Ja, dat begreep ik.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:37 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Voor mij maakt het ras niet uit, dat begrijp je.
lijkt me ontzettend lastig lopen, zo met je piemel tussen al die vrouwenbillen...quote:Op woensdag 29 december 2010 02:18 schreef noksala het volgende:
Ik kijk naar de billen, want daar zit uieindelijk me piemel tussen.
wat voor buik?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:22 schreef HLV_Siempre het volgende:
Gek genoeg gaat mijn voorkeur altijd uit naar vrouwen die bepaalde uiterlijke kenmerken hebben die lijken op degene waar ik op dat moment mee ga... En dat blijft vaak wel een tijdje hangen.
Verder kijk ik naar buik en kont... Vinnik lekka
alleen naar tieten kijkenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:25 schreef Flammie het volgende:
Ik kijk altijd naar de tieten van dat wijf. Dikke tieten is goed maar ze mot natuurlijk ook een lekker figuurtje hebben en absoluut geen pittig kort kapsel. Verder moet ze ook geen moedervlekken overal hebben want dat vind ik echt om te kotsen
Slank, met van die mooie lijnen bij de heupen... Maar niet afgetraind. Maar het hoeft niet perfect hoorquote:
Omdat ik die dan het aantrekkelijkst vindquote:en waarom kijk je dan naar vrouwen met die kenmerken als je al met iemand gaat op dat moment?
Na verloop van tijdquote:Ik heb het juist als ik verliefd ben geweest maar er niks inzat, dat ik bij mannen ook kijk naar de eigenschappen van die andere man ^^
Kun je anders eens een foto van je tieten posten dan kan ik kijke of ze ook een beetje lekkur zijn ok?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:27 schreef applecherry het volgende:
[..]
alleen naar tieten kijken
soms vallen de tieten niet op maar zijn ze wel heel mooi
Ik loop niet met mijn borsten te koop, maar ze zijn wel heel mooi, als ik de woorden van sommigen moet geloven, dat hadden ze dan niet verwacht zeggen ze dan
neequote:Op woensdag 29 december 2010 10:32 schreef Flammie het volgende:
[..]
Kun je anders eens een foto van je tieten posten dan kan ik kijke of ze ook een beetje lekkur zijn ok?
Veel make-up vind ik zelf mooi, mits dat ze weet wat ze doet. Dus ook niet te veel make-up, maar ook verkeerde combinaties met make-up zijn op zijn minst oncharmant. Voorbeelden hiervan zijn zo veel mascara dat de klontjes ertussenuit vallen, of een verkeerde primer/stuclaag die veels te dik (en evt. te donker) is aangebracht zodat bij elke lach de kraaienpootjes er duidelijk uitspringen omdat zelfs deze stuclaag je gaat verlaten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:17 schreef jadetje het volgende:
o, nog iets:
Vinden jullie vrouwen met veel make-up mooier, of liever vrouwen die helemaal naturel zijn, of ertussenin.
In bijna alle gevallen: ja hakken zijn sexier dan platte schoenen. Ook als ze 1,85 is.quote:En hakken? Vind je vrouwen op hoge hakken sexy'er dan vrouwen met platte schoen? Als een vrouw erg groot is, vind je het dan raar dat ze hakken draagt, of vind je dat normaal? Ook als ze dan groter is dan de meeste mannen?
Ja, dat komt hoerig over, en ja dat is sexy. Dat is min-of-meer het beroep van een hoer, om er sexy uit te zien (om mannen te trekken) (quote:En korte rokjes en inkijk? Komt dat direct hoerig over, of is het gewoon sexy? Zou je een vaste relatie willen met een vrouw die zo rondloopt?
Sexy indien de inhoud goed is (een dikkertje kan zich beter geen kort rokje aanmeten). En het hoeft niet hoerig te zijn. Dat is afhankelijk van het geheel. Kijk, als slechts de helft van je kont nog maar bedekt is door je rokje (wat dan feitelijk niet meer een een riem is), dan houdt het op. Maar gewoon kort: prima.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:17 schreef jadetje het volgende:
En korte rokjes en inkijk? Komt dat direct hoerig over, of is het gewoon sexy? Zou je een vaste relatie willen met een vrouw die zo rondloopt?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:24 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
95%? No way, onmogelijk. Praat voor jezelf gast. Ik hou helemaal niet zo van blondjes, die heb je hier overal lopen en zijn allemaal zo standaard als ik weet niet wat. Geef mij maar iemand met een beetje een tintje, zwart of bruin haar. Die zijn vaak veel en veel mooier (in mijn ogen).
De buik ja, vaak ondergewaardeerd.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:22 schreef HLV_Siempre het volgende:
Gek genoeg gaat mijn voorkeur altijd uit naar vrouwen die bepaalde uiterlijke kenmerken hebben die lijken op degene waar ik op dat moment mee ga... En dat blijft vaak wel een tijdje hangen.
Verder kijk ik naar buik en kont... Vinnik lekka
Heel dit forum gemaakt joh?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:42 schreef jadetje het volgende:
Dank voor de eerlijke antwoorden.
btw. ik heb dit forum gemaakt om te weten of ik het een beetje goed doe, snap je.
Maar ik voldoe aan bijna alle voorwaarden hier![]()
(nog antwoorden en zo zijn nog altijd welkom!!)
uiteindelijk wint het totaalplaatje altijd iddquote:Op donderdag 30 december 2010 10:12 schreef Ezechielk het volgende:
Het totaalplaatje. Niet specifiek iets.
De main focus van elitarisme is dat je er niet hard voor werkt. Je faalt een beetje manquote:Op donderdag 30 december 2010 10:53 schreef draaijer het volgende:
Waarom in het topic seksualiteit?
Ik kijk naar houding, kleding, en met wat voor mensen die dame omgaat. Mocht het gaan om seksualiteit, dan moet je bij het eerste nog toevoegen dat ze lang en slank dient te zijn. 1.80 meter en ca. 60 - 65 kg
Arrogant is echt een enorme plus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |