Nou eigenlijk kan je als je iemand leuk vindt en die je zeg maar wilt versieren, gewoon net als een andre persoon aanspreken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:28 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Vreemde mensen aanspreken is het probleem niet! Op mijn werk althans ben ik het contactpunt voor Nederland, ook als ik op inspectie moet op bouwplaatsen verspreid over het land.
Nee de angst om af te gaan als een gieter. En dat voornamelijk met dames, in een setting die op versieren lijkt. In alle andere situaties: no problemo jose.
Niet dat ik er rouwig om ben: zo ben ik nou eenmaal, en ooit gaat het wel lukken. Tis alleen een beetje kut af en toe als je je later voor je kop mept dat je het toch anders had moeten doen. Maar gewoon weer een glimlach opzetten en doorbanjeren. Maar alle tips en adviezen voor de situatie van TS zijn natuurlijk altijd handig.
Geloof het,of niet,maar de manieren hoe je op school achter de dames aangaat is geheel anders wanneerquote:Op maandag 27 december 2010 16:40 schreef Arolsen het volgende:
Is het dan nog mogelijk om het gewoon te leren zoals iedereen die het wel op de middelbare school heeft gedaan. Ik heb het in mijn tienerjaren op een korte scharrel na helemaal gemist.
Zelfverzekerd zijn geeft vrouwen vertrouwen en dat is benodigd voor een bepaalde activiteit waar 15% van de mannen van dertig nog niet in geslaagd is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:14 schreef Schenkstroop het volgende:
"Zelfverzekerder"
ga eens uit en kijk om je heen naar al die zg volwassen mannen die "zelfverzekerd" vrouwen benaderen. Wat een overtrokken bullshit dat "zelfverzekerd zijn". Het blijft bij praatjes of een merkbaar gedwongen attitude.
"Zelfverzekerd", alles mooier maken dan het is. Daar stoor ik me echt bij 'Ollanders.
Wij vrouwen vertrouwen geven? Kunnen jullie dat lekker zelf niet? Zo'n uitspraak bewijst maar weer eens hoe labiel half vrouwelijk NL isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zelfverzekerd zijn geeft vrouwen vertrouwen en dat is benodigd voor een bepaalde activiteit waar 15% van de mannen van dertig nog niet in geslaagd is.
Komt omdat vrouwen inhoudelijk niet veel te bieden hebben tegenwoordig. Het moet allemaal intiutief zijn en intiutie is een ervaringsconstructie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zelfverzekerd zijn geeft vrouwen vertrouwen en dat is benodigd voor een bepaalde activiteit waar 15% van de mannen van dertig nog niet in geslaagd is.
Sommige mannen zíjn gewoon zelfverzekerd. Blij met zichzelf. Gelukkig. Stralen ze uit.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:14 schreef Schenkstroop het volgende:
"Zelfverzekerder"
ga eens uit en kijk om je heen naar al die zg volwassen mannen die "zelfverzekerd" vrouwen benaderen. Wat een overtrokken bullshit dat "zelfverzekerd zijn". Het blijft bij praatjes of een merkbaar gedwongen attitude.
"Zelfverzekerd", alles mooier maken dan het is. Daar stoor ik me echt bij 'Ollanders.
Dus een gemiddelde vrouw met een normaal karakter, maar zonder vrienden, baan, interesses en zelfvertrouwen vind jij helemaal prima?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:57 schreef D.D.W. het volgende:
Sjonge zeg, er wordt wel veel verwacht van een man tegenwoordig?
- Een man moet veel geld hebben of tenminste een goede baan hebben
- Hij moet er leuk uitzien
- Hij moet zich goed kunnen kleden
- Hij moet zelfvertrouwen uitstralen
- Hij moet sociaal (hoog) aangelegd zijn
- Een sociale kring hebben
- Hij moet hobbies/talent of wat te vertellen hebben (interessant zijn)
Heb ik het al over uiterlijke kenmerken gehad?
Het enigste wat ik van een vrouw vraag is een gemiddeld/leuk uiterlijk en normaal (niet irritant) karakter, daar moet wel veel tegenover staan tegenwoordig![]()
Ik weet niet of je gelijk hebt maar zo voelt het wel helemaal inderdaad. Dan kan je het maar beter opgeven op gegeven moment.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:57 schreef D.D.W. het volgende:
Sjonge zeg, er wordt wel veel verwacht van een man tegenwoordig?
- Een man moet veel geld hebben of tenminste een goede baan hebben
- Hij moet er leuk uitzien
- Hij moet zich goed kunnen kleden
- Hij moet zelfvertrouwen uitstralen
- Hij moet sociaal (hoog) aangelegd zijn
- Een sociale kring hebben
- Hij moet hobbies/talent of wat te vertellen hebben (interessant zijn)
Heb ik het al over uiterlijke kenmerken gehad?
Het enigste wat ik van een vrouw vraag is een gemiddeld/leuk uiterlijk en normaal (niet irritant) karakter, daar moet wel veel tegenover staan tegenwoordig![]()
Je hebt MYV tochquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Kenkerwijven.
Ik zag een tijd geleden trouwens een antiliaan en toen hij vertrok met een meisje dat nog dikker was dan het michelin mannetje. ja zei ze, dat komt door die pil in dr arm maar dat zou ze weer laten verwijderen door de dokter
zelfs leijke dikke wijven kunnen neuken en geven de pil in hun arm de schuld
Wat lijden veel mannen toch eigenlijk onder de tirannie van vrouwen he
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Kenkerwijven.
Op het moment dat je dat nodig hebt mis je al het cruciale element waar je ELKE vrouw mee naar huis neemt: zelfvertrouwen.quote:Op maandag 27 december 2010 17:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Geef eens een beter alternatief voor TS.
Zelfs met een enorme zeflhaat kun je wel verzekerd zijn, immers erger dan jezelf haten wordt het toch niet, en zie daar; een positieve instellingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Sommige mannen zíjn gewoon zelfverzekerd. Blij met zichzelf. Gelukkig. Stralen ze uit.
Vrouwen vallen niet op onzekere kneusjes die zichzelf niet eens leuk vinden.
Dat is waar maar ook weer helemaal niet. Zonder vriendin is het als man bijna onmogelijk om een vorm van zelfvertrouwen te ontwikkelen. Het blijft dus een viceuze cirkel. Ik ken iemand 33 jr ondertussen, maagd, zo zelfverzekerd als het maar kan en heeft veel kennis. Maar begin je langdurig over vrouwen onderdruk je hem.Ik ken ook mannen die hebben al jaren een relatie maar als het uit is springen ze snel naar de volgende om geen relatie en een depressie te vermijden daar komt nog bij dat veel mensen zich voorstaan op hun relatie. Daar ben ik nou op tegen bij vrouwen. Vrouwen vallen op types die ze als het ware als groep zelf in de hand spelen, dat is net zoiets als racisten gaan zeggen dat andere racistisch tegen hun doen. Bij mannen is dat meestal anders die zijn wat dat betreft wat ruimdenkender. Hoewel wij weer vrouwen aansporen om zich zo sletterig mogelijk te gedragen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Sommige mannen zíjn gewoon zelfverzekerd. Blij met zichzelf. Gelukkig. Stralen ze uit.
Vrouwen vallen niet op onzekere kneusjes die zichzelf niet eens leuk vinden.
Je hebt gelijk dat dat er niks van je overblijft als je geen vrouw kan krijgen kwa zelfvertrouwen. Ik vind het echt heel erg voor kennis van je wat een lijdensweg moet het zijn en je kan er met niemand over praten.... dus je kropt ook nog eens al je emoties op. Ik weet niet zeker of ik nog 7 jaar zo door kan leven op deze manier met zo'n versteende ziel het moet wel verschrikkelijk zijn om op je 33ste nog steeds geen vrouw te hebben gevonden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:54 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat is waar maar ook weer helemaal niet. Zonder vriendin is het als man bijna onmogelijk om een vorm van zelfvertrouwen te ontwikkelen. Het blijft dus een viceuze cirkel. Ik ken iemand 33 jr ondertussen, maagd, zo zelfverzekerd als het maar kan en heeft veel kennis. Maar begin je langdurig over vrouwen onderdruk je hem.Ik ken ook mannen die hebben al jaren een relatie maar als het uit is springen ze snel naar de volgende om geen relatie en een depressie te vermijden daar komt nog bij dat veel mensen zich voorstaan op hun relatie. Daar ben ik nou op tegen bij vrouwen. Vrouwen vallen op types die ze als het ware als groep zelf in de hand spelen, dat is net zoiets als racisten gaan zeggen dat andere racistisch tegen hun doen. Bij mannen is dat meestal anders die zijn wat dat betreft wat ruimdenkender. Hoewel wij weer vrouwen aansporen om zich zo sletterig mogelijk te gedragen.
Je zegt dat je nooit een vrouw zou krijgen, dat weet je toch niet waneer dat je een leuk iemand tegen komt.quote:Op zondag 23 januari 2011 04:52 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat dat er niks van je overblijft als je geen vrouw kan krijgen kwa zelfvertrouwen. Ik vind het echt heel erg voor kennis van je wat een lijdensweg moet het zijn en je kan er met niemand over praten.... dus je kropt ook nog eens al je emoties op. Ik weet niet zeker of ik nog 7 jaar zo door kan leven op deze manier met zo'n versteende ziel het moet wel verschrikkelijk zijn om op je 33ste nog steeds geen vrouw te hebben gevonden.
Zelf heb ik dus gekeken wat ik er aan kon doen om wel zelfvertrouwen te krijgen. En dat is krachtraining, ik merk echt dat ik erop vooruit ga. Een vrouw zal ik nooit krijgen maar ik krijg dus wel het gevoel dat ik alles aankan. En dat mijn "vrienden " me nodig hebben voor allerlei dingen omdat ze het zelf niet kunnen, ze zijn een beetje afhankelijk van mij als het ware en ik niet van hun. Krachttraining in combinatie met direct je gedachtes blokkeren als je iets confronterends meemaakt of ziet. Je toekomst volledig plannen zonder partner.
Als jij zelfs dikke vrouwen niet kan krijgenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Kenkerwijven.
Ik zag een tijd geleden trouwens een antiliaan en toen hij vertrok met een meisje dat nog dikker was dan het michelin mannetje. ja zei ze, dat komt door die pil in dr arm maar dat zou ze weer laten verwijderen door de dokter
zelfs leijke dikke wijven kunnen neuken en geven de pil in hun arm de schuld
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:01 schreef whosvegas het volgende:
Een tip, van de meester himself:
http://www.versieracademie.nl/
Van z'n site.quote:Beste vriend,
Zit je met veel vragen, weet je niet hoe je vrouwen moet versieren? of hoe je verder moet met een bepaalde vrouw?
Veel klanten hebben vaak vragen die wij dan helpen via de telefoon.
Voorbeelden van vragen die veel klanten stellen:
- Hoe maak ik haar seksueel geïnteresseerd raakt in mij?
- Ik wil indruk maken op mijn eerste date, Hoe doe ik dat?
- Hoeveel dagen moet ik wachten tot ik haar kan bellen?
- Hoe creëer ik aantrekkingskracht zodat ze mij leuk vind?
- Ik ben zo lief en aardig waarom valt ze nou niet voor mij?
- Waarom ziet ze me nou alleen als een goede vriend?
- Ik heb haar telefoon nummer maar hoe nu verder?
- Hoe kom ik er achtemoment om haar te gaan zoenen?
- Op welke manier kan je het best grappig over komen ?
- Hoe vermijd ik het om alleen vriendjes te zijn met haar ?
- Kan ik haar vertellen dat ik verliefd op haar ben?
- Hoe geef ik haar verliefden gevoelens voor mij?
- Waarom valt ze nou op die ene gemene klootzak?
- Waarom smst of belt ze me niet meer terug?
Dit zijn enkel voorbeelden van gestelden vragen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |