As if....quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doe het niet djenneke, het is DE dorpsgek van FOK! ...
Ga je mond spoelen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:23 schreef Paul het volgende:
Ohnee, het klonk wel net zo belabberd als Lucky fonz haha
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:25 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, geen Fok! viltje kunnen doen in het Top 2000 cafe, die waren op. Ook geen Experience kunnen doen, de wachttijd was 2 uur...
Hoogtepunt van de middag; Sjors Frohlich, 1 van de 2 fameuze Magic Friends, die op m'n schouder tikt en vraagt: 'Mag ik even passeren?'...
DE Sjors Frolich...
Het zal wel de leeftijd wezen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:25 schreef Eska het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen!![]()
Hier had ik bijna op gestemd. 't Werd uiteindelijk toch 'Waterloo sunset'.
Maar oh, wat is dit mooi...
Ja, zo oud als jouw geestelijke seniele leeftijd word je in het echt nooit!quote:
Dat kan ik me voorstellen, welkomquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:31 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Dat was fijn thuiskomen met The Kinks![]()
Goedemiddag
Had jij het serieus over Ray Davies?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:23 schreef Paul het volgende:
Ohnee, het klonk wel net zo belabberd als Lucky fonz haha
Meerdere...quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:37 schreef CoJackso het volgende:
Welk Nederlandstalig nummer wordt/werd hier eigenlijk niet met de grond gelijk gemaakt. Spinvis, Ramses of het nummer van Klein Orkest?
Ik geloof dat dat nogal per persoon verschiltquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:37 schreef CoJackso het volgende:
Welk Nederlandstalig nummer wordt/werd hier eigenlijk niet met de grond gelijk gemaakt. Spinvis, Ramses of het nummer van Klein Orkest?
Maar dan wel op een hele fijne manier.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Je zou ervan in slaap vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |