Ieder zijn lol toch?quote:Op maandag 27 december 2010 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga geen vuurwerk kopen
Ik sla nick zelfs als ie het doet.
Kan ie beter zn geld aan mij geven
Hier hebben ze de afgelopen maand al voor 1000 euro de lucht in geknalt volgens mij.quote:Op maandag 27 december 2010 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ieder zijn lol toch?
kijk, als mensen echt voor een paar duizend euro de lucht in knallen krab ik ook wel achter de oren. Maar dat zijn dan ook meestal lelijke kampers die van hun zwarte geld af moeten
serieus?quote:Op maandag 27 december 2010 22:39 schreef PriemGirl het volgende:
Vorig jaar op 30ste gekocht. Was geen kat in de shop en we kregen nog steeds een gratis pot mee. Viel toen best mee iig....
Maarrrrr we hebben nu alle moois uitgezocht; nu gaan we schrappen (aangezien we geen 450,- gaan uitgeven hieraan).
Gaan vanavond al bestellen (hoor ik net van vriendlief) maar voorverkoop was 24ste al over boeeee
ik ook, maar ja, ik verdien ook maar de helft van wat bb verdientquote:Op maandag 27 december 2010 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind 200 euro al veel geld maarja![]()
niet alleen met nieuwjaarquote:Op maandag 27 december 2010 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bleiblei is bambam KABAM met nieuwjaar
frikandelquote:Op maandag 27 december 2010 22:47 schreef PriemGirl het volgende:
Stond net op de siteMaarrrrrr vriendlief is niet zo slim geweest... Heeft eerst alle mooie potten uitgezocht en is nu aan het kijken waar ze ze verkopen. Nu komt ie er dus achter dat de helft van de potten niet in de buurt wordt verkocht
MOOOIquote:Op maandag 27 december 2010 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
kettinkje en hanger zijn van witgoud trouwens. Geelgoud, me no likey
Kijk op de DM site?quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
MENSEN MENSEN MENSEN
Die DM store oid? In Duitsland, met P2? Zit die ook in Berlijn en zo ja hoe kan ik die vinden enzo?!?!O +O+ O +O+
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:51 schreef Lindytje het volgende:
Hoe het werkt?
1. Ga naar de winkel
2. Pak een mandje
3. Zoek de spullen die je nodig hebt en stop die spullen in je mandje
4. Als je al je spullen verzameld hebt, ga je naar de kassa
5. Leg alle spullen op de lopende band/ geef ze aan de kassajuffrouw/meneer
6. Betaal de spullen met PIN of contant geld.
7. Verlaat de winkel met je betaalde spullen, en ben blij met je aankopen.
Ergo: het is een gewone winkel hoor... dus niks spannends.
Je bent niet echt altijd even duidelijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja dat bedoel ik nietIk bedoelde met kleuren ofzo die ik niet kan vinden enzoooooo
Zo van als iemand iets wil ga niet te veel hopen
ik was om 5 uur al opquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:20 schreef PriemGirl het volgende:
*is top 2000 aan het luisteren*
Maarreuh... Kom jullie bed es uit
Ga je bed weer in danquote:
a bah... Das ook balen zegquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:21 schreef princess-a het volgende:
Moooorningmijn vrije week is door mn neus geboord dus nu zit ik alweer op mn werk
buh... Bed is fijn!quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:20 schreef PriemGirl het volgende:
*is top 2000 aan het luisteren*
Maarreuh... Kom jullie bed es uit
fotoooo!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Chaos op mijn nagels, ik heb Sparkelicious gelakt
Mijn nagels zijn ook weer allemaal gelijk nu dus weer laten groeien
Dat indd.. De afspraak was dat mn bazin er op terug zou komen en anders was ik vrij. Zij zei niks meer en bedoelde daarmee dat ik elke dag van 9-18 moet. No likeyquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
a bah... Das ook balen zegHadden ze niet doorgekregen dat je eigenlijk vrij had dan? Of hebben ze je 'verplicht' naar het werk gestuurd
verstandigquote:
Nou.. Wat een naaistreekquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat indd.. De afspraak was dat mn bazin er op terug zou komen en anders was ik vrij. Zij zei niks meer en bedoelde daarmee dat ik elke dag van 9-18 moet. No likey
Nouja zeg!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat indd.. De afspraak was dat mn bazin er op terug zou komen en anders was ik vrij. Zij zei niks meer en bedoelde daarmee dat ik elke dag van 9-18 moet. No likey
We gaan naar vrienden aan de andere kant van Veghel. Taxi besteld voor 1.30 dus we gaan keurig op tijd naar huis. Hebben we vorig jaar ook gedaan en dat beviel goed. Meestal zijn wij degene die zo'n beetje het licht uitdoen maar dit jaar toch echt nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben een keer met oud en nieuw zo hard van mijn fiets gevallen dat ik niet meer kon lopen... Probeer dan maar een taxi te krijgen adhoc
waar ga je het vieren?
Lijkt wel wat op de telefoontjes die ik wel es met KPN heb gehadquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
Godallemachtig
Ik had dus begin vorige week gebeld met TNT over de status van mijn TD pakketje. En toen zei die jongen tegen me dat het nog in Amerika lag.Dat kon hij zien aan de T&T code zei ie.
Enfin, ik bel net weer (7 minuten in de wacht a 45 cent), vertelt deze dame me dat ze NOOIT buitenlandse T&T codes kunnen nagaan. WTF? Die gast heeft gewoon glashard zitten liegen!
Dus ik zeg dat tegen deze dame, begint ze weer te vertellen dat het nooit kan. tik tik tik tik deed de teller. Ik zeg: ja maar het is toch idioot dat dat mij verteld wordt? Die vrouw weer: Ja mevrouw, wij kunnen nooooit buitenlandse... en toen heb ik haar maar afgekapt, bedankt en opgehangen
4 weken vandaagquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:43 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ hoe lang is je TD pakketje al onderweg dan?
dan zal hij binnenkort wel moeten komen, want de douane mag hem 30 dagen vasthouden vanaf hij bij hun is binnen gekomen, en dat duurt niet zo lang!quote:
Het was alléén jouw cadeau; daarom baal ik er zo vreselijk vanquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:23 schreef milka82 het volgende:
Zoo SQ, flink verwend met Kerst! Echt super mooi!
Priem, balen! Neem aan de 'mijn' kadootje der ook nog bij zat... Hee, het was hartstikke lief van je maar ik ben goed genoeg verwend door je. Voel je schuldig ofzo...
Vanochtend met oudste gaatjes in de oren wezen halen, voor mama nr. 3 en voor haar de eersten! Trots dat ze is!
Klinkt goed! Recept?quote:
met paypal betaakld?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:44 schreef PriemGirl het volgende:
Grommmm.... Rot ebayverkoopster die weigert te antwoorden op mijn mailtjesByebye money
bohquote:
Foto's!quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:06 schreef Mirjam het volgende:
ik heb m'n swappakketje uit amerika binnen![]()
Had je die verdunner nog verstuurd?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
met paypal betaakld?
gewoon een geschil openen via paypal dan
ik ga 'm zo pakken ja?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Had je die verdunner nog verstuurd?
foto!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net de Dorothy Who/Ruby Pumps franken gemaakt
quote:
Oh oh, doe je rustig aan!?quote:
Wat heb je gekookt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:12 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb heerlijk gekooktiedereen hier zit propvol
ben moeeee!!
ovenschotel met aardappeltjes, gehakt. knoflook en uitje, witlof en geraspte kaas en een sausje en dan 3 kwartier in de ovenquote:
Wat een heerlijke swapquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:04 schreef Mirjam het volgende:
swap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
likey
zo dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zijn er hier zat met kortere stompen hoor
Idd. Ik denk dat deze nagels langer zijn dan van zo'n 95% van de andere mensen die hier posten....quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
durf je dat nou oprecht, serieus en met volle overtuiging stompjes te noemen?
Ik vind dit zelfs al te lang voor mijn eigen nagelsquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:35 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Idd. Ik denk dat deze nagels langer zijn dan van zo'n 95% van de andere mensen die hier posten....
(persoonlijk vind ik veel langer dan dit ook niet echt meer mooi, dan wordt het zo onpraktisch....)
nee tuttebol k heb een oude foto van mijn blog gepakt waar ik die lak op hebquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
durf je dat nou oprecht, serieus en met volle overtuiging stompjes te noemen?
Glitters, vanochtend nagels gevijld zodat ze nu weer allemaal helemaal gelijk gegroeid zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil foto van nu zijnDoe es maken... Toeeeee *pretty please*
![]()
![]()
Zoals ze nu zijn vind ik ze het mooistquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Glitters, vanochtend nagels gevijld zodat ze nu weer allemaal helemaal gelijk gegroeid zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vorige week MPJ:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zat een beetje te spacen in de tram, ik was heel duizelig en licht in mijn hoofd en ik was bang dat ik tegen de vlakte zou gaan.quote:
welke wil je dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:54 schreef Mss het volgende:
Hmmm, ze hebben de lakjes die ik wil niet. Toch maar een TD bestelling dan?
die heb ik allebei en die zijn wel heul tof idd!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef Mss het volgende:
45, 46, 49, 51, 52 & 66
Maar 49 en 52 zijn er niet helaas.
Walgelijk! brrrrquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:44 schreef AmyGrace het volgende:
Dit zijn stompjes![]()
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ZamJ41NkDfKz3M:http://img200.imageshack.(...)n.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Tja, nou ja, ik snap het niet zo goed als mensen het over stompjes hebben, terwijl ze prachtige nagels hebben. Dus.quote:
En daar wil je zeker niet toevallig vanaf hequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die heb ik allebei en die zijn wel heul tof idd!
Wat goed van je (zo lang niet falenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:47 schreef Mss het volgende:
[..]
En daar wil je zeker niet toevallig vanaf he![]()
Ik heb die overige wel besteld, en #39 er nog bij gegooid. Die andere twee blijven op de wishlist en bestel ik nog wel een keertje.
Mijn eerste faal in maanden
Dat snap ik hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:46 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Tja, nou ja, ik snap het niet zo goed als mensen het over stompjes hebben, terwijl ze prachtige nagels hebben. Dus.
Gelukkigquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat snap ik hoor![]()
Zit nog steeds aan mn huiswerkHeb echt een baal van mn werk dag, anders had ik dit allemaal overdag kunnen doen
Nog zon 3 uren aan het ene en 10 uren aan het andere rapport. Dat weet ik zo precies omdat ik elke keer hetzelfde rapport moet maken, maar dan met nieuwe onderwerpenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:58 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Balen van het huiswerk! Moet je nog veel?
ja maar goed, die zijn self-inflictedquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:44 schreef AmyGrace het volgende:
Dit zijn stompjes![]()
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ZamJ41NkDfKz3M:http://img200.imageshack.(...)n.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Mijn opa en oma hebben ook zo'n bureau kast ding, WANTZquote:Op woensdag 29 december 2010 09:21 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens... Mijn kastje staat en is gevuldOuders zijn zo lief geweest om het kastje te komen brengen
[ afbeelding ]
Make-up en standaard nagelspulletjes die ik elke dag gebruik; staan bovenin:
[ afbeelding ]
En mijn nagellak ladeNog genoeg ruimte voor nieuwe lakjes
![]()
[ afbeelding ]
Voorzichtig!quote:Op woensdag 29 december 2010 11:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik knalde net IN HUIS tegen de grond BAM
op mn sloffen
klotedingen
*naar kliko loopt
I iz repeating myselfquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
I iz repeating myself
En ik ben echt niet fit...*grom grom*
Neuh gala, is maar 50 euro alleen dat oranjequote:Op woensdag 29 december 2010 14:27 schreef AmyGrace het volgende:
Gooood mooorning.. ja, middag, ikweetz.
@PriemGirl, die kast is tof! En idd, nog genoeg ruimte voor andere lakjes, hčhč..
@Space, wil je in die jurk trouwen?
Ieeehhhhhquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:44 schreef AmyGrace het volgende:
Dit zijn stompjes![]()
Hmm, nee, dan zou ik ook niet voor oranje gaanquote:Op woensdag 29 december 2010 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neuh gala, is maar 50 euro alleen dat oranje
![]()
Anders was het nog een goedkoop ding geweest. Maarja, nu maar een dure zodat ik die ook naar de bruiloft van mn zus aan kan. Dan maar 2x hetzelfde aanquote:Op woensdag 29 december 2010 14:56 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Hmm, nee, dan zou ik ook niet voor oranje gaan
Trouwens; je had toch gelijk qua voorverkoopquote:Op woensdag 29 december 2010 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
zo, vuurwerk is ook weer in da house!
Drie potten?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Trouwens; je had toch gelijk qua voorverkoopTot gisteren kreeg je gewoon nog extra potten bij je bestelling
Wij mogen het 31ste ophalen en krijgen 3 potten gratis woei
kijk, dat zijn de betere dealsquote:Op woensdag 29 december 2010 15:28 schreef princess-a het volgende:
1+1 gratis hing er per ongeluk nog voor, ik dus 2 kopen.(9euro) Had nog een bon gespaard voor 5 euro, die eraf.(4euro) toen deed de kassadame tik tik en toen bleef er 2 euro over
Dat!!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
oranjehad m al zien hangen bij veromoda, als je daar mijn maat hadden had ik m meteen gehaald
Jawel !!!!! netquote:Op woensdag 29 december 2010 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Drie potten?
Dan ben je vast niet onder de 200 piek gebleven
Ik heb een lel van een oranje bank, mag dat ook alleen tijdens voetbalwedstrijden?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het een beetje te hoog voetbal gehalte
Dat is een bank, die vond ik leukquote:Op woensdag 29 december 2010 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb een lel van een oranje bank, mag dat ook alleen tijdens voetbalwedstrijden?
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is een bank, die vond ik leuk![]()
En oranje kleren gaat ook nog wel maar die jurk
TOO MUCH ORANGE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh zal wel een mooie pot zijn idd. Benieuwd wat wij er bij krijgen
We hebben wel een uber finale pot aangeschaftBrandtijd 32 secondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kosten: ¤70
DAT IS BIJNA ¤2.20 PER SECONDE
![]()
![]()
alweer!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
I haz found a Demelza
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:9VbyzI3l0NRbqM:http://www.worldexplorer.be/woestijnvos.gif&t=1]afbeelding[/url] ]
Nee maar hij is wel lievvquote:Op woensdag 29 december 2010 16:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
alweer!
die andere was leuker
en ik heb niet zulke grote oren trut
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh zal wel een mooie pot zijn idd. Benieuwd wat wij er bij krijgen
We hebben wel een uber finale pot aangeschaftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij durfden die waaiers niet aan in ons smalle straatje
disclaimer
hoe laat moet ik waar zijn?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:42 schreef Lindytje het volgende:
Zo, een junior suite geboekt in een hotel in Ermelo met zwembad, sauna, turks stoombad enzo, voor vrij t/m ma
Wij kijken altijd andermans vuurwerk op een andere locatie met oud en nieuw
oh, dat lijkt me nou helemaal niksquote:Op woensdag 29 december 2010 16:42 schreef Lindytje het volgende:
Zo, een junior suite geboekt in een hotel in Ermelo met zwembad, sauna, turks stoombad enzo, voor vrij t/m ma
Ergens van vrij-ma in ermelo ben je welkomquote:
Ja, kijk, daar zit het verschil. Wij wonen in een kutstraat met aan de overkant simpele Tilburgers die er van houden om door de straat te schreeuwen (de huurkant) en aan onze kant einzelgangers die nooit thuis zijn en sjaggo oma's (de koopkant)quote:Op woensdag 29 december 2010 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dat lijkt me nou helemaal niks
Vind het zo lekker kneuterig gezellig in de straat met de buren enzo
Naar welk hotel ga je??quote:Op woensdag 29 december 2010 16:42 schreef Lindytje het volgende:
Hotel de Heerlickheijdquote:Op woensdag 29 december 2010 16:55 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Naar welk hotel ga je??
Wij halen zelf geen vuurwerk, we gaan kijken of er in onze ''nieuwe'' buurt vuurwerk afgestoken wordt
dubbel?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
1+1 gratis hing er per ongeluk nog voor, ik dus 2 kopen.(9euro) Had nog een bon gespaard voor 5 euro, die eraf.(4euro) toen deed de kassadame tik tik en toen bleef er 2 euro over
dan blijf je fietsenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
ZIE IK ERUIT ALSOF IK 2000 EURO KAN SPAREN EN DAARVAN EEN RIJBEWIJS WIL BETALEN
weet je hoeveel uggs/mac cosmetics/palettes/hakken/reisjes dat zijn?
Neh ik wil wel mn rijbewijsquote:
Was het wat?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:08 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Daar ben ik afgelopen weekend geweest!!
met rijbewijs kun je naar veel meer shop-steden rijden en al je gekochte dingen in de kofferbak mikken ipv in de trein mee sjouwen ...quote:Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
ZIE IK ERUIT ALSOF IK 2000 EURO KAN SPAREN EN DAARVAN EEN RIJBEWIJS WIL BETALEN
weet je hoeveel uggs/mac cosmetics/palettes/hakken/reisjes dat zijn?
Jaah het was gezellig! Alleen ik was er voor mijn werk en was het verblijf, eten en al het andere gratisquote:
Wowza! Hoeveel zou die pijl kosten?quote:
ik denk wel iets meer dan een tientjequote:Op woensdag 29 december 2010 17:20 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Wowza! Hoeveel zou die pijl kosten?
Nee, werkelijk?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk wel iets meer dan een tientje
Die reacties die je hoort ookquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
met rijbewijs kun je naar veel meer shop-steden rijden en al je gekochte dingen in de kofferbak mikken ipv in de trein mee sjouwen ...
Nja voor mij is 2000 wel veel geld. Als je fulltime werkt is het natuurlijk anders wat je veel geld vindt!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
2000 vind ik niet zo gruwelijk fucking veel geld hoor
En je hebt geluk als je het met dat bedrag haalt trouwens
Dat klinkt goedquote:Op woensdag 29 december 2010 17:18 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Jaah het was gezellig! Alleen ik was er voor mijn werk en was het verblijf, eten en al het andere gratisDus dan is het al snel leuk!
Maar ik vond het er erg gezellig! Met kerst hadden ze een kerstbal, toen liep iedereen er in van die hele mooie (gala)jurken. Wij zijn toen gaan zwemmen en naar de sauna geweest, super relaxt want er was helemaal niemand
Het eten is er ook super en het hotel zelf is wauw! Het ligt alleen nogal in het bos dus weet niet of je erg veel vuurwerk gaat zien
Dat dacht ik ook. Viel een beeeetje tegenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
Nja voor mij is 2000 wel veel geld. Als je fulltime werkt is het natuurlijk anders wat je veel geld vindt!
Ik neem een pakket ipv losse lessen, dus dat scheelt al wat.
normale les kost ong. 50 euro. Dus 40 lessen. Denk eigenlijk niet dat ik zoveel nodig heb
In dat pakket zit ook je examen enzo he... dus weet je zeker dat het wel echt 40 lessen zijn?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
Nja voor mij is 2000 wel veel geld. Als je fulltime werkt is het natuurlijk anders wat je veel geld vindt!
normale les kost ong. 50 euro. Dus 40 lessen. Denk eigenlijk niet dat ik zoveel nodig heb
Maar je hoeft niet meteen als je 18 bent je rijbewijs te halen toch? Ik heb het ook pas gedaan toen ik het kon betalen...quote:Op woensdag 29 december 2010 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
Ik zat toch wel ergens aan de 3000 ofzoquote:Op woensdag 29 december 2010 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
2000 vind ik niet zo gruwelijk fucking veel geld hoor
En je hebt geluk als je het met dat bedrag haalt trouwens
Neh doe ik ook niet meteen. Ik ga vanaf nu sparenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet meteen als je 18 bent je rijbewijs te halen toch? Ik heb het ook pas gedaan toen ik het kon betalen...
Ik ben overigens wel benieuwd waarom je denkt minder lessen nodig te hebben
Neh ik bedoelde niet 40 lessen in een pakket. Maar meer die 2000 losquote:Op woensdag 29 december 2010 17:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
In dat pakket zit ook je examen enzo he... dus weet je zeker dat het wel echt 40 lessen zijn?
Maar ik hoop ook voor je dat je minder dan 40 lessen nodig hebt! Ik was gelukkig met 25 lessen klaar, want dan heb je het echt wel een beetje gehad... (ik althans wel)
Oeps! Hij stond als niet verzonden in mn BBquote:
Die eerste is wel tof! Die glitters zijn, vind ik, nogal kinderachtig....quote:Op woensdag 29 december 2010 18:11 schreef Debsterr het volgende:
http://aurorasnails.blogs(...)erry-collection.html
Weet niet of iemand die al gezien had, maar betere swatches dus van Katy Perry.
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef Lindytje het volgende:
Lies is de racebaan aan het opbouwen in de huiskamer![]()
![]()
Wss 10x goedkoper dus doe mij dat maarquote:Op woensdag 29 december 2010 18:54 schreef PriemGirl het volgende:
Woot ! Die vuurpijl !!!![]()
Euh... Rij-examen in België gaat sowieso heel anders... Ik heb 20 lessen gehad met begeleider. Daarna mocht ik 3 maand alleen rijden met een 'voorlopig rijbewijs'; daarna mocht ik examen doen. 1ste keer gefaald; meteen nieuwe afspraak gemaakt; daarna wel geslaagd.
Best onverantwoord als je ziet hoe het hier in NL wordt geregeld..
quote:
Ik herken het probleemquote:Op woensdag 29 december 2010 20:24 schreef Lindytje het volgende:
Het irritante van online shoppen: zo lang ik mijn spulletjes nog niet binnen heb, wil ik alsmaar nieuwe blijven kopen, omdat ik nog niks in mijn handen heb
Van dittum ^^.quote:
Dat heb ik ook regelmatig, bounce ik een stukje van de bank omhoogquote:Op woensdag 29 december 2010 20:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Van dittum ^^.
Oeh ik schrok van een harde knal.
Bwhehehehequote:Op woensdag 29 december 2010 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
mietjes!
Ik heb net al een baby-fonteintje aangestoken
had er weinig van verwacht, maar het ding ging ineens keihard flluiten en toen een knal! En toen moesten alle hondjes in de buurt blafferen
Sinds de O&N waarbij ik een autoruit heb laten barsten EN de volgende dag een enorme schroeiplek op m'n jas ontdekte, vind ik het wat minderquote:Op woensdag 29 december 2010 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
mietjes!
had er weinig van verwacht, maar het ding ging ineens keihard flluiten en toen een knal! En toen moesten alle hondjes in de buurt blafferen
Helleuz ^^quote:
Dat klinkt wel beter dan de laatste keer!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Helleuz ^^
Ja allemaal goed hoor, gister weer geshoptOp dit moment afwisselend weer, 3 dagen zon enzo gehad, en vandaag regenachtig en jakkie
. Ik ben in iddels wel gewend hier, alleen af en toe zo'n moment van: 'ik mis m'n mamamaaaaaaa ;') '. Nu merk ik pas hoe veel ik met m'n moeder doe enzo. Blijft af en toe toch vreemd. Maar ik heb nu een fiets, dus ik kan weggaan enzo als ik wil. Maar ik ben blij als ik de 10e kan beginnen met college en dan beetje kan gaan werken
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
mietjes!
misschien wil je daar nog even mee wachtenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:53 schreef deerntie het volgende:
[..]
Ik doe dit jaar niet aan vuurwerk denk ik. Kan ook de tijd niet echt vinden om wat op te halen eigenlijk.
Oh ik heb trouwens m'n stash opgeruimd en heb heel veel lakjes in het swaptopic gezet
Wat weet jij wat ik niet weet?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien wil je daar nog even mee wachten
yep hij gaat morgenochtend door naar prinsess-aquote:Op donderdag 30 december 2010 12:16 schreef Lindytje het volgende:
Sjaantje, is dn dinges al gearriveerd?
Ah, super!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yep hij gaat morgenochtend door naar prinsess-a
sorry maarquote:Op donderdag 30 december 2010 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg eens, heeft een van jullie wel eens een vrouwencondoom geprobeerd?
Zo ja, wat is de truc voor een succesvolle uitkomst?
Detailsssquote:Op donderdag 30 december 2010 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
Het is inderdaad geen aanrader, een dikke vette fail zeg maar. Maar ik vroeg me af of ik misschien iets verkeerd deed
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, laten we het er maar op houden dat er veel gemorst is
en laten we daarmee maar hopen dat de felicitaties achterwege kunnen blijven over een week of watquote:
Dat heb je ook zelf in de hand natuurlijk....quote:Op donderdag 30 december 2010 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en laten we daarmee maar hopen dat de felicitaties achterwege kunnen blijven over een week of wat
mwaaa, dan zou ik nu een morning after pil moeten gaan halen?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:04 schreef deerntie het volgende:
[..]
Dat heb je ook zelf in de hand natuurlijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |