Hoezo niet? Tijdens deel I werkte bezocht hij ze ook stuk-voor-stuk af.quote:Op maandag 27 december 2010 22:03 schreef MissMSX het volgende:
Dan zou het geen Tour de Singles meer zijn
quote:Op maandag 27 december 2010 22:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Diegene op je zwart-wit foto? Een vent?
Dat maakt hem alleen maar briljanterquote:
Ah, vandaar. Ik dacht al, want om zijn acteerkwaliteiten kan het toch echt niet zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 22:04 schreef MissMSX het volgende:
Nog een van mijn helden
Aikido-master
troost.....quote:Op maandag 27 december 2010 22:05 schreef L-E het volgende:
Ik stond niet op de route van de Tour de Singles. Damn it.
Logisch als jij je adres niet Pmtquote:Op maandag 27 december 2010 22:05 schreef L-E het volgende:
Wil je ook niet.quote:Op maandag 27 december 2010 22:05 schreef L-E het volgende:
Moet ik m'n trouwboekje verstoppen?quote:
Ah, een kennerquote:
Hebben ze daar geen gebrande sambal? Want da's nogal het verschil tussen oelek en de rest. Als het nog gaat aanbakken (door bijvoorbeeld een sausje te maken voor je net gebakken biefstuk in het eigen braadvet) zou ik zeker oelek nemen. Als je het op je rijst dumpt zou ik zelf Brandal nemen. Manis kan voor je de poesjes natuurlijk ook. Maar alles is net wat je fijn vind. Badjak is geloof ik nog wat heter.quote:Op maandag 27 december 2010 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar das de enige die ik hier op Malta kon vindenStuur jij wat potten echte sambal op voor mij dan?
Het is allemaal zo heerlijk fout. En ik ben dol op foutquote:Op maandag 27 december 2010 22:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Ik dacht al, want om zijn acteerkwaliteiten kan het toch echt niet zijn.
Ja en je trouwring afdoenquote:Op maandag 27 december 2010 22:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moet ik m'n trouwboekje verstoppen?
quote:Op maandag 27 december 2010 22:05 schreef Techno het volgende:
Ah, vandaar. Ik dacht al, want om zijn acteerkwaliteiten kan het toch echt niet zijn.
Ik ben best aardig hoorquote:
Die lijkt niet op een trouwringquote:
Ik heb er eentje thuisquote:Op maandag 27 december 2010 22:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moet ik m'n trouwboekje verstoppen?
[..]
Ah, een kenner
Waar op dan wel?quote:
Nee, dat maakt hem gewoon dramatisch.quote:Op maandag 27 december 2010 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat maakt hem alleen maar briljanter
Dit is echt de enige die ik kon vinden. En het is nog eens een mieters klein kutpotje ook.quote:Op maandag 27 december 2010 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen gebrande sambal? Want da's nogal het verschil tussen oelek en de rest. Als het nog gaat aanbakken (door bijvoorbeeld een sausje te maken voor je net gebakken biefstuk in het eigen braadvet) zou ik zeker oelek nemen. Als je het op je rijst dumpt zou ik zelf Brandal nemen. Manis kan voor je de poesjes natuurlijk ook. Maar alles is net wat je fijn vind. Badjak is geloof ik nog wat heter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |