Tuuk welquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:25 schreef oh-oh het volgende:
Kunde gij dat nie teruglezen dan als mod zijnde?
Zijn die hier dan nog?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuuk wel
Maar dus spiesiejaal voor de niet-mods
Maar er staat nog steeds een spatie tussen de # en de 1000.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:28 schreef oh-oh het volgende:
Sorry dat het bijna een hele minuut duurde met dat nieuwe topic maar ik moest ff die haakjes fixen en zo
Kolere doe dr wat aan ipv te jankenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar er staat nog steeds een spatie tussen de # en de 1000.
Een DOORN!
In mijn OOG!
AU!
Ja jezus fuck jonguhhhhhhhh.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kolere doe dr wat aan ipv te janken
Egnie?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys is vrij, dus die mag heul niet janken
Tyfus hey, ga je dat nou nog aanpassen of wat?quote:
Ja als we op Greys moesten wachtenquote:
Mojjuh een frikandel tussen je ogen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tyfus hey, ga je dat nou nog aanpassen of wat?
Nee een bounty uit t vet!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Mojjuh een frikandel tussen je ogen?
Janken doe je maar op je werk....of morgenavond; als ik vol overgave Total Eclips voor je ga zingenquote:
Je had em net zo goed mee kunnen nemen, had je een postzegel bespaardquote:
Ja dan schiet ik vol. Van de emooooooosies.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Janken doe je maar op je werk....of morgenavond; als ik vol overgave Total Eclips voor je ga zingen![]()
Ik heb nog meer juweeltjes voor je in petto, dus neem de tissues maar meequote:Op dinsdag 28 december 2010 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dan schiet ik vol. Van de emooooooosies.
Dat weet ik nu al
Val oh-oh daar niet mee lastig ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Mojjuh een frikandel tussen je ogen?
Die man van mij is gewoon thuis ja....quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:35 schreef Greys het volgende:
Hé trouwens Ing, is die man van je gewoon thuis woensdagavond?
Dus die gaat dat hele gejengel van ons in die microfoons meemaken?
Dan mag ik wel wat extra blikjes Passoa meenemen om mezelf moed in te drinken
Slimme vent.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die man van mij is gewoon thuis ja....
Maar ik verwacht dat die preventief boven gaat zitten gamen met de koptelefoon op
Ik hou vandaag van Llquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
'Die man' heeft al een livestream geregeld voor ons allemaal hier
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
'Die man' heeft al een livestream geregeld voor ons allemaal hier
Ja daaaahaaagquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:37 schreef tombolafan het volgende:
Oh, allemaal, ik heb dit jaar geen kerstkaarten gestuurd
Geen tijd eerst en toen niet echt zin meer
Volgend jaar is de planning weer van wel, dus schrap me niet van jullie lijsten!
*schrapt*quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:37 schreef tombolafan het volgende:
Oh, allemaal, ik heb dit jaar geen kerstkaarten gestuurd
Geen tijd eerst en toen niet echt zin meer
Volgend jaar is de planning weer van wel, dus schrap me niet van jullie lijsten!
Sneeuwt het?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga Greysjes dekbed es ff naar buiten gooien
Ja liefje niks zo veranderlijk als een vrouw, morgen kan alles anders zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom staat dat woordje daar. Onderstreept nog wel
Ja das waar, daar gingen op de middelbare school al grapjes overquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja liefje niks zo veranderlijk als een vrouw, morgen kan alles anders zijn
Oeh, goed planquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das waar, daar gingen op de middelbare school al grapjes over![]()
Iets met vrouwen en een tornado ofzo, dat als ze komen ze heet en nat zijn, en als ze gaan je je huis en auto kwijt bent
Greys mag nergens aankomen; we hebben al afgesproken dat ze met de handjes op de rug in bad gaat en dan wassen wij haar wel ffquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebbie trouwens zo'n ontstoppert voor in je nieuwe badkamer
Met dat lange haar omhooggestoken?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys mag nergens aankomen; we hebben al afgesproken dat ze met de handjes op de rug in bad gaat en dan wassen wij haar wel ff
Preventief afscheren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Met dat lange haar omhooggestoken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |