Nee.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:52 schreef Vinnie85 het volgende:
[..]
Je zegt dat je nooit een vrouw zou krijgen, dat weet je toch niet waneer dat je een leuk iemand tegen komt.
Op ieder potje past een deksel.
En in Nederland zijn zat vrouwen dus je maakt altijd wel kans dat je een leuk iemand tegen komt.
Behoorlijk wat taal- en spelfouten ja maar wel interessante vragen waar ik ook wel mee zit.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Van z'n site.Je moet wel heel erg in de penarie zitten als je hulp vraagt aan deze onderontwikkelde mongol.
Die spelvouten maken het nog meesterlijkerquote:Op zondag 23 januari 2011 19:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Van z'n site.Je moet wel heel erg in de penarie zitten als je hulp vraagt aan deze onderontwikkelde mongol.
Wat bedoel je met nee??quote:
En ik vind dat het niet klopt en dat ik daar bewijs van ben. Het kostte me sowieso 27 jaar voordat ik voor het eerst met een vrouw sprak en dat was enkel alleen op msn. In het dagelijkse leven word ik genegeerd alsof ik niet besta waar ik ook kom. En ik weet zeker dat dit door mijn uiterlijk komt ook al zeggen ze hier van niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:56 schreef Vinnie85 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met nee??
Wat ik post is gewoon waar, omdat ik zo vaak zelfs de grootste debielen met een vrouw aan hun arm zie lopen.
Je moet wel heel erg bijzonder zijn als er niemand bij je zou passen.
Dus het spreekwoord "op elk potje past een deksel" klopt dus gewoon.
Uitzondering bevestigd de regelquote:Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En ik vind dat het niet klopt en dat ik daar bewijs van ben. Het kostte me sowieso 27 jaar voordat ik voor het eerst met een vrouw sprak en dat was enkel alleen op msn. In het dagelijkse leven word ik genegeerd alsof ik niet besta waar ik ook kom. En ik weet zeker dat dit door mijn uiterlijk komt ook al zeggen ze hier van niet.
Kom, zo lelijk ben je nu ook weer niet. Ik heb lelijkere mannen gezien die wel een vriendin hebben.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En ik vind dat het niet klopt en dat ik daar bewijs van ben. Het kostte me sowieso 27 jaar voordat ik voor het eerst met een vrouw sprak en dat was enkel alleen op msn. In het dagelijkse leven word ik genegeerd alsof ik niet besta waar ik ook kom. En ik weet zeker dat dit door mijn uiterlijk komt ook al zeggen ze hier van niet.
Je spreekt nooit met je moeder? Heb je ook geen zusjes?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee ik heb geen familie en ben enkel door mijn vader opgevoed. Acceptatie van geen contact met vrouwen is moeilijk maar het is te doen. Begin me nu weer kut te voelen vooral ook omdat ik vandaag niet naar de sportschool kon gaan. Dit heb ik nodig om te overleven.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je spreekt nooit met je moeder? Heb je ook geen zusjes?
Anders inderdaad triest gesteld met het vrouwelijk contact
Kon je niet gaan fietsen ipv de sportschool? ,Kom je ook eens buitenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee ik heb geen familie en ben enkel door mijn vader opgevoed. Acceptatie van geen contact met vrouwen is moeilijk maar het is te doen. Begin me nu weer kut te voelen vooral ook omdat ik vandaag niet naar de sportschool kon gaan. Dit heb ik nodig om te overleven.
begin dan eens met " hoi" te zeggen tegen de kassiere.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee ik heb geen familie en ben enkel door mijn vader opgevoed. Acceptatie van geen contact met vrouwen is moeilijk maar het is te doen. Begin me nu weer kut te voelen vooral ook omdat ik vandaag niet naar de sportschool kon gaan. Dit heb ik nodig om te overleven.
Waarom ga je niet gewoon naar een hoertje? Je kunt over een uur al neukenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja nou, dat zal helpenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:24 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon naar een hoertje? Je kunt over een uur al neuken
Als ik boodschappen doe dan probeer altijd de leuke cassières te vermijden zodat ik niet per ongeluk moet blozen.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
begin dan eens met " hoi" te zeggen tegen de kassiere.
En je hebt toch wel een tante of nichtje ofzo?
Dat dit soort mensen bestaan..quote:Op zondag 23 januari 2011 23:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als ik boodschappen doe dan probeer altijd de leuke cassières te vermijden zodat ik niet per ongeluk moet blozen.
Op vraag 2: nee
Je zit vast in een cirkelgedachte. Omdat je denkt dat lelijk bent straal je onzekerheid uit. Daar reageren mensen op en jij denkt vervolgens weer dat dat door je uiterlijk komt. Het gaat veel meer om je houding/verschijning dan je daadwerkelijke lichaam.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Anders hap je even. Natuurlijk heeft hij wel contact gehad met vrouwen in zijn leven. Sjonge jonge zeg, en jij hebt een studie geneeskunde afgerond?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat dit soort mensen bestaan..
En de schooljuf sprak je vroeger ook nooit?
Dat zijn zelf anders ook altijd van die vage lui.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:52 schreef Mercer het volgende:
Sjonge jonge zeg, en jij hebt een studie geneeskunde afgerond?
Ja, maar het trieste is denk ik dat hij werkelijk denkt dat dit niet zo is...quote:Op maandag 24 januari 2011 00:52 schreef Mercer het volgende:
[..]
Anders hap je even. Natuurlijk heeft hij wel contact gehad met vrouwen in zijn leven. Sjonge jonge zeg, en jij hebt een studie geneeskunde afgerond?
d. de ik heb honger, wil mijn boodschappen afrekenen en ga daarna naar huis -gast.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zie standaard drie typen:
a. de ik ben cool dus kijk ik strak want "jouw schoonheid intimideerd mij niet" -gast
b. de overduidelijke ik vind jou leuk en ik weet niet meer hoe ik moet staan en loop rood aan -gast
c. de ik doe alsof ik teveel zelfvertrouwen heb in de hoop dat het mijn blozen maskeert -gast
Welke supermarkt is dit?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb dat ook.
Schattge kassa-meisjes ga ik uit de weg. Scheelt mij een hoop stres en ongemak. Maar dan bedenk ik me dat ze mij allang hebben gezien, dus wat maakt het dan nog uit?
Weet je wat ook leuk is. Aan de kassa naast de kassa van het mooiste meisje in de super gaan staan. En dan de reacties/houding van andere mannen bestuderen tov dat meisje. Leer je veel van. Dat ziet er meestal zo triest uit
Ik zie standaard drie typen:
a. de ik ben cool dus kijk ik strak want "jouw schoonheid intimideerd mij niet" -gast
b. de overduidelijke ik vind jou leuk en ik weet niet meer hoe ik moet staan en loop rood aan -gast
c. de ik doe alsof ik teveel zelfvertrouwen heb in de hoop dat het mijn blozen maskeert -gast
Volgens mij bestaat die niet. Elke gast waar dan ook, al is de pleuris uitgebroken, raakt dan nog geintimideerd door mooie jonge deernesquote:Op maandag 24 januari 2011 01:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
d. de ik heb honger, wil mijn boodschappen afrekenen en ga daarna naar huis -gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |