Jimmy zingt het beterquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:42 schreef Paul het volgende:
CRY BOY CRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Ik kan foto niet openen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat baas kijkt je linker kindje:
http://i.fok.nl/userpics/114177/samen%20WII..jpg
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan foto niet openen?
Maar wat betekent baaskijken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Hij trok mij ook niet, tot ik hem een keer tegenkwam op filmnet. Toen vond ik hem heel erg leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind ABBA best leuk, de film heb ik nooit gezien... die trekt me dan niet zo...
Hij was laatst ook op tv, heb toen een stukje gezien en ben toen verder gezapt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij trok mij ook niet, tot ik hem een keer tegenkwam op filmnet. Toen vond ik hem heel erg leuk
EENS.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:15 schreef tong80 het volgende:
1050 Walker Brothers No regrets 1976
1046 The The Uncertain smile 1984
heb je wel een spandoek bij je "Madmaster groet top 2000 topic" ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:20 schreef MadMaster het volgende:
Linger...![]()
De reis naar het Top2000 café is iets vertraagd, wordt een uur of 2 daar aankomen pas, denk ik nu...
En zo rollen we in 'No Regrets'. Ook mooi...
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heb je wel een spandoek bij je "Madmaster groet top 2000 topic" ?
Nee, maar ik ben herkenbaar aan dit shirt:quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heb je wel een spandoek bij je "Madmaster groet top 2000 topic" ?
Nee, dat is ook niets voor hem.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Peaceman wilde niet mee om dat raam van die studio in te kegelen...
En weer maak ik geen Vincent Bijlo grapquote:
Dure dag vandaag dan.quote:
Rijmelarij van het nivo lik-me-vessie of 'Zing een liedje voor me, Frans' ...quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:33 schreef WeezerButler het volgende:
Wat een pseudo psychologische prutstekst Guus
Neeeee, niet doen. Zonde!quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dure dag vandaag dan.
Ben net een maandje gestopt, maar krijg nu ook wel weer de drang om een peuk te pakken met deze ellende...
Niet doen hoor!! Verbijt de ellende maar op een kauwgommetje of zo!quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:33 schreef MadMaster het volgende:
Dure dag vandaag dan.
Ben net een maandje gestopt, maar krijg nu ook wel weer de drang om een peuk te pakken met deze ellende...
ja pure bagger. Kom daar nog maar om tegenwoordig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gelukkig niet dat irritante one times, two times erdoorheen. Dit is een stuk puurder
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
ja pure bagger. Kom daar nog maar om tegenwoordig.
Die komt volgens mij nog... Die is al geweestquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gelukkig niet dat irritante one times, two times erdoorheen. Dit is een stuk puurder
misschien wel maar we hebben het nummer wel gedraaid op de begrafenis van mijn moeder...quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:33 schreef WeezerButler het volgende:
Wat een pseudo psychologische prutstekst Guus
Ja die kwam dit jaar voort eerst binnen. Volgend jaar een enkeltje richting de uitgangquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die komt volgens mij nog... Die is al geweestgelukkig....
Graagquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja die kwam dit jaar voort eerst binnen. Volgend jaar een enkeltje richting de uitgang
Overschat liedjequote:Op dinsdag 28 december 2010 11:42 schreef tong80 het volgende:
Nu genieten. Van briljante muziek van een éénmans band met de briljantste bandnaamk ooit
Hey, toen had Mickey Rourke nog lippenquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:41 schreef Olle. het volgende:
[..]
misschien wel maar we hebben het nummer wel gedraaid op de begrafenis van mijn moeder...
Dus het is zeker voor sommige mensen een dierbaar nummer..
ondanks dat jij er anders over denkt.
En waarschijnlijk zoop ' ie toen nog echt bier...quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hey, toen had Mickey Rourke nog lippen
En een werkend gezicht
Da's wel mal. En sneu.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:53 schreef djenneke het volgende:
Een collega van me, heeft zijn dochter Babbe genoemd...
wat een malle...quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:53 schreef djenneke het volgende:
Zo laat pas, geef haar slaagquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:54 schreef djenneke het volgende:
Over dochters gesproken, volgens mij wordt de mijne zojuist wakker. Even lekker knuffelen. Tot zo!
Foutje?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:53 schreef djenneke het volgende:
In zo'n reclame hoor je eerst een raar jankgeluidje, zit in elke reclameblokquote:
Muziek ga je heel anders zien, en krijgt een emotionele lading.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:48 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Had zelf bv ook nooit wat met Desperado van the Eagles. Totdat het op de begravenis van m'n oom langskwam en vooral binnenkwam. Desperado you better let someone love you. Kan het moeilijk droog houden als ik dat hoor. Ook met Louis Armstrong - Wonderfull world. En dat komt nog wel eens onverwachts langs in een supermarkt in Spanje bv
Soberzo teveel dezelfde reclame's in elk blok, ook vliegwinkel .nl DACHT HET WELquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die rode ogen reclame gooit hoge ogen in de verkiezing 'irritantste top 2000 reclame 2010'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |