Ik had hem al zo gemaakt:quote:Op zondag 23 januari 2011 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is maar voor een weekje!
Ja is goed
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:52 schreef honkeytonk het volgende:
Kan iemand een leuke UI maken van 0:18 tot 0:23 met alleen de gezichten in beeld?![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 00:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik had hem al zo gemaakt:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:14 schreef Weissman het volgende:
[ ]
Tussen 0:57 - 1:02. Dus begin vanaf die flits tot en met dat ie opstaat met zijn armen in de lucht. Zonder die close-up van zijn gezicht. Ik heb een abbo dus hij mag 125kb groot zijn.![]()
Alvast bedankt !!
Dat moet wel lukken.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:17 schreef cherrycoke het volgende:
kan iemand hem nog een keer laten flippen zoals ie nu is met
[ afbeelding ]
of gaat dat niet lukken
dankuquote:Op dinsdag 25 januari 2011 06:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken.
[ afbeelding ]
Alstu
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Zou iemand die kunnen verkleinen voor mij?![]()
Ik wil het liefst dan alleen het konijn en de wortel, de zijkanten mogen erafgeknipt worden.![]()
Als het niet teveel moeite is!
Bedankt alvast!
Aha, okequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
z0mg! ja precies hoe ik het in mijn hoofd had!
Het lukt me niet echt, de kwaliteit wordt echt heel slecht als ik hem nog meer verkleinquote:
Ik heb hem ook al. maar die zit ook al onder het het randjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aha, oke
Alleen is ie nog steeds te groot
Aww! Superlief van je dat je het geprobeerd hebt! Topperquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het lukt me niet echt, de kwaliteit wordt echt heel slecht als ik hem nog meer verkleinSorry
Bedankt! Maar hij is ook al te grootquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al. maar die zit ook al onder het het randje
[ afbeelding ]
Ik ben (nog) niet zo goed met gifjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aww! Superlief van je dat je het geprobeerd hebt! Topper![]()
Soms is het idd een middenweg zoeken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het lukt me niet echt, de kwaliteit wordt echt heel slecht als ik hem nog meer verkleinSorry
Ik vergeet vaak dat een av onder de 50 kb moet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bedankt! Maar hij is ook al te groot![]()
Nog een poging.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bedankt! Maar hij is ook al te groot![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |