Ja.quote:
Oeps, dat ben ik, maar ik voel me zo onaantrekkelijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:02 schreef hoatzin het volgende:
mannen zijn geprogrammeerd om naar secundaire geslachtskenmerken te kijken. En dat zijn bij vrouwen (hoe voorspelbaar) hun ogen, billen en borsten.
De ideale vrouw voor 95% van de mannen:
blond
blauwe ogen
slank
ronde, liefst hoge borsten
een ronde kont
lange benen
slanke taille.
Je weet niet wat je mist!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:08 schreef martinus79 het volgende:
Ik ga voor de onschuldig ogende slimme meiden, vooral geen tokkies of te opzichtige vrouwen
He bah. Pas als een vrouw na drie dagen kamperen op een festival nog steeds leuk uit ziet is, vind ik het leuk om naar te kijken. Deze overleefd 3 dagen in een tent niet denk ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:11 schreef Countess het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist!
[ afbeelding ]
Dat is dus meer een afknapper als dat je daar echt naar op zoek gaat. Het is ook niet altijd te zien.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:21 schreef m0rena het volgende:
Vinden mannen het niet belangrijk dat een vrouw ook een mooie lach en tanden heeft? Stel er loopt echt een geweldige vrouw voorbij en ze heeft ineens van die gele verrotte tanden...
Kleur haar maakt mij echt niet uit,al is het nog steeds een wens om het met een roodharige te doen. Ben alleen bang dat mijn (blonde) vriendin dat weer niet ziet zitten. En ja tanden, absoluut een afknapper. Mooi gebit is ehh gewoon mooi. Maar op wat tokkies na zijn de meeste mensen in nl wel naar de tandarts gegaan en zie je gelukkig weinig 'ergst'quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:21 schreef m0rena het volgende:
Vinden mannen het niet belangrijk dat een vrouw ook een mooie lach en tanden heeft? Stel er loopt echt een geweldige vrouw voorbij en ze heeft ineens van die gele verrotte tanden...
Oh en 95% van de mannen valt op blond of ziet dat als de ideale vrouw, dat lijkt mij wel erg veel?
Het is inderdaad leuk als ze tanden heeft.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:21 schreef m0rena het volgende:
Vinden mannen het niet belangrijk dat een vrouw ook een mooie lach en tanden heeft?
Ha ha. Je begreep wat ik bedoelde.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:41 schreef brandlex het volgende:
[..]
Het is inderdaad leuk als ze tanden heeft.
Ja dat is waar, meeste vrouwen lopen niet met hun mond open hahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is dus meer een afknapper als dat je daar echt naar op zoek gaat. Het is ook niet altijd te zien.
En mooie tanden is leuk en aardig... het is niet zo dat daarmee een dikke reet teniet gedaan wordt. Om maar wat te noemen. Kortom: het is vooral een afknapper.
Ik nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:21 schreef m0rena het volgende:
Oh en 95% van de mannen valt op blond of ziet dat als de ideale vrouw, dat lijkt mij wel erg veel?
picsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:05 schreef Countess het volgende:
[..]
Oeps, dat ben ik, maar ik voel me zo onaantrekkelijk
is idd ook belangrijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:21 schreef m0rena het volgende:
Ik val op verschillende types vrouwen, maar ik ga toch meestal voor lange benen types. Hakken doen het ook wel voor mij maar de verkeerde of geen uitstraling is echt een showstopper voor mij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:17 schreef jadetje het volgende:
o, nog iets:
Vinden jullie vrouwen met veel make-up mooier, of liever vrouwen die helemaal naturel zijn, of ertussenin.
En hakken? Vind je vrouwen op hoge hakken sexy'er dan vrouwen met platte schoen? Als een vrouw erg groot is, vind je het dan raar dat ze hakken draagt, of vind je dat normaal? Ook als ze dan groter is dan de meeste mannen?
En korte rokjes en inkijk? Komt dat direct hoerig over, of is het gewoon sexy? Zou je een vaste relatie willen met een vrouw die zo rondloopt?
Haar vind ik ook belangrijk inderdaad.. Liever een lange dikke bos gezond donker haarquote:
pics ter ondersteuningquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:24 schreef m0rena het volgende:
[..]
Haar vind ik ook belangrijk inderdaad.. Liever een lange dikke bos gezond donker haar![]()
Kort haar vind ik meestal niet mooi bij vrouwen (er zijn natuurlijk wel een paar uitzonderingen)..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |