Hoge hakkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:17 schreef jadetje het volgende:
o, nog iets:
Vinden jullie vrouwen met veel make-up mooier, of liever vrouwen die helemaal naturel zijn, of ertussenin.
En hakken? Vind je vrouwen op hoge hakken sexy'er dan vrouwen met platte schoen? Als een vrouw erg groot is, vind je het dan raar dat ze hakken draagt, of vind je dat normaal? Ook als ze dan groter is dan de meeste mannen?
En korte rokjes en inkijk? Komt dat direct hoerig over, of is het gewoon sexy? Zou je een vaste relatie willen met een vrouw die zo rondloopt?
Zonderquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:17 schreef jadetje het volgende:
o, nog iets:
Vinden jullie vrouwen met veel make-up mooier, of liever vrouwen die helemaal naturel zijn, of ertussenin.
Kan mooi zijn, verschilt per vrouw.quote:En hakken? Vind je vrouwen op hoge hakken sexy'er dan vrouwen met platte schoen? Als een vrouw erg groot is, vind je het dan raar dat ze hakken draagt, of vind je dat normaal? Ook als ze dan groter is dan de meeste mannen?
Sexyquote:En korte rokjes en inkijk? Komt dat direct hoerig over, of is het gewoon sexy? Zou je een vaste relatie willen met een vrouw die zo rondloopt?
Als een vrouw met hakken langer wordt dan mij (1.85) niet, anders hakken! graag zelfsquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:17 schreef jadetje het volgende:
o, nog iets:
En hakken? Vind je vrouwen op hoge hakken sexy'er dan vrouwen met platte schoen? Als een vrouw erg groot is, vind je het dan raar dat ze hakken draagt, of vind je dat normaal? Ook als ze dan groter is dan de meeste mannen?
En korte rokjes en inkijk? Komt dat direct hoerig over, of is het gewoon sexy? Zou je een vaste relatie willen met een vrouw die zo rondloopt?
Voor mij maakt het ras niet uit, dat begrijp je.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Blond wordt wel vaak per definitie als aantrekkelijk gezien heb ik gemerkt. Volgens mij zag ik ook ooit een reportage waarin gezegd werd dat blond voor veel mannen onbewust aantrekkelijk is. Dan nog vind ik het kort door de bocht door zoveel nadruk te leggen op haarkleur.
Aangezien jij relaties hebt gehad met vrouwen van een ander ras (er vanuit gaande dat je blank bent en je vriendin geen 'negerinnetje' mocht noemen) moet je het punt dat vrouwen van een ander ras heel erg aantrekkelijk zijn toch als geen ander moeten begrijpen.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:50 schreef lurf_doctor het volgende:
Naar hun pluspunten (en dat ligt bij elke meid weer anders)
Dat is een kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:54 schreef jadetje het volgende:
Er is altijd toch wel 1 vrouw die aantrekkelijke wordt gevonden dan de rest.
Waarom is dat?
Je ziet toch vaak dat er 2 vrouwen passeren, die minstens even mooi zijn, maar toch wordt er maar naar 1 van hen gekeken.
Waarom?
Hmm dan hoor ik mij iig goed te voelen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:02 schreef hoatzin het volgende:
mannen zijn geprogrammeerd om naar secundaire geslachtskenmerken te kijken. En dat zijn bij vrouwen (hoe voorspelbaar) hun ogen, billen en borsten.
De ideale vrouw voor 95% van de mannen:
blond
blauwe ogen
slank
ronde, liefst hoge borsten
een ronde kont
lange benen
slanke taille.
95%? No way, onmogelijk. Praat voor jezelf gast. Ik hou helemaal niet zo van blondjes, die heb je hier overal lopen en zijn allemaal zo standaard als ik weet niet wat. Geef mij maar iemand met een beetje een tintje, zwart of bruin haar. Die zijn vaak veel en veel mooier (in mijn ogen).quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:02 schreef hoatzin het volgende:
mannen zijn geprogrammeerd om naar secundaire geslachtskenmerken te kijken. En dat zijn bij vrouwen (hoe voorspelbaar) hun ogen, billen en borsten.
De ideale vrouw voor 95% van de mannen:
blond
blauwe ogen
slank
ronde, liefst hoge borsten
een ronde kont
lange benen
slanke taille.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef fioooon het volgende:
En de ideale vrouw moet ook niet te veel praten. Het beste is het om een vrouw te nemen die je helemaal niet verstaat. Een vrouw uit de rimboe bijvoorbeeld. Die sop kan maken door het wrijven van blaadjes in haar handen.
of eenn turks meisje he...:')quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:24 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
95%? No way, onmogelijk. Praat voor jezelf gast. Ik hou helemaal niet zo van blondjes, die heb je hier overal lopen en zijn allemaal zo standaard als ik weet niet wat. Geef mij maar iemand met een beetje een tintje, zwart of bruin haar. Die zijn vaak veel en veel mooier (in mijn ogen).
Btw, Nederlandse meisjes vind ik vaak geen mooi figuur hebben. Heel plat, geen heupen, geen tiet en geen kont en hardstikke lang. Kortom: geen enkele form in het lichaam. Geef mij maar een latina!
Ha-ha. Maar precies, mooier dan een standaard blondjequote:Op dinsdag 28 december 2010 21:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
of eenn turks meisje he...:')
Ik ga mijn haar blond verfen danben ik immuun voor je stalk-gedrag":')quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:46 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ha-ha. Maar precies, mooier dan een standaard blondje
Arrogant ben je ook nogquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ga mijn haar blond verfen danben ik immuun voor je stalk-gedrag":')
Hmm, weet ik niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
'
Beter dan een wanhopige fappende stalker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |