abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:24:30 #51
279274 Trekfiets
ik trek fietsen
pi_90541296
Ogen, kont, tieten.
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:25:07 #52
279274 Trekfiets
ik trek fietsen
pi_90541334
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:17 schreef jadetje het volgende:
o, nog iets:
Vinden jullie vrouwen met veel make-up mooier, of liever vrouwen die helemaal naturel zijn, of ertussenin.

En hakken? Vind je vrouwen op hoge hakken sexy'er dan vrouwen met platte schoen? Als een vrouw erg groot is, vind je het dan raar dat ze hakken draagt, of vind je dat normaal? Ook als ze dan groter is dan de meeste mannen?

En korte rokjes en inkijk? Komt dat direct hoerig over, of is het gewoon sexy? Zou je een vaste relatie willen met een vrouw die zo rondloopt?
Hoge hakken _O_ _O_ *) *)
pi_90541627
quote:
o, nog iets:
Vinden jullie vrouwen met veel make-up mooier, of liever vrouwen die helemaal naturel zijn, of ertussenin.
Zonder :Y

quote:
En hakken? Vind je vrouwen op hoge hakken sexy'er dan vrouwen met platte schoen? Als een vrouw erg groot is, vind je het dan raar dat ze hakken draagt, of vind je dat normaal? Ook als ze dan groter is dan de meeste mannen?
Kan mooi zijn, verschilt per vrouw.

quote:
En korte rokjes en inkijk? Komt dat direct hoerig over, of is het gewoon sexy? Zou je een vaste relatie willen met een vrouw die zo rondloopt?
Sexy :Y
Maar niet te kort en niet teveel inkijk. Moet wel subtiel blijven.

Nieuwe stijl aan het aanmeten? :P
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:59:52 #54
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90542948
quote:
o, nog iets:

Als een vrouw met hakken langer wordt dan mij (1.85) niet, anders hakken! graag zelfs :D.
Korte rokjes en inkijk kan hoerig over komen, kan sexy overkomen. Dit is geheel afhankelijk van de houding van de vrouw en hoe ze er mee omgaat.
En als mijn toekomstige vriendin graag zo rondloopt dan houd ik dr niet tegen hoor, ze moet dragen waar ze zin in heeft. Als ze daarintegen met elke man die eropaf komt gaat flirten ben ik ook zo weer weg.

Make up is een moeilijke. Een man hoort te preken: Natuurlijk is altijd het mooiste. Maar ik vind oogschaduw bijvoorbeeld wel vaak mooi. Het is heel erg vrouw afhankelijk. Sommige zijn natural beauties en hebben het ook echt niet nodig, anderen worden er wel veel mooier door :) . Ik heb er geen problemen mee zolang het make-up blijft en geen plamuur wordt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:37:45 #55
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_90547034
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:50 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Blond wordt wel vaak per definitie als aantrekkelijk gezien heb ik gemerkt. Volgens mij zag ik ook ooit een reportage waarin gezegd werd dat blond voor veel mannen onbewust aantrekkelijk is. Dan nog vind ik het kort door de bocht door zoveel nadruk te leggen op haarkleur.

Aangezien jij relaties hebt gehad met vrouwen van een ander ras (er vanuit gaande dat je blank bent en je vriendin geen 'negerinnetje' mocht noemen) moet je het punt dat vrouwen van een ander ras heel erg aantrekkelijk zijn toch als geen ander moeten begrijpen. ;)
Voor mij maakt het ras niet uit, dat begrijp je.
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:59:39 #56
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_90547982
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 13:50 schreef lurf_doctor het volgende:
Naar hun pluspunten (en dat ligt bij elke meid weer anders) *O*
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:01:19 #57
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_90548043
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 13:54 schreef jadetje het volgende:
Er is altijd toch wel 1 vrouw die aantrekkelijke wordt gevonden dan de rest.
Waarom is dat?

Je ziet toch vaak dat er 2 vrouwen passeren, die minstens even mooi zijn, maar toch wordt er maar naar 1 van hen gekeken.
Waarom?
Dat is een kwestie van smaak.
pi_90549605
Goed geklede / goed verzorgde vrouwen met een goed figuurtje (hoeft niet superslank, maar ook niet dik) en een leuk koppie met lang haar.. Huidskleur maakt me niet uit, alleen TE donker ben ik niet zo weg van :).

Moet wat uitstralen, leuke vrolijke blik in de ogen. Dus niet zo'n sjaggie figuur.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_90549706
kont benen haar ogen
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:53:24 #60
329950 love-in-motion
Share love, don't abuse i
pi_90550577
Volgens mij is het altijd nog (hoe cliché) het totaal plaatje.
Wat dan weer valt of staat met de uitstraling.

En vervolgens zijn er onmogelijk veel factoren die de boel weer met de grond gelijk kunnen maken.
Een "afknapper" noemt men dat toch ofzo? :')

Ik krijg een klein beetje het idee dat je je kansen op de markt probeert te vergroten. Niks mis mee natuurlijk.
Maar is er hoge nood naar een man?
pi_90553063
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:02 schreef hoatzin het volgende:
mannen zijn geprogrammeerd om naar secundaire geslachtskenmerken te kijken. En dat zijn bij vrouwen (hoe voorspelbaar) hun ogen, billen en borsten.

De ideale vrouw voor 95% van de mannen:

blond
blauwe ogen
slank
ronde, liefst hoge borsten
een ronde kont
lange benen
slanke taille.
Hmm dan hoor ik mij iig goed te voelen! *O* (alles klopt behalve lange benen, ik ben niet zo groot , 166 cm ;(
pi_90553337
Ik kijk altijd naar of ze in mijn auto past.
pi_90554933
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:02 schreef hoatzin het volgende:
mannen zijn geprogrammeerd om naar secundaire geslachtskenmerken te kijken. En dat zijn bij vrouwen (hoe voorspelbaar) hun ogen, billen en borsten.

De ideale vrouw voor 95% van de mannen:

blond
blauwe ogen
slank
ronde, liefst hoge borsten
een ronde kont
lange benen
slanke taille.
95%? No way, onmogelijk. Praat voor jezelf gast. Ik hou helemaal niet zo van blondjes, die heb je hier overal lopen en zijn allemaal zo standaard als ik weet niet wat. Geef mij maar iemand met een beetje een tintje, zwart of bruin haar. Die zijn vaak veel en veel mooier (in mijn ogen).

Btw, Nederlandse meisjes vind ik vaak geen mooi figuur hebben. Heel plat, geen heupen, geen tiet en geen kont en hardstikke lang. Kortom: geen enkele form in het lichaam. Geef mij maar een latina!

[ Bericht 5% gewijzigd door iwannabehigh op 28-12-2010 21:31:40 ]
pi_90555187
En de ideale vrouw moet ook niet te veel praten. Het beste is het om een vrouw te nemen die je helemaal niet verstaat. Een vrouw uit de rimboe bijvoorbeeld. Die sop kan maken door het wrijven van blaadjes in haar handen.
pi_90555894
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef fioooon het volgende:
En de ideale vrouw moet ook niet te veel praten. Het beste is het om een vrouw te nemen die je helemaal niet verstaat. Een vrouw uit de rimboe bijvoorbeeld. Die sop kan maken door het wrijven van blaadjes in haar handen.
:').
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_90556009
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:24 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

95%? No way, onmogelijk. Praat voor jezelf gast. Ik hou helemaal niet zo van blondjes, die heb je hier overal lopen en zijn allemaal zo standaard als ik weet niet wat. Geef mij maar iemand met een beetje een tintje, zwart of bruin haar. Die zijn vaak veel en veel mooier (in mijn ogen).

Btw, Nederlandse meisjes vind ik vaak geen mooi figuur hebben. Heel plat, geen heupen, geen tiet en geen kont en hardstikke lang. Kortom: geen enkele form in het lichaam. Geef mij maar een latina!
of eenn turks meisje he...:')
pi_90556101
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:45 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

of eenn turks meisje he...:')
Ha-ha. Maar precies, mooier dan een standaard blondje ;)
pi_90556269
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:46 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ha-ha. Maar precies, mooier dan een standaard blondje ;)
Ik ga mijn haar blond verfen danben ik immuun voor je stalk-gedrag":')
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:50:54 #69
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_90556342
Ik kijk naar alle meisjes.

Onder de twaalf.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_90556358
Als vim geen geheimen heeft voor haar, en ze Debian verkiest boven Redhat, dan ben ik verkocht.
pi_90556407
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:49 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ik ga mijn haar blond verfen danben ik immuun voor je stalk-gedrag":')
Arrogant ben je ook nog ;)
pi_90556936
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Arrogant ben je ook nog ;)
'
Beter dan een wanhopige fappende stalker
pi_90557167
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:02 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

'
Beter dan een wanhopige fappende stalker
Hmm, weet ik niet.
pi_90560562
Het kan vanalles zijn. Een tikje ordi zie ik graag. Maar ook een vrouw met een spontane uitstraling.

Strak, elegant gekleed, lang haar, goed verzorgd, enz. enz.

Het gaat altijd om het totaalplaatje, maar er is niet slechts 1 type waar ik graag naar kijk.

Vrouwen.... O+
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_90564846
haarkleur. Uitstraling in het gezicht. Lichaamstaal. Kledingstijl en of het merk is of niet.. Liever niet want daar geef ik liever niet te veel geld aan uit en dan weet ik dat ze met minder ook tevreden kan zijn. Ook kijk ik naar het gedrag hoe ze met andere jongens om gaat als ik in de buurt ben en hoe ze met meisjes om gaat als die normaal met me proberen te praten want jaloezie schiet je weinig mee op en is ook niet echt geweldig goed voor het vertrouwen wat toch wel belangrijk is in een relatie. Hoop dat je hier wat aan hebt..
if you wanna fuck don't come to me i allready have a girl! 10-08-08
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')