 schreef Myraela het volgende:
Ik weet wel waarom die het niet doet, maarja, ik ga niet aan iemand anders internet instellingen kloten. Maar echt handig FOK!ken is het niet.
kusje op je handicapquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:28 schreef Myraela het volgende:
Ik weet wel waarom die het niet doet, maarja, ik ga niet aan iemand anders internet instellingen kloten. Maar echt handig FOK!ken is het niet.
ga hoelahoepen met een onzichtbare hoepelquote:
quote:
Een ventje (Felix) waar ik vroeger de nanny voor was is echt de Koning met de hoelahoep. Wow, die is zooooooooooo goed. En hij is 7. Ik kan het helemaal nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ga hoelahoepen met een onzichtbare hoepel
Regenpak aan, 34 ballonnen er op plakken en dan van een sneeuwheuvel af glijden?quote:
Stiekem vond jij Felix de liefste he?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een ventje (Felix) waar ik vroeger de nanny voor was is echt de Koning met de hoelahoep. Wow, die is zooooooooooo goed. En hij is 7. Ik kan het helemaal niet
ik kan het ook niet hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een ventje (Felix) waar ik vroeger de nanny voor was is echt de Koning met de hoelahoep. Wow, die is zooooooooooo goed. En hij is 7. Ik kan het helemaal niet
Doe je voetbalschoenen aanquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:31 schreef Myraela het volgende:
Dankjewel voor jullie medeleven.![]()
Anyhow, ik verveel me ook. Het is hier voor op de weg echt een ijsbaan, zout kennen ze hier niet, dus ik ga zo nog even plat op mijn bek belanden zodra ik naar de bus loop.
Oeh, ja, dat deed ik net onderweg van de auto naar de voordeur, ik heb zeker 4 van de 8 meter gegleden met zwaaiende armenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:31 schreef Myraela het volgende:
Anyhow, ik verveel me ook. Het is hier voor op de weg echt een ijsbaan, zout kennen ze hier niet, dus ik ga zo nog even plat op mijn bek belanden zodra ik naar de bus loop.
bloedhoestquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, alleen nu ben ik wel besmettelijk met bloedhoest en snot![]()
je Fok!'t toch niet bij vrienden?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:31 schreef Myraela het volgende:
Ja, die was gewoon zo grappigquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stiekem vond jij Felix de liefste he?
ja, het smaakt naar bloed hoor, verder nietsquote:
Graagquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Regenpak aan, 34 ballonnen er op plakken en dan van een sneeuwheuvel af glijden?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, het smaakt naar bloed hoor, verder niets
Dan heb je zeker groen slijm, dat is viesquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, het smaakt naar bloed hoor, verder niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |