Neuh een blonde godquote:
Precies.....tis zwertjes...da wit tog iedereeeeeeeeeeennnnnnnnnquote:Op maandag 27 december 2010 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Donkere mensen vinden het woord "neger" trouwens vaak beledigend.
quote:Op maandag 27 december 2010 20:27 schreef Laysa het volgende:
Negers en klein!
JONGUHHHHH DA KEN TOG NIEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!
Nu ja zeg!quote:Op maandag 27 december 2010 20:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
En ik kom niet meer terug op deze pagina
Hoezo?quote:Op maandag 27 december 2010 20:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
En ik kom niet meer terug op deze pagina
geen idee waar iedereen gebleven is.quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb me gisteren best even vermaakt met dit filmpje.
. Die lach van Charlie
.
Gevolg door deze:.
dan heb je nu wel een mooi gebitquote:Op maandag 27 december 2010 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Kosten tandarts sinds juni: 725 euro
quote:Op maandag 27 december 2010 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Kosten tandarts sinds juni: 725 euro
Kheb opzich geen lelijk gebit.. alleen ik was 3 jaar niet geweest..quote:Op maandag 27 december 2010 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan heb je nu wel een mooi gebit
oow good luckquote:Op maandag 27 december 2010 21:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kheb opzich geen lelijk gebit.. alleen ik was 3 jaar niet geweest..
Nu moest ik opeens nieuwe vullingen, gaatje laten vullen, en een behandeling tegen een of andere bacterie..(4 behandelingen, 6 consults..)
Nu de verzekering omhoog gegooid, want nu gaan ze nog wat aan mn kaak doen!
Zou kunnenquote:Op maandag 27 december 2010 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat duurt toch 5 werkdagen?
slapie slapie gauw onder de wolquote:Op maandag 27 december 2010 21:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was mijn fout, dacht dat we in GRTDOJW zaten, hier had ik er niet over moeten beginnen.
Nee, mijn fout, ik had ook anders kunnen reageren natuurljkquote:Op maandag 27 december 2010 21:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was mijn fout, dacht dat we in GRTDOJW zaten, hier had ik er niet over moeten beginnen.
Gister werd ik door Benny naar bed gestuurd, nu door jou... Pff.quote:Op maandag 27 december 2010 21:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
slapie slapie gauw onder de wol
We geven gewoon om jequote:Op maandag 27 december 2010 21:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gister werd ik door Benny naar bed gestuurd, nu door jou... Pff.
Naar bed naar bed zei duimelut. EErst nog wat eten zei chocochick.quote:Op maandag 27 december 2010 21:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 december 2010 21:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 december 2010 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Naar bed naar bed zei duimelut. EErst nog wat eten zei chocochick.
Ik beken noch ontken dit.quote:Op maandag 27 december 2010 21:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je leest wat je wilt lezen
Ik ben met dat rijmpje opgegroeid.quote:Op maandag 27 december 2010 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Naar bed naar bed zei duimelut. EErst nog wat eten zei chocochick.
Ik ook, maar ik ken alleen de eerste 2 regels uit mijn hoofd, anders had ik er anderen wel in verwerkt.quote:
Zie ondertitel.quote:Op maandag 27 december 2010 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ken alleen de eerste 2 regels uit mijn hoofd, anders had ik er anderen wel in verwerkt.
Machineheadquote:
oh jawel hoor, de HMH zat volgens mij vol de laatste keerquote:Op maandag 27 december 2010 21:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Bloed uit oren en brandende ogen trekken nou niet bepaald volle zalen.
quote:Op maandag 27 december 2010 21:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat volk wat daar zit, zit niet hier over het algemeen.quote:Op maandag 27 december 2010 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh jawel hoor, de HMH zat volgens mij vol de laatste keer
ik welquote:Op maandag 27 december 2010 21:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat volk wat daar zit, zit niet hier over het algemeen.
quote:Op maandag 27 december 2010 21:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Meer PM ruimtequote:Op maandag 27 december 2010 21:48 schreef Rauzer het volgende:
Fille de chocolat, waarom heb jij een abo?
Ah okquote:
Ja maar sommige wil ik bewaren en dat worden er bij mij steeds meerquote:Op maandag 27 december 2010 21:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah ok. Ik heb laatst gewoon al m'n PM's verwijderd, en dat kostte me niks
!
Ik heb ze allemaal bewaardquote:Op maandag 27 december 2010 21:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja maar sommige wil ik bewaren en dat worden er bij mij steeds meer
precies,opgeruimd staat netjesquote:Op maandag 27 december 2010 21:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah ok. Ik heb laatst gewoon al m'n PM's verwijderd, en dat kostte me niks
!
ow oke dat kan ookquote:Op maandag 27 december 2010 21:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Geëxporteerd als .txt en toen naar me zelf gemaild.
Wuut... hoe kun je dat doen?quote:Op maandag 27 december 2010 21:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Geëxporteerd als .txt en toen naar me zelf gemaild.
Nee, niet in dit topic wel op FOK, er is dan ook een Metalheads topic in MUZ.quote:Op maandag 27 december 2010 21:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat volk wat daar zit, zit niet hier over het algemeen.
maar nu niet meerquote:
Ik moest weleen keer. Inbox zat volquote:
Doe rustig Bosquote:Op maandag 27 december 2010 21:58 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen, ga maar op bed liggen, voor de somberheid erger wordt
Die snap ik nietquote:Op maandag 27 december 2010 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, het was weer een gevalletje 5sec-melding?
ok danquote:
Sterkte Bosquote:Op maandag 27 december 2010 21:58 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen, ga maar op bed liggen, voor de somberheid erger wordt
aawh leukquote:Op maandag 27 december 2010 21:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok dan
Heb net ff home alone 2 afgekeken
heb gister niet af kunnen kijken haha
morge maar deel 3 kijkenquote:
heb 4 ook nog liggen, misschien maar de woensdag doen haha.quote:
ja het is wel een beetje afgekauwdquote:Op maandag 27 december 2010 22:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb 4 ook nog liggen, misschien maar de woensdag doen haha.
ook al moet ik zeggen dat het succes toch wel bij 2 gestopt is. Die was nog leuk
Trustenquote:Op maandag 27 december 2010 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga mn bedje opzoeken, ik heb wel weer genoeg gepost voor vandaag!
Truste iedereen![]()
![]()
Trusten.quote:Op maandag 27 december 2010 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Truste iedereen![]()
![]()
slaap lekker Choco Meidquote:Op maandag 27 december 2010 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Truste iedereen![]()
![]()
Trusten, en ook nog trusten Bos!quote:Op maandag 27 december 2010 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Truste iedereen![]()
![]()
Dat is balen.quote:Op maandag 27 december 2010 22:06 schreef Anonymousz het volgende:
laptop naar de klote
valt steeds uit het beeld
Ahwquote:Op maandag 27 december 2010 22:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb al een uur mijn mail niet gekeken, goed hè!
ik ook, maar moest ff wat op cityvil doenquote:
Daar kan ik slechts op reageren met een welgemeende. 'quote:Op maandag 27 december 2010 22:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook, maar moest ff wat op cityvil doen
Ik moet wachtenquote:Op maandag 27 december 2010 22:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook, maar moest ff wat op cityvil doen
ik moet nog ff ergens een huis neer zetten voor 100 inwonersquote:
Een huis voor 100?quote:Op maandag 27 december 2010 22:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik moet nog ff ergens een huis neer zetten voor 100 inwoners
tjaquote:
"Eens".quote:Op maandag 27 december 2010 22:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja
dadelijk maar is mn nest opzoeken
Ik zie de overeenkomst nietquote:Op maandag 27 december 2010 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoiets, je kunt alleen niet met elkaar praten.
Behalve dat het iets is wat mensen allemaal doen en hier besprekenquote:
Dat.quote:Op maandag 27 december 2010 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Behalve dat het iets is wat mensen allemaal doen en hier bespreken.
Maar dan is nieuws net zoietsquote:Op maandag 27 december 2010 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Behalve dat het iets is wat mensen allemaal doen en hier bespreken.
Grammer hoerquote:
Is geen grammaticaquote:
Weltrustenquote:Op maandag 27 december 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
Ik kom weltrusten zeggen ook al was ik er niet, mijn virus is lekker bezig, slaap lekker allemaal
Ja dat gaat dus nietquote:Op maandag 27 december 2010 22:29 schreef Lutte het volgende:
Trusten Siep, doe maar lekker uitzieken!
Succes Kallyquote:Op maandag 27 december 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
Ik kom weltrusten zeggen ook al was ik er niet, mijn virus is lekker bezig, slaap lekker allemaal
Heeeequote:Op maandag 27 december 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
#HELLOquote:Op maandag 27 december 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
Symph, heb jij sinds SR ook de hele tijd 'Hello' in je kop?
ogen dicht, laptop / telefoon uit, en succesquote:
Jaquote:Op maandag 27 december 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
Symph, heb jij sinds SR ook de hele tijd 'Hello' in je kop?
Jaquote:Op maandag 27 december 2010 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je ging dan ook vannacht wel laat slapen
Heeft ie de pokken? Da's zielug.quote:Op maandag 27 december 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik moest ff overrschakelen van de pokke laptop naar mijn gewone pjoeter
Dat is of heul kort, of heul lang.quote:Op maandag 27 december 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wel, van half zeven tot half negen
Je zou juist denken na een nacht maar 4 uur geslapen te hebben dat het dan vannacht wel zou lukken, maar helaas, dingen houden me wakkerquote:Op maandag 27 december 2010 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
oorzaak gevonden... en wat heb je daarvan geleerd?
na zo kort slapen ben ik vaak juist een stuiterbalquote:Op maandag 27 december 2010 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zou juist denken na een nacht maar 4 uur geslapen te hebben dat het dan vannacht wel zou lukken, maar helaas, dingen houden me wakker.
als ik mijn hoofd neerleg ben ik wegquote:Op maandag 27 december 2010 23:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus jij kunt straks ook niet slapen?
Heb ik ook wel eens. Gisteravond sliep ik ook pas na enen, terwijl ik ook minder dan 4u geslapen, en een drukke dag had gehad.quote:Op maandag 27 december 2010 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zou juist denken na een nacht maar 4 uur geslapen te hebben dat het dan vannacht wel zou lukken, maar helaas, dingen houden me wakker.
Heb me wel beter gevoeldquote:Op maandag 27 december 2010 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
na zo kort slapen ben ik vaak juist een stuiterbal
Gaat het wel een beetje?
Dat is wel prettig.quote:Op maandag 27 december 2010 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik mijn hoofd neerleg ben ik weg
Nog 5 dagen Erik... het gaat je helemaal lukkenquote:Op maandag 27 december 2010 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb me wel beter gevoeld. Typische eindejaarsblues, ofzo. En ik voel me altijd zo schuldig omdat ik eigenlijk geen echte reden heb om heen ongelukkig te doen/zijn.
Mooiquote:Op maandag 27 december 2010 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Damn, wat is dit mooi. Die hoge noten (op 1.44 bijv.)![]()
.
Ik geloof niet meer dat het komende jaar opeens wél een topjaar wordt. Dat dacht ik namelijk van dit jaar ook. En het jaar daarvoor.quote:Op maandag 27 december 2010 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog 5 dagen Erik... het gaat je helemaal lukken
Moet je niet denken.quote:Op maandag 27 december 2010 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb me wel beter gevoeld. Typische eindejaarsblues, ofzo. En ik voel me altijd zo schuldig omdat ik eigenlijk geen echte reden heb om heen ongelukkig te doen/zijn.
As ge slaopt de ge lacht, dan ben de mergevruug blijquote:Op maandag 27 december 2010 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik geloof niet meer dat het komende jaar opeens wél een topjaar wordt. Dat dacht ik namelijk van dit jaar ook. En het jaar daarvoor.
quote:Op maandag 27 december 2010 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
As ge slaopt de ge lacht, dan ben de mergevruug blij
Je leert het wel.quote:Op maandag 27 december 2010 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een rasechte Flevolander, dat hoor je zo.quote:Op maandag 27 december 2010 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 december 2010 23:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Een rasechte Flevolander, dat hoor je zo.FlevolandersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...en het is Brabants![]()
Zover was ik al.quote:Op maandag 27 december 2010 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Flevolanders
...en het is Brabants
quote:Op maandag 27 december 2010 23:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Een rasechte Flevolander, dat hoor je zo.Een Flebo, niet te verwarren met de FeboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op maandag 27 december 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een Flebo, niet te verwarren met de Febo
Ik snap het eerste gedeelte nietquote:Op maandag 27 december 2010 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Flevolanders
...en het is Brabants
Wie lachend slaapt, is de volgende morgen ook blijquote:Op maandag 27 december 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap het eerste gedeelte niet. Als je slaapt dat je lacht?
quote:Op maandag 27 december 2010 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan moet ik even op zoek naar positief.
Misschien is HIV-positief wel het makkelijkst te vinden, telt dat ook?
Neh die sluiten we uitquote:Op maandag 27 december 2010 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
En volgend jaar Serious Reqeust voor HIV besmette studenten in plaats van weesjes?quote:Op maandag 27 december 2010 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vandaag weer Inception gezien, ik vertrouw mijn dromen nietquote:Op maandag 27 december 2010 23:10 schreef JJH het volgende:
Ik geloof dat ik dan eerder zou zeggen 'Als je droomt dat je lacht.'
Dan kun je het beter bij je slaap houden.quote:Op maandag 27 december 2010 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer Inception gezien, ik vertrouw mijn dromen niet.
Die moet ik nog steeds zienquote:Op maandag 27 december 2010 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer Inception gezien, ik vertrouw mijn dromen niet.
Ik vergeet hem steeds te vragenquote:Op maandag 27 december 2010 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie lopen achter. Ik heb 'm nu al drie keer gezien.
Kun je hem de volgende keer niet voor mij kijken?quote:Op maandag 27 december 2010 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie lopen achter. Ik heb 'm nu al drie keer gezien.
en voor mij?quote:Op maandag 27 december 2010 23:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Kun je hem de volgende keer niet voor mij kijken?
Weet je het zekerquote:Op maandag 27 december 2010 23:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Kun je hem de volgende keer niet voor mij kijken?
Wat een goed plan!quote:Op maandag 27 december 2010 23:26 schreef iBenny het volgende:
Weetje... laten we een meet doen waarbij we allemaal films gaan kijken
Oeh. Tof. Maar dan wel alleen films die ik mooi vindquote:Op maandag 27 december 2010 23:26 schreef iBenny het volgende:
Weetje... laten we een meet doen waarbij we allemaal films gaan kijken
Oke... wanneerquote:Op maandag 27 december 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh. Tof. Maar dan wel alleen films die ik mooi vind. Ik duld geen tegenspraak.
uitzonderlijk = gek = goedquote:Op maandag 27 december 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Zie de alhoewel. Ik heb een uitzonderlijke smaak
.
Tenminste geen 13 in een dozijn!quote:Op maandag 27 december 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Zie de alhoewel. Ik heb een uitzonderlijke smaak
.
Succes, en hopelijk welterusten.quote:Op maandag 27 december 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga een film aanzetten en dan hopen dat ik er bij in slaap val (ja, dat werkt soms).
Veel pret en Weltrustenquote:Op maandag 27 december 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga een film aanzetten en dan hopen dat ik er bij in slaap val (ja, dat werkt soms).
Whoehoe.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eindelijk van 2010 af, hallelujah!
Dat is ook best geweldig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:06 schreef iBenny het volgende:
Van iTunes kreeg ik vandaag een EP van Duran Duran, dat was echt geweldig
Ik doe niet aan iTunes.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.itunes12dagencadeaus.nl/
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:10 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan vooral die grote zwarte schijven.
Een schijfje...quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat denk je dat een CD is jongen
whehehe dan falen ze toch het door te laten brekenquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zijn er al tijden mee bezig. In Azie is het er al (gedeeltelijk)
Er staat hier een kast vol, maar ik ken al die muziek neitquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:10 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan vooral die grote zwarte schijven.
Nah... ze zitten vooral met rechten hequote:Op dinsdag 28 december 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
whehehe dan falen ze toch het door te laten breken
niks voor Google
Mag ik een keertje komen uitzoeken? Of worden papabenny en mamabenny dan boos?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er staat hier een kast vol, maar ik ken al die muziek neit
...of het is echt kei kinderachtig (disney, ed.)
Staat hier ook maar te verstoffen
Ja, dat is zeker een feitquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:13 schreef Koen66 het volgende:
Stu, wij zitten toch wel erg vaak in dezelfde topics
Ik zal wel eens kijken of ik een lijstje kan maken..quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag ik een keertje komen uitzoeken? Of worden papabenny en mamabenny dan boos?
Eveningquote:
Ik zie het wel een keertje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zal wel eens kijken of ik een lijstje kan maken..
Ze zijn natuurlijk van mijn ouders, maar ze doen er helemaal niks mee
kewlquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:15 schreef JJH het volgende:
Zwabber!
[ afbeelding ]
Kwam ik net tegen op twitter.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:15 schreef JJH het volgende:
Zwabber!
[ afbeelding ]
het verschil tussen dit en mijn thinkpad, awwwwwquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:15 schreef JJH het volgende:
Zwabber!
[ afbeelding ]
indrukwekkendquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:15 schreef JJH het volgende:
Zwabber!
[ afbeelding ]
Dat is ook wel een beetje ouder denk ik?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
check de Eniac dan...
[ afbeelding ]
'46quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje ouder denk ik?
Over de eerste computers?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb hier in groep 7 een werkstuk en een spreekbeurt over gehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |