Wat kan ik doen om je dag toch leuk te makenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben nu ook echt fucking chagrijnig.
Echt een kutdag.
Heb ook helemaal nergens zin in
Ik wil ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
Heb de afgelopen 14 uur 5 administraties gedaan, iedereen vond dat ik wel met vakantie mocht
![]()
Hehe, ik ook niet want ik ben stomquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tisda?
Ik heb ook geen vrienden![]()
Dunno, niks denk ik.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat kan ik doen om je dag toch leuk te maken
Jeej jij ook alquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hehe, ik ook niet want ik ben stom
Dan kunnen we geen vriendjes worden ben ik bangquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeej jij ook al![]()
vriendjes worden?
Ik heb alleen geen feesboek
Ja, is alleen jammer dat ik me gewoon ziek voel nuquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En terecht![]()
lekker gevoel is dat he?
5 administraties doen? is te regelen hoorquote:
tuurlijk welquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan kunnen we geen vriendjes worden ben ik bang
Nee, vakantiequote:Op dinsdag 28 december 2010 17:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, is alleen jammer dat ik me gewoon ziek voel nuDus op tijd slapen vanavond
[..]
5 administraties doen? is te regelen hoor
Ja, je bent wel een fokdinnetjequote:Op dinsdag 28 december 2010 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tuurlijk welhier op fok toch wel
![]()
ohjee... heeft het virus hier in huis rond gedwaald ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, is alleen jammer dat ik me gewoon ziek voel nuDus op tijd slapen vanavond
Hawaii?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:12 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is aan het wachten op Sugar![]()
![]()
![]()
![]()
En dan gaan we naar Hawaii
Ja ik riep al voor de grap vandaag, misschien heeft Koen er iets mee te makenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohjee... heeft het virus hier in huis rond gedwaald ?
Eet smakelijk alvastquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lievvvvvvvvv
En nu ga ik eten maken
Goed plan, ik ga ook eens piepers jassen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lievvvvvvvvv
En nu ga ik eten maken
kook zequote:Op dinsdag 28 december 2010 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lievvvvvvvvv
En nu ga ik eten maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |