Tuuk welquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:25 schreef oh-oh het volgende:
Kunde gij dat nie teruglezen dan als mod zijnde?
Zijn die hier dan nog?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuuk wel
Maar dus spiesiejaal voor de niet-mods
Maar er staat nog steeds een spatie tussen de # en de 1000.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:28 schreef oh-oh het volgende:
Sorry dat het bijna een hele minuut duurde met dat nieuwe topic maar ik moest ff die haakjes fixen en zo
Kolere doe dr wat aan ipv te jankenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar er staat nog steeds een spatie tussen de # en de 1000.
Een DOORN!
In mijn OOG!
AU!
Ja jezus fuck jonguhhhhhhhh.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kolere doe dr wat aan ipv te janken
Egnie?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys is vrij, dus die mag heul niet janken
Tyfus hey, ga je dat nou nog aanpassen of wat?quote:
Ja als we op Greys moesten wachtenquote:
Mojjuh een frikandel tussen je ogen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tyfus hey, ga je dat nou nog aanpassen of wat?
Nee een bounty uit t vet!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Mojjuh een frikandel tussen je ogen?
Janken doe je maar op je werk....of morgenavond; als ik vol overgave Total Eclips voor je ga zingenquote:
Je had em net zo goed mee kunnen nemen, had je een postzegel bespaardquote:
Ja dan schiet ik vol. Van de emooooooosies.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Janken doe je maar op je werk....of morgenavond; als ik vol overgave Total Eclips voor je ga zingen![]()
Ik heb nog meer juweeltjes voor je in petto, dus neem de tissues maar meequote:Op dinsdag 28 december 2010 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dan schiet ik vol. Van de emooooooosies.
Dat weet ik nu al
Val oh-oh daar niet mee lastig ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Mojjuh een frikandel tussen je ogen?
Die man van mij is gewoon thuis ja....quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:35 schreef Greys het volgende:
Hé trouwens Ing, is die man van je gewoon thuis woensdagavond?
Dus die gaat dat hele gejengel van ons in die microfoons meemaken?
Dan mag ik wel wat extra blikjes Passoa meenemen om mezelf moed in te drinken
Slimme vent.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die man van mij is gewoon thuis ja....
Maar ik verwacht dat die preventief boven gaat zitten gamen met de koptelefoon op
Ik hou vandaag van Llquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
'Die man' heeft al een livestream geregeld voor ons allemaal hier
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
'Die man' heeft al een livestream geregeld voor ons allemaal hier
Ja daaaahaaagquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:37 schreef tombolafan het volgende:
Oh, allemaal, ik heb dit jaar geen kerstkaarten gestuurd
Geen tijd eerst en toen niet echt zin meer
Volgend jaar is de planning weer van wel, dus schrap me niet van jullie lijsten!
*schrapt*quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:37 schreef tombolafan het volgende:
Oh, allemaal, ik heb dit jaar geen kerstkaarten gestuurd
Geen tijd eerst en toen niet echt zin meer
Volgend jaar is de planning weer van wel, dus schrap me niet van jullie lijsten!
Sneeuwt het?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga Greysjes dekbed es ff naar buiten gooien
Ja liefje niks zo veranderlijk als een vrouw, morgen kan alles anders zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom staat dat woordje daar. Onderstreept nog wel
Ja das waar, daar gingen op de middelbare school al grapjes overquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja liefje niks zo veranderlijk als een vrouw, morgen kan alles anders zijn
Oeh, goed planquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das waar, daar gingen op de middelbare school al grapjes over![]()
Iets met vrouwen en een tornado ofzo, dat als ze komen ze heet en nat zijn, en als ze gaan je je huis en auto kwijt bent
Greys mag nergens aankomen; we hebben al afgesproken dat ze met de handjes op de rug in bad gaat en dan wassen wij haar wel ffquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebbie trouwens zo'n ontstoppert voor in je nieuwe badkamer
Met dat lange haar omhooggestoken?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys mag nergens aankomen; we hebben al afgesproken dat ze met de handjes op de rug in bad gaat en dan wassen wij haar wel ff
Preventief afscheren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Met dat lange haar omhooggestoken?
Ow ja, dan wil hij wel komen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebbie nog een inzepert nodig?
Wij hebben niet eens gedouchet in dat hotel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebbie nog een inzepert nodig?
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij hebben niet eens gedouchet in dat hotel.
Smeerlappen dat we zijn
Omdat hij bij jou nog niet recht staat.quote:
Dan hadden we ons onderbroekjes binnenstebuiten moeten doen na het douchenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee inderdaadMaar we hadden ook geen schone kleren mee natuurlijk.
Maar plakte het niet een beetje zondagochtend dan?
Kon jij 'm nog vinden dan zondagochtendquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hadden we ons onderbroekjes binnenstebuiten moeten doen na het douchen
Je hebt hem gezien toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kon jij 'm nog vinden dan zondagochtend
Zet dan wel schuinquote:
Aw, heeft ze lang gelachen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap dat ik wat minder ervaring heb, maar om het nou een 'grapje' te noemen...
Gadverquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hadden we ons onderbroekjes binnenstebuiten moeten doen na het douchen
Je mag en kan hier altijd je sores en belevenissen neerdumpenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:53 schreef trovey het volgende:
Ik zal nog een keer een reactie geven op mijn opmerking:
Ik heb niet altijd de mogelijkheid om hier lang te zitten kletsen met jullie, zeker in de herfst en de wintermaanden gaat een slowchat me ook gewoon nog te snel voor mijn spieren en gewrichten, ik slaap 's nachts slecht en probeer dat dan overdag ook wel eens in te halen. Dat is ook de reden dat ik me hier zo af en toe liet zien om jullie toch nog even op de hoogte te houden dat ik nog meedoe en ja, dan vertel ik even wat er hier aan het gebeuren is. Uiteraard is het jullie goed recht om niet op mijn opmerkingen te reageren maar ik dacht er goed aan te doen, blijkbaar zien jullie dat als een vorm van aandachttrekkerij (wat het dus niet is) en ben ik wellicht daarom expres of per ongeluk (dat mogen jullie zelf bepalen) over het hoofd gezien de laatste maanden. Het enige gesprek wat ik hier nog heb gehad is met iemand laat in de avond die toen toevalig ook nog aanwezig was maar toen ik daar op terugkwam kreeg ik meteen een bitse opmerking (trouwens niet de eerste van die persoon). Ook door die opmerkingen kreeg ik de neiging om minder te gaan posten want op dat soort opmerkingen zit ik, eerlijk gezegd, niet echt te wachen in iets wat je voor de gezelligheid zou moeten doen. Hoe jullie ook over me mogen denken, ik heb hier de slowchat altijd leuk gevonden maar nu vind ik het gewoon minder geworden door de eerder genoemde dingen dus wellicht is het even tijd om een pauze in te lassen tot ik weer wat beter mee kan doen met een slowchat zonder dat er meteen dingen over me gedacht worden die niet van toepassing zijn. Uiteraard kunnen er nu de opmerkingen komen van"Blijf dan ook maar weg" en als die opmerkingen zouden komen zou ik me erg vergist hebben in jullie maar het zij zo als dat zou gebeuren.
Oh my... Er is geen hoop meer voor je vrees ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze kwam niet meer bijEn toen kwam ze met verhalen dat het de beste weleens overkwam ofzo
![]()
Da's echt zo hoor, dat het anderen ook wel eens overkomt!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze kwam niet meer bijEn toen kwam ze met verhalen dat het de beste weleens overkwam ofzo
![]()
Ik denk dat je te zwaar tilt aan het niet reageren hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:53 schreef trovey het volgende:
Ik zal nog een keer een reactie geven op mijn opmerking:
Ik heb niet altijd de mogelijkheid om hier lang te zitten kletsen met jullie, zeker in de herfst en de wintermaanden gaat een slowchat me ook gewoon nog te snel voor mijn spieren en gewrichten, ik slaap 's nachts slecht en probeer dat dan overdag ook wel eens in te halen. Dat is ook de reden dat ik me hier zo af en toe liet zien om jullie toch nog even op de hoogte te houden dat ik nog meedoe en ja, dan vertel ik even wat er hier aan het gebeuren is. Uiteraard is het jullie goed recht om niet op mijn opmerkingen te reageren maar ik dacht er goed aan te doen, blijkbaar zien jullie dat als een vorm van aandachttrekkerij (wat het dus niet is) en ben ik wellicht daarom expres of per ongeluk (dat mogen jullie zelf bepalen) over het hoofd gezien de laatste maanden. Het enige gesprek wat ik hier nog heb gehad is met iemand laat in de avond die toen toevalig ook nog aanwezig was maar toen ik daar op terugkwam kreeg ik meteen een bitse opmerking (trouwens niet de eerste van die persoon). Ook door die opmerkingen kreeg ik de neiging om minder te gaan posten want op dat soort opmerkingen zit ik, eerlijk gezegd, niet echt te wachen in iets wat je voor de gezelligheid zou moeten doen. Hoe jullie ook over me mogen denken, ik heb hier de slowchat altijd leuk gevonden maar nu vind ik het gewoon minder geworden door de eerder genoemde dingen dus wellicht is het even tijd om een pauze in te lassen tot ik weer wat beter mee kan doen met een slowchat zonder dat er meteen dingen over me gedacht worden die niet van toepassing zijn. Uiteraard kunnen er nu de opmerkingen komen van"Blijf dan ook maar weg" en als die opmerkingen zouden komen zou ik me erg vergist hebben in jullie maar het zij zo als dat zou gebeuren.
Had je daarom die blauwe pilletjes standaard in je handtassie?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's echt zo hoor, dat het anderen ook wel eens overkomt!
Maarre... jij zou er toch ook begrip voor hebben als van de zenuwen kwam?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's echt zo hoor, dat het anderen ook wel eens overkomt!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Had je daarom die blauwe pilletjes standaard in je handtassie?![]()
weet je wat dat met het ego van een man doet? Ongeveer hetzelfde als met z'n erectie, het hangt en zal nooit meer zo fier en krachtig zijn als weleer
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh my... Er is geen hoop meer voor je vrees ik
Die blauwe pilletjes was gewoon kauwgom.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Had je daarom die blauwe pilletjes standaard in je handtassie?![]()
weet je wat dat met het ego van een man doet? Ongeveer hetzelfde als met z'n erectie, het hangt en zal nooit meer zo fier en krachtig zijn als weleer
Zulke dingen moeten groeien...quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Daar heb je niks aanquote:
Nee, niet met leerquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
hard en leer, daar heb jij toch ervaring mee?
Neh, ik vond het een beledigingquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maarre... jij zou er toch ook begrip voor hebben als van de zenuwen kwam?
Dat was nu niet het geval dus?
Oh, dan zou ik ook lachen jaquote:
quote:
Dat dus. En je bent echt niet de enige die wel 'ns genegeerd wordtquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je mag en kan hier altijd je sores en belevenissen neerdumpenMaar soms is er idd door de drukte een ander 'gesprek' gaande en wordt er overheen gelezen, en vaak zijn het ook gewoon van die voldongen feiten waar ik niet echt weet wat ik er op moet zeggen
Ik had niet het idee dat je om medelijden hier komt ofzo, dus om dan iedere keer te gaan roepen hoe rot je het hebt en weet ik wat schiet ook niet op.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat dus. En je bent echt niet de enige die wel 'ns genegeerd wordt. Overigens zou ik het minder erg vinden genegerd te worden dan dat iedereen plichtmatig "aah, wat naar nu
" roept om vervolgens vrolijk verder te geiten. En bitse opmerkingen vliegen hier wel 'ns langs, vooral als er weer PMS in de lucht hangt of een hond/kat/kanarie onder de bank heeft gescheten willen mensen wel wat kortaf zijn
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat dus. En je bent echt niet de enige die wel 'ns genegeerd wordt. Overigens zou ik het minder erg vinden genegerd te worden dan dat iedereen plichtmatig "aah, wat naar nu
" roept om vervolgens vrolijk verder te geiten. En bitse opmerkingen vliegen hier wel 'ns langs, vooral als er weer PMS in de lucht hangt of een hond/kat/kanarie onder de bank heeft gescheten willen mensen wel wat kortaf zijn
Oeh Vlaaiquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:09 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet toch echt wat dingen gaan doen. Vlaai halen en zo. En boodschappen.
Moet ik nog stoppen bij de ijzerhandel, dames?
Ook lekker maar die heb ik niet besteld.quote:
Welke heb je besteld?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook lekker maar die heb ik niet besteld.
Iesch verrassing.quote:
Geen leer, geen kettingen... vind je het gek dat je niet aan de vent raakt?quote:
Ook vandaag pas binnen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:15 schreef Goodbye het volgende:
Greys, thanks voor je kaartje! Wat een leuke!![]()
Ik heb die van jou ook nog niet binnen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:18 schreef senesta het volgende:
Wij waren ook dramatisch laat![]()
Ik heb wel een hele grote kaart met foto's van Dodge naar de fokker gestuurd, dat is ook de enige waarvan ik heb gehoord dat hij binnen was
Ja, hij kwam net door de deur!quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook vandaag pas binnen?
Dan krijgt mijn familie hem dus ook pas vandaag, wat erg
Doe je adres dan eens even in de PMquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb die van jou ook nog niet binnen.
quote:
<insert username> Is lam.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Was aan het teruglezen, dacht al dat ik een relletje gemist heb maar niks? Weet iemand nog wat er origineel stond? (mag in PM)
quote:
Brievenbus in de deur, dus wat dat betreft is mijn zin nog steeds correctquote:
Owquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Brievenbus in de deur, dus wat dat betreft is mijn zin nog steeds correct
Heb je je moeder aan de telefoon?quote:
Voor mij persoonlijk vind ik dat je leuk mee doet hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:36 schreef Oognip het volgende:
Die post van Trovey vind ik wel een klein beetje herkenbaarik kom er ook nog niet echt tussen maar dat komt ook doordat jullie elkaar al wat langer kennen. Vaak wee ik ook niet hoe ik moet reageren op dingen in de sc... Maar ik wil wel graag mee blijven doen want tis soms wel leuk
Ik weet niet waarom ik dit zeg maar vond het blijkbaar nodig
GOODBYEquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:38 schreef Goodbye het volgende:
Voor iedereen geldt; niet teveel nadenken over hoe en wat je moet posten hier, doe gewoon mee wanneer je het leuk vindt!
Serieus, ik mis ook de helft van de topics hier, maar dat maakt niet dat ik me buitengesloten voel als ik een grapje mis ofzo. En dat is al vanaf het begin dat ik hier post
Dat komt vanzelf hoor. Toen ik hier drie maanden of zo, zat dacht oh-oh dat ik al een jaar meedraaidequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:36 schreef Oognip het volgende:
Die post van Trovey vind ik wel een klein beetje herkenbaarik kom er ook nog niet echt tussen maar dat komt ook doordat jullie elkaar al wat langer kennen. Vaak wee ik ook niet hoe ik moet reageren op dingen in de sc... Maar ik wil wel graag mee blijven doen want tis soms wel leuk
Ik weet niet waarom ik dit zeg maar vond het blijkbaar nodig
quote:
Ik wil natuurlijk niemand voor het hoofd stoten, zo ben ik he?quote:
Dat is iig leuk om te horen. Ik blijf gewoon mee doen en dan komt het vast vanzelf goedquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk vind ik dat je leuk mee doet hoor.![]()
En tuurlijk "kennen" de meesten elkaar hier al wat langer en ook vaak IRL.
En we kennen jou nog niet zo goed, maar je bent leuk op weg om daar verandering in te brengen imho
Ik ga wel gewoon stilletjes in een hoekje zitten huilen als ik het gevoel heb genegeerd te worden..wel op het werk dan he?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk niemand voor het hoofd stoten, zo ben ik he?
Graagquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon stilletjes in een hoekje zitten huilen als ik het gevoel heb genegeerd te worden..wel op het werk dan he?
Ongetwijfeldquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is iig leuk om te horen. Ik blijf gewoon mee doen en dan komt het vast vanzelf goed
Ik ben nu al benieuwd naar je reactiequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:44 schreef Qwea het volgende:
Ik moet even terug lezen zie ik aan de reacties
ff doen
Jij bent toch sinds vandaag nieuw hier?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf hoor. Toen ik hier drie maanden of zo, zat dacht oh-oh dat ik al een jaar meedraaide
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon stilletjes in een hoekje zitten huilen als ik het gevoel heb genegeerd te worden..wel op het werk dan he?
Wat een gezeik zegquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben nu al benieuwd naar je reactie
Niet de kleine blauwe he?quote:
Fok is stuk.quote:
Heb je dr geen scheermes gegeven?quote:
Ik ga het zeggen tegen Senes hoorquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij bent toch sinds vandaag nieuw hier?
Ja verdomme, weet je hoeveel moeitequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:51 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dan moet je nog even wat verder terug lezen Q
Maar toch hou ik van jequote:
Jou houden we, jij bent 19 met pronte tetjes ofzoquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is iig leuk om te horen. Ik blijf gewoon mee doen en dan komt het vast vanzelf goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |