abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 december 2010 @ 01:03:04 #76
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_90567327
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:37 schreef hoatzin het volgende:

[..]

Voor mij maakt het ras niet uit, dat begrijp je.
Ja, dat begreep ik.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 29 december 2010 @ 02:18:39 #77
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_90569024
Ik kijk naar de billen, want daar zit uieindelijk me piemel tussen.

[ Bericht 88% gewijzigd door noksala op 29-12-2010 02:40:23 (spelfoutje) ]
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
pi_90569061
alles. ik ben een liefhebber.
pi_90569318
Wat ik als eerste kan zien :D
With all due respect. F*ck you, Sir!
  woensdag 29 december 2010 @ 08:55:41 #80
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_90570957
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 02:18 schreef noksala het volgende:
Ik kijk naar de billen, want daar zit uieindelijk me piemel tussen.
lijkt me ontzettend lastig lopen, zo met je piemel tussen al die vrouwenbillen... :{
pi_90571338
Haren (kort = no go), gezichtje en daarna tieten en kont (figuur dus). En een bepaalde oogopslag doet me smelten :9

Aandacht trekken doet lang haar laarzen en evt een jurkje of rokje. Daarna wordt de rest geinspecteerd :Y
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_90572376
Ogen (uitstraling) > Gezicht (uitstralling) > rest.
  woensdag 29 december 2010 @ 10:22:23 #83
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90572488
Gek genoeg gaat mijn voorkeur altijd uit naar vrouwen die bepaalde uiterlijke kenmerken hebben die lijken op degene waar ik op dat moment mee ga... En dat blijft vaak wel een tijdje hangen.

Verder kijk ik naar buik en kont... Vinnik lekka O-)
J. <3
pi_90572553
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:22 schreef HLV_Siempre het volgende:
Gek genoeg gaat mijn voorkeur altijd uit naar vrouwen die bepaalde uiterlijke kenmerken hebben die lijken op degene waar ik op dat moment mee ga... En dat blijft vaak wel een tijdje hangen.

wat voor buik?

en waarom kijk je dan naar vrouwen met die kenmerken als je al met iemand gaat op dat moment?
Ik heb het juist als ik verliefd ben geweest maar er niks inzat, dat ik bij mannen ook kijk naar de eigenschappen van die andere man ^^
pi_90572564
Ik kijk altijd naar de tieten van dat wijf. Dikke tieten is goed maar ze mot natuurlijk ook een lekker figuurtje hebben en absoluut geen pittig kort kapsel. Verder moet ze ook geen moedervlekken overal hebben want dat vind ik echt om te kotsen :r
pi_90572610
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:25 schreef Flammie het volgende:
Ik kijk altijd naar de tieten van dat wijf. Dikke tieten is goed maar ze mot natuurlijk ook een lekker figuurtje hebben en absoluut geen pittig kort kapsel. Verder moet ze ook geen moedervlekken overal hebben want dat vind ik echt om te kotsen :r
alleen naar tieten kijken :')
soms vallen de tieten niet op maar zijn ze wel heel mooi :Y
Ik loop niet met mijn borsten te koop, maar ze zijn wel heel mooi, als ik de woorden van sommigen moet geloven, dat hadden ze dan niet verwacht zeggen ze dan :')
  woensdag 29 december 2010 @ 10:28:46 #87
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90572640
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:25 schreef applecherry het volgende:

[..]

wat voor buik?
Slank, met van die mooie lijnen bij de heupen... Maar niet afgetraind. Maar het hoeft niet perfect hoor :)

quote:
en waarom kijk je dan naar vrouwen met die kenmerken als je al met iemand gaat op dat moment?
Omdat ik die dan het aantrekkelijkst vind :D

quote:
Ik heb het juist als ik verliefd ben geweest maar er niks inzat, dat ik bij mannen ook kijk naar de eigenschappen van die andere man ^^
Na verloop van tijd :)
J. <3
pi_90572647
Oh en ze moet niet 'een vol figuur hebben' of andere understatements voor dik.
pi_90572726
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:27 schreef applecherry het volgende:

[..]

alleen naar tieten kijken :')
soms vallen de tieten niet op maar zijn ze wel heel mooi :Y
Ik loop niet met mijn borsten te koop, maar ze zijn wel heel mooi, als ik de woorden van sommigen moet geloven, dat hadden ze dan niet verwacht zeggen ze dan :')
Kun je anders eens een foto van je tieten posten dan kan ik kijke of ze ook een beetje lekkur zijn ok?
pi_90572736
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:32 schreef Flammie het volgende:

[..]

Kun je anders eens een foto van je tieten posten dan kan ik kijke of ze ook een beetje lekkur zijn ok?
nee :').
pi_90573073
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:17 schreef jadetje het volgende:
o, nog iets:
Vinden jullie vrouwen met veel make-up mooier, of liever vrouwen die helemaal naturel zijn, of ertussenin.
Veel make-up vind ik zelf mooi, mits dat ze weet wat ze doet. Dus ook niet te veel make-up, maar ook verkeerde combinaties met make-up zijn op zijn minst oncharmant. Voorbeelden hiervan zijn zo veel mascara dat de klontjes ertussenuit vallen, of een verkeerde primer/stuclaag die veels te dik (en evt. te donker) is aangebracht zodat bij elke lach de kraaienpootjes er duidelijk uitspringen omdat zelfs deze stuclaag je gaat verlaten. :{
quote:
En hakken? Vind je vrouwen op hoge hakken sexy'er dan vrouwen met platte schoen? Als een vrouw erg groot is, vind je het dan raar dat ze hakken draagt, of vind je dat normaal? Ook als ze dan groter is dan de meeste mannen?
In bijna alle gevallen: ja hakken zijn sexier dan platte schoenen. Ook als ze 1,85 is.
quote:
En korte rokjes en inkijk? Komt dat direct hoerig over, of is het gewoon sexy? Zou je een vaste relatie willen met een vrouw die zo rondloopt?
Ja, dat komt hoerig over, en ja dat is sexy. Dat is min-of-meer het beroep van een hoer, om er sexy uit te zien (om mannen te trekken) ( :') ).
Ik zou overigens geen probleem hebben om een vaste relatie met zo iemand te hebben.
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_90574146
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:17 schreef jadetje het volgende:
En korte rokjes en inkijk? Komt dat direct hoerig over, of is het gewoon sexy? Zou je een vaste relatie willen met een vrouw die zo rondloopt?
Sexy indien de inhoud goed is (een dikkertje kan zich beter geen kort rokje aanmeten). En het hoeft niet hoerig te zijn. Dat is afhankelijk van het geheel. Kijk, als slechts de helft van je kont nog maar bedekt is door je rokje (wat dan feitelijk niet meer een een riem is), dan houdt het op. Maar gewoon kort: prima.

En een beetje ordi kan erg lekker zijn...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_90576465
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:24 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

95%? No way, onmogelijk. Praat voor jezelf gast. Ik hou helemaal niet zo van blondjes, die heb je hier overal lopen en zijn allemaal zo standaard als ik weet niet wat. Geef mij maar iemand met een beetje een tintje, zwart of bruin haar. Die zijn vaak veel en veel mooier (in mijn ogen).
Inderdaad.
  woensdag 29 december 2010 @ 12:28:06 #94
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_90576710
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:22 schreef HLV_Siempre het volgende:

De buik ja, vaak ondergewaardeerd.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_90598950
Dank voor de eerlijke antwoorden.
btw. ik heb dit forum gemaakt om te weten of ik het een beetje goed doe, snap je.
Maar ik voldoe aan bijna alle voorwaarden hier :D

(nog antwoorden en zo zijn nog altijd welkom!!)
  woensdag 29 december 2010 @ 20:56:55 #96
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_90599619
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:42 schreef jadetje het volgende:
Dank voor de eerlijke antwoorden.
btw. ik heb dit forum gemaakt om te weten of ik het een beetje goed doe, snap je.
Maar ik voldoe aan bijna alle voorwaarden hier :D

(nog antwoorden en zo zijn nog altijd welkom!!)
Heel dit forum gemaakt joh? ^O^

Sorry, ik kon het niet laten...
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_90618272
Het totaalplaatje. Niet specifiek iets.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  donderdag 30 december 2010 @ 10:48:34 #98
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90619315
quote:
7s.gif Op donderdag 30 december 2010 10:12 schreef Ezechielk het volgende:
Het totaalplaatje. Niet specifiek iets.
uiteindelijk wint het totaalplaatje altijd idd :)
J. <3
pi_90619492
Waarom in het topic seksualiteit?

Ik kijk naar houding, kleding, en met wat voor mensen die dame omgaat. Mocht het gaan om seksualiteit, dan moet je bij het eerste nog toevoegen dat ze lang en slank dient te zijn. 1.80 meter en ca. 60 - 65 kg

Arrogant is echt een enorme plus
  donderdag 30 december 2010 @ 11:00:27 #100
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90619696
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 10:53 schreef draaijer het volgende:
Waarom in het topic seksualiteit?

Ik kijk naar houding, kleding, en met wat voor mensen die dame omgaat. Mocht het gaan om seksualiteit, dan moet je bij het eerste nog toevoegen dat ze lang en slank dient te zijn. 1.80 meter en ca. 60 - 65 kg

Arrogant is echt een enorme plus
De main focus van elitarisme is dat je er niet hard voor werkt. Je faalt een beetje man :{
J. <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')