Heb je die groene polo gekocht?quote:Op maandag 27 december 2010 16:33 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een autoradio
(autoi is meteen 50% in waarde gestegen)
Zienquote:Op maandag 27 december 2010 16:33 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een autoradio
(auto is meteen 50% in waarde gestegen)
Tank hem vol, dan stijgt de waarde nog meer.quote:Op maandag 27 december 2010 16:33 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een autoradio
(autoi is meteen 50% in waarde gestegen)
Like hell noquote:Op maandag 27 december 2010 16:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vooral niet haasten; het is vakantie
Smoesjes poesjesquote:Op maandag 27 december 2010 16:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tank hem vol, dan stijgt de waarde nog meer.![]()
Voor alle mensen met haast, dit is een AMD durex uit het stenen tijdperk, dat gaat allemaal niet zo snel.
Niet iedereen zet alvast een nieuw topic klaar in de veronderstelling dat ze de lapo wel pakken.quote:
In de basis dezelfde auto.quote:Op maandag 27 december 2010 16:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope; een blauwe Seat Cordoba Station
No way dat ik die lapo pak als jij in de buurt bent, ik zou niet durvenquote:Op maandag 27 december 2010 16:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Niet iedereen zet alvast een nieuw topic klaar in de veronderstelling dat ze de lapo wel pakken.
9 van de 10 lapo's die ik pak zijn onbewust.quote:Op maandag 27 december 2010 16:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
No way dat ik die lapo pak als jij in de buurt bent, ik zou niet durven
Ik had wintergloedquote:Op maandag 27 december 2010 16:37 schreef Cat22 het volgende:
Bezoek is niet verder gekomen dan de voordeur, moest meteen weer terug. Ruim ik daar mezelf en mijn woonkamer voor op.![]()
Appel kaneelthee van SeSa.
je hoeft toch alleen maar op die knop te drukken en een nieuwe titel in te vullen?quote:Op maandag 27 december 2010 16:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Niet iedereen zet alvast een nieuw topic klaar in de veronderstelling dat ze de lapo wel pakken.
Je moet ook niet eng doen tegen bezoek, vind je het gek dat ze niet naar binnen durven!quote:Op maandag 27 december 2010 16:37 schreef Cat22 het volgende:
Bezoek is niet verder gekomen dan de voordeur, moest meteen weer terug. Ruim ik daar mezelf en mijn woonkamer voor op.![]()
Appel kaneelthee van SeSa.
Oh van die thee krijg ik echt migrainequote:Op maandag 27 december 2010 16:39 schreef Ynske het volgende:
ik wissel op t moment deze citroen en appel af, wel met honing om de keel te smeren
[ afbeelding ]
cool!quote:Op maandag 27 december 2010 16:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een USB aansluitingen een ingebouwde carkit
Die is vetter dan de auto.quote:Op maandag 27 december 2010 16:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dat dusquote:Op maandag 27 december 2010 16:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hoeft toch alleen maar op die knop te drukken en een nieuwe titel in te vullen?
Ik heb geen knop.quote:Op maandag 27 december 2010 16:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hoeft toch alleen maar op die knop te drukken en een nieuwe titel in te vullen?
das balen, das echt zo'n lekkere thee, ga ik graag voor naar DL, hier zijn ze veel te duurquote:Op maandag 27 december 2010 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh van die thee krijg ik echt migraine![]()
Turkse appel daarvan is zo lekker maar ik ben dr allergisch voor
Dat weet jij niet, want je had de auto nog heul nie gezien niequote:
nee schat jij hebt een linkjequote:Op maandag 27 december 2010 16:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb geen knop.![]()
Maar ben er, dankzij onderzoek door diverse leden van de SC, achter gekomen dat ik wel een linkje hebt.
Een laop?quote:
Ik kocht het wel es bij de Turk, dronk dan een paar kopjes, werd elke keer ziek, en gaf die potten dan weer doorquote:Op maandag 27 december 2010 16:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
das balen, das echt zo'n lekkere thee, ga ik graag voor naar DL, hier zijn ze veel te duur
Vrijdag nieuwe speakers en dan ben ik weer helemaal het heertjequote:
Jezus fuckquote:Op maandag 27 december 2010 16:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vrijdag nieuwe speakers en dan ben ik weer helemaal het heertje
Lekker belangrijk in wat voor auto ik rij, als ik mijn smartlappen maar keihard kan meebrullen
Dat weet ik wel, want ik ben autogek.quote:Op maandag 27 december 2010 16:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat weet jij niet, want je had de auto nog heul nie gezien nie
[ afbeelding ]
Vandaar dat het me zo slecht lukt.quote:
Vrouw!quote:Op maandag 27 december 2010 16:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lekker belangrijk in wat voor auto ik rij, als ik mijn smartlappen maar keihard kan meebrullen
Die moet ik ookquote:Op maandag 27 december 2010 16:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 december 2010 16:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Komt me bekend voorquote:Op maandag 27 december 2010 16:39 schreef Ynske het volgende:
ik wissel op t moment deze citroen en appel af, wel met honing om de keel te smeren
[ afbeelding ]
Uhhh... ¤ 200 en nog een beetje (of ¤ 300 en een beetje minder eigenlijk). Zal zo de bon even opzoekenquote:
Maar dan nógquote:Op maandag 27 december 2010 16:45 schreef JJH het volgende:
Dat weet ik wel, want ik ben autogek.
Dus ik weet dat er maar van een serie cordoba;s een station gemaakt is, en ik weet ook dat die op hetzelfde platform is gebouwd als de Polo die je eerder al had laten en zien en ook dat het interieur van beide auto's gelijk is.
Oew dassunmooie! Dan kan er dus ook een stickje in met heul veul muziek. Dat heeft qltel ook. Ik geloof dat we daar een jaar naar kunnen luisteren zonder dat ie in herhaling valtquote:Op maandag 27 december 2010 16:41 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
kloptquote:Op maandag 27 december 2010 16:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Komt me bekend voorIk vind ook de appel en de citroen het lekkerst. De andere twee hebben we dan ook niet in huis.
Yns, de Kaufland verkoopt ook navulzakken, die zijn nog iets goedkoper (weet niet of je een Kaufland in de buurt hebt).
Ik meen het hoorquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 16:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhhh... ¤ 200 en nog een beetje (of ¤ 300 en een beetje minder eigenlijk). Zal zo de bon even opzoeken
quote:Op maandag 27 december 2010 16:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar dan nóg
Hij rijdt overigens prima. En nu er autoradio in zit, vermaak ik me er erg goed in
Zeg doe es niet zo technischquote:Op maandag 27 december 2010 16:50 schreef JJH het volgende:
Wat voor blok heb je er in. Dieseltje of niet?
Hoe smaakte dat?quote:Op maandag 27 december 2010 16:50 schreef Maes het volgende:
[..]
Deze opmerking komt me zo bekend voor. Meneer Maes ging vrijdag een kalkoen kopen, die waren op en hij komt thuis met een nieuwe geluidsding met blu ray speler (sorry ik weet niet hoe dat heet) Ik vraag uiteraard wat de kosten er van zijn. Hetzelfde antwoord als hierboven met een paar cijfertjes verschil
quote:Op maandag 27 december 2010 16:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Komt me bekend voorIk vind ook de appel en de citroen het lekkerst. De andere twee hebben we dan ook niet in huis.
Yns, de Kaufland verkoopt ook navulzakken, die zijn nog iets goedkoper (weet niet of je een Kaufland in de buurt hebt).
Er zit alleen een shit load aan suiker in.
Veel te zoet voor mij![]()
Kreeg het niet gaarquote:
Psies! Stickje van 4 gig eraan en rijden maarquote:Op maandag 27 december 2010 16:49 schreef Rewimo het volgende:
Oew dassunmooie! Dan kan er dus ook een stickje in met heul veul muziek. Dat heeft qltel ook. Ik geloof dat we daar een jaar naar kunnen luisteren zonder dat ie in herhaling valt
klopt, maar als je t niet de hele dag door drinkt valt t reuze mee,quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 16:52 schreef Maes het volgende:
[..]
Kreeg het niet gaarLawaai maakt het wel
1.6 / 55kw; benzine dus. Zie je me al scheurenquote:Op maandag 27 december 2010 16:50 schreef JJH het volgende:
Wat voor blok heb je er in. Dieseltje of niet?
*zoef.quote:Op maandag 27 december 2010 16:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
1.6 / 55kw; benzine dus. Zie je me al scheuren
En je kunt lekker veel meenemenquote:Op maandag 27 december 2010 16:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
1.6 / 55kw; benzine dus. Zie je me al scheuren
Da's het enige jammere: ik ben gék op blauw, maar ik zou zelf nooit een blauwe auto kopen als ik de kleur kon kiezen. Saaai; ik zou groen nemenquote:Op maandag 27 december 2010 16:51 schreef JJH het volgende:
Sowwy.
Ik zal nu weer vrouw spelen, goed?
Wat een enige kleur Elisa!
Mijn auto is ook die blauwe kleur ongeveer.quote:Op maandag 27 december 2010 16:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's het enige jammere: ik ben gék op blauw, maar ik zou zelf nooit een blauwe auto kopen als ik de kleur kon kiezen. Saaai; ik zou groen nemen
Ik rij toch als een oud wijf, dus voor mij meer dan zat. En afgezien van de Mito heb ik ook de tankpas ingeleverd, dus ik vind het wel bestquote:
Ja, en ik heb achterdeuren. Ik heb nog nooit een auto met achterdeuren gehad. Bi-zarquote:
Tja, ik drink ook geen frisdrank, ook veel te zoet. En geen light, want aspartaamquote:Op maandag 27 december 2010 16:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt, maar als je t niet de hele dag door drinkt valt t reuze mee,
daarnaast Cola, Ranja ed bevat ook een shitload aan suikers
maar goed, ik gebruik helemaal niet zoveel erin, dus dat zoete valt wel mee, een pak ijsthee is vind ik veel zoeter. maar ja, ranja is bij mij een klein laagje, en kreeg laatst ergens een glas ranja, waarbij de laag ranja bijna 1 cm was
aspartaamquote:Op maandag 27 december 2010 16:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, ik drink ook geen frisdrank, ook veel te zoet. En geen light, want aspartaam![]()
Voor de kruidenthee (Citoenverbena en munt) Uit eigen tuin, gebruik ik altijd een paar blaadjes van mijn stevia (honingkruid) plant.
Vlier en munt siroop maak ik altijs zelf aan het begin van de zomer, met heel weinig rietsuiker en stevia.
Niks mis met blauwe autos heur.quote:Op maandag 27 december 2010 16:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's het enige jammere: ik ben gék op blauw, maar ik zou zelf nooit een blauwe auto kopen als ik de kleur kon kiezen. Saaai; ik zou groen nemen
Ik heb ooit één auto zonder achterdeuren gehad. Best lastig.quote:Op maandag 27 december 2010 16:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik rij toch als een oud wijf, dus voor mij meer dan zat. En afgezien van de Mito heb ik ook de tankpas ingeleverd, dus ik vind het wel best
[..]
Ja, en ik heb achterdeuren. Ik heb nog nooit een auto met achterdeuren gehad. Bi-zar
Je hebt tegenwoordig bij de Aldi ook een variatie met minder suikerquote:
¤ 279quote:Op maandag 27 december 2010 16:50 schreef Maes het volgende:
Deze opmerking komt me zo bekend voor. Meneer Maes ging vrijdag een kalkoen kopen, die waren op en hij komt thuis met een nieuwe geluidsding met blu ray speler (sorry ik weet niet hoe dat heet) Ik vraag uiteraard wat de kosten er van zijn. Hetzelfde antwoord als hierboven met een paar cijfertjes verschil
quote:
ik mis t echt, wat is er lastig aan? k kan er ontzettend veel in kwijt, ook mensen indien nodigquote:Op maandag 27 december 2010 16:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ooit één auto zonder achterdeuren gehad. Best lastig.
Hadden ze maar niet moeten gaat stakenquote:Op maandag 27 december 2010 16:57 schreef indaha het volgende:
Hallo![]()
Mooi autootje Elisa B en bedankt voor de kaart.![]()
Wat een geweldige idee van je,alhoewel een bepaalde firma er minder blij mee zal zijn.
heb je een scan? ben erg nieuwsgierigquote:Op maandag 27 december 2010 16:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hadden ze maar niet moeten gaat staken
Oh dat is wel fijn dat ze em gelijk er in hebben gezet.quote:Op maandag 27 december 2010 16:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
¤ 279en gratis ingebouwd
Het is niet netjes, maar ik weet zelden wat iets precies gekost heeft of zal kosten. Ik wil het, of ik wil het niet, en verder is het niet zo van belang (ja, of ik het kan betalen, maar dat hangt dan meestal ongeveer samen met de vraag of ik het wil of niet).
Ik mis het echt niet bedoel je?quote:Op maandag 27 december 2010 16:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
erg handig om je te herkennen
[..]
ik mis t echt, wat is er lastig aan? k kan er ontzettend veel in kwijt, ook mensen indien nodig
en zelfs een kindje op de achterbank in kinderstoel vind ik niet lastig
nee ik mis t, de moeilijkheid van t niet hebben van achterdeurenquote:Op maandag 27 december 2010 17:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mis het echt niet bedoel je?
Ik weet niet. Maar gewoon, het idee.
Misschien komt het ook wel omdat ik dat met kleine auto's associeer.
Dan zal ik het wel verkeerd lezen.quote:Op maandag 27 december 2010 17:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee ik mis t, de moeilijkheid van t niet hebben van achterdeuren
Ik heb op mijn stickje: jaren '70, jaren '80, hollandse meedreuners, klassiek, pop, rock, evergreens, nederpop, balads, kerstmuziek, musicals, etc. Kortom: alles wat je niet wilt horen, maar waar je bijna niet onderuit kunt als je ooit bij mij in de auto zitquote:Op maandag 27 december 2010 17:00 schreef Maes het volgende:
Oh dat is wel fijn dat ze em gelijk er in hebben gezet.![]()
Wat is de muziekkeuze? Voor het geval ik een keer ga meerijden
Alleen de musicals mag je houden, de rest is het beluisteren prima waard!quote:Op maandag 27 december 2010 17:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb op mijn stickje: jaren '70, jaren '80, hollandse meedreuners, klassiek, pop, rock, evergreens, nederpop, balads, kerstmuziek, musicals, etc. Kortom: alles wat je niet wilt horen, maar waar je bijna niet onderuit kunt als je ooit bij mij in de auto zit
Volgende F&F rondje Nederland gaan we in jouw auto!quote:Op maandag 27 december 2010 17:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb op mijn stickje: jaren '70, jaren '80, hollandse meedreuners, klassiek, pop, rock, evergreens, nederpop, balads, kerstmuziek, musicals, etc. Kortom: alles wat je niet wilt horen, maar waar je bijna niet onderuit kunt als je ooit bij mij in de auto zit
Ik heb ook nooit mensen in mijn auto. Zeker niet achterin. En ik kies van nature kleine auto's, dus het klopt weer helemaalquote:Op maandag 27 december 2010 17:02 schreef Maes het volgende:
Ik heb geen achterdeuren maar ik neem ook nooit mensen mee. Alleen R en die is groot genoeg om voorin te zitten
dr zijn zoveel mensen die moeilijk doen over een auto zonder achterdeuren. dat zie ik niet, ik mis totaal t probleem ervan. k heb een auto zonder achterdeuren, k heb er zelfs tapijt van 3 bij 4 ingekregenquote:
Inclusief De Havenzangers en Julio Iglesias (hoe schrijf je dat eigenlijkquote:Op maandag 27 december 2010 17:03 schreef JJH het volgende:
Alleen de musicals mag je houden, de rest is het beluisteren prima waard!
Deuren dichtlaten.quote:Op maandag 27 december 2010 17:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr zijn zoveel mensen die moeilijk doen over een auto zonder achterdeuren. dat zie ik niet, ik mis totaal t probleem ervan. k heb een auto zonder achterdeuren, k heb er zelfs tapijt van 3 bij 4 ingekregen![]()
t vervoeren van kinderen in kinderzitjes (en dus erin stoppen) of andere spullen, t is geen probleem.
een auto is niet minder omdat er twee deuren minder inzitten. volstouwen gaat zelfs makkelijker omdat t niet via de deur weer naar buiten kan flikkeren als je die opent
Giel in z'n regenjas.quote:Op maandag 27 december 2010 17:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Inclusief De Havenzangers en Julio Iglesias (hoe schrijf je dat eigenlijk)
Gezelligquote:Op maandag 27 december 2010 17:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben een beetje gematst door de buurman; hij had 'm staan, maar niet verkocht omdat de versnellingsbak niet in orde was. Dus hij vond dit een mooie gelegenheid om het ding eruit te halen, te reviseren en de auto dús te kunnen verkopen. Net tijdens het inbouwen van de radio eens goed naar het ding gekeken, maar afgezien van een klein deukje in een van de portieren, heb ik geen schade of roest kunnen vinden.quote:Op maandag 27 december 2010 17:05 schreef Strega het volgende:
Ik vind het een knappe auto op de foto ElisaB!
En goed geluidJe moet lekker kunnen meebleren!
Veel kleine auto's worden vaak als 5 deurs geleverd. Omdat dat handig is. (volgens de fabrikanten, ik ben je voor Yns.quote:Op maandag 27 december 2010 17:06 schreef Cat22 het volgende:
Ik neem bijna nooit iemand achterin mee en heb die achterdeuren dus niet echt nodig, maar zowel bij auto 1 als auto 2 kwam ik toch uit op een model met achterdeuren. Ook goed.
Raampje eruit schoppenquote:Op maandag 27 december 2010 17:07 schreef indaha het volgende:
Als ik als passagier achterin zit in een auto zonder achterdeuren vraag ik me altijd af hoe ik eruit kom als er eens iets gebeurd want dat is dan een stuk lastiger
quote:
Daar! Jij zegt hetquote:Op maandag 27 december 2010 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Als ik met Elies in een auto zit kletsen we gewoon, fuck die muziek
Dat is netjes voor een auto van 12j oud. En qua bak kun je dus aardig vooruit.quote:Op maandag 27 december 2010 17:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben een beetje gematst door de buurman; hij had 'm staan, maar niet verkocht omdat de versnellingsbak niet in orde was. Dus hij vond dit een mooie gelegenheid om het ding eruit te halen, te reviseren en de auto dús te kunnen verkopen. Net tijdens het inbouwen van de radio eens goed naar het ding gekeken, maar afgezien van een klein deukje in een van de portieren, heb ik geen schade of roest kunnen vinden.
Ja?quote:Op maandag 27 december 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/10_topseriousrequest_info/807/
Yups. En er zit ook nog een nieuwe uitlaat onder. Distributieriem 30k km geleden vervangen, grote beurt gehad in juni, dus volgens mij ben ik voorlopig wel even onder de pannenquote:Op maandag 27 december 2010 17:08 schreef JJH het volgende:
Dat is netjes voor een auto van 12j oud. En qua bak kun je dus aardig vooruit.
of via de achterklepquote:
Mijn vorige auto was raar: dat was zo'n halve 5-deurs. Redelijk rap achterin, portieren die nét niet ver genoeg opengaan etc.quote:Op maandag 27 december 2010 17:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Veel kleine auto's worden vaak als 5 deurs geleverd. Omdat dat handig is. (volgens de fabrikanten, ik ben je voor Yns.)
,quote:Op maandag 27 december 2010 17:10 schreef Rewimo het volgende:
Ach, auto's moeten praktisch zijn en verder moeten ze het altijd doen. Mooi is nergens voor nodig.
Nou de nr 1 en 2 zijn toptracksquote:Op maandag 27 december 2010 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
Die top 5, allejezus wat een armoe
NR DAG - TIJD ARTIEST - TITEL REACTIES
1 31-12-2010 - 17:00 MARTIN SOLVEIG & DRAGONETTE - HELLO 855
2 31-12-2010 - 17:00 ADELE - ROLLING IN THE DEEP 265
3 31-12-2010 - 17:00 COLDPLAY - CHRISTMAS LIGHTS 187
4 31-12-2010 - 17:00 CLIFF RICHARD/YOUNG ONES - LIVING DOLL
5 31-12-2010 - 17:00 LANGE FRANS FT THE LAU - ZING VOOR ME
Zooo voorspelbaar.quote:Op maandag 27 december 2010 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
Die top 5, allejezus wat een armoe
NR DAG - TIJD ARTIEST - TITEL REACTIES
1 31-12-2010 - 17:00 MARTIN SOLVEIG & DRAGONETTE - HELLO 855
2 31-12-2010 - 17:00 ADELE - ROLLING IN THE DEEP 265
3 31-12-2010 - 17:00 COLDPLAY - CHRISTMAS LIGHTS 187
4 31-12-2010 - 17:00 CLIFF RICHARD/YOUNG ONES - LIVING DOLL
5 31-12-2010 - 17:00 LANGE FRANS FT THE LAU - ZING VOOR ME
Nummer 1 is komisch, maar geen toptrackquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 17:11 schreef Ynske het volgende:
hihi
[..]
,
dat vind ik zo raar aan de Picasso, als de passagier uitstapt en die achterin ook, gaat de achterdeur verder open dan die van de passagier, en zit je dus klem tussen de deuren
Ja dat klopt allemaal,ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt en heb dus ook geen idee hoe mijn reactie zal zijn op dat moment en hoop er ook nooit achter te komenquote:Op maandag 27 december 2010 17:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
of via de achterklep
maar goed, met een auto met deuren kunnen de deuren toch bekneld zitten
Prima koop op dat gebied dus.quote:Op maandag 27 december 2010 17:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups. En er zit ook nog een nieuwe uitlaat onder. Distributieriem 30k km geleden vervangen, grote beurt gehad in juni, dus volgens mij ben ik voorlopig wel even onder de pannen
Nummer 5 is echt echt een ongelooflijke nekschottrack jaquote:Op maandag 27 december 2010 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nummer 1 is komisch, maar geen toptrackMaar wel terecht nummer 1, ik doelde meer op 3 en 5
Ewat de neuk doet zeker nummer 5 daar
![]()
Dat is er echt eentje in de categorie "Idee een 9, uitvoering een 3", ook met dat tenenkrommende gerijm-wat-niet-rijmt erin
Mwah, dat ben ik niet helemaal met je eens. [/man]quote:Op maandag 27 december 2010 17:10 schreef Rewimo het volgende:
Ach, auto's moeten praktisch zijn en verder moeten ze het altijd doen. Mooi is nergens voor nodig.
ja handig he een 5deursquote:
Stukken beter dan "Wijd Open" iddquote:Op maandag 27 december 2010 17:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nummer 5 is echt echt een ongelooflijke nekschottrack ja![]()
1 vind ik wel een wereldnr, vond ik al voor ie een hype werd in het huis, maar ik vond het zoooooo leuk als officieus anthem
Ja serieus, als je niks beter dan dat kan verzinnenquote:Op maandag 27 december 2010 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Zing een liedje voor me Frans
Ook al is het in het Frans
Man pleurt toch op zeg![]()
TE sneu he
Zullen we in MUZ een topic openen voor de slechtste regel in in songtekst van 2010?quote:Op maandag 27 december 2010 17:15 schreef oh-oh het volgende:
TE sneu he
Vanmorgen kwam mn collega van 54 hier dus binnen, en die zong Hello en zwaaide, en ik zong gelijk me , zwaaiden we samenquote:Op maandag 27 december 2010 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stukken beter dan "Wijd Open" iddEn echt zo'n instant-happiness nummer
Die is echt heel erg ja.quote:Op maandag 27 december 2010 17:15 schreef oh-oh het volgende:
TE sneu he
Hou dan idd gewoon liever je domme muil, dat was het eerste wat ik dacht tot ik het nr de eerste keer hoorde, kansloze troepquote:Op maandag 27 december 2010 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja serieus, als je niks beter dan dat kan verzinnen
Dat nummer kan ik trouwens steeds beter waarderen, en dat is toch wel een unicum, zeker bij een plaat van Bl-o-met-een-streepje-erdoor-fquote:Op maandag 27 december 2010 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stukken beter dan "Wijd Open" iddEn echt zo'n instant-happiness nummer
Nou mijn aars staat dr nog wijd open vanquote:Op maandag 27 december 2010 17:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat nummer kan ik trouwens steeds beter waarderen, en dat is toch wel een unicum, zeker bij een plaat van Bl-o-met-een-streepje-erdoor-f
quote:Op maandag 27 december 2010 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou mijn aars staat dr nog wijd open van
Ja de eerste 2 vind ik ook leuk en living doll is nog wel grappig als je hem jaren niet gezien hebt(terug naar een tijd toen ik nog jonger en knapper was)quote:
En je weet zeker dat dat niet komt door (heel) Eindhoven?quote:Op maandag 27 december 2010 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 december 2010 17:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja de eerste 2 vind ik ook leuk en living doll is nog wel grappig als je hem jaren niet gezien hebt(terug naar een tijd toen ik nog jonger en knapper was)
Ravioli met champignons gegeten?quote:Op maandag 27 december 2010 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Ransaapquote:Op maandag 27 december 2010 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Oeps dat heb ik niet meegekregenquote:Op maandag 27 december 2010 17:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is de reden dat Living Doll zo vaak aangevraags is.
Dat wil je toch niet in je auto hebben?quote:
Ik zie hem ook nog wel op TV terechtkomen hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 17:25 schreef indaha het volgende:
Ik vond Gerard trouwens wel de leukste van de 3
Ik heb heur al in de auto gehad en heb er weinig van gemerkt. Kun je nagaanquote:Op maandag 27 december 2010 17:23 schreef Cat22 het volgende:
Dat wil je toch niet in je auto hebben?
neem plastic tuinstoelenquote:Op maandag 27 december 2010 17:25 schreef Qwea het volgende:
pfffffff vandaag woonwinkels gehad. Een bank uitzoeken is NIET makkelijk
Heb overal maar pics van genomen ook. Zit er nu tussen 2 te twijfelen
Goed voor het tokkieeffect. Scheelt ook een boel gesleep als in de zomer naar de voortuin toe moet.quote:
Gelukkig is het nu ná kantoortijd. Ik zal het morgen eens doen.quote:Op maandag 27 december 2010 17:30 schreef Greys het volgende:
JJH, ik las net dat je in afwachting bent van TNT voor het pakketje.
Maar gewoon elke dag (twee keer, liefst drie) achteraan bellen hoor...
uhuh, en als je ze vies maakt, tuinslang er opquote:Op maandag 27 december 2010 17:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Goed voor het tokkieeffect. Scheelt ook een boel gesleep als in de zomer naar de voortuin toe moet.
Da's ook geen autoquote:Op maandag 27 december 2010 17:29 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook geen achterdeuren in mijn Smart.
Sterker nog, ik heb niet eens een achter!
En toch zou ik 'm graag hebbenquote:
Ik heb d'r ook in de auto gehad. Mit hund. Maar toen was het volgens mij nog niet zo wijd ver.quote:Op maandag 27 december 2010 17:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb heur al in de auto gehad en heb er weinig van gemerkt. Kun je nagaan
Owja, met vijf hondenquote:Op maandag 27 december 2010 17:38 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb d'r ook in de auto gehad. Mit hund. Maar toen was het volgens mij nog niet zo wijd ver.
In die uitvoering is het een opgevoerde kart, en dat is wel gaaf.quote:Op maandag 27 december 2010 17:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En toch zou ik 'm graag hebbenEn dan in deze uitvoering:
[ afbeelding ]
Die vent mogen ze er wel ff uitdrukken
Hé, het maakt mij niet uit hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 17:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu ná kantoortijd. Ik zal het morgen eens doen.
Bedankt!quote:Op maandag 27 december 2010 17:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Inderdaad. Opgevoerd invalidenkarretje!
Da's wel een hint jaquote:Op maandag 27 december 2010 17:39 schreef Cat22 het volgende:
Katten beginnen de kerstboom om te graven. Tijd voor diner, medunkt.
Ja nee, snap ik.quote:Op maandag 27 december 2010 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hé, het maakt mij niet uit hoor.
Maar het is voor je SeSa ook wel zo leuk
[..]
Bedankt!
[..]
Da's wel een hint ja![]()
quote:Op maandag 27 december 2010 17:39 schreef JJH het volgende:
[..]
In die uitvoering is het een opgevoerde kart, en dat is wel gaaf.
lolquote:
Hallo, hoezo 'jullie'quote:Op maandag 27 december 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
Heuj, zeiken jullie de Smart maar lekker af hoor
Ik ben er blij meeEn ik parkeer overal voor de deur waar jullie met jullie slagschepen parkeerruimte moeten zoeken
zet je m ook wel eens dwars? ergens tussen?quote:Op maandag 27 december 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
Heuj, zeiken jullie de Smart maar lekker af hoor
Ik ben er blij meeEn ik parkeer overal voor de deur waar jullie met jullie slagschepen parkeerruimte moeten zoeken
weet ik niet, heb dat niet helemaal meegekregen door snotkopquote:Op maandag 27 december 2010 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heeft 'ie dat nog niet geraden dan?
nee, ze rijdt em gewoon door het kattenluikje naar binnenquote:Op maandag 27 december 2010 17:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
zet je m ook wel eens dwars? ergens tussen?
Nee volgens mij niet...quote:Op maandag 27 december 2010 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heeft 'ie dat nog niet geraden dan?
Nee, hoeft ook eigenlijk nooit, er is altijd wel een plekje waar een ander niet in kan en daar kan ik dan 'gewoon' inquote:Op maandag 27 december 2010 17:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
zet je m ook wel eens dwars? ergens tussen?
Bij veel theaters, ziekenhuizen en in sommige parkeergarages e.d. hebben ze op de parkeerplaats speciale plekken gemaakt voor Smarties iddquote:Op maandag 27 december 2010 17:50 schreef Rewimo het volgende:
Da's wel een voordeel van zo'n ukkieIk heb ook weleens iets gelezen over speciale parkeerplaatsen voor Smarts. Ik weet alleen niet meer waar dat is.
je vergist je met het winkelwagentjesrekquote:Op maandag 27 december 2010 17:50 schreef Rewimo het volgende:
Da's wel een voordeel van zo'n ukkieIk heb ook weleens iets gelezen over speciale parkeerplaatsen voor Smarts. Ik weet alleen niet meer waar dat is.
das hendyquote:Op maandag 27 december 2010 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij veel theaters, ziekenhuizen en in sommige parkeergarages e.d. hebben ze op de parkeerplaats speciale plekken gemaakt voor Smarties iddKom het nog niet al te vaak tegen.
Als je met de Smart op de boot naar Engeland gaat of naar Texel ofzo, betaal je het motortarief
En jij had wát voor auto ook alweer?quote:Op maandag 27 december 2010 17:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je vergist je met het winkelwagentjesrek
een onzichtbarequote:Op maandag 27 december 2010 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij had wát voor auto ook alweer?
Moet er in de Smart ook zo'n muntje? Dat wist ik niet!quote:Op maandag 27 december 2010 17:52 schreef DeZwabber het volgende:
je vergist je met het winkelwagentjesrek
daar heb je toch spanbanden voor, voor op t dakquote:Op maandag 27 december 2010 17:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jupje moet wel 2 Smart's meenemen.
Eentje voor jezelf, en eentje voor je bagage
Die zijn voor boven je boobs toch? Die spanbanden?quote:Op maandag 27 december 2010 17:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar heb je toch spanbanden voor, voor op t dak
whehehe, zo'n uitklapbaar rekje aan de achterkant voor je bierkratje is wel tofquote:Op maandag 27 december 2010 17:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Moet er in de Smart ook zo'n muntje? Dat wist ik niet!
Go get himquote:Op maandag 27 december 2010 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij had wát voor auto ook alweer?
Dat kun jij vast wel ontwerpenquote:Op maandag 27 december 2010 17:54 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, zo'n uitklapbaar rekje aan de achterkant voor je bierkratje is wel tof
quote:Op maandag 27 december 2010 16:34 schreef JJH het volgende:
Je weet dat er een 'Open nieuw deel'-knop is hè?
quote:
Er zat 1 minuut 23 seconden tussen.quote:Op maandag 27 december 2010 16:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vooral niet haasten; het is vakantie
Noem je ze zo, lapo's. Beetje vrouwonvriendelijk.quote:Op maandag 27 december 2010 16:38 schreef JJH het volgende:
[..]
9 van de 10 lapo's die ik pak zijn onbewust.
Passen er in jouw kofferbakkie ook 8 kratten bier?quote:Op maandag 27 december 2010 17:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jupje moet wel 2 Smart's meenemen.
Eentje voor jezelf, en eentje voor je bagage
De Smart heeft me wel mooi thuisgebracht ooitquote:
dat roept JJH altijd voor zijn hoogtepunt "haha, LAPO!"quote:Op maandag 27 december 2010 17:55 schreef Pagan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Er zat 1 minuut 23 seconden tussen.
[..]
Noem je ze zo, lapo's. Beetje vrouwonvriendelijk.
Een stuk of 6, plus nog 2 extra personen. Als we de achterbank meetellen (want dan is het pas vergelijkbaar hé 2-seater vs 2-seater) dan haal ik de 12 wel denk ik?quote:Op maandag 27 december 2010 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Passen er in jouw kofferbakkie ook 8 kratten bier?
nee man, k vind de batmobile cool!quote:
Of FIPO, als de vrouw in kwestie niet aan anticonceptie doetquote:Op maandag 27 december 2010 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat roept JJH altijd voor zijn hoogtepunt "haha, LAPO!"
Ik begin geeneens met tellen. Minstens het dubbele.quote:Op maandag 27 december 2010 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Passen er in jouw kofferbakkie ook 8 kratten bier?
Wat schattig!quote:Op maandag 27 december 2010 17:58 schreef Rewimo het volgende:
En deze gaat als de brandweer!
[ afbeelding ]
Ja lolbroek, maar het is dus echt gewoon gelul dat je geen bagage in je Smart kunt meenemenquote:Op maandag 27 december 2010 17:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een stuk of 6, plus nog 2 extra personen. Als we de achterbank meetellen (want dan is het pas vergelijkbaar hé 2-seater vs 2-seater) dan haal ik de 12 wel denk ik?
Alleen de carroserie is nog van een smart.quote:Op maandag 27 december 2010 17:57 schreef Rewimo het volgende:
Beetje pimpen is wel leuk natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Aan jou vroeg ik het ook nietquote:Op maandag 27 december 2010 17:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik begin geeneens met tellen. Minstens het dubbele.
quote:Op maandag 27 december 2010 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja lolbroek, maar het is dus echt gewoon gelul dat je geen bagage in je Smart kunt meenemen
En nee, niets achterbak plat, gewoon kofferbak vs kofferbak
Anyway, ik ga ff eten. Halen in de Smart. Mac!
Tot strakkies!
Doe maar een flurry!quote:Op maandag 27 december 2010 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja lolbroek, maar het is dus echt gewoon gelul dat je geen bagage in je Smart kunt meenemen
Tot strakkies!
Durf je wel met die marktkraam van jou tegen Greys haar SM-art'je.quote:Op maandag 27 december 2010 18:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Wedstrijdje, kofferbak vs kofferbak?
Ja goed!quote:Op maandag 27 december 2010 18:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Wedstrijdje, kofferbak vs kofferbak?
Vraag eens of ze een McSmart hebbenquote:Op maandag 27 december 2010 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot strakkies!
Mijn collega is daar dus ook ingetrapt vorige week.quote:Op maandag 27 december 2010 18:02 schreef Ynske het volgende:
ok, ik blijft t niet snappen, maar waarom als iemand op zoek is naar een nieuwe laptop gaan mensen een ipad aanraden?
quote:Op maandag 27 december 2010 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja goed!
Doen we daarna een wedstrijdje parkeerplaats vinden!
En een wedstrijdje tanken!
En een wedstrijdje wegenbelasting!
Omdat apple fanboys.quote:Op maandag 27 december 2010 18:02 schreef Ynske het volgende:
ok, ik blijft t niet snappen, maar waarom als iemand op zoek is naar een nieuwe laptop gaan mensen een ipad aanraden?
En instappen "Dukes of Hazard" style?quote:
nou dat dus, en ze stinken er nog in ook nogquote:Op maandag 27 december 2010 18:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat apple fanboys.
Een iPad is een veredelde e-reader waar je ook een beetje mee kunt internetten.
Omdat Apple en hun marketing geniaal is. Je hebt het niet nodig, het voegt niks toe verder wat andere apparaten niet beter kunnen, maar tóch moet je hebben want hip enzoquote:Op maandag 27 december 2010 18:02 schreef Ynske het volgende:
ja goed, maar als iemand geen verstand van computers enzo heeft, sorry maar goed, die trappen er natuurlijk sneller in als anderen zeggen dat t gebruiksgemak zo ontzettend goed is bla bla blaquote:Op maandag 27 december 2010 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat Apple en hun marketing geniaal is. Je hebt het niet nodig, het voegt niks toe verder wat andere apparaten niet beter kunnen, maar tóch moet je hebben want hip enzo
Imago weet die Steve Jobs prima te verkopen inderdaad.quote:Op maandag 27 december 2010 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat Apple en hun marketing geniaal is. Je hebt het niet nodig, het voegt niks toe verder wat andere apparaten niet beter kunnen, maar tóch moet je hebben want hip enzo
uhuh, en daarom moet je ook niet alles geloven wat op internet staatquote:Op maandag 27 december 2010 18:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja goed, maar als iemand geen verstand van computers enzo heeft, sorry maar goed, die trappen er natuurlijk sneller in als anderen zeggen dat t gebruiksgemak zo ontzettend goed is bla bla bla
zonde van t geld vind ik dan
maar apple producten zijn an sich hartstikke goedquote:Op maandag 27 december 2010 18:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Imago weet die Steve Jobs prima te verkopen inderdaad.
http://www.autosnews.org/(...)rable-square-of-art/quote:Op maandag 27 december 2010 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is of een prachtige fotoshop, of een stukje godlike hobbyisme
En de prijzen. Ik geloof dat je voor een MBP minstens 1000,- ofzo kwijt bent.quote:Op maandag 27 december 2010 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar apple producten zijn an sich hartstikke goed
het zijn voornamelijk de fanboys die ze je op sektarische wijze proberen aan te smeren ook als een ander product beter in je behoeften voorziet
das nu juist het probleem, dat weet jij, en ik, maar mensen die niets van computers weten, weten dat niet, en gaan goedgelovig af op t advies van anderenquote:Op maandag 27 december 2010 18:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, en daarom moet je ook niet alles geloven wat op internet staat
quote:Op maandag 27 december 2010 18:10 schreef JJH het volgende:
[..]
http://www.autosnews.org/(...)rable-square-of-art/
veel goedkoper is gewoon hard op je airbag rammen voor je je kind in de auto doetquote:Op maandag 27 december 2010 18:25 schreef Ynske het volgende:
Bij de ANWB staat het volgende:
Een kind kan in de Smart alleen veilig worden vervoerd als er een Smart kinderzitje wordt gebruikt welke, na montage, de airbag deactiveert.
de gewone maxicosi kan niet in een smart
Die doet dan weinig. Je met gewoon evene en stevige tik op de bumper geven.quote:Op maandag 27 december 2010 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
veel goedkoper is gewoon hard op je airbag rammen voor je je kind in de auto doet
quote:Op maandag 27 december 2010 18:25 schreef Ynske het volgende:
Een kind kan in de Smart alleen veilig worden vervoerd als er een Smart kinderzitje wordt gebruikt welke, na montage, de airbag deactiveert.
Ja bij mij zat er een sticker in dat dat moest. Met nadruk op zát.quote:Op maandag 27 december 2010 18:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij een gewone auto moet ook de airbag gedeactiveerd worden op zich
Waarom zit ie er niet meer in dan?quote:Op maandag 27 december 2010 18:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja bij mij zat er een sticker in dat dat moest. Met nadruk op zát.
Lelijk ding dat midden op mijn dashboard zat, heb geen plannen in deze auto maxi cosi's te vervoerenquote:Op maandag 27 december 2010 18:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom zit ie er niet meer in dan?
Maar stel dat je m doorverkoopt of uitleent ofzo?quote:Op maandag 27 december 2010 18:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lelijk ding dat midden op mijn dashboard zat, heb geen plannen in deze auto maxi cosi's te vervoeren
ja, maar dit kan dus alleen met dat stoeltje, een maxicosi wat je dus in een gewone auto kunt gebruiken en iets meer als 100 euro goedkoper is, kun je niet in de Smart gebruikenquote:Op maandag 27 december 2010 18:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij een gewone auto moet ook de airbag gedeactiveerd worden op zich
Leen hem niet uit.quote:Op maandag 27 december 2010 18:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar stel dat je m doorverkoopt of uitleent ofzo?
quote:
Salamequote:
Alleen als je zelf ook een auto met airbag hebt, anders niet hoorquote:Op maandag 27 december 2010 19:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Leen hem niet uit.
Bij doorverkoop dan zit er nog 1 links in de hoek, veel auto's hebben geeneen sticker en tegenwoordig verkopen ze de mijne zonder stickers na klachten.
Bovendien weet iedere ouder dat toch wel?
Hier kreeg ik ineens ook een hele bups.quote:Op maandag 27 december 2010 19:02 schreef oh-oh het volgende:
Karel had post, hij had zelfs een gedichtje, thnx Pagan & Strega![]()
![]()
En Chico zn nieuwe schoenen waren dr ook, en een berg kerstkaarten
Zou niet weten hoe ik hem uit moet zettenquote:Op maandag 27 december 2010 19:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alleen als je zelf ook een auto met airbag hebt, anders niet hoor
Maar als er nog één zit dan is het prima tochMijne staat uitgeschakeld, voor de kindjes
Altijd lekkerquote:
Echt? Bummer heb nou net een avond niks te doenquote:Op maandag 27 december 2010 19:08 schreef Ynske het volgende:
kerst is toch voorbij? waarom is er dan geen CSI en Bones meer op RTL?
Bij mij moest dat bij de garagequote:Op maandag 27 december 2010 19:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe ik hem uit moet zetten
En qua stickers dat zie ik over 4 jr wel weer, kan me er nu niet verantwoordelijk voor voelen
Smart heeft ook maar 2 stoelen, dus dan koop je lekker een andere auto als je kinderen hebt.quote:Op maandag 27 december 2010 18:25 schreef Ynske het volgende:
Wat had je?quote:
Die 4 garnalenquote:
Ik moet er nu nog even niet aan denken, maar woensdag vast wel weerquote:Woensdag mag je weer he?![]()
Oh even kijken!quote:
Oh nou dan gaan er bij mij geen kids mee, probleem opgelostquote:Op maandag 27 december 2010 19:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij mij moest dat bij de garage
ONOMNOMNOM!quote:Op maandag 27 december 2010 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Die 4 garnalen
En patatjes
En zo'n koffie/caramel milkshake
[..]
Ik moet er nu nog even niet aan denken, maar woensdag vast wel weer
[..]
Oh even kijken!
Single moedersquote:Op maandag 27 december 2010 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Smart heeft ook maar 2 stoelen, dus dan koop je lekker een andere auto als je kinderen hebt.
Ik zie het probleem niet
Behalve als je een tweeling krijgt.quote:
Hé,hé, TNT was weer snelquote:Op maandag 27 december 2010 19:02 schreef oh-oh het volgende:
Karel had post, hij had zelfs een gedichtje, thnx Pagan & Strega![]()
![]()
En Chico zn nieuwe schoenen waren dr ook, en een berg kerstkaarten
Ik heb dus serieus laatst gedroomd dat ik in mn eentje een kind ging krijgen en dat op een echo bleek dat het een drieling wasquote:Op maandag 27 december 2010 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Behalve als je een tweeling krijgt.
Die kunnen dan toch gewoon een Altootje kopen ofzo?quote:
Dat is verplicht jaquote:Op maandag 27 december 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kunnen dan toch gewoon een Altootje kopen ofzo?![]()
Of moeten single moeders perse een Smart?
Niet?quote:Op maandag 27 december 2010 19:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb dus serieus laatst gedroomd dat ik in mn eentje een kind ging krijgen en dat op een echo bleek dat het een drieling was
Ik heb echt in mn droom tegen mn moeder gezegd; TWEE KAN NOG, MAAR DRIE NIET
Ja die Elies ook postte hier net bedoel je toch?quote:Op maandag 27 december 2010 19:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is verplicht ja![]()
Bij mij rijdt altijd zo een sportkarretje rond van Smart, dat vind ik zo een leuk ding
quote:Op maandag 27 december 2010 19:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is verplicht ja![]()
Bij mij rijdt altijd zo een sportkarretje rond van Smart, dat vind ik zo een leuk ding
Gelukkig was ik daar niet single genoeg voor. LAT ftwquote:Op maandag 27 december 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
Die kunnen dan toch gewoon een Altootje kopen ofzo?![]()
Of moeten single moeders perse een Smart?
Hier in de straat woont een alleenstaande moeder die al twee kinderen had, per ongeluk zwanger raakte...van een drielingquote:Op maandag 27 december 2010 19:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb dus serieus laatst gedroomd dat ik in mn eentje een kind ging krijgen en dat op een echo bleek dat het een drieling was
Ik heb echt in mn droom tegen mn moeder gezegd; TWEE KAN NOG, MAAR DRIE NIET
Oh, maar dat vind ik ook wel een beetje domquote:Op maandag 27 december 2010 19:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier in de straat woont een alleenstaande moeder die al twee kinderen had, per ongeluk zwanger raakte...van een drieling
Ik neem echt mijn petje af hoor. Gelukkig waren de oudste twee al wat ouder en helpen ze veel.
Ik moet er niet aan denken
eentje kan al slopend zijn als t een huilertje isquote:Op maandag 27 december 2010 19:50 schreef oh-oh het volgende:
Tweeling lijkt mij ook gruwelijk al hoor, het eerste jaar vooral.
Ik heb een paar vriendinnen met tweelingen, die zie je echt aftakelen
Dat is wel zoquote:Op maandag 27 december 2010 19:53 schreef senesta het volgende:
Mij lijkt alleen ouderschap me toch al erg zwaarZelfs bij één. Niet alleen vanwege alles alleen doen maar ook omdat je met niemand de leuke dingen kan delen. Natuurlijk kun je het tegen vrienden/familie vertellen maar dat is toch anders dan als ouders onder elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |