abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90499137
De meeste mensen leren het versieren op de middelbare school of soms al op de basisschool. Dan gaat het met vallen en opstaan en kun je allerlei fouten maken. Maar je groeit er op een of andere manier in en raakt er vertrouwd mee zodat je daarna goed beslagen de liefdesmarkt op kunt.

Maar als je deze periode nou helemaal niets leert? Dan moet je het in de volwassen wereld leren waar alles veel serieuzer is, vrouwen kritischer en fouten sneller worden afgestraft.

Is het dan nog mogelijk om het gewoon te leren zoals iedereen die het wel op de middelbare school heeft gedaan. Ik heb het in mijn tienerjaren op een korte scharrel na helemaal gemist.
  maandag 27 december 2010 @ 16:48:48 #2
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_90499492
oh man man man wat heb ik hier om moeten lachen (niet dus)

-weg-

[ Bericht 83% gewijzigd door Daniel1976 op 27-12-2010 17:14:40 ]
pi_90500759
Gewoon de stoute schoenen aantrekken en verder niet nadenken.
pi_90502110
Hoe oud ben je nu dan?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_90502125
Genoeg pick up artist cursussen te vinden.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_90502200
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:54 schreef Beach het volgende:
goed op de ioi letten en geen dlv'tjes rondstrooien... dergelijke cursussen? :')
pi_90502230
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:56 schreef Henno het volgende:

[..]

goed op de ioi letten en geen dlv'tjes rondstrooien... dergelijke cursussen? :')
ja, misschien heeft ie er wat aan
pi_90502252
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:54 schreef Beach het volgende:
Dat soort 'cursussen' :')
pi_90502320
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:57 schreef FeestBoek het volgende:

[..]

Dat soort 'cursussen' :')
Geef eens een beter alternatief voor TS.
  maandag 27 december 2010 @ 18:00:08 #10
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_90502336
Vraag ik me ook af.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  maandag 27 december 2010 @ 18:05:00 #11
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_90502490
quote:
14s.gif Op maandag 27 december 2010 16:48 schreef Microtubuli het volgende:
oh man man man wat heb ik hier om moeten lachen (niet dus)

-weg-
Dan ben je waarschijnlijk de enige, ik en mijn moeder konden namelijk wel hartelijk lachen om deze grap (en ja we hebben dit samen getypt).
  maandag 27 december 2010 @ 18:06:15 #12
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_90502545
Ja natuurlijk valt dat te leren. Of wat dacht je, dat iedereen er op de middelbare school maar op los flirt en relaties heef terwijl jij als enige Nederlander geen skillz hebt opgepikt?
pi_90502703
Er staat tegenover dat volwassen vrouwen ook wat vaker zelf versieren i.p.v. giechelend in een hoekje te blijven staan. Dan is een beetje leuk in de kleren lopen en je onbevangen gedragen al genoeg.
Ik heb het idee dat die foute pick up artist openers ook niet echt gaan werken op Nederlandse meisjes, lig je eerder een paar uur later met een gebroken kaak op straat :')
pi_90502714
ik vraag mezelf ook wel af waar je nou op kan letten? hoe weet je bijvoorbeeld wederzijdse interesse is (als het gesprek goed loopt?) en wanneer kun je om een nummer vragen (of kun je over het algemeen iets anders afspreken met iemand die je net pas kent?).
pi_90502812
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:10 schreef stickemperor het volgende:
ik vraag mezelf ook wel af waar je nou op kan letten? hoe weet je bijvoorbeeld wederzijdse interesse is (als het gesprek goed loopt?) en wanneer kun je om een nummer vragen (of kun je over het algemeen iets anders afspreken met iemand die je net pas kent?).
Tja de laatste keer trok ze me zelf mee om te gaan zoenen, dus hoefde ik niet hard na te denken :') maar in mijn ervaring zit het wel snor als ze je aanraakt, dat doen ze bijna allemaal als ze je leuk vinden. Gaan ze aan je haar of kleren zitten e.d.
  maandag 27 december 2010 @ 18:17:25 #16
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_90502943
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:13 schreef Henno het volgende:

[..]

Tja de laatste keer trok ze me zelf mee om te gaan zoenen, dus hoefde ik niet hard na te denken :') maar in mijn ervaring zit het wel snor als ze je aanraakt, dat doen ze bijna allemaal als ze je leuk vinden. Gaan ze aan je haar of kleren zitten e.d.
Als dat laatste gebeurt is dat dan het moment om de broek al uit trekken of is dit te voorbarig?
pi_90503620
quote:
7s.gif Op maandag 27 december 2010 17:59 schreef Beach het volgende:

[..]

Geef eens een beter alternatief voor TS.
Eeh nou wat dachten we van 'het versieren' niet als een bepaalde missie te zien met de bijbehorende stappen die je moet doorlopen.
Het contact maken moet gewoon vanuit jezelf komen, je ware intentie moet duidelijk aanwezig zijn (je wil de ander beter leren kennen). Tijdens de sociale interactie die dan volgt merk je vanzelf wel of er een 'vibe' is, en of je elkaar wel ziet zitten. Automatisch weet je wel of je haar kan vragen of een keer een drankje wil doen, of je haar nummer mag voor verder contact, of dat je beter om kan draaien en weg kan rennen.

quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:10 schreef stickemperor het volgende:
Er zijn duizenden tips en truuks, checklistjes, en dingente vinden waar je op kan letten om te iemand te laten blijken dat je haar wel ziet zitten, of om te merken dat zij je wel leuk vind, maar 99% van die signalen en hints zijn onbewust. Jouw intuitie pikt onbewuste signalen op, dus vertrouw daarop. Dat soort dingen moet je dus ook niet krampachtig bewust gaan forceren, want daarmee bereik je het gros van de keren het tegenovergestelde..

Het voornaamste is denk ik jezelf zijn, tevreden zijn met wie je bent op dat moment. Daardoor ben je meteen zelfverzekerd, iets wat vrouwen over het algemeen al van een kilometer afstand zien. Knoop gesprekjes aan met onbekende meisjes of vrouwen, small-talk een eind weg, en als het stroef loopt of het is oersaai dan ben je gewoon weer weg.

Go with the flow, 'versieren' komt vanzelf als het moment daar is, je hoeft daar geen voorbereidingen voor te treffen..

-edit: Om even op je hoofdvraag terug te komen, já, natuurlijk valt 'het' nog te leren. Maar er is niet één manier die altijd werkt, er is geen samenvatting die je uit hoofd kan leren. Het is een kwestie van vallen en opstaan, leren van je fouten, en onthouden wat je vooral niet en wel kan doen. Dus tijd om er mee te beginnen zou ik zeggen.. En onthoud: Durf te falen. Ben niet bang om iets te doen waarvan je nog niet weet wat de gevolgen daarvan zijn. Elke keer dat je een fout maakt in zo'n situatie is iets positiefs, je leert er namelijk van (ook al is het onbewust), waardoor je de volgende situatie beter kan inschatten.

[ Bericht 9% gewijzigd door FeestBoek op 27-12-2010 18:52:34 ]
  maandag 27 december 2010 @ 18:48:22 #18
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90503881
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:40 schreef FeestBoek het volgende:
Het voornaamste is denk ik jezelf zijn, tevreden zijn met wie je bent op dat moment. Daardoor ben je meteen zelfverzekerd, iets wat vrouwen over het algemeen al van een kilometer afstand zien. Knoop gesprekjes aan met onbekende meisjes of vrouwen, small-talk een eind weg, en als het stroef loopt of het is oersaai dan ben je gewoon weer weg.
Ja, dit dus. Als je blij bent met jezelf straal je dat uit en is 70% van het werk al gedaan. Dan spreek je haar aan (of zij spreekt je aan) en ga je gewoon 'kletsen'. Je maakt wat grapjes, je lult een eind weg, en op het eind sla je toe. Als het niet gebeurt, niks aan de hand, genoeg vrouwen.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 27 december 2010 @ 18:50:39 #19
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_90503956
Ik vind mannen makkelijker te versieren dan jongens.
Misschien geldt dat voor vrouwen ook wel.
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 27 december 2010 @ 18:52:14 #20
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90504022
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:50 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind mannen makkelijker te versieren dan jongens.
Misschien geldt dat voor vrouwen ook wel.
Wanneer wordt een jongen een 'man'?

Meisjes zijn makkelijker te versieren, maar er is natuurlijk ook geen eer aan te behalen. Bovendien zijn het niet voor niets 'meisjes', ofwel naïeve makkelijk beinvloedbare apieschapies die erg tegen je op kijken. Heb je dus helemaal niks aan.
  maandag 27 december 2010 @ 18:57:05 #21
206580 Luxuria
pi_90504190
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wanneer wordt een jongen een 'man'?

Meisjes zijn makkelijker te versieren, maar er is natuurlijk ook geen eer aan te behalen. Bovendien zijn het niet voor niets 'meisjes', ofwel naïeve makkelijk beinvloedbare apieschapies die erg tegen je op kijken. Heb je dus helemaal niks aan.
Grappig dat je het vraagt, want hier denk ik wel vaker over na. Een jongen verandert op een gegeven moment in een man. Dit is bij iedereen anders. Ik zie bijv. verschillende 30-jarigen waarvan ik de een een 'man' vind, en de ander nog geen man maar meer een 'jongeman'. Als je een man wordt, ga je op het gebied van uiterlijk en innerlijk een verandering door. Je wordt volwassener ;) Zo zie ik het iig.

Ik kan me trouwens wel voorstellen dat meisjes makkelijk te versieren zijn. Ze komen net kijken op dat gebied en vinden alle mannelijk aandacht prachtig. Ik ben dan 21 en ben wel over dat stadium heen, al best wel lang.
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 18:58:46 #22
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_90504258
Tuurlijk! :P
Ik speel altijd vals!
Kruisje, kruisje, rondje, rondje, omhoog, omhoog, links, rechts en dan de clown selecteren bij player select. :D
  maandag 27 december 2010 @ 19:05:40 #23
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90504497
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:57 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Grappig dat je het vraagt, want hier denk ik wel vaker over na. Een jongen verandert op een gegeven moment in een man. Dit is bij iedereen anders. Ik zie bijv. verschillende 30-jarigen waarvan ik de een een 'man' vind, en de ander nog geen man maar meer een 'jongeman'. Als je een man wordt, ga je op het gebied van uiterlijk en innerlijk een verandering door. Je wordt volwassener ;) Zo zie ik het iig.

Ik kan me trouwens wel voorstellen dat meisjes makkelijk te versieren zijn. Ze komen net kijken op dat gebied en vinden alle mannelijk aandacht prachtig. Ik ben dan 21 en ben wel over dat stadium heen, al best wel lang.
Zo werkt dat bij vrouwen ook. Als een meisje voor het eerst in de kroeg gaat denkt ze "WTF IEDEREEN IS GEINTERESSEERD IN MIJN INNERLIJK ENZO :D'. Vervolgens zoent ze direct met Foute Bennie die haar nooit meer terugbelt en *bam* haar eerste kwetsbare momentje is geweest. Zo ontwikkelt zich dat nog een aantal jaren door met vaak op je bek gaan en af en toe een leukerd totdat ze 22/23+ zijn en zelf ook een beetje mondig/bijdehand zijn. Dan is er geen sprake meer van 'de man die de vrouw playt' maar 'man en vrouw zijn in gesprek, er wordt geflirt, óók de vrouw heeft soms de touwtjes in handen'. Een vrouw van 25 is niet meer zo snel onder de indruk van mooie praatjes, heeft soms een goede opmerking terug, weet zelf veel beter wat ze wil en is dus ook veel 'lastiger' te versieren.

Wat niet wegneemt dat het veel leuker is om een 'vrouw' te versieren, want dan moet je tenminste nog echt je best doen. Een meisje van 17 versieren kunnen we allemaal wel, je praat 10 minuten en je zet je mond open.
  maandag 27 december 2010 @ 19:12:28 #24
206580 Luxuria
pi_90504789
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:05 schreef Silenus het volgende:

[..]

Zo werkt dat bij vrouwen ook. Als een meisje voor het eerst in de kroeg gaat denkt ze "WTF IEDEREEN IS GEINTERESSEERD IN MIJN INNERLIJK ENZO :D'. Vervolgens zoent ze direct met Foute Bennie die haar nooit meer terugbelt en *bam* haar eerste kwetsbare momentje is geweest. Zo ontwikkelt zich dat nog een aantal jaren door met vaak op je bek gaan en af en toe een leukerd totdat ze 22/23+ zijn en zelf ook een beetje mondig/bijdehand zijn. Dan is er geen sprake meer van 'de man die de vrouw playt' maar 'man en vrouw zijn in gesprek, er wordt geflirt, óók de vrouw heeft soms de touwtjes in handen'. Een vrouw van 25 is niet meer zo snel onder de indruk van mooie praatjes, heeft soms een goede opmerking terug, weet zelf veel beter wat ze wil en is dus ook veel 'lastiger' te versieren.

Wat niet wegneemt dat het veel leuker is om een 'vrouw' te versieren, want dan moet je tenminste nog echt je best doen. Een meisje van 17 versieren kunnen we allemaal wel, je praat 10 minuten en je zet je mond open.
Dat vind ik ook echt zo heerlijk aan het flirten/versieren! Gewoon dat hele spel :9
  maandag 27 december 2010 @ 19:15:51 #25
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90504926
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:12 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dat vind ik ook echt zo heerlijk aan het flirten/versieren! Gewoon dat hele spel :9
Precies. Dat heb je dus niet bij meisjes onder de 20. Die vinden alles grappig en "hihihiiiiiiiii oh echt waar?"'
Terwijl een oudere vrouw/meisje je nog echt het vuur aan de schenen kan leggen. En dan moet je dus echt al je registers openzetten om haar te 'krijgen'.

Maargoed, TS kan het beter eerst bij de meisjes onder 20 (of de wat lelijkere vrouwen) proberen en zo zijn skills verhogen. Elke profvoetballer is ook bij de amateurs begonnen, dus dat maakt allemaal niet uit.
pi_90506096
Mijn tip is , begin niet over je lul, of dat je soa's hebt gehad, en naar de hoeren gaat.
Ik ken dus iemand die dat echt doet en die is 30. En die is verbaasd dat ik hem niet wil.

Punt is sommige kunnen zelfs niet op oudere leeftijd en zullen het ook niet echt leren.
  maandag 27 december 2010 @ 19:48:48 #27
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_90506185
Vrouwen van boven de 25 heb je toch niets meer aan, daar is het strakke wel vanaf.
pi_90507589
Gewoon ontspannen!
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
pi_90507978
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:15 schreef Silenus het volgende:

[..]

Precies. Dat heb je dus niet bij meisjes onder de 20. Die vinden alles grappig en "hihihiiiiiiiii oh echt waar?"'
Terwijl een oudere vrouw/meisje je nog echt het vuur aan de schenen kan leggen. En dan moet je dus echt al je registers openzetten om haar te 'krijgen'.

Maargoed, TS kan het beter eerst bij de meisjes onder 20 (of de wat lelijkere vrouwen) proberen en zo zijn skills verhogen. Elke profvoetballer is ook bij de amateurs begonnen, dus dat maakt allemaal niet uit.
Dus mannen (pakweg rond de 20) kiezen vaak lelijke vrouwen/naieve meisjes uit om te versieren en dan 1 keer met hun te slapen en zo hun ego/skills te boosten?

vraagje: hoe oud ben je zelf? omdat je zegt dat het leuker is de wat oudere/ervarenere en mondigere vrouwen te versieren.
A yellow rose means friendship.
pi_90508084
En wat als je een vrouw (meisje, ik ben 18) bent en je bent vrij onervaren en naief en je voelt een klik met een man en je denkt gelijk dat hij geweldig is (ja, dat stadium) omdat je tegen hem opkijkt. Maar hij dumpt je net zo hard nadat hij je versierd heeft. En jij zag het niet aankomen, je vond de gesprekken en de aandacht wel leuk maar zocht er niks achter.

Je wilt aandacht en een relatie, maar door je onzekerheid komen alleen een paar klootzakken op je af maar de leuke mannen blijven van je vandaan,
Hoe leer je dan om te versieren?
pi_90508373
Ik denk eerder dat je als vrouw moet leren niet te geloven in de gladde praatjes, maar meer in het motto geen woorden maar daden . Dus leer niet naar hun woorden te luisteren maar gewoon naar hun daden te kijken.
pi_90508636
Is het niet zo dat je om ergens echt goed in te worden ongeveer tienduizend trainingsuren nodig hebt?
pi_90509178
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Is het niet zo dat je om ergens echt goed in te worden ongeveer tienduizend trainingsuren nodig hebt?
Klopt. Willen de experts zich melden?

TS: hoi!
pi_90509456
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:58 schreef Snuwerd het volgende:

[..]

Klopt. Willen de experts zich melden?

TS: hoi!
Help de vrouwen ook eens dan. Hoe een man te versieren (als je nog niet zelfverzekerd genoeg bent maar daar wel aan werkt)?
pi_90509782
Gewoon juist door niet zo op te stellen van ik wil een relatie en gewoon te beginnen met een praatje. Word het geen relatie, dan heb je misschien een leuke vriendschap.

Trap niet te gauw in de mooie woordjes maar kijk meer naar hun daden.

Als je eenmaal het praatje hebt dan volgt de rest vanzelf wel.
pi_90511648
Zelf heb ik ook jarenlang lopen prutsen, maar er komt langzamerhand verbetering in. Ik denk dat je gewoon dicht bij jezelf moet blijven (mits je een prettige persoon bent).

Bevestiging van anderen is soms leuk, maar als je zelf tevreden bent met wie je bent en wat je (wel en niet) doet dan hoef je niet constant om te kijken wat een ander van je vindt. Die zelfverzekerde uitstraling helpt je.
pi_90512173
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:04 schreef yellowrose het volgende:

[..]

Help de vrouwen ook eens dan. Hoe een man te versieren (als je nog niet zelfverzekerd genoeg bent maar daar wel aan werkt)?
vaak helpt het al als je hoi zegt. bij mij in ieder geval wel en ik denk ook bij andere mannen. als je regelmatig wordt afgewezen (ik denk dat veel mannen dat wel herkennen) dan wordt de drang om een meisje/vrouw aan te spreken automatisch minder.

maar goed, het kan ook zijn dat ik gewoon hartstikke lelijk en saai ben haha.
pi_90512270
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:40 schreef FeestBoek het volgende:

Er zijn duizenden tips en truuks, checklistjes, en dingente vinden waar je op kan letten om te iemand te laten blijken dat je haar wel ziet zitten, of om te merken dat zij je wel leuk vind, maar 99% van die signalen en hints zijn onbewust. Jouw intuitie pikt onbewuste signalen op, dus vertrouw daarop. Dat soort dingen moet je dus ook niet krampachtig bewust gaan forceren, want daarmee bereik je het gros van de keren het tegenovergestelde..

Go with the flow, 'versieren' komt vanzelf als het moment daar is, je hoeft daar geen voorbereidingen voor te treffen..
ok, dan zal ik m'n balen maares uit het zakje halen. bedankt man.
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:41:33 #39
206580 Luxuria
pi_90537444
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:04 schreef yellowrose het volgende:

[..]

Precies wat fjb zegt, je moet het niet geforceerd gaan doen, dat je perse iemand wilt versieren of een vriendje wilt. Je kunt gewoon een gezellig praatje maken met jongens. Je merkt dan vanzelf wel of er wederzijdse interesse is.
pi_90578674
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hoe oud ben je nu dan?
27 jaar. En weinig succesvol. }:|
pi_90578768
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:15 schreef Silenus het volgende:
Dat had ik wel ooit moeten doen maar ben daar nu betrekkelijk oud voor.
  woensdag 29 december 2010 @ 13:24:33 #42
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_90579135
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:17 schreef Arolsen het volgende:

[..]

Dat had ik wel ooit moeten doen maar ben daar nu betrekkelijk oud voor.
Stel je aan. Je wilt geen relatie, je wilt leren versieren. Bovendien zijn de meeste vrouwen tot hun 22e geestelijk echt weinig anders dan die van 18. Dus één van 21 is ook goed.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_90579210
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:24 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Stel je aan. Je wilt geen relatie, je wilt leren versieren. Bovendien zijn de meeste vrouwen tot hun 22e geestelijk echt weinig anders dan die van 18. Dus één van 21 is ook goed.
Oke dat kan nog wel. :P
  woensdag 29 december 2010 @ 18:47:41 #44
206580 Luxuria
pi_90594274
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:25 schreef Arolsen het volgende:

[..]

Oke dat kan nog wel. :P
Hoe oud ben je dan?
  woensdag 29 december 2010 @ 18:52:56 #45
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90594467
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:47 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dan?
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:15 schreef Arolsen het volgende:

[..]

pi_90595291
Wordt moeilijk om op latere leeftijd nog meiden te versieren tenzij je een goed salaris heb of belangrijk bent. Vrouwen zijn net parasieten, hoe ouder ze zijn hoe meer gastheren ze al hebben gehad en daar nemen ze de status van over.

Of je moet toevallig meer ballen hebben of iets opvullen wat een vorige gastheer niet had.
UITGESCHREVEN
  woensdag 29 december 2010 @ 19:17:58 #47
206580 Luxuria
pi_90595529
quote:
9s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

[..]

Oja niet goed gelezen, ik dacht eerst dat het aan jou gevraagd werd :P
pi_90610525
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:48 schreef Microtubuli het volgende:
Vrouwen van boven de 25 heb je toch niets meer aan, daar is het strakke wel vanaf.
Sommige vrouwen worden pas rond hun 40ste interessant genoeg ;)
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_90610651
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:15 schreef Arolsen het volgende:

[..]

Hier 32 en ook weinig succesvol :+

Ik wacht nog even minstens 6 jaar, kinderen wil ik niet, de vrijheid van vrijgezel zijn is me heel wat waard. Oudere vrouwen zijn meestal hun illusies over de prins op het witte paard wel kwijt, dus er komen nog kansen genoeg :')
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_90613464
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:17 schreef Microtubuli het volgende:

[..]

Als dat laatste gebeurt is dat dan het moment om de broek al uit trekken of is dit te voorbarig?
Ja, direct snoeihard batsen dunkt me.
  donderdag 30 december 2010 @ 14:54:36 #51
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_90629331
quote:
Op maandag 27 december 2010 16:40 schreef Arolsen het volgende:
Dan moet je het in de volwassen wereld leren waar alles veel serieuzer is, vrouwen kritischer en fouten sneller worden afgestraft.
Waar heb je deze wijsheid opgedaan?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_90630686
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 14:54 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Waar heb je deze wijsheid opgedaan?
Het is vooral een idee dat ik heb. Op een of andere manier heb ik het idee dat het als je boven de 20 bent een stuk moeilijker wordt.
pi_90633429
quote:
2s.gif Op maandag 27 december 2010 18:05 schreef Microtubuli het volgende:

[..]

Dan ben je waarschijnlijk de enige, ik en mijn moeder konden namelijk wel hartelijk lachen om deze grap (en ja we hebben dit samen getypt).
HA! Jij mag niet zonder je moeder op fok!!
  donderdag 30 december 2010 @ 16:44:06 #54
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_90635125
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 16:13 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

HA! Jij mag niet zonder je moeder op fok!!
Echt wel, maar samen vinden wij gewoon leuker.
pi_90638266
Ga gewoon veel oefenen, met deze tips in het achterhoofd:

quote:
1. Zorg dat je er goed verzorgd uitziet.
2. Wees zelf verzekerd, of zorg dat je zo overkomt; dit kan o.a door:
2.a Niet direct te aanhankelijk doen/ don't care attitude hebben (niet te erg). Het moet overkomen als 'Als zij niet wil, dan heb ik zo een nieuw chickie gehosseld.'
2.b Lichaamstaal. Sta er open en relaxed bij, shouders recht, kijk niet zenuwachtig om je heen en loop ook niet te frutselen aan je kleren.
3. Wees grappig, niet per se grappen maar meer snelle opmerkingen over dingen of iets zeg absurds; ,Maar zorg ervoor dat je niet als een clown over gaat komen.
4. Heb fun. Tease haar een beetje. Ga niet mee in alles wat ze zegt maar maak haar ook afentoe belachelijk als ze in jou ogen iets stoms zegt. Uiteraard met mate en een smile op je face. Als je dit goed aanpakt kan je hier ook wat foute ambigu semi sexuele opmerkingen tussen plakken. doe dit wel met mate, anders ben je al snel een pervert.
5. Wees een beetje mysterieus. Spui niet meteen je hele levensverhaal als ze enigszins geïnteresseerd is.
6. Kijk ook hoe gasten uit je omgeving die altijd veel vrouwen krijgen het doen.

Als ze geïnteresseerd is zal ze :
- bij jou blijven
- je gaan aanraken (vaak 'per ongeluk')
- lachen
- vragen hoe je heet/ wat je doet
- etc.
Hou dus gewoon wat van deze dingen in het achterhoofd terwijl je met welk meisje wanneer dan ook praat, dan moet het niet al te moeilijk meer zijn.
#winning
  donderdag 30 december 2010 @ 22:45:27 #56
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_90653124
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:49 schreef Tware het volgende:
Als ze geïnteresseerd is zal ze :
- bij jou blijven
- vragen hoe je heet
:D :D
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_90653708
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:45 schreef MichielPH het volgende:

[..]

:D :D
Das geen overbodige uitleg voor veel mannelijke fokkers :')
#winning
pi_90655393
Zo'n beetje alles valt op latere leeftijd nog wel te leren. Ook versieren.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_90655779
quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:22 schreef sitting_elfling het volgende:
Zo'n beetje alles valt op latere leeftijd nog wel te leren. Ook versieren.
Al is versieren wel lastiger op latere leeftijd.
En versieren voor vrouwen? Daar is geen antwoord op gegeven in dit topic.
pi_90656026
quote:
13s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:30 schreef yellowrose het volgende:

[..]

Waarom is het lastiger? Omdat je het vroeger nooit hebt gedaan? Geen ervaring er in hebt? Dat wil niet zeggen dat het lastiger is. Er zijn genoeg mensen die van jongs af aan al mensen proberen te versieren en daar nog steeds geen kei in zijn. Ik heb meer het idee dat het probleem voor mensen op latere leeftijd met name de drempel is om te versieren. Niet het versieren an sich. Onzeker etc. Je kent het wel.

En versieren voor vrouwen? Versieren voor vrouwen is niet moeilijker of makkelijker dan voor mannen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_90662936
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:35 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Waarom is het lastiger? Omdat je het vroeger nooit hebt gedaan? Geen ervaring er in hebt? Dat wil niet zeggen dat het lastiger is. Er zijn genoeg mensen die van jongs af aan al mensen proberen te versieren en daar nog steeds geen kei in zijn. Ik heb meer het idee dat het probleem voor mensen op latere leeftijd met name de drempel is om te versieren. Niet het versieren an sich. Onzeker etc. Je kent het wel.

En versieren voor vrouwen? Versieren voor vrouwen is niet moeilijker of makkelijker dan voor mannen.
ik zou het niet weten want ik ben nog jong :)
  vrijdag 31 december 2010 @ 12:12:28 #62
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_90670822
quote:
13s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:30 schreef yellowrose het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 02:07 schreef yellowrose het volgende:

[..]

ik zou het niet weten want ik ben nog jong :)
Eeeuh..
pi_90673906
versieren kun je of kun je niet

verder zijn mannen sociaal gezien sowieso geen lichtpunt. probeer maar eens duidelijk te maken dat je een man leuk vindt. snapt hij niks van.

als je geen kinderen wilt later dan heb je eigenlijk niets aan ze hihi
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:23:11 #64
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90676095
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:32 schreef sassiepassie het volgende:
verder zijn mannen sociaal gezien sowieso geen lichtpunt. probeer maar eens duidelijk te maken dat je een man leuk vindt. snapt hij niks van.
Dat ligt gewoon aan jou hoor.
pi_90676445
quote:
LOL, misschien moeten vrouwen eens proberen gewoon dui-de-lijk te zijn.

Als een man een vrouw leuk vindt zegt hij: 'Ik vind jou leuk'. Als een vrouw een man leuk trekt ze een ingewikkelde maar nutteloze trukendoos open waaruit ze allerlei extreem subtiele (lees: onzichtbare) woordjes, gebaartjes en houdingen haalt..
En dan kan de trukendoos s'avonds weer verruild worden voor de doos tissues en chocolade, 'omdat hij het niet snapte'.. :')
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:35:09 #66
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90676679
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:30 schreef FeestBoek het volgende:

[..]

Als een man een vrouw leuk vindt zegt hij: 'Ik vind jou leuk'. Als een vrouw een man leuk trekt ze een ingewikkelde maar nutteloze trukendoos open waaruit ze allerlei extreem subtiele (lees: onzichtbare) woordjes, gebaartjes en houdingen haalt..
En dan kan de trukendoos s'avonds weer verruild worden voor de doos tissues en chocolade, 'omdat hij het niet snapte'.. :')
Haha serieus, ik had het gisteren op msn. (Msn :'))
We hadden het over 'de klik' oid, en toen zei ze "oh dus als ik bepaal dat er een klik zonder ons is accepteer jij dat zonder morre? :D"

Dus ik: 'het is morren.'
Zij: ja lul er maar weer overheen?
Ik: waar overheen?
Zij: De vraag?
Ik: Ik snap je vraag niet. Wat bedoel je eigenlijk?
Zij: Die snap je heus wel
Ik: ok dan wel, never mind, ik ga tukken. :')
Zij: hoop dat dat beter lukt dan antwoorden op een vraag

:') Geen idee, blijkbaar was dat zinnetje dus een 'hint' of iets dergelijks? Vraag me iig af of dit een tweede date wordt.
pi_90676817
quote:
versieren kun je of kun je niet

als je geen kinderen wilt later dan heb je eigenlijk niets aan ze hihi
:')
pi_90676886
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:35 schreef Silenus het volgende:

[..]

We hadden het over 'de klik' oid, en toen zei ze "oh dus als ik bepaal dat er een klik zonder ons is accepteer jij dat zonder morre? :D"

:') Geen idee, blijkbaar was dat zinnetje dus een 'hint' of iets dergelijks? Vraag me iig af of dit een tweede date wordt.
Jij corrigeert je potentiële dates op MSN? _O-

Wat zal jij een succes hebben :D
pi_90676936
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:30 schreef FeestBoek het volgende:

[..]

er zijn maar weinig mannen die zo duidelijk zijn hoor. en om out of the blue te zeggen: ik vind je leuk... dat werkt dus totaal niet
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:41:46 #70
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90676962
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:40 schreef FeestBoek het volgende:
Wat zal jij een succes hebben :D
Ik mag niet klagen inderdaad.
pi_90676985
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:35 schreef Silenus het volgende:

[..]

en jij vindt dat wij duidelijker moeten zijn? hoe saai kun je zijn als date als je haar gaat verbeteren :S
pi_90676988
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:41 schreef sassiepassie het volgende:

[..]

er zijn maar weinig mannen die zo duidelijk zijn hoor. en om out of the blue te zeggen: ik vind je leuk... dat werkt dus totaal niet
Jij komt duidelijk in de verkeerde tenten terecht :{ en generaliseert hier behoorlijk. Niet geheel verrassend overigens :')
pi_90677061
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:42 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Jij komt duidelijk in de verkeerde tenten terecht :{ en generaliseert hier behoorlijk. Niet geheel verrassend overigens :')
geef toe het is gewoon een spel

soms staan er van die knapen een half uur te staren, dan denk ik: gast kom gewoon hier naartoe! als ik een paar keer terug kijk dan moet het toch wel duidelijk zijn, of moet ik met een spandoek gaan staan?
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:44:14 #74
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90677062
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:42 schreef sassiepassie het volgende:

[..]

en jij vindt dat wij duidelijker moeten zijn? hoe saai kun je zijn als date als je haar gaat verbeteren :S
Ik hou gewoon niet van spelfouten, en ik hoefde ook niet in haar straatje te lullen (of alles maar leuk/grappig te vinden wat ze zegt) om maar in haar broekje te kunnen komen. Was namelijk al gebeurd.
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:45:08 #75
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90677094
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:44 schreef sassiepassie het volgende:

[..]

soms staan er van die knapen een half uur te staren, dan denk ik: gast kom gewoon hier naartoe! als ik een paar keer terug kijk dan moet het toch wel duidelijk zijn, of moet ik met een spandoek gaan staan?
Misschien keken ze wel naar die pukkel op je neus, weet jij veel. Je kunt ook zelf eens assertief zijn en zelf op een kerel afstappen ipv klagen dat mannen zo contactgestoord zijn?
pi_90677110
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:44 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik hou gewoon niet van spelfouten, en ik hoefde ook niet in haar straatje te lullen (of alles maar leuk/grappig te vinden wat ze zegt) om maar in haar broekje te kunnen komen. Was namelijk al gebeurd.
die instelling zal je waarschijnlijk geen windeieren opleveren ^O^

pi_90677159
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:45 schreef Silenus het volgende:

[..]

Misschien keken ze wel naar die pukkel op je neus, weet jij veel. Je kunt ook zelf eens assertief zijn en zelf op een kerel afstappen ipv klagen dat mannen zo contactgestoord zijn?
niet alle mannen maar de meeste snappen het inderdaad niet helemaal

verder behoort een man op een vrouw af te stappen. in de wereld van computers en internetdating zal dit fenomeen inderdaad niet bekend zijn
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:46:49 #78
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90677160
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:45 schreef sassiepassie het volgende:

[..]

die instelling zal je waarschijnlijk geen windeieren opleveren ^O^

Windeieren leggen. Niet opleveren.
pi_90677187
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:44 schreef sassiepassie het volgende:

[..]

Hehe, daar heb je het al 'een paar keer terugkijken' moet voor een man overduidelijk zijn dat jij hem wel ziet zitten? Oogcontact is inderdaad het begin, maar als je op iedereen af moet stappen die je een paar keer terug aankijkt blijf je op en neer rennen :D
Ben gewoon duidelijk, lach een keer lief, geef hem een dikke knipoog.. Druk desnoods je tong een paar keer stevig tegen de binnenkant van je wang, moet je zien hoe snel ze naar je toe komen _O-
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:48:13 #80
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90677228
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:46 schreef sassiepassie het volgende:
verder behoort een man op een vrouw af te stappen. in de wereld van computers en internetdating zal dit fenomeen inderdaad niet bekend zijn
Nee hoor, vrouwen stappen veel vaker op mij af dan andersom. Misschien niet in jouw gekke dorpje, maar het werkt niet overal nog in de jaren '50-style.
  vrijdag 31 december 2010 @ 16:00:12 #81
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_90680174
quote:

[..]

Als jongen/man, jongeman ben ik natuurlijk best bang voor afwijzing. Rollende ogen, meisjes die je aankijken maar niets terugzeggen of juist de andere kant opkijken, alsof je een zwerver bent. Wat dat betreft zijn vrouwen best krengen. In mijn hoofd speelt dus het idee dat je al knap moet zijn of speciaal wil je uberhaupt kans maken. Dus onderneem je maar niets.

Maar ik snap ook wel dat het vervelend is om konsekwent lastig te worden gevallen door onbekende mannen. En dat je daar korte metten mee maakt. Tenminste, ik als jongen zou dat als lastig ervaren. Mischien vinden vrouwen dat juist geweldig, dat moet je maar even duidelijk maken.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_90703541
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:00 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als jongen/man, jongeman ben ik natuurlijk best bang voor afwijzing. Rollende ogen, meisjes die je aankijken maar niets terugzeggen of juist de andere kant opkijken, alsof je een zwerver bent. Wat dat betreft zijn vrouwen best krengen. In mijn hoofd speelt dus het idee dat je al knap moet zijn of speciaal wil je uberhaupt kans maken. Dus onderneem je maar niets.

Maar ik snap ook wel dat het vervelend is om konsekwent lastig te worden gevallen door onbekende mannen. En dat je daar korte metten mee maakt. Tenminste, ik als jongen zou dat als lastig ervaren. Mischien vinden vrouwen dat juist geweldig, dat moet je maar even duidelijk maken.
Dat is zo als je niet knap bent dan zijn je kansen zeer klein klein om contact te krijgen
bij een vrouw of meisje want met jaren ervaring maakt het toch niet uit om bijvoorbeeld
oog contact te zoeken want je toch genegeerd of uitgelachen van hoe durf je.
Of je moet zeer rijk zijn dan zou het kunnen.
pi_90706221
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 10:59 schreef strong het volgende:

[..]

Dat is zo als je niet knap bent dan zijn je kansen zeer klein klein om contact te krijgen
bij een vrouw of meisje want met jaren ervaring maakt het toch niet uit om bijvoorbeeld
oog contact te zoeken want je toch genegeerd of uitgelachen van hoe durf je.
Of je moet zeer rijk zijn dan zou het kunnen.
Grootste onzin. Ever.

Het gaat erom hoe je jezelf ziet, je zelfbeeld. Al ben jij de lelijkste gast ter aarde, als jij van jezelf houdt zoals je bent, en daar tevreden en trots op bent, straal je dat ook uit, en dat zelfvertrouwen is 100 maal aantrekkelijker voor de andere sekse dan welk mooi koppie/gespierd lichaam dan ook.

Als je jezelf aan praat dat je lelijk bent en nooit iemand kan krijgen, of niet eens de stap durft te nemen contact te maken omdat je er van uitgaat dat je toch maar 'weer' afgewezen of uitgelachen gaat worden, dan zal dat ook altijd zo blijven. Het is iets wat je zelf in stand houdt, en daarmee ben jij zelf dus ook de enige die dat kan veranderen.
pi_90706247
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:16 schreef FeestBoek het volgende:

[..]

Grootste onzin. Ever.

Het gaat erom hoe je jezelf ziet, je zelfbeeld. Al ben jij de lelijkste gast ter aarde, als jij van jezelf houdt zoals je bent, en daar tevreden en trots op bent, straal je dat ook uit, en dat zelfvertrouwen is 100 maal aantrekkelijker voor de andere sekse dan welk mooi koppie/gespierd lichaam dan ook.

Als je jezelf aan praat dat je lelijk bent en nooit iemand kan krijgen, of niet eens de stap durft te nemen contact te maken omdat je er van uitgaat dat je toch maar 'weer' afgewezen of uitgelachen gaat worden, dan zal dat ook altijd zo blijven. Het is iets wat je zelf in stand houdt, en daarmee ben jij zelf dus ook de enige die dat kan veranderen.
dit denk ik ook wel.
pi_90706927
quote:

[..]

-knip-

:Y
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 14:01:21 #86
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_90707575
Als ik dat soort onzin lees denk ik aan popstars. gewoon volhouden dat je wel talent hebt. hoezo lachen ze je uit niks van aantrekken! :')
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 1 januari 2011 @ 14:04:07 #87
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_90707658
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:00 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als je er niet goed uitziet moet je dat compenseren met andere kwaliteiten.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 14:06:13 #88
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_90707718
quote:

[..]

Selectieve emancipatie. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_90716984
quote:

[..]

Grootste onzin. Ever.

mee eens maar een trots zelfbeeld is zo relatief, in princiepe kan iedereen dat uitstralen bij genoeg aandacht. Maar om aandacht kan je niet zomaar vragen, daarvoor moet je daadwerkelijk ook wat bezitten. Het draait dus gewoon om status.
UITGESCHREVEN
pi_90717341
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 19:01 schreef picardmike het volgende:

[..]

mee eens maar een trots zelfbeeld is zo relatief, in princiepe kan iedereen dat uitstralen bij genoeg aandacht. Maar om aandacht kan je niet zomaar vragen, daarvoor moet je daadwerkelijk ook wat bezitten. Het draait dus gewoon om status.
dus je moet een goede status en wat te bieden hebben? ook als vrouw? en hoe doe je dat dan?
pi_90719454
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 19:01 schreef picardmike het volgende:

[..]

mee eens maar een trots zelfbeeld is zo relatief, in princiepe kan iedereen dat uitstralen bij genoeg aandacht.
Hoe kom je erbij dat je voor een beter zelfbeeld, aandacht moet hebben?

Je zelfbeeld is juist hoe je je zelf ziet, niet wat anderen over je denken. Als je jezelf teveel laat beinvloeden door de mening / aandacht van anderen, wordt je zelfbeeld bijgeschaafd naar die meningen, wat dus leidt tot dingen als "ik ben lelijk" of "ik kan nooit iemand krijgen".
Als je daar vervolgens ook nog zelf in gaat geloven, projecteer je dat 'lelijke' op jezelf en ga je je in sociale situaties 'lelijk' gedragen: Mensen niet lang aan durven of willen kijken (want ik ben toch lelijk), niet zomaar een praatje beginnen (wie wil er nou met mij praten, ik ben lelijk), etc.. waar door je dat negatieve zelfbeeld in stand houdt en versterkt.
pi_90719938
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 14:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Als ik dat soort onzin lees denk ik aan popstars. gewoon volhouden dat je wel talent hebt. hoezo lachen ze je uit niks van aantrekken! :')
Ik ben nu al een kwartier bezig om een reactie te typen hier op, maar alles wat in intyp verwijder ik weer, omdat het eigenlijk onbegonnen werk is om hier serieus op in te gaan. Je hebt blijkbaar een erg negatief beeld over jezelf, en door jezelf in dit soort slachtoffer rol te plaatsen zal je daar ook nooit of te nimmer meer uit verdwijnen.
pi_90720464
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 20:12 schreef FeestBoek het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat je voor een beter zelfbeeld, aandacht moet hebben?

Je zelfbeeld is juist hoe je je zelf ziet, niet wat anderen over je denken. Als je jezelf teveel laat beinvloeden door de mening / aandacht van anderen, wordt je zelfbeeld bijgeschaafd naar die meningen, wat dus leidt tot dingen als "ik ben lelijk" of "ik kan nooit iemand krijgen".
Als je daar vervolgens ook nog zelf in gaat geloven, projecteer je dat 'lelijke' op jezelf en ga je je in sociale situaties 'lelijk' gedragen: Mensen niet lang aan durven of willen kijken (want ik ben toch lelijk), niet zomaar een praatje beginnen (wie wil er nou met mij praten, ik ben lelijk), etc.. waar door je dat negatieve zelfbeeld in stand houdt en versterkt.
Dat is in theorie heel mooi omscheven in de praktijk werkt dat natuurlijk niet. Iedereen wil zijn zelfbeeld bevestigd zien bij andere. Als andere een ander beeld van je hebben dan bij je zelf kan dat zelfbeeld in stand houden wat je wilt maar dat helpt niks. Wat wel helpt is je zelfbeeld baseren hoe andere je zien maar dat is niet bij iedereen zoals ie ook gezien wil worden, niet iedereen kan dat sturen en dat ligt voornamelijk aan status, afkomst en bezit.

quote:
dus je moet een goede status en wat te bieden hebben? ook als vrouw? en hoe doe je dat dan?
Vrouwen in princiepe ook maar vrouwen hebben meer ruimte om een ander zelfbeeld te ontwikkelen dan de omgeving. Dat wordt sneller geaccepteerd.
UITGESCHREVEN
pi_91625413
Dat ken ik, mensen die op latere leeftijd nog niks weten over versieren.
Maarja versieren is heel makkelijk, een goede houding en uitstraling zegt haast alles.

Een kennis van mij ging met zijn 28e scheiden en hij kende zijn vrouw nu ex vrouw vanaf zijn 15e dus die had veel gemist van het stappen en lol maken en achter de meiden aangaan etc.
Die had op een gegeven moment best stoerepraat tegen mij van zullen we vanavond op de versier toer gaan dan ga ik eens een leuk vrouwtje scoren, ik ben wel 8 jaar jonger dan hem maar ik heb daarmee veel meer ervaring mee dan hem.

Dus we kwamen een kroeg binnen in een andere stad waar we niemand konden, ik zorgde dat ik een vrolijke uitstraling had, een vrouwtje keek naar me en ik zegde gelijk "leuk om je weer te zien" en ik liep door naar de bar.
Die kennis van mij stond zeg maar met klapperde oren dat ik zoiets zeg tegen een wilt vreemde.
Dat vrouwtje had nogal vraagtekens waarom ik dat zegde, en ik kwam leuk over dus ik wou iets bestellen aan de bar en toen stond ze naast me en vroeg, waar ken ik je dan van?
Ik zegde nergens van, en zo volgende er een goed gesprek met haar.
Op die avond sprak ik veel meiden aan want ik was op de versiertoer, maar mijn kennis stond er alleen maar bij en die sprak niemand aan.
Op een gegeven moment vroeg ik aan hem waarom hij niet iemand aansprak, jij wou toch een versiertoer?
Hij antwoorde met een onzekere toon jaja ik zie nog geen leuke vrouwen.

Zo zie je ook wel dat mensen die heel jong een vaste relatie beginnen heel veel missen.
pi_91625942
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 19:27 schreef Vinnie85 het volgende:
Maarja versieren is heel makkelijk, een goede houding en uitstraling zegt haast alles.

Een kennis van mij ging met zijn 28e scheiden en hij kende zijn vrouw nu ex vrouw vanaf zijn 15e dus die had veel gemist van het stappen en lol maken en achter de meiden aangaan etc.
Die had op een gegeven moment best stoerepraat tegen mij van zullen we vanavond op de versier toer gaan dan ga ik eens een leuk vrouwtje scoren, ik ben wel 8 jaar jonger dan hem maar ik heb daarmee veel meer ervaring mee dan hem.

Dus we kwamen een kroeg binnen in een andere stad waar we niemand konden, ik zorgde dat ik een vrolijke uitstraling had, een vrouwtje keek naar me en ik zegde gelijk "leuk om je weer te zien" en ik liep door naar de bar.
Die kennis van mij stond zeg maar met klapperde oren dat ik zoiets zeg tegen een wilt vreemde.
Dat vrouwtje had nogal vraagtekens waarom ik dat zegde, en ik kwam leuk over dus ik wou iets bestellen aan de bar en toen stond ze naast me en vroeg, waar ken ik je dan van?
Op die avond sprak ik veel meiden aan want ik was op de versiertoer, maar mijn kennis stond er alleen maar bij en die sprak niemand aan.
Op een gegeven moment vroeg ik aan hem waarom hij niet iemand aansprak, jij wou toch een versiertoer?

Zo zie je ook wel dat mensen die heel jong een vaste relatie beginnen heel veel missen.
Goede post dit :).
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_91626376
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 19:27 schreef Vinnie85 het volgende:

Heel herkenbaar (van die vriend dan).

Het is toch een soort geweening en angst die je moet overwinnen, en das best lastig!
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_91627510
Hardlopers zijn vaak doodlopers.
Op jonge leeftijd met een vaste relatie beginnen is naar mijn mening slecht omdat je vaak zoveel veranderd en je mist zoveel dingen als je jong bent moet je je zelf nog ontwikkellen en je eigen weg zien te vinden, en met studie en cariere heb je dan ook nog vaak minder succes mee omdat je dan al een relatie heb.
Als je met je 30e iemand tegen komt dan kan je normaal gesproken meer dan 50 jaar samen zijn, dus waarom is dat voor sommige mensen raar als je er niet snel genoeg bij bent?
Als je een goede carriere hebt en gelukkig met je zelf bent enz, dan vinden andere mensen je veel interessant dan diegene die zo hart van stapel lopen.
En (fatsoenlijke) vrouwen hebben over het algemeen een betere kijk op de eerste indruk dan mannen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Vinnie85 op 20-01-2011 23:48:17 ]
pi_91628561
@Ordos, Van die angst is op een simpele manier vanaf te komen, en hoe dan?
Gewoon vreemde mensen aanspreken!!!
Het maak niet uit wat voor iemand het is waar en hoe etc, gewoon doen!!!
pi_91664214
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 14:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Is zeker geen onzin.

Is mij juist twee weken geleden persoonlijk duidelijk geworden. Ik ben niet knallelijk, maar zeker niet knap. Maar wat er op dit moment toch achter mij aan zit... Bloedmooi :P .

Ik snap er niks van, maar mij hoor je niet klagen :D .
pi_91665053
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:18 schreef Vinnie85 het volgende:
@Ordos, Van die angst is op een simpele manier vanaf te komen, en hoe dan?
Gewoon vreemde mensen aanspreken!!!
Het maak niet uit wat voor iemand het is waar en hoe etc, gewoon doen!!!
Vreemde mensen aanspreken is het probleem niet! Op mijn werk althans ben ik het contactpunt voor Nederland, ook als ik op inspectie moet op bouwplaatsen verspreid over het land.

Nee de angst om af te gaan als een gieter. En dat voornamelijk met dames, in een setting die op versieren lijkt. In alle andere situaties: no problemo jose.

Niet dat ik er rouwig om ben: zo ben ik nou eenmaal, en ooit gaat het wel lukken. Tis alleen een beetje kut af en toe als je je later voor je kop mept dat je het toch anders had moeten doen. Maar gewoon weer een glimlach opzetten en doorbanjeren. Maar alle tips en adviezen voor de situatie van TS zijn natuurlijk altijd handig.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')