nee tuttebol k heb een oude foto van mijn blog gepakt waar ik die lak op hebquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
durf je dat nou oprecht, serieus en met volle overtuiging stompjes te noemen?
Glitters, vanochtend nagels gevijld zodat ze nu weer allemaal helemaal gelijk gegroeid zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil foto van nu zijnDoe es maken... Toeeeee *pretty please*
![]()
![]()
Zoals ze nu zijn vind ik ze het mooistquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Glitters, vanochtend nagels gevijld zodat ze nu weer allemaal helemaal gelijk gegroeid zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vorige week MPJ:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zat een beetje te spacen in de tram, ik was heel duizelig en licht in mijn hoofd en ik was bang dat ik tegen de vlakte zou gaan.quote:
welke wil je dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:54 schreef Mss het volgende:
Hmmm, ze hebben de lakjes die ik wil niet. Toch maar een TD bestelling dan?
die heb ik allebei en die zijn wel heul tof idd!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef Mss het volgende:
45, 46, 49, 51, 52 & 66
Maar 49 en 52 zijn er niet helaas.
Walgelijk! brrrrquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:44 schreef AmyGrace het volgende:
Dit zijn stompjes![]()
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ZamJ41NkDfKz3M:http://img200.imageshack.(...)n.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Tja, nou ja, ik snap het niet zo goed als mensen het over stompjes hebben, terwijl ze prachtige nagels hebben. Dus.quote:
En daar wil je zeker niet toevallig vanaf hequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die heb ik allebei en die zijn wel heul tof idd!
Wat goed van je (zo lang niet falenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:47 schreef Mss het volgende:
[..]
En daar wil je zeker niet toevallig vanaf he![]()
Ik heb die overige wel besteld, en #39 er nog bij gegooid. Die andere twee blijven op de wishlist en bestel ik nog wel een keertje.
Mijn eerste faal in maanden
Dat snap ik hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:46 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Tja, nou ja, ik snap het niet zo goed als mensen het over stompjes hebben, terwijl ze prachtige nagels hebben. Dus.
Gelukkigquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat snap ik hoor![]()
Zit nog steeds aan mn huiswerkHeb echt een baal van mn werk dag, anders had ik dit allemaal overdag kunnen doen
Nog zon 3 uren aan het ene en 10 uren aan het andere rapport. Dat weet ik zo precies omdat ik elke keer hetzelfde rapport moet maken, maar dan met nieuwe onderwerpenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:58 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Balen van het huiswerk! Moet je nog veel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |