Ik vind het vuurwerk inderdaad ook erg zielig voor dieren en zelf ben ik ook ontzettend bang voor vuurwerk, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een boze geest benquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik vind het vuurwerk inderdaad ook erg zielig voor dieren en zelf ben ik ook ontzettend bang voor vuurwerk, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een boze geest kabouter ben.
Je had "boze" niet hoeven doorstrepen hoorquote:
Speciaal voor jou, je lievelingsliedje:quote:
Lijkt wel Arnold S.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb die ABBA-clip net bekeken, maar er staat daar gewoon iemand in z'n onderbroek op het feest:
[ afbeelding ]
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 10:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
Speciaal voor jou, je lievelingsliedje:
Goed plan. Zit weer op kantoor, en dan zit je gelijk weer in die werkmolen van alledag. Maar ik vond kerst wel erg leuk!quote:Op woensdag 29 december 2010 09:50 schreef Bastard het volgende:
Ik heb er nog helemaal geen zin in dat oud en nieuw.. en het lijkt of de feestdagen een beetje langs me heen gaan.
Kerst viel in het weekend, oud en nieuw idem.. volgende keer ga ik daar tussenin denk ik vakantie opnemen
Kerst was wel heel leuk.. het was een leuk weekend, die heb ik wel vaker.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:33 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Goed plan. Zit weer op kantoor, en dan zit je gelijk weer in die werkmolen van alledag. Maar ik vond kerst wel erg leuk!
pff wat doe ik eigenlijk.. ik werk voor een internationaal bedrijf als consultant en hou mij bezig met de setup en processflow van diverse klanten in het B2B traject. Ik bouw mappings om berichten te vertalen, onderhoud van klanten, probleemoplossingen etc.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:42 schreef Kroketvulling het volgende:
Wat voor werk doe je dan? Sales of zo?
Het heeft zo zijn leuke kanten ja, met name het contact met diverse klanten. Maar ik kan mij leukere jobs voorstellen.. ben er nog niet uit wat ik wil worden later geloof ik.quote:
Dat heb ik ook! Misschien kunnen we een club beginnen!quote:Op woensdag 29 december 2010 12:59 schreef Bastard het volgende:
ben er nog niet uit wat ik wil worden later geloof ik.
Je bent een dag te vroeg! Morgen pas oude en nieuw he!quote:Op donderdag 30 december 2010 07:46 schreef Darkwolf het volgende:
Mijn laatste werkdag en een uurtje eerder weg.
Om 15:00 ga ik richting Den Bosch en vanuit daar word ik opgehaald door iemand.
Vervolgens rijden we door naar een locatie in Evertsoord en kan het feest gaan beginnen!
#isitfofyet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |