As if....quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doe het niet djenneke, het is DE dorpsgek van FOK! ...
Ga je mond spoelen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:23 schreef Paul het volgende:
Ohnee, het klonk wel net zo belabberd als Lucky fonz haha
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:25 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, geen Fok! viltje kunnen doen in het Top 2000 cafe, die waren op. Ook geen Experience kunnen doen, de wachttijd was 2 uur...
Hoogtepunt van de middag; Sjors Frohlich, 1 van de 2 fameuze Magic Friends, die op m'n schouder tikt en vraagt: 'Mag ik even passeren?'...
DE Sjors Frolich...
Het zal wel de leeftijd wezen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:25 schreef Eska het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen!![]()
Hier had ik bijna op gestemd. 't Werd uiteindelijk toch 'Waterloo sunset'.
Maar oh, wat is dit mooi...
Ja, zo oud als jouw geestelijke seniele leeftijd word je in het echt nooit!quote:
Dat kan ik me voorstellen, welkomquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:31 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Dat was fijn thuiskomen met The Kinks![]()
Goedemiddag
Had jij het serieus over Ray Davies?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:23 schreef Paul het volgende:
Ohnee, het klonk wel net zo belabberd als Lucky fonz haha
Meerdere...quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:37 schreef CoJackso het volgende:
Welk Nederlandstalig nummer wordt/werd hier eigenlijk niet met de grond gelijk gemaakt. Spinvis, Ramses of het nummer van Klein Orkest?
Ik geloof dat dat nogal per persoon verschiltquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:37 schreef CoJackso het volgende:
Welk Nederlandstalig nummer wordt/werd hier eigenlijk niet met de grond gelijk gemaakt. Spinvis, Ramses of het nummer van Klein Orkest?
Maar dan wel op een hele fijne manier.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Je zou ervan in slaap vallen.
Mwah, vind het eigenlijk niks.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:45 schreef Eska het volgende:
[..]
Maar dan wel op een hele fijne manier.
Genoeg mooie Nederlandse nummers voorbijgekomen, en ook genoeg Engels- of anderstalige meuk die hier de grond in is getrapt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:37 schreef CoJackso het volgende:
Hij zou Kamervragen gesteld hebben...quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:10 schreef Ferdo het volgende:
Het volgende nummer zal vast niet op Geert W. zijn keuzelijst hebben gestaan.
Of de radio hebben uitgezet....quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij zou Kamervragen gesteld hebben...
Geen slecht woord over Klein Orkest - Over De Muurquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:37 schreef CoJackso het volgende:
en Hans de Booyquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen slecht woord over Klein Orkest - Over De Muur
Laten we het erop houden dat smaken verschillen, want met Doe Maar kan ik echt niks.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En dan vergeet ik natuurlijk Doe Maar
Doe Maarquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:05 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat smaken verschillen, want met Doe Maar kan ik echt niks.
Tja, dat heb ik ook met De Dijk en Stef Bos.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:05 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat smaken verschillen, want met Doe Maar kan ik echt niks.
Ja maar het is bij meer nummers zo, veel wordt afgekapt ondanks muziekgarantie.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Achjoh, dat pianoloopje dat nog kwam hadden we al genoeg gehoord
je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Wat je mooi vind vind je mooi toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:37 schreef MarijeH het volgende:
Dit vind ik best een leuk nummer van Dido om eerlijk te zijn.
Second that.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:37 schreef MarijeH het volgende:
Dit vind ik best een leuk nummer van Dido om eerlijk te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:40 schreef OutOfThisWorld het volgende:
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. Vind het te vrolijk. Doe mij maar de zwoele Costello!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:46 schreef D. het volgende:
Ik heb Bad altijd een van de mindere MJ nummers gevonden
Als MJ niet in de top 2000 moet wie dan wel. Een van de 5 meest bepalende artiesten van de 20e eeuw. Ik vind het ook niet echt super muziek maar het hoort er zeker in.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:50 schreef Eska het volgende:
Michael Jackson zou voor mij niet in de Top2000 hoeven, eerlijk gezegd. Gewoon op geen enkele plaats.
Elvis Costello daarentegen wel. Meer dan nu het geval is.
Oh ja, ik snap het ook heel best hoor, dat hij er wel in staat! Maar ik zou 'm niet missen als 'ie er niet in stond.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:51 schreef jakees het volgende:
Als MJ niet in de top 2000 moet wie dan wel. Een van de 5 meest bepalende artiesten van de 20e eeuw. Ik vind het ook niet echt super muziek.
Heiligschennisquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:50 schreef Eska het volgende:
Michael Jackson zou voor mij niet in de Top2000 hoeven, eerlijk gezegd. Gewoon op geen enkele plaats.
Da's dan ook een k*tnummerquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:53 schreef Aalbers het volgende:
Zometeen Buddy Holly, en tijdens de top2000 a gogo missen we lemon tree
Niet zo logischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |