Dus mannen (pakweg rond de 20) kiezen vaak lelijke vrouwen/naieve meisjes uit om te versieren en dan 1 keer met hun te slapen en zo hun ego/skills te boosten?quote:Op maandag 27 december 2010 19:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. Dat heb je dus niet bij meisjes onder de 20. Die vinden alles grappig en "hihihiiiiiiiii oh echt waar?"'
Terwijl een oudere vrouw/meisje je nog echt het vuur aan de schenen kan leggen. En dan moet je dus echt al je registers openzetten om haar te 'krijgen'.
Maargoed, TS kan het beter eerst bij de meisjes onder 20 (of de wat lelijkere vrouwen) proberen en zo zijn skills verhogen. Elke profvoetballer is ook bij de amateurs begonnen, dus dat maakt allemaal niet uit.
Klopt. Willen de experts zich melden?quote:Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Is het niet zo dat je om ergens echt goed in te worden ongeveer tienduizend trainingsuren nodig hebt?
Help de vrouwen ook eens dan. Hoe een man te versieren (als je nog niet zelfverzekerd genoeg bent maar daar wel aan werkt)?quote:Op maandag 27 december 2010 20:58 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
Klopt. Willen de experts zich melden?
TS: hoi!
vaak helpt het al als je hoi zegt. bij mij in ieder geval wel en ik denk ook bij andere mannen. als je regelmatig wordt afgewezen (ik denk dat veel mannen dat wel herkennen) dan wordt de drang om een meisje/vrouw aan te spreken automatisch minder.quote:Op maandag 27 december 2010 21:04 schreef yellowrose het volgende:
[..]
Help de vrouwen ook eens dan. Hoe een man te versieren (als je nog niet zelfverzekerd genoeg bent maar daar wel aan werkt)?
ok, dan zal ik m'n balen maares uit het zakje halen. bedankt man.quote:Op maandag 27 december 2010 18:40 schreef FeestBoek het volgende:
Er zijn duizenden tips en truuks, checklistjes, en dingente vinden waar je op kan letten om te iemand te laten blijken dat je haar wel ziet zitten, of om te merken dat zij je wel leuk vind, maar 99% van die signalen en hints zijn onbewust. Jouw intuitie pikt onbewuste signalen op, dus vertrouw daarop. Dat soort dingen moet je dus ook niet krampachtig bewust gaan forceren, want daarmee bereik je het gros van de keren het tegenovergestelde..
Het voornaamste is denk ik jezelf zijn, tevreden zijn met wie je bent op dat moment. Daardoor ben je meteen zelfverzekerd, iets wat vrouwen over het algemeen al van een kilometer afstand zien. Knoop gesprekjes aan met onbekende meisjes of vrouwen, small-talk een eind weg, en als het stroef loopt of het is oersaai dan ben je gewoon weer weg.
Go with the flow, 'versieren' komt vanzelf als het moment daar is, je hoeft daar geen voorbereidingen voor te treffen..
Precies wat fjb zegt, je moet het niet geforceerd gaan doen, dat je perse iemand wilt versieren of een vriendje wilt. Je kunt gewoon een gezellig praatje maken met jongens. Je merkt dan vanzelf wel of er wederzijdse interesse is.quote:Op maandag 27 december 2010 21:04 schreef yellowrose het volgende:
[..]
Help de vrouwen ook eens dan. Hoe een man te versieren (als je nog niet zelfverzekerd genoeg bent maar daar wel aan werkt)?
Dat had ik wel ooit moeten doen maar ben daar nu betrekkelijk oud voor.quote:Op maandag 27 december 2010 19:15 schreef Silenus het volgende:
Maargoed, TS kan het beter eerst bij de meisjes onder 20 (of de wat lelijkere vrouwen) proberen en zo zijn skills verhogen. Elke profvoetballer is ook bij de amateurs begonnen, dus dat maakt allemaal niet uit.
Stel je aan. Je wilt geen relatie, je wilt leren versieren. Bovendien zijn de meeste vrouwen tot hun 22e geestelijk echt weinig anders dan die van 18. Dus één van 21 is ook goed.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:17 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Dat had ik wel ooit moeten doen maar ben daar nu betrekkelijk oud voor.
Oke dat kan nog wel.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:24 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Stel je aan. Je wilt geen relatie, je wilt leren versieren. Bovendien zijn de meeste vrouwen tot hun 22e geestelijk echt weinig anders dan die van 18. Dus één van 21 is ook goed.
Oja niet goed gelezen, ik dacht eerst dat het aan jou gevraagd werdquote:
Sommige vrouwen worden pas rond hun 40ste interessant genoegquote:Op maandag 27 december 2010 19:48 schreef Microtubuli het volgende:
Vrouwen van boven de 25 heb je toch niets meer aan, daar is het strakke wel vanaf.
Hier 32 en ook weinig succesvolquote:
Ja, direct snoeihard batsen dunkt me.quote:Op maandag 27 december 2010 18:17 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Als dat laatste gebeurt is dat dan het moment om de broek al uit trekken of is dit te voorbarig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |