abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 maart 2011 @ 15:40:14 #151
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_93772222
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:42 schreef Federer-fan het volgende:

Een jongen van 12 is met zijn moeder aan het kijken naar een tv-serie over een moordenaar.
Hij zegt: "Dit is een serie over een moordenaar. Dus eigenlijk is het een seriemoordenaar."
Dan is voor zijn moeder de maat vol en ze is ervan overtuigd dat hij hoogbegaafd is.

Dus ze meldt hem aan bij een prestigieuze universiteit. De decaan vindt de jongen totaal niet geschikt maar hij kan haar niet overrijden dus hij stemt er uiteindelijk maar mee in en het wordt een rechtenstudie. De universiteit laat de jongen gewoon toe tot alle colleges maar laat hem geen tentamens maken en zegt tegen de moeder dat dat is omdat hij die toch probleemloos zou halen en het geen uitdaging zou zijn. Na vier jaar is het zover en hij studeert af. Na een inleidend praatje krijgt de jongen een officieel uitziend certificaat, waarop met grote letters zijn nieuwe titel prijkt: mk.
Zegt die moeder tegen haar zoon. "Zooo. Mk. Dat klinkt deftig" en vervolgens vraagt ze aan de rector magnificus "Wat betekent het eigenlijk?"
Zegt de rector-magnificus: "Minkukel."
Dat stukje is het beste :+
Ik heb geen signature.
  maandag 7 maart 2011 @ 16:15:05 #152
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_93773747
Kos zit op de wc. Zijn vriend Rens staat voor de deur. Jos, de domme broer van Kos doet open.
"Waar is Kos?" vraagt Rens.
"Kos plee" zegt Jos.
Zegt Rens: "Leuk, ik doe ook mee!" :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 7 maart 2011 @ 16:18:22 #153
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_93773915
Het is kwart over drie en Hans, na een avond stappen besluit naar huis te gaan. Maar zijn fiets is gestolen dus belt hij om een taxi.
Hij dus wachten en wachten. Komt er een man aangefietst en gooit een pakje drinken naar hem, waarna hij meteen doorfietst.
Hans zo "Ja wat is dit nou?"
Roept de man: "Uw taksi, meneer!"
  maandag 7 maart 2011 @ 16:24:47 #154
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_93774222
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:15 schreef najazeg het volgende:
Kos zit op de wc. Zijn vriend Rens staat voor de deur. Jos, de domme broer van Kos doet open.
"Waar is Kos?" vraagt Rens.
"Kos plee" zegt Jos.
Zegt Rens: "Leuk, ik doe ook mee!" :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen je met de naam Kos aan kwam zetten, wist ik al gelijk dat je die niet-bestaande naam nodig had voor de grap.
Ik heb geen signature.
  maandag 7 maart 2011 @ 16:26:29 #155
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_93774303
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:18 schreef najazeg het volgende:
Het is kwart over drie en Hans, na een avond stappen besluit naar huis te gaan. Maar zijn fiets is gestolen dus belt hij om een taxi.
Hij dus wachten en wachten. Komt er een man aangefietst en gooit een pakje drinken naar hem, waarna hij meteen doorfietst.
Hans zo "Ja wat is dit nou?"
Roept de man: "Uw taksi, meneer!"
Die is wat beter. Maar dan zou ik 'om een taxi bellen' vervangen met 'een taxi bestellen', omdat dat ook meer overeenkomt met een drankje bestellen in de horeca.
Ik heb geen signature.
  maandag 7 maart 2011 @ 16:37:37 #156
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_93774809
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:26 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Die is wat beter. Maar dan zou ik 'om een taxi bellen' vervangen met 'een taxi bestellen', omdat dat ook meer overeenkomt met een drankje bestellen in de horeca.
daar zit wat in ja :)
  maandag 7 maart 2011 @ 17:09:40 #157
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_93776168
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
nou, de inspiratie is ver te zoeken geloof ik, heb ik gelijk of heb ik gelijk?
Nee, ik vind van niet. Ik vind dat er bij de laatste grappen best aardige dingen zitten.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_93791699
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:24 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Toen je met de naam Kos aan kwam zetten, wist ik al gelijk dat je die niet-bestaande naam nodig had voor de grap.
hoezo niet bestaande naam??
wat dacht je van onderstaand persoon?
:D is toch een hele echte kos :)
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_93791739
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:57 schreef sjoemie1985 het volgende:
een kunst kenner komt zo een gallerij binnen en bestuur een aantal werken.
en bij 1 kunstwerk blijft hij langer staan en zegt tegen de gallerij houder.
dit stuk zit eigenlijk tussen het echte en neppe dus het zit eigenlijk tussen kunst en kitsch.
en wat vonden jullie eigenlijk van bovenstaande grap van mij?
I am a child of God
God is not dead.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:32:07 #160
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_93816716
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:02 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

hoezo niet bestaande naam??
wat dacht je van onderstaand persoon?
:D is toch een hele echte kos :)
[ afbeelding ]
Ja het is wel de achternaam van een Noorse schaatser. Niet een Nederlandse voornaam.
Het noodzakelijke gebruik van die naam maakt de mop niet sterk, toch?
Ik heb geen signature.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:49:03 #161
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_93819787
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:32 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Ja het is wel de achternaam van een Noorse schaatser. Niet een Nederlandse voornaam.
Het noodzakelijke gebruik van die naam maakt de mop niet sterk, toch?
wat maakt dat uit? In dit soort grappen mogen dat soort namen hoor. Het zijn per slot van rekening slechte zelfbedachte grappen!
pi_93851864
inderdaad en in slechte zelfbedachte grappen mogen ook slechte zelfbedacht namen in voorkomen.
I am a child of God
God is not dead.
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:47:16 #163
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_93862432
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:03 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

en wat vonden jullie eigenlijk van bovenstaande grap van mij?
wel aardig, maar eerlijk gezegd een van de minder leukere uit je oeuvre.
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:50:18 #164
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_93862557
Hanneke zit aan de telefoon. Plots gaat haar mobieltje af. Die neemt ze op en het blijkt de persoon te zijn waar ze al mee aan de gewone telefoon zat.
Dus Hanneke vraagt: "Waarom bel je me twee keer?"
Hoort ze aan de andere kant: "Ja gewoon, leek me grappig."
  vrijdag 11 maart 2011 @ 08:17:28 #165
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_93944597
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:50 schreef najazeg het volgende:
Hanneke zit aan de telefoon. Plots gaat haar mobieltje af. Die neemt ze op en het blijkt de persoon te zijn waar ze al mee aan de gewone telefoon zat.
Dus Hanneke vraagt: "Waarom bel je me twee keer?"
Hoort ze aan de andere kant: "Ja gewoon, leek me grappig."
Dit is wat mij betreft niet echt een grap. Ik vind persoonlijk dat je beter alleen de grappen kunt posten die je zef geslaagd vindt. Soms post ik een maand niets en pas dan weer iets. Wil niet zeggen dat al mijn grappen geslaagd zijn natuurlijk, maar wel dat ik ze alleen post als ik ze zelf enigszins geslaagd vind en niet als ik het een soort veredelde topicvulling vind.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 11 maart 2011 @ 08:24:12 #166
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_93944687
Een man gaat met zijn vrouw eten in een restaurant. Maar hij dreigt te stikken in een hap eten en zowel hij als zijn vrouw raken in paniek. Dus de kok, die het ziet, komt aanrennen en verricht een Heinrich-manoeuvre bij de man. De volgende dag heeft de man pijn in zijn borst en de huisarts constateert dat hij een gebroken rib heeft.
Gaat die man langs bij dat restuarant en hij zegt boos tegen die kok: "Je hebt gister mijn rib gebroken joh. Ik ben boos"
Zegt die kok: "Ja, het klopt dat ik uw rib heb gebroken, maar anders was u gestikt. Als je een Heinrich-manoeuvre verricht, breek je altijd een rib bij die persoon."
Zegt die man: "Dus u wist van tevoren al dat u mijn rib ging breken? Dan vind ik het helemaal schandalig."
pi_94078860
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 08:24 schreef Federer-fan het volgende:
Een man gaat met zijn vrouw eten in een restaurant. Maar hij dreigt te stikken in een hap eten en zowel hij als zijn vrouw raken in paniek. Dus de kok, die het ziet, komt aanrennen en verricht een Heinrich-manoeuvre bij de man. De volgende dag heeft de man pijn in zijn borst en de huisarts constateert dat hij een gebroken rib heeft.
Gaat die man langs bij dat restuarant en hij zegt boos tegen die kok: "Je hebt gister mijn rib gebroken joh. Ik ben boos"
Zegt die kok: "Ja, het klopt dat ik uw rib heb gebroken, maar anders was u gestikt. Als je een Heinrich-manoeuvre verricht, breek je altijd een rib bij die persoon."
Zegt die man: "Dus u wist van tevoren al dat u mijn rib ging breken? Dan vind ik het helemaal schandalig."
Sorry maar ik denk dat ik deze beter zou vinden als jij ditmaal de laatste regel weg zou laten :+
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 14 maart 2011 @ 08:38:44 #168
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_94082045
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:00 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Sorry maar ik denk dat ik deze beter zou vinden als jij ditmaal de laatste regel weg zou laten :+
eens :)
  maandag 14 maart 2011 @ 08:58:51 #169
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_94082449
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:00 schreef Shreyas het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 08:38 schreef najazeg het volgende:

[..]

eens :)
Bn het er niet mee eens. Zonder die laatste regel is het niet echt een grap (afgezien van die slechte zelfbedachte tussengrap). De grap zit hem erin dat die klant boos is dat die ober het redden van zijn leven belangrijker vond dan het niet-breken van zijn rib. Dat is een beetje onzinnig en als je dat weglaat, blijft er weinig over.
pi_94468600
Waarom is een neger zwart?

SPOILER
  donderdag 31 maart 2011 @ 17:53:43 #171
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_94863034
Welk dier houd van puzzelen?

SPOILER
The Outside Agency
  donderdag 31 maart 2011 @ 19:40:00 #172
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_94867376
Ik heb een bestaande grap iets aangepast, waardoor ik hem leuk vind. Al moet ik zeggen dat het meer zo is dat iemand hem aan me vertelde die niet meer wist hoe hij ging. Daardoor vond ik hem heel grappig. Dat verbaasde, want ik moet zelden lachen om traditionele grappen. Hierbij de grap:

Jan Paardekoper is met zijn beste vriend Martin de Vries, die barmedewerker is bij de lokale bowlingclub, aan het opscheppen over beroemde mensen die ze kennen.
Zegt Martin: ""Ik ken de minister van Binnenlandse Zaken vrij goed."
Zegt Jan: "Oh, dat is niet gek, mar ik ken een nog veel beroemder iemand, want ik ken de paus."
Zegt Martin: "Nou, dat geloof ik echt niet."
Zegt Jan: "Nou, over twee maanden ga ik op audientie bij de paus en als je me niet gelooft, mag je mee."
Zegt Martin: "Daar hou ik je aan."
Dus zo gezegd zo gedaan. Dus ze zijn in het Vaticaan en zitten in een ruimte met ongeveer vijftig mensen. Jan en Martin zitten op de eerste rij en de paus zit voor in de zaal op een podium in een grote stoel. De hele zaal zit te wachten tot het begint.
Vraagt de paus op een gegeven moment aan zijn adviseur: "Who's that fellow sitting next to Jan Paardekooper?"
pi_95073095
Wauw, dat dit topic nog steeds leeft :o
  dinsdag 5 april 2011 @ 16:05:06 #174
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_95074178
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:40 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb een bestaande grap iets aangepast, waardoor ik hem leuk vind. Al moet ik zeggen dat het meer zo is dat iemand hem aan me vertelde die niet meer wist hoe hij ging. Daardoor vond ik hem heel grappig. Dat verbaasde, want ik moet zelden lachen om traditionele grappen. Hierbij de grap:

Jan Paardekoper is met zijn beste vriend Martin de Vries, die barmedewerker is bij de lokale bowlingclub, aan het opscheppen over beroemde mensen die ze kennen.
Zegt Martin: ""Ik ken de minister van Binnenlandse Zaken vrij goed."
Zegt Jan: "Oh, dat is niet gek, mar ik ken een nog veel beroemder iemand, want ik ken de paus."
Zegt Martin: "Nou, dat geloof ik echt niet."
Zegt Jan: "Nou, over twee maanden ga ik op audientie bij de paus en als je me niet gelooft, mag je mee."
Zegt Martin: "Daar hou ik je aan."
Dus zo gezegd zo gedaan. Dus ze zijn in het Vaticaan en zitten in een ruimte met ongeveer vijftig mensen. Jan en Martin zitten op de eerste rij en de paus zit voor in de zaal op een podium in een grote stoel. De hele zaal zit te wachten tot het begint.
Vraagt de paus op een gegeven moment aan zijn adviseur: "Who's that fellow sitting next to Jan Paardekooper?"
Zo geniaal.

:')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:52:40 #175
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95088917
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:41 schreef diamondstor2 het volgende:
Wauw, dat dit topic nog steeds leeft :o
Je bedoelt dit deel of de reeks?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')