abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91667605
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:28 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Vreemde mensen aanspreken is het probleem niet! Op mijn werk althans ben ik het contactpunt voor Nederland, ook als ik op inspectie moet op bouwplaatsen verspreid over het land.

Nee de angst om af te gaan als een gieter. En dat voornamelijk met dames, in een setting die op versieren lijkt. In alle andere situaties: no problemo jose.

Niet dat ik er rouwig om ben: zo ben ik nou eenmaal, en ooit gaat het wel lukken. Tis alleen een beetje kut af en toe als je je later voor je kop mept dat je het toch anders had moeten doen. Maar gewoon weer een glimlach opzetten en doorbanjeren. Maar alle tips en adviezen voor de situatie van TS zijn natuurlijk altijd handig.
Nou eigenlijk kan je als je iemand leuk vindt en die je zeg maar wilt versieren, gewoon net als een andre persoon aanspreken.
Maarja dat ken ik wel als je een leuke meid tegen komt dat je toch iets anders denkt en anders doet dan normaal.
En omdat je met zoveel mensen te maken krijg via je werk, kom je dan vrouwen tegen die je leuk vindt?
En zoja, kan je dan met die vrouwen een normaal gesprek voeren of heb je dan ook een beetje die angst?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 18:34:30 #102
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_91670144
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 16:40 schreef Arolsen het volgende:

Is het dan nog mogelijk om het gewoon te leren zoals iedereen die het wel op de middelbare school heeft gedaan. Ik heb het in mijn tienerjaren op een korte scharrel na helemaal gemist.
Geloof het,of niet,maar de manieren hoe je op school achter de dames aangaat is geheel anders wanneer
je volwassen bent of ouder wordt.

Je leunt op je ouder worden en volwassenheid om de dames te benaderen en dat heeft heel veel voordelen
want je bent zelfverzekerder.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 20:14:34 #103
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91674598
"Zelfverzekerder" :')

ga eens uit en kijk om je heen naar al die zg volwassen mannen die "zelfverzekerd" vrouwen benaderen. Wat een overtrokken bullshit dat "zelfverzekerd zijn". Het blijft bij praatjes of een merkbaar gedwongen attitude.

"Zelfverzekerd", alles mooier maken dan het is. Daar stoor ik me echt bij 'Ollanders.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 21 januari 2011 @ 20:26:21 #104
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91675207
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:14 schreef Schenkstroop het volgende:

ga eens uit en kijk om je heen naar al die zg volwassen mannen die "zelfverzekerd" vrouwen benaderen. Wat een overtrokken bullshit dat "zelfverzekerd zijn". Het blijft bij praatjes of een merkbaar gedwongen attitude.

"Zelfverzekerd", alles mooier maken dan het is. Daar stoor ik me echt bij 'Ollanders.
Zelfverzekerd zijn geeft vrouwen vertrouwen en dat is benodigd voor een bepaalde activiteit waar 15% van de mannen van dertig nog niet in geslaagd is.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_91677251
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:26 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Zelfverzekerd zijn geeft vrouwen vertrouwen en dat is benodigd voor een bepaalde activiteit waar 15% van de mannen van dertig nog niet in geslaagd is.
Wij vrouwen vertrouwen geven? Kunnen jullie dat lekker zelf niet? Zo'n uitspraak bewijst maar weer eens hoe labiel half vrouwelijk NL is :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_91699316
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:26 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Komt omdat vrouwen inhoudelijk niet veel te bieden hebben tegenwoordig. Het moet allemaal intiutief zijn en intiutie is een ervaringsconstructie.
UITGESCHREVEN
  zaterdag 22 januari 2011 @ 12:02:05 #107
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91699935
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:14 schreef Schenkstroop het volgende:

Sommige mannen zíjn gewoon zelfverzekerd. Blij met zichzelf. Gelukkig. Stralen ze uit.

Vrouwen vallen niet op onzekere kneusjes die zichzelf niet eens leuk vinden.
Gourmetten of steengrillen?
pi_91715997
Versieren op latere leeftijd is nog goed te leren als je je uiterlijk mee heeft dan sta je in de belangstelling.

Als je je uiterlijk niet mee heb dan is de kans zeer klein.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 19:24:24 #109
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91716887
Kenkerwijven.

Ik zag een tijd geleden trouwens een antiliaan en toen hij vertrok met een meisje dat nog dikker was dan het michelin mannetje. ja zei ze, dat komt door die pil in dr arm maar dat zou ze weer laten verwijderen door de dokter :')

zelfs leijke dikke wijven kunnen neuken en geven de pil in hun arm de schuld :')

Wat lijden veel mannen toch eigenlijk onder de tirannie van vrouwen he :{
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_91718686
Sjonge zeg, er wordt wel veel verwacht van een man tegenwoordig?

- Een man moet veel geld hebben of tenminste een goede baan hebben
- Hij moet er leuk uitzien
- Hij moet zich goed kunnen kleden
- Hij moet zelfvertrouwen uitstralen
- Hij moet sociaal (hoog) aangelegd zijn
- Een sociale kring hebben
- Hij moet hobbies/talent of wat te vertellen hebben (interessant zijn)

Heb ik het al over uiterlijke kenmerken gehad?

Het enigste wat ik van een vrouw vraag is een gemiddeld/leuk uiterlijk en normaal (niet irritant) karakter, daar moet wel veel tegenover staan tegenwoordig :{
Why stay small, if you can grow big..
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:04:05 #111
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91719052
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:57 schreef D.D.W. het volgende:

Het enigste wat ik van een vrouw vraag is een gemiddeld/leuk uiterlijk en normaal (niet irritant) karakter, daar moet wel veel tegenover staan tegenwoordig :{
Dus een gemiddelde vrouw met een normaal karakter, maar zonder vrienden, baan, interesses en zelfvertrouwen vind jij helemaal prima?

De vrouwen die jij zoekt (muurbloempjes dus) hebben niet zo'n hoog eisenlijstje hoor.
pi_91720844
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:57 schreef D.D.W. het volgende:

Ik weet niet of je gelijk hebt maar zo voelt het wel helemaal inderdaad. Dan kan je het maar beter opgeven op gegeven moment.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:45:19 #113
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_91721146
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Kenkerwijven.

Ik zag een tijd geleden trouwens een antiliaan en toen hij vertrok met een meisje dat nog dikker was dan het michelin mannetje. ja zei ze, dat komt door die pil in dr arm maar dat zou ze weer laten verwijderen door de dokter :')

zelfs leijke dikke wijven kunnen neuken en geven de pil in hun arm de schuld :')

Je hebt MYV toch
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:52:09 #114
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_91721521
Die neukt met alle mongooltjes
pi_91723435
quote:

Kenkerwijven.

Ja :D
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:45:10 #116
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_91724326
quote:
7s.gif Op maandag 27 december 2010 17:59 schreef Beach het volgende:

[..]

Geef eens een beter alternatief voor TS.
Op het moment dat je dat nodig hebt mis je al het cruciale element waar je ELKE vrouw mee naar huis neemt: zelfvertrouwen.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:47:45 #117
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_91724477
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:02 schreef Silenus het volgende:

[..]

Sommige mannen zíjn gewoon zelfverzekerd. Blij met zichzelf. Gelukkig. Stralen ze uit.

Zelfs met een enorme zeflhaat kun je wel verzekerd zijn, immers erger dan jezelf haten wordt het toch niet, en zie daar; een positieve instelling
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:48:19 #118
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_91724509
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:52 schreef skippy22 het volgende:
Die neukt met alle mongooltjes
Waar kan ik inschrijven? :~
pi_91731522
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:02 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat is waar maar ook weer helemaal niet. Zonder vriendin is het als man bijna onmogelijk om een vorm van zelfvertrouwen te ontwikkelen. Het blijft dus een viceuze cirkel. Ik ken iemand 33 jr ondertussen, maagd, zo zelfverzekerd als het maar kan en heeft veel kennis. Maar begin je langdurig over vrouwen onderdruk je hem.Ik ken ook mannen die hebben al jaren een relatie maar als het uit is springen ze snel naar de volgende om geen relatie en een depressie te vermijden daar komt nog bij dat veel mensen zich voorstaan op hun relatie. Daar ben ik nou op tegen bij vrouwen. Vrouwen vallen op types die ze als het ware als groep zelf in de hand spelen, dat is net zoiets als racisten gaan zeggen dat andere racistisch tegen hun doen. Bij mannen is dat meestal anders die zijn wat dat betreft wat ruimdenkender. Hoewel wij weer vrouwen aansporen om zich zo sletterig mogelijk te gedragen.
UITGESCHREVEN
pi_91737727
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 23:54 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dat is waar maar ook weer helemaal niet. Zonder vriendin is het als man bijna onmogelijk om een vorm van zelfvertrouwen te ontwikkelen. Het blijft dus een viceuze cirkel. Ik ken iemand 33 jr ondertussen, maagd, zo zelfverzekerd als het maar kan en heeft veel kennis. Maar begin je langdurig over vrouwen onderdruk je hem.Ik ken ook mannen die hebben al jaren een relatie maar als het uit is springen ze snel naar de volgende om geen relatie en een depressie te vermijden daar komt nog bij dat veel mensen zich voorstaan op hun relatie. Daar ben ik nou op tegen bij vrouwen. Vrouwen vallen op types die ze als het ware als groep zelf in de hand spelen, dat is net zoiets als racisten gaan zeggen dat andere racistisch tegen hun doen. Bij mannen is dat meestal anders die zijn wat dat betreft wat ruimdenkender. Hoewel wij weer vrouwen aansporen om zich zo sletterig mogelijk te gedragen.
Je hebt gelijk dat dat er niks van je overblijft als je geen vrouw kan krijgen kwa zelfvertrouwen. Ik vind het echt heel erg voor kennis van je wat een lijdensweg moet het zijn en je kan er met niemand over praten.... dus je kropt ook nog eens al je emoties op. Ik weet niet zeker of ik nog 7 jaar zo door kan leven op deze manier met zo'n versteende ziel het moet wel verschrikkelijk zijn om op je 33ste nog steeds geen vrouw te hebben gevonden.

Zelf heb ik dus gekeken wat ik er aan kon doen om wel zelfvertrouwen te krijgen. En dat is krachtraining, ik merk echt dat ik erop vooruit ga. Een vrouw zal ik nooit krijgen maar ik krijg dus wel het gevoel dat ik alles aankan. En dat mijn "vrienden " me nodig hebben voor allerlei dingen omdat ze het zelf niet kunnen, ze zijn een beetje afhankelijk van mij als het ware en ik niet van hun. Krachttraining in combinatie met direct je gedachtes blokkeren als je iets confronterends meemaakt of ziet. Je toekomst volledig plannen zonder partner.
pi_91743652
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 04:52 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Je hebt gelijk dat dat er niks van je overblijft als je geen vrouw kan krijgen kwa zelfvertrouwen. Ik vind het echt heel erg voor kennis van je wat een lijdensweg moet het zijn en je kan er met niemand over praten.... dus je kropt ook nog eens al je emoties op. Ik weet niet zeker of ik nog 7 jaar zo door kan leven op deze manier met zo'n versteende ziel het moet wel verschrikkelijk zijn om op je 33ste nog steeds geen vrouw te hebben gevonden.

Zelf heb ik dus gekeken wat ik er aan kon doen om wel zelfvertrouwen te krijgen. En dat is krachtraining, ik merk echt dat ik erop vooruit ga. Een vrouw zal ik nooit krijgen maar ik krijg dus wel het gevoel dat ik alles aankan. En dat mijn "vrienden " me nodig hebben voor allerlei dingen omdat ze het zelf niet kunnen, ze zijn een beetje afhankelijk van mij als het ware en ik niet van hun. Krachttraining in combinatie met direct je gedachtes blokkeren als je iets confronterends meemaakt of ziet. Je toekomst volledig plannen zonder partner.
Je zegt dat je nooit een vrouw zou krijgen, dat weet je toch niet waneer dat je een leuk iemand tegen komt.
Op ieder potje past een deksel.
En in Nederland zijn zat vrouwen dus je maakt altijd wel kans dat je een leuk iemand tegen komt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vinnie85 op 23-01-2011 13:04:46 ]
pi_91749198
quote:
Kenkerwijven.

Als jij zelfs dikke vrouwen niet kan krijgen :')

Man kap eens met dat zelfbeklag en doe eens leuk. Ga jij ook altijd zo klagen tegenover vrouwen, net zoals hier? Als ik vrouw was zou ik ook gillend wegrennen.

Wat een gezeik zeg, doe eens af en toe vrolijk...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 23 januari 2011 @ 19:01:13 #123
52513 whosvegas
The Trickster
pi_91761045
Een tip, van de meester himself:
http://www.versieracademie.nl/

_O-
Are you nuts??
  zondag 23 januari 2011 @ 19:18:37 #124
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91761783
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:01 schreef whosvegas het volgende:
Een tip, van de meester himself:
http://www.versieracademie.nl/

_O-
_O- Omfg, wat een lutser die 'Morpheus'. :')
  zondag 23 januari 2011 @ 19:20:54 #125
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91761868
quote:
Beste vriend,
Zit je met veel vragen, weet je niet hoe je vrouwen moet versieren? of hoe je verder moet met een bepaalde vrouw?
Veel klanten hebben vaak vragen die wij dan helpen via de telefoon.
Voorbeelden van vragen die veel klanten stellen:
- Hoe maak ik haar seksueel geïnteresseerd raakt in mij?
- Ik wil indruk maken op mijn eerste date, Hoe doe ik dat?
- Hoeveel dagen moet ik wachten tot ik haar kan bellen?
- Hoe creëer ik aantrekkingskracht zodat ze mij leuk vind?
- Ik ben zo lief en aardig waarom valt ze nou niet voor mij?
- Waarom ziet ze me nou alleen als een goede vriend?
- Ik heb haar telefoon nummer maar hoe nu verder?
- Hoe kom ik er achtemoment om haar te gaan zoenen?
- Op welke manier kan je het best grappig over komen ?
- Hoe vermijd ik het om alleen vriendjes te zijn met haar ?
- Kan ik haar vertellen dat ik verliefd op haar ben?
- Hoe geef ik haar verliefden gevoelens voor mij?
- Waarom valt ze nou op die ene gemene klootzak?
- Waarom smst of belt ze me niet meer terug?
Dit zijn enkel voorbeelden van gestelden vragen..
Van z'n site. :D Je moet wel heel erg in de penarie zitten als je hulp vraagt aan deze onderontwikkelde mongol. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')