Niet doen hoor!! Verbijt de ellende maar op een kauwgommetje of zo!quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:33 schreef MadMaster het volgende:
Dure dag vandaag dan.
Ben net een maandje gestopt, maar krijg nu ook wel weer de drang om een peuk te pakken met deze ellende...
ja pure bagger. Kom daar nog maar om tegenwoordig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gelukkig niet dat irritante one times, two times erdoorheen. Dit is een stuk puurder
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
ja pure bagger. Kom daar nog maar om tegenwoordig.
Die komt volgens mij nog... Die is al geweestquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gelukkig niet dat irritante one times, two times erdoorheen. Dit is een stuk puurder
misschien wel maar we hebben het nummer wel gedraaid op de begrafenis van mijn moeder...quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:33 schreef WeezerButler het volgende:
Wat een pseudo psychologische prutstekst Guus
Ja die kwam dit jaar voort eerst binnen. Volgend jaar een enkeltje richting de uitgangquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die komt volgens mij nog... Die is al geweestgelukkig....
Graagquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja die kwam dit jaar voort eerst binnen. Volgend jaar een enkeltje richting de uitgang
Overschat liedjequote:Op dinsdag 28 december 2010 11:42 schreef tong80 het volgende:
Nu genieten. Van briljante muziek van een éénmans band met de briljantste bandnaamk ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |