quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nja, het wordt je niet makkelijk gemaakt.
Nee; Whip It. Van en met Drew Barrymore.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Welke film? Die van yt, durende 1.20 min?
Al gezien. En ik ben toch meer van het meisje-meisje, geen stoere, tandloze krijgerchick.
Klopt. Tja,,ik zou in ieder geval niet gaan slapen dan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ze zouden hem iig mee naar huis kunnen nemen na de knallen he, dat is al heel wat.
Red Light District beginnen!quote:
Je hebt duidelijk de oliebollentest van dit jaar niet meegekregen van de Volkskrantquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:30 schreef rival het volgende:
Die zijn er heus wel nouk, maar je moet goed zoeken
Aaahh..Whip it..dat wordt de 10e in de rij die ik dan moet zienquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee; Whip It. Van en met Drew Barrymore.
Er zitten ook meisjesmeisjes daar. Maar dan net ff wat stoerder
Welke nog meer?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aaahh..Whip it..dat wordt de 10e in de rij die ik dan moet zien
quote:
oh zo.... lolquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de oliebollentest van dit jaar niet meegekregen van de Volkskrant![]()
Ik ook nietAlleen dat de slechtste uit Purmerend komen
![]()
Komt nog. Kan onmogelijk beter zijn dan Machetequote:Op dinsdag 28 december 2010 11:35 schreef Boudibou het volgende:
Ga nou maar eerst the Godfather kijken jij!
Eer je aan B-films begint.
Diequote:Op dinsdag 28 december 2010 11:34 schreef El_Matador het volgende:
Mexico, hete chicks (Jessica Alba![]()
![]()
) en Michelle Rodriguez
![]()
, lekkere mannenfilm.
Die dus, Expendables, Get him to the Greek,, Inception afkijken... en nog wat.. had ze hier ergens op een lijstje staan,,komt bueno. Veelal de nieuwere films, dus.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke nog meer?
Ik heb gisteren een GE-NI-ALE film gekeken: Machete!
![]()
) en Michelle Rodriguez
![]()
, lekkere mannenfilm.
Klopt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Komt nog. Kan onmogelijk beter zijn dan Machete
Expendables in het vliegtuig gezien; lekkere actie met vette cast. Get Him ooit begonnen maar teveel kaasfilm op dat moment. Inception heb ik gisteren aangezet tot halverwege, toen was ik moe. Beter dan vorige keer, want hij verdiende een 2e kans.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Die dus, Expendables, Get him to the Greek,, Inception afkijken... en nog wat.. had ze hier ergens op een lijstje staan,,komt bueno. Veelal de nieuwere films, dus.
Ja!quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Diefilmpjes staan al een tijdje online, is er daarna nog reden de film te zien?
Toevallig, viel ook in slaap bij Inception.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Expendables in het vliegtuig gezien; lekkere actie met vette cast. Get Him ooit begonnen maar teveel kaasfilm op dat moment. Inception heb ik gisteren aangezet tot halverwege, toen was ik moe. Beter dan vorige keer, want hij verdiende een 2e kans.
Ik heb nog (iets te) veel kaasfilms liggen. Raak ze een beetje zat. Liever wat meer kwaliteit, zoals Machete en The Town (ook gisteren). Heb ook nog andere goeie films aangeschaft het afgelopen weekend. En Boardwalk Empire. Deel van E01 gezien, was goed, maar beetje saai.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Toevallig, viel ook in slaap bij Inception.. En over Expendables hoor ik meer goeds.
Kaasfilm? Moet je Superhigh Me ook gezien hebben.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:47 schreef Lips het volgende:
Ik heb keelpijn
En inmiddels ook hoofdpijn en voel me beroerd...
Heb jequote:
Vermakelijke film. Niet geniaal imo.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke nog meer?
Ik heb gisteren een GE-NI-ALE film gekeken: Machete!
![]()
) en Michelle Rodriguez
![]()
, lekkere mannenfilm.
Goed plan! Heb ik er ook al 2 van op vandaag.quote:
Een echte mannenfilm he?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vermakelijke film. Niet geniaal imo.
Ik zit nu op 4...quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed plan! Heb ik er ook al 2 van op vandaag.
Ook voor een echte mannenfilm niet geniaalquote:
Exact dat. En ik hou van mannenfilms.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vermakelijke film. Niet geniaal imo.
Pfoe! Niet teveel doen he?quote:
Vond ik wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook voor een echte mannenfilm niet geniaal
Dit zijn nog niet de laatste van vandaag. Waarschijnlijk vanmiddag nog een keer 2 en dan vanavond voor het slapen gaan nog 2... Voor 1 dag kan dat wel, maar moet dit idd geen dagen doenquote:
The Expendables heb ik eergister gezien, ik heb me goed vermaakt. Een beetje over the top, maar dat hoort bij zo'n film.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Toevallig, viel ook in slaap bij Inception.. En over Expendables hoor ik meer goeds.
Kaasfilm? Moet je Superhigh Me ook gezien hebben.
Oke,,ik raak je kwijt ouwe..quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nog (iets te) veel kaasfilms liggen. Raak ze een beetje zat. Liever wat meer kwaliteit, zoals Machete en The Town (ook gisteren). Heb ook nog andere goeie films aangeschaft het afgelopen weekend. En Boardwalk Empire. Deel van E01 gezien, was goed, maar beetje saai.
Wel beter zijn voor Sylvester he? Wordt het een goed feestje dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:51 schreef Lips het volgende:
[..]
Dit zijn nog niet de laatste van vandaag. Waarschijnlijk vanmiddag nog een keer 2 en dan vanavond voor het slapen gaan nog 2... Voor 1 dag kan dat wel, maar moet dit idd geen dagen doen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel beter zijn voor Sylvester he? Wordt het een goed feestje dan?
Hoi.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook voor een echte mannenfilm niet geniaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |