Leg uit knul. Ik zie hier het verband nietquote:Op donderdag 30 december 2010 11:00 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
De main focus van elitarisme is dat je er niet hard voor werkt. Je faalt een beetje man
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:22 schreef draaijer het volgende:
[..]
Leg uit knul. Ik zie hier het verband niet
Dat je te hard je best doetquote:Op donderdag 30 december 2010 11:22 schreef draaijer het volgende:
[..]
Leg uit knul. Ik zie hier het verband niet
waarmee en waarvoorquote:Op donderdag 30 december 2010 11:23 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
[..]
Dat je te hard je best doet
Je doet te hard je best jezelf neer te zetten als een elitaire lul.quote:
Ik doe me helemaal niet voor zoals jij omschrijft. Als dat je waarneming is fine. Ik moet je verder teleurstellen. Ik ben altijd mezelf, privé en zakelijk. Op fok misschien iets andersquote:Op donderdag 30 december 2010 11:26 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Je doet te hard je best jezelf neer te zetten als een elitaire lul.
Ik denk dat je eigen wijf je zelfs doorziet als een acteur, een wannabe.
Neuh... mijn frustraties behelzen slechts mijn eigen persoon. Ik ben elitair, op mijn eigen manier.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:28 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik doe me helemaal niet voor zoals jij omschrijft. Als dat je waarneming is fine. Ik moet je verder teleurstellen. Ik ben altijd mezelf, privé en zakelijk. Op fok misschien iets anders
Ik moet lachen om je frustratie. Ik vraag me af waar dat vandaan komt. Misschien wil je wel graag elitair zijn en geef je daarom af op anderen. Je weet toch dat dat een zwakte is. Nietwaar?
Daar zijn we het iig wel over eens. Kille, afstandelijke ijskoninginnenquote:Op donderdag 30 december 2010 11:30 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat trekt aan. Ik vind het initiële arrogante of afstandelijke wel wat hebben.
Blijkbaar wel. Je laat je namelijk kennen. Ik ben blij voor je dat je weet hoe ik ben. Dat benijden is zo'n treurige aanname. Vergeet niet dat : assumption is the mother of all fuck ups.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:31 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Neuh... mijn frustraties behelzen slechts mijn eigen persoon. Ik ben elitair, op mijn eigen manier.
Ik begrijp dat part of the act is net te doen alsof je denkt dat anderen je slechts benijden... maar ik moet jou ook teleurstellen... Ik benijd je niet. Ik neuk meer dan je, heb meer vrienden dan je... Alleen mij raakt het allemaal niet zo... Dat is mijn issue.
Ehm... je zegt zelf "misschien wil je graag elitair zijn" en daarmee zeg je indirect dat ik jou zou benijden.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:34 schreef draaijer het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Je laat je namelijk kennen. Ik ben blij voor je dat je weet hoe ik ben. Dat benijden is zo'n treurige aanname. Vergeet niet dat : assumption is the mother of all fuck ups.
Geniet lekker van jezelf knul. Maak je niet zo druk om anderen en zeker niet om mij.
Again. Aanname. Ik praat graag met je mee om je niet teveel uit je hokjes denkpatroon te halen. Je moet wel binnen je eigen comfortzone blijven anders val je door de mand.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:36 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Ehm... je zegt zelf "misschien wil je graag elitair zijn" en daarmee zeg je indirect dat ik jou zou benijden.
Kortom: je lult maar wat. Fijne elite zeg, sjongejonge.
En het is je verder allemaal gegund. Wou alleen melden dat ik door je praatjes heenprik.
Ik heb geen comfort zone, fijne ventquote:Op donderdag 30 december 2010 11:38 schreef draaijer het volgende:
[..]
Again. Aanname. Ik praat graag met je mee om je niet teveel uit je hokjes denkpatroon te halen. Je moet wel binnen je eigen comfortzone blijven anders val je door de mand.
Ik zet je niet neer als elite, ik weet wel beterquote:Als je mij als elite wilt neerzetten be my guest. Ik word er niet warm of koud van. Iedereen heeft zijn of haar mening en ik heb zeer zeker een mening. Als je dat dwars zit, lijkt me dat je eigen probleem of je gaat in op de posts. Dus open een topic en ik doe met je mee
Waar blijven de voorbeelden. Je bent gebakken lucht. Vol met praatjes, maar weinig ballenquote:Op donderdag 30 december 2010 11:40 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Ik heb geen comfort zone, fijne vent
[..]
Ik zet je niet neer als elite, ik weet wel beter
Ik zeg alleen dat jij te hard je best doet een beeld neer te zetten. Misschien is het iets wat je vooral op FOK doet, zou kunnen.
Het is ook helemaal niet erg. Vind het alleen leuk om het er ff over te hebben.
Je hele postgeschiedenis... Maar dichter bij de actualiteit... je initiele post waar ik op reageerdequote:Op donderdag 30 december 2010 11:43 schreef draaijer het volgende:
[..]
Waar blijven de voorbeelden. Je bent gebakken lucht. Vol met praatjes, maar weinig ballen
Verdeurie.. Maar mijn initiële post in dit topic, daar sta ik achter. Zeg maar lessen van het verleden waar ik het anders heb gedaanquote:Op donderdag 30 december 2010 11:44 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Je hele postgeschiedenis... Maar dichter bij de actualiteit... je initiele post waar ik op reageerde
Het zou ook wel een koude kermis worden als je nu opeens je eerdere mening zou intrekken.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:45 schreef draaijer het volgende:
[..]
Verdeurie.. Maar mijn initiële post in dit topic, daar sta ik achter. Zeg maar lessen van het verleden waar ik het anders heb gedaan
Verkapt dus-wie-wilt-er-met-mij-neuken-post.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:42 schreef jadetje het volgende:
Dank voor de eerlijke antwoorden.
btw. ik heb dit forum gemaakt om te weten of ik het een beetje goed doe, snap je.
Maar ik voldoe aan bijna alle voorwaarden hier![]()
(nog antwoorden en zo zijn nog altijd welkom!!)
Dat heb ik in het verleden gedaan en daarom is het o.a. ook naar de knoppen gegaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:48 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Het zou ook wel een koude kermis worden als je nu opeens je eerdere mening zou intrekken.
Maar ik denk dat we in grote lijnen dezelfde vrouwen waarderen... Alleen ik ben iets meer op de persoon gericht en iets minder op afkomst cq milieu.
hmmzzz... kan me er weinig bij voorstellen eigenlijk, maar erg liefdevol klinkt het nietquote:Op donderdag 30 december 2010 12:17 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat heb ik in het verleden gedaan en daarom is het o.a. ook naar de knoppen gegaan.
Het milieu waar iemand zich in begeeft is anders behoorlijk bepalend voor hoe iemands persoonlijkheid is.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:48 schreef HLV_Siempre het volgende:
Alleen ik ben iets meer op de persoon gericht en iets minder op afkomst cq milieu.
Zou je denken?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het milieu waar iemand zich in begeeft is anders behoorlijk bepalend voor hoe iemands persoonlijkheid is.
Ja.quote:
Oeps, dat ben ik, maar ik voel me zo onaantrekkelijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:02 schreef hoatzin het volgende:
mannen zijn geprogrammeerd om naar secundaire geslachtskenmerken te kijken. En dat zijn bij vrouwen (hoe voorspelbaar) hun ogen, billen en borsten.
De ideale vrouw voor 95% van de mannen:
blond
blauwe ogen
slank
ronde, liefst hoge borsten
een ronde kont
lange benen
slanke taille.
Je weet niet wat je mist!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:08 schreef martinus79 het volgende:
Ik ga voor de onschuldig ogende slimme meiden, vooral geen tokkies of te opzichtige vrouwen
He bah. Pas als een vrouw na drie dagen kamperen op een festival nog steeds leuk uit ziet is, vind ik het leuk om naar te kijken. Deze overleefd 3 dagen in een tent niet denk ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:11 schreef Countess het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist!
[ afbeelding ]
Dat is dus meer een afknapper als dat je daar echt naar op zoek gaat. Het is ook niet altijd te zien.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:21 schreef m0rena het volgende:
Vinden mannen het niet belangrijk dat een vrouw ook een mooie lach en tanden heeft? Stel er loopt echt een geweldige vrouw voorbij en ze heeft ineens van die gele verrotte tanden...
Kleur haar maakt mij echt niet uit,al is het nog steeds een wens om het met een roodharige te doen. Ben alleen bang dat mijn (blonde) vriendin dat weer niet ziet zitten. En ja tanden, absoluut een afknapper. Mooi gebit is ehh gewoon mooi. Maar op wat tokkies na zijn de meeste mensen in nl wel naar de tandarts gegaan en zie je gelukkig weinig 'ergst'quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:21 schreef m0rena het volgende:
Vinden mannen het niet belangrijk dat een vrouw ook een mooie lach en tanden heeft? Stel er loopt echt een geweldige vrouw voorbij en ze heeft ineens van die gele verrotte tanden...
Oh en 95% van de mannen valt op blond of ziet dat als de ideale vrouw, dat lijkt mij wel erg veel?
Het is inderdaad leuk als ze tanden heeft.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:21 schreef m0rena het volgende:
Vinden mannen het niet belangrijk dat een vrouw ook een mooie lach en tanden heeft?
Ha ha. Je begreep wat ik bedoelde.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:41 schreef brandlex het volgende:
[..]
Het is inderdaad leuk als ze tanden heeft.
Ja dat is waar, meeste vrouwen lopen niet met hun mond open hahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is dus meer een afknapper als dat je daar echt naar op zoek gaat. Het is ook niet altijd te zien.
En mooie tanden is leuk en aardig... het is niet zo dat daarmee een dikke reet teniet gedaan wordt. Om maar wat te noemen. Kortom: het is vooral een afknapper.
Ik nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:21 schreef m0rena het volgende:
Oh en 95% van de mannen valt op blond of ziet dat als de ideale vrouw, dat lijkt mij wel erg veel?
picsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:05 schreef Countess het volgende:
[..]
Oeps, dat ben ik, maar ik voel me zo onaantrekkelijk
is idd ook belangrijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:21 schreef m0rena het volgende:
Ik val op verschillende types vrouwen, maar ik ga toch meestal voor lange benen types. Hakken doen het ook wel voor mij maar de verkeerde of geen uitstraling is echt een showstopper voor mij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:17 schreef jadetje het volgende:
o, nog iets:
Vinden jullie vrouwen met veel make-up mooier, of liever vrouwen die helemaal naturel zijn, of ertussenin.
En hakken? Vind je vrouwen op hoge hakken sexy'er dan vrouwen met platte schoen? Als een vrouw erg groot is, vind je het dan raar dat ze hakken draagt, of vind je dat normaal? Ook als ze dan groter is dan de meeste mannen?
En korte rokjes en inkijk? Komt dat direct hoerig over, of is het gewoon sexy? Zou je een vaste relatie willen met een vrouw die zo rondloopt?
Haar vind ik ook belangrijk inderdaad.. Liever een lange dikke bos gezond donker haarquote:
pics ter ondersteuningquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:24 schreef m0rena het volgende:
[..]
Haar vind ik ook belangrijk inderdaad.. Liever een lange dikke bos gezond donker haar![]()
Kort haar vind ik meestal niet mooi bij vrouwen (er zijn natuurlijk wel een paar uitzonderingen)..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |