abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90506096
Mijn tip is , begin niet over je lul, of dat je soa's hebt gehad, en naar de hoeren gaat.
Ik ken dus iemand die dat echt doet en die is 30. En die is verbaasd dat ik hem niet wil.

Punt is sommige kunnen zelfs niet op oudere leeftijd en zullen het ook niet echt leren.
  maandag 27 december 2010 @ 19:48:48 #27
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_90506185
Vrouwen van boven de 25 heb je toch niets meer aan, daar is het strakke wel vanaf.
pi_90507589
Gewoon ontspannen!
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
pi_90507978
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:15 schreef Silenus het volgende:

[..]

Precies. Dat heb je dus niet bij meisjes onder de 20. Die vinden alles grappig en "hihihiiiiiiiii oh echt waar?"'
Terwijl een oudere vrouw/meisje je nog echt het vuur aan de schenen kan leggen. En dan moet je dus echt al je registers openzetten om haar te 'krijgen'.

Maargoed, TS kan het beter eerst bij de meisjes onder 20 (of de wat lelijkere vrouwen) proberen en zo zijn skills verhogen. Elke profvoetballer is ook bij de amateurs begonnen, dus dat maakt allemaal niet uit.
Dus mannen (pakweg rond de 20) kiezen vaak lelijke vrouwen/naieve meisjes uit om te versieren en dan 1 keer met hun te slapen en zo hun ego/skills te boosten?

vraagje: hoe oud ben je zelf? omdat je zegt dat het leuker is de wat oudere/ervarenere en mondigere vrouwen te versieren.
A yellow rose means friendship.
pi_90508084
En wat als je een vrouw (meisje, ik ben 18) bent en je bent vrij onervaren en naief en je voelt een klik met een man en je denkt gelijk dat hij geweldig is (ja, dat stadium) omdat je tegen hem opkijkt. Maar hij dumpt je net zo hard nadat hij je versierd heeft. En jij zag het niet aankomen, je vond de gesprekken en de aandacht wel leuk maar zocht er niks achter.

Je wilt aandacht en een relatie, maar door je onzekerheid komen alleen een paar klootzakken op je af maar de leuke mannen blijven van je vandaan,
Hoe leer je dan om te versieren?
pi_90508373
Ik denk eerder dat je als vrouw moet leren niet te geloven in de gladde praatjes, maar meer in het motto geen woorden maar daden . Dus leer niet naar hun woorden te luisteren maar gewoon naar hun daden te kijken.
pi_90508636
Is het niet zo dat je om ergens echt goed in te worden ongeveer tienduizend trainingsuren nodig hebt?
pi_90509178
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Is het niet zo dat je om ergens echt goed in te worden ongeveer tienduizend trainingsuren nodig hebt?
Klopt. Willen de experts zich melden?

TS: hoi!
pi_90509456
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:58 schreef Snuwerd het volgende:

[..]

Klopt. Willen de experts zich melden?

TS: hoi!
Help de vrouwen ook eens dan. Hoe een man te versieren (als je nog niet zelfverzekerd genoeg bent maar daar wel aan werkt)?
pi_90509782
Gewoon juist door niet zo op te stellen van ik wil een relatie en gewoon te beginnen met een praatje. Word het geen relatie, dan heb je misschien een leuke vriendschap.

Trap niet te gauw in de mooie woordjes maar kijk meer naar hun daden.

Als je eenmaal het praatje hebt dan volgt de rest vanzelf wel.
pi_90511648
Zelf heb ik ook jarenlang lopen prutsen, maar er komt langzamerhand verbetering in. Ik denk dat je gewoon dicht bij jezelf moet blijven (mits je een prettige persoon bent).

Bevestiging van anderen is soms leuk, maar als je zelf tevreden bent met wie je bent en wat je (wel en niet) doet dan hoef je niet constant om te kijken wat een ander van je vindt. Die zelfverzekerde uitstraling helpt je.
pi_90512173
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:04 schreef yellowrose het volgende:

[..]

Help de vrouwen ook eens dan. Hoe een man te versieren (als je nog niet zelfverzekerd genoeg bent maar daar wel aan werkt)?
vaak helpt het al als je hoi zegt. bij mij in ieder geval wel en ik denk ook bij andere mannen. als je regelmatig wordt afgewezen (ik denk dat veel mannen dat wel herkennen) dan wordt de drang om een meisje/vrouw aan te spreken automatisch minder.

maar goed, het kan ook zijn dat ik gewoon hartstikke lelijk en saai ben haha.
pi_90512270
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:40 schreef FeestBoek het volgende:

Er zijn duizenden tips en truuks, checklistjes, en dingente vinden waar je op kan letten om te iemand te laten blijken dat je haar wel ziet zitten, of om te merken dat zij je wel leuk vind, maar 99% van die signalen en hints zijn onbewust. Jouw intuitie pikt onbewuste signalen op, dus vertrouw daarop. Dat soort dingen moet je dus ook niet krampachtig bewust gaan forceren, want daarmee bereik je het gros van de keren het tegenovergestelde..

Het voornaamste is denk ik jezelf zijn, tevreden zijn met wie je bent op dat moment. Daardoor ben je meteen zelfverzekerd, iets wat vrouwen over het algemeen al van een kilometer afstand zien. Knoop gesprekjes aan met onbekende meisjes of vrouwen, small-talk een eind weg, en als het stroef loopt of het is oersaai dan ben je gewoon weer weg.

Go with the flow, 'versieren' komt vanzelf als het moment daar is, je hoeft daar geen voorbereidingen voor te treffen..
ok, dan zal ik m'n balen maares uit het zakje halen. bedankt man.
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:41:33 #39
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_90537444
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:04 schreef yellowrose het volgende:

[..]

Precies wat fjb zegt, je moet het niet geforceerd gaan doen, dat je perse iemand wilt versieren of een vriendje wilt. Je kunt gewoon een gezellig praatje maken met jongens. Je merkt dan vanzelf wel of er wederzijdse interesse is.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_90578674
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hoe oud ben je nu dan?
27 jaar. En weinig succesvol. }:|
pi_90578768
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:15 schreef Silenus het volgende:
Maargoed, TS kan het beter eerst bij de meisjes onder 20 (of de wat lelijkere vrouwen) proberen en zo zijn skills verhogen. Elke profvoetballer is ook bij de amateurs begonnen, dus dat maakt allemaal niet uit.
Dat had ik wel ooit moeten doen maar ben daar nu betrekkelijk oud voor.
  woensdag 29 december 2010 @ 13:24:33 #42
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_90579135
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:17 schreef Arolsen het volgende:

[..]

Dat had ik wel ooit moeten doen maar ben daar nu betrekkelijk oud voor.
Stel je aan. Je wilt geen relatie, je wilt leren versieren. Bovendien zijn de meeste vrouwen tot hun 22e geestelijk echt weinig anders dan die van 18. Dus één van 21 is ook goed.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_90579210
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:24 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Stel je aan. Je wilt geen relatie, je wilt leren versieren. Bovendien zijn de meeste vrouwen tot hun 22e geestelijk echt weinig anders dan die van 18. Dus één van 21 is ook goed.
Oke dat kan nog wel. :P
  woensdag 29 december 2010 @ 18:47:41 #44
206580 Luxuria
pi_90594274
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:25 schreef Arolsen het volgende:

[..]

Oke dat kan nog wel. :P
Hoe oud ben je dan?
  woensdag 29 december 2010 @ 18:52:56 #45
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90594467
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:47 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dan?
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:15 schreef Arolsen het volgende:

[..]

Gourmetten of steengrillen?
pi_90595291
Wordt moeilijk om op latere leeftijd nog meiden te versieren tenzij je een goed salaris heb of belangrijk bent. Vrouwen zijn net parasieten, hoe ouder ze zijn hoe meer gastheren ze al hebben gehad en daar nemen ze de status van over.

Of je moet toevallig meer ballen hebben of iets opvullen wat een vorige gastheer niet had.
UITGESCHREVEN
  woensdag 29 december 2010 @ 19:17:58 #47
206580 Luxuria
pi_90595529
quote:
9s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

[..]

Oja niet goed gelezen, ik dacht eerst dat het aan jou gevraagd werd :P
pi_90610525
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:48 schreef Microtubuli het volgende:
Vrouwen van boven de 25 heb je toch niets meer aan, daar is het strakke wel vanaf.
Sommige vrouwen worden pas rond hun 40ste interessant genoeg ;)
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_90610651
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:15 schreef Arolsen het volgende:

[..]

Hier 32 en ook weinig succesvol :+

Ik wacht nog even minstens 6 jaar, kinderen wil ik niet, de vrijheid van vrijgezel zijn is me heel wat waard. Oudere vrouwen zijn meestal hun illusies over de prins op het witte paard wel kwijt, dus er komen nog kansen genoeg :')
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_90613464
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:17 schreef Microtubuli het volgende:

[..]

Als dat laatste gebeurt is dat dan het moment om de broek al uit trekken of is dit te voorbarig?
Ja, direct snoeihard batsen dunkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')