quote:Op woensdag 29 december 2010 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh zal wel een mooie pot zijn idd. Benieuwd wat wij er bij krijgen
We hebben wel een uber finale pot aangeschaftBrandtijd 32 secondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kosten: ¤70
DAT IS BIJNA ¤2.20 PER SECONDE
![]()
![]()
alweer!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
I haz found a Demelza
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:9VbyzI3l0NRbqM:http://www.worldexplorer.be/woestijnvos.gif&t=1]afbeelding[/url] ]
Nee maar hij is wel lievvquote:Op woensdag 29 december 2010 16:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
alweer!
die andere was leuker
en ik heb niet zulke grote oren trut
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh zal wel een mooie pot zijn idd. Benieuwd wat wij er bij krijgen
We hebben wel een uber finale pot aangeschaftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij durfden die waaiers niet aan in ons smalle straatje
disclaimer
hoe laat moet ik waar zijn?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:42 schreef Lindytje het volgende:
Zo, een junior suite geboekt in een hotel in Ermelo met zwembad, sauna, turks stoombad enzo, voor vrij t/m ma
Wij kijken altijd andermans vuurwerk op een andere locatie met oud en nieuw
oh, dat lijkt me nou helemaal niksquote:Op woensdag 29 december 2010 16:42 schreef Lindytje het volgende:
Zo, een junior suite geboekt in een hotel in Ermelo met zwembad, sauna, turks stoombad enzo, voor vrij t/m ma
Ergens van vrij-ma in ermelo ben je welkomquote:
Ja, kijk, daar zit het verschil. Wij wonen in een kutstraat met aan de overkant simpele Tilburgers die er van houden om door de straat te schreeuwen (de huurkant) en aan onze kant einzelgangers die nooit thuis zijn en sjaggo oma's (de koopkant)quote:Op woensdag 29 december 2010 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dat lijkt me nou helemaal niks
Vind het zo lekker kneuterig gezellig in de straat met de buren enzo
Naar welk hotel ga je??quote:Op woensdag 29 december 2010 16:42 schreef Lindytje het volgende:
Hotel de Heerlickheijdquote:Op woensdag 29 december 2010 16:55 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Naar welk hotel ga je??
Wij halen zelf geen vuurwerk, we gaan kijken of er in onze ''nieuwe'' buurt vuurwerk afgestoken wordt
dubbel?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
1+1 gratis hing er per ongeluk nog voor, ik dus 2 kopen.(9euro) Had nog een bon gespaard voor 5 euro, die eraf.(4euro) toen deed de kassadame tik tik en toen bleef er 2 euro over
dan blijf je fietsenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
ZIE IK ERUIT ALSOF IK 2000 EURO KAN SPAREN EN DAARVAN EEN RIJBEWIJS WIL BETALEN
weet je hoeveel uggs/mac cosmetics/palettes/hakken/reisjes dat zijn?
Neh ik wil wel mn rijbewijsquote:
Was het wat?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:08 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Daar ben ik afgelopen weekend geweest!!
met rijbewijs kun je naar veel meer shop-steden rijden en al je gekochte dingen in de kofferbak mikken ipv in de trein mee sjouwen ...quote:Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
ZIE IK ERUIT ALSOF IK 2000 EURO KAN SPAREN EN DAARVAN EEN RIJBEWIJS WIL BETALEN
weet je hoeveel uggs/mac cosmetics/palettes/hakken/reisjes dat zijn?
Jaah het was gezellig! Alleen ik was er voor mijn werk en was het verblijf, eten en al het andere gratisquote:
Wowza! Hoeveel zou die pijl kosten?quote:
ik denk wel iets meer dan een tientjequote:Op woensdag 29 december 2010 17:20 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Wowza! Hoeveel zou die pijl kosten?
Nee, werkelijk?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk wel iets meer dan een tientje
Die reacties die je hoort ookquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
met rijbewijs kun je naar veel meer shop-steden rijden en al je gekochte dingen in de kofferbak mikken ipv in de trein mee sjouwen ...
Nja voor mij is 2000 wel veel geld. Als je fulltime werkt is het natuurlijk anders wat je veel geld vindt!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
2000 vind ik niet zo gruwelijk fucking veel geld hoor
En je hebt geluk als je het met dat bedrag haalt trouwens
Dat klinkt goedquote:Op woensdag 29 december 2010 17:18 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Jaah het was gezellig! Alleen ik was er voor mijn werk en was het verblijf, eten en al het andere gratisDus dan is het al snel leuk!
Maar ik vond het er erg gezellig! Met kerst hadden ze een kerstbal, toen liep iedereen er in van die hele mooie (gala)jurken. Wij zijn toen gaan zwemmen en naar de sauna geweest, super relaxt want er was helemaal niemand
Het eten is er ook super en het hotel zelf is wauw! Het ligt alleen nogal in het bos dus weet niet of je erg veel vuurwerk gaat zien
Dat dacht ik ook. Viel een beeeetje tegenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
Nja voor mij is 2000 wel veel geld. Als je fulltime werkt is het natuurlijk anders wat je veel geld vindt!
Ik neem een pakket ipv losse lessen, dus dat scheelt al wat.
normale les kost ong. 50 euro. Dus 40 lessen. Denk eigenlijk niet dat ik zoveel nodig heb
In dat pakket zit ook je examen enzo he... dus weet je zeker dat het wel echt 40 lessen zijn?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
Nja voor mij is 2000 wel veel geld. Als je fulltime werkt is het natuurlijk anders wat je veel geld vindt!
normale les kost ong. 50 euro. Dus 40 lessen. Denk eigenlijk niet dat ik zoveel nodig heb
Maar je hoeft niet meteen als je 18 bent je rijbewijs te halen toch? Ik heb het ook pas gedaan toen ik het kon betalen...quote:Op woensdag 29 december 2010 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
Ik zat toch wel ergens aan de 3000 ofzoquote:Op woensdag 29 december 2010 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
2000 vind ik niet zo gruwelijk fucking veel geld hoor
En je hebt geluk als je het met dat bedrag haalt trouwens
Neh doe ik ook niet meteen. Ik ga vanaf nu sparenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet meteen als je 18 bent je rijbewijs te halen toch? Ik heb het ook pas gedaan toen ik het kon betalen...
Ik ben overigens wel benieuwd waarom je denkt minder lessen nodig te hebben
Neh ik bedoelde niet 40 lessen in een pakket. Maar meer die 2000 losquote:Op woensdag 29 december 2010 17:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
In dat pakket zit ook je examen enzo he... dus weet je zeker dat het wel echt 40 lessen zijn?
Maar ik hoop ook voor je dat je minder dan 40 lessen nodig hebt! Ik was gelukkig met 25 lessen klaar, want dan heb je het echt wel een beetje gehad... (ik althans wel)
Oeps! Hij stond als niet verzonden in mn BBquote:
Die eerste is wel tof! Die glitters zijn, vind ik, nogal kinderachtig....quote:Op woensdag 29 december 2010 18:11 schreef Debsterr het volgende:
http://aurorasnails.blogs(...)erry-collection.html
Weet niet of iemand die al gezien had, maar betere swatches dus van Katy Perry.
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef Lindytje het volgende:
Lies is de racebaan aan het opbouwen in de huiskamer![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |